Hlavní navigace

páteř

Malé boty, velké neštěstí

Populace roste, ale nadměrné boty v běžné obuvi neseženete. Nadměrkáři si kupují boty, které jim nepadnou. Lodě po bráchovi taky nejsou žádná výhra. Co všechno vám provedou špatné boty?

Doba čtení: 5 minut

Svaly jsou jako ženy, pořád si šuškají

Vzájemné komunikace svalů využívá český SM systém. Díky jedinému pohybu zapojíte svaly od hlavy až k patě. Ulevíte páteři, zbavíte se bolesti zad a jako bonus získáte štíhlý pas.

30. 8. 2012 0:00
Doba čtení: 6 minut

Křížíte nohu přes nohu? Nedivte se, že máte jednu delší

ROZHOVOR – Oblíbeným posedem „noha přes nohu“ i spánkem ve „stabilizované poloze“ si zaděláváme na křivou páteř, bolest zad a různě dlouhé nohy. Napraví nás Aleš Dobšák–Kling.

Doba čtení: 5 minut

Cvičení a bez pohybu? Výsledky jsou nečekané

Posilovat svaly můžete i pouhým myšlením na cvičení. Že je to hloupost? Není, mozek se dá ošálit a „neviditelné cvičení“ vás zbaví bolesti zad i zpevní postavu. Jak se cvičí Infinity?

Doba čtení: 5 minut

Bolí vás záda? Kupte si míč

Bolestmi zad trpí až osmdesát procent populace a přitom nemusí. Vyzkoušejte osvědčené metody, posilte zádové a břišní svalstvo a hoďte svoje záda do latě.

3. 8. 2012 10:00
Doba čtení: 3 minuty

Tai Chi: Nikdy nekončící zdravý pohyb

Bolí vás klouby, záda nebo krční páteř? Chtěli byste cvičit, ale všechny pokusy kvůli bolesti zatím zkrachovaly? Zkuste Tai Chi (čínsky Tchai Ti). Jde o systém sestav, které pomáhají při diabetes, osteoporóze, nebo třeba při artritidě. Cvičit můžete i vsedě na kolečkovém křesle. Tai Chi je opravdu pro každého.

Doba čtení: 4 minuty

Břišní tanec se netančí jen břichem

Lidé bohatí i chudí, krásní i méně pohlední, všichni na celém světě rádi tančí a tanců a tanečních stylů je nespočet. Jedním z nejstarších tanců je břišní tanec, neboli orientální, který si pro své pozitivní účinky zejména na ženské orgány získává oblibu i v moderních civilizacích.

Doba čtení: 6 minut