Hlavní navigace

Indoor (sport)

Chyba za chybou: Výživa rekreačních sportovců a hubnoucích lidí pohledem odborníka

Také rekreační sportovci by měli dbát o správnou výživu. Co jejich tělu nejvíce chybí a jak se stane, že je obézní člověk vlastně podvyživený? Jakub Přibyl upozorňuje na největší chyby, jakých se lidé dopouštějí.

Helena Singerová

23. 9. 2017 0:00
Doba čtení: 13 minut

Homeopatie v rukou sportovců

Bolest, únava, lehká zranění. To všechno tak trochu ke sportu patří. Stejně jako regenerace, odpočinek a péče o tělo. Mnozí vrcholoví i amatérští sportovci by přidali ještě homeopatii.

Helena Singerová

25. 5. 2017 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Líbil se vám článek? Poděkujte oblíbeným autorům penězi

Líbí se vám články, které u nás čtete? Od dnešního dne můžete autorovi poděkovat symbolickým honorářem.

Redakce

29. 4. 2015 11:31
Doba čtení: 2 minuty

Vibrostation zdravým lidem neuškodí, nemocní si ale koledují o malér

S vibračními plošinami se to má podobně jako s dalšími způsoby „zhubněte bez námahy“. Nás ale zajímal i aspekt zdravotní. Je totiž řada lidí, kteří by se této metodě měli obloukem vyhnout.

Anna Příhodová

31. 10. 2011 0:00
Doba čtení: 5 minut

Zdravé srdce - ani jedna z cest nevede přes pohovku a mísu koblih

V Evropě umírá na infarkt každou minutu jeden člověk a koronární příhoda postihne Evropana každých 26 sekund. Nespoléhejte jen na lékaře – úsměv a pohyb jsou důležitější než pilulky.

Redakce

16. 9. 2011 10:00
Doba čtení: 5 minut

Plavky pro každou postavu – co sluší hrušce, jablku a přesýpacím hodinám?

Svléci se do titěrného úboru není nic moc příjemného, obzvlášť pokud nemáte tělo Pamely. Ale šikovný výběr plavek dokáže divy s jakoukoliv postavou, i tou nejčastější českou – hruškou.

Redakce

3. 8. 2011 10:00
Doba čtení: 4 minuty

Jak Češi sportují a který sport je nejoblíbenější?

Češi se rádi považují za sportovní národ. Ve skutečnosti to ale tak slavné není. Zhruba polovina populace provozuje nějaký sport, ale druhá půlka nedělá pro své zdraví vcelku nic.

Andrej Halada

28. 7. 2011 0:00
Doba čtení: 3 minuty

Jak se na poslední chvíli zbavit špeků (nebo je alespoň schovat)?

Halena jako pytel a narvané kalhoty. Dva nejčastější nešvary, kterými se lidé snaží zamaskovat nadváhu. Asi tušíte, že během chvíle se zázraky čekat nedají, ale něco se zlepšit dá.

Anna Příhodová

24. 6. 2011 0:00
Doba čtení: 5 minut

Soutěž: MS v hokeji 2011 - čokolády pro hokejové fandy

Čokoláda ze speciální hokejové edice pro uklidnění nervů nebo na oslavu vítězství! Zapojte se do naší soutěže a vyhrajte balíček se třemi druhy čokolád Figaro.

Redakce

10. 5. 2011 12:10
Doba čtení: 2 minuty

Fitness Kinect - ovládněte svého avatara

Baví vás počítačové hry a zároveň rádi tančíte a sportujete? Tyhle na první pohled neslučitelné zájmy lze propojit. A není to žádná ulejvárna. Zjistila jsem, že virtuální trenér je pes.

Andrea Špitálská

4. 5. 2011 0:00
Doba čtení: 7 minut

Soutěž: Zatančete si se zakladatelem zumby!

Začalo to před 10 lety za účasti 300 cvičících, letos bude s hlavní hvězdou Wellness Marathonu, Beto Perezem, tančit 3500 lidí. Můžete být jedním z nich.

Redakce

24. 3. 2011 15:58
Doba čtení: 3 minuty

Tajemství šikovnosti: Víte, proč neumíte tančit?

Proč se někteří lidé snadno naučí hrát na nějaký hudební nástroj nebo nové taneční kroky, a jiní se nenaučí nikdy nic? Příčina možná není v rukou ani v nohách, nýbrž v mozku.

Radek John

22. 3. 2011 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Břišní tanec je sexy, ale nevznikl pro mužské oči

Co chybí moderní ženě? Břišní tanec! Přináší ženám osvobozující poznání, že žena a její sexualita znamená něco významného, mocného a zdravého.

Richard Gilík

25. 2. 2011 0:00
Doba čtení: 5 minut

Jak se rychle vrátit do kondice po porodu

Inkontinence, bolesti zad a kloubů, to jsou potíže mnohých žen, které začaly se sportem příliš brzy po porodu. Přitom je cvičení, s nímž mohou začít třeba hned druhý den po porodu.

Helena Singerová

11. 2. 2011 0:00
Doba čtení: 5 minut

Máme tlusté děti. A je to jenom naše vina

Malých tlouštíků přibývá. Rodiče hledají pomoc v literatuře a v médiích, později u odborníků. Přitom je to jednoduché. Nechcete mít obézního potomka? Ukažte mu prsty na ruce.

Helena Singerová

3. 12. 2010 0:00
Doba čtení: 5 minut

Křeče a otoky nohou nejsou nutné, ani v těhotenství

Několik základních cviků zabere sotva čtvrt hodiny a může výrazně pomoci proti křečím i otékání nohou. Zacvičit si je mohou všichni, kdo mají podobné potíže, nejen budoucí maminky.

Helena Singerová

29. 10. 2010 0:00
Doba čtení: 3 minuty

Lechtivé tance: Flirt Dance učí svádění

Zpěvačka udělá několik ladných kroků, zavrtí boky… a vy nemůžete spustit zrak z obrazovky. Sexy pohybům se ale může naučit každá žena. Nejsou vulgární, jsou prostě – svůdné.

Helena Singerová

22. 10. 2010 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Čuráte do bazénu?

Plavání a močová inkontinence mají jedno společné – týkají se velké skupiny lidí. Jaké možnosti má člověk, který občas neudrží moč, ale chce chodit do veřejného bazénu?

Helena Singerová

12. 10. 2010 0:00
Doba čtení: 3 minuty

Adrenalin: Akrobacie!

Možná také patříte k těm, kdo obdivují výkony artistů a akrobatů. Pokud jste obstojně fyzicky vybaveni, nemusíte nutně zůstat jen v roli diváků. Zkuste „nový cirkus“ na vlastní kůži!

Dominika Jírová

30. 9. 2010 0:00
Doba čtení: 5 minut

Těhotné, hýbejte se!

Těhotenství je plné zákazů. Někdy to vypadá, že by žena měla svých devět měsíců jen proležet s nohama nahoře. To je omyl! Poradíme vám, jak se i v tomto období hýbat.

Helena Singerová

2. 9. 2010 0:00
Doba čtení: 5 minut

Proč zakazovat bermudové plavky?

KOMENTÁŘ – Mnozí provozovatelé veřejných koupališť a bazénů přestávají tolerovat dlouhé pánské plavky – bermudy. Vynášejí prý příliš mnoho vody a naopak přináší do bazénů více nečistot.

Jan Potůček

21. 7. 2010 0:05
Doba čtení: 3 minuty

Do fitka jedině na hezouna

Stát se lektorem některých skupinových cvičení není zas tak složité. Cvičitelů je proto hodně a konkurence mezi nimi stoupá. Nejlépe jsou na tom hezouni – ti mají stále narváno.

Helena Singerová

11. 6. 2010 0:00
Doba čtení: 3 minuty

Bolesti zad: Jak se jich zbavit?

Zbavit se bolestí zad není vůbec jednoduché a rozhodně to není natrvalo. Nicméně cvičitelka Petra Ménová nám poradí, jak na to.

Helena Singerová

4. 6. 2010 0:00
Doba čtení: 5 minut

Náročná hra badminton. Nevěříte?

Dřina a pot, to je badminton. Ano, sport, kterým v létě zaháníme nudu u vody, dokáže dát tělu pořádně zabrat. „Badminton venku je vlastně jenom pinkání,“ říká trenérka.

Helena Singerová

1. 6. 2010 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Jste hrdý, že jste Čech, Čech, Čech?

GLOSA – Mistrovství světa v hokeji jsme tedy vyhráli. Tak nějak všichni, my, Češi a Češky. Kdyby to byl propadák, nebyla by to „naše věc“. Takhle máme důvod k hrdosti. My všichni?

Lenka Krbcová

24. 5. 2010 14:37
Doba čtení: 2 minuty

Břišní tanec jako porodní rituál

Nemůžete otěhotnět? Břišní tanec může výrazně pomoci. Chcete hladký porod? Tančete v těhotenství. Díky prastarému orientálnímu tanci se vrátíte do formy i po porodu.

Helena Singerová

21. 5. 2010 0:00
Doba čtení: 5 minut

Aqua aerobic - i ve vodě se „zapotíte“

Aqua-cycling, aqua-zumba, aqua-dance, aqua-kick-box… Vše, co známe z tělocvičen, je dnes i „aqua“. Je to jen marketingový trik, nebo cvičením ve vodě opravdu získáváme něco navíc?

Helena Singerová

19. 5. 2010 0:00
Doba čtení: 4 minuty

My amatéři se huntujeme zadarmo

FEJETON – Sportování paradoxně zdraví moc neprospívá. Proč to tedy děláme? U profesionálů by se to možná ještě dalo pochopit, sport je živí. To my si ničíme tělo jen pro radost.

Jan Handl

17. 5. 2010 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Taneční podložka: Pozor, silně návykové!

Hopsají od rána do večera, máma střídá dceru a chce získat víc bodů, až z ní lije pot. Taneční podložky jsou zábavné a nutno dodat, že jim propadli jak muži, tak ženy.

Helena Singerová

14. 5. 2010 0:00
Doba čtení: 3 minuty

Sportem ku zdraví aneb Jak to vidí lenoch

FEJETON – Ne že bych sport vyloženě neměl rád. Jen se chovám rozumně. Jediný zbytečný krok totiž spouští lavinu dalších neužitečných pohybů. Ale lidé tropí hloupostí…

Richard Gilík

4. 5. 2010 0:00
Doba čtení: 6 minut