S prvními jarními paprsky se do regálů známých obchodníků dostaly novinky, které by vás mohly zaujmout. Jde o privátní značky jednotlivých prodejců, jde tedy o produkty s výhodným poměrem ceny a kvality. Novinky nabízí Billa, Globus a Kaufland.
Vlastní pivo v lahvi i plechu
Billa přichází na trh se značkou piva Trumf, při jehož vaření je používán dvourmutový způsob. Kvasí v otevřených spilkách a leží patřičnou dobu v ležáckých sklepích. Pivo Trumf je vyráběno v českých pivovarech s dlouhou tradicí z českého chmele a českého ječného sladu.
Novou privátní značku piva Trumf uvádí BILLA na trh ve dvou formátech, a to jak pivo ve skle, tak v plechovce.
Globus rozšířil nabídku vlastních vín
Pod privátní značkou Vinařská stezka, nabízí svá vína Globus. Jejich producentem jsou Templářské sklepy Čejkovice, s nimiž bylo vybráno třináct odrůd vín.
„Jde o ušlechtilé nápoje znamenité chuti a vůně, které se hodí k širokému spektru pokrmů a příležitostí. Vybrány byly druhy, o které je zároveň v Globusu největší zájem,“ řekla tisková mluvčí řetězce, Aneta Turnovská. Z vín jakostních jde o Tramín červený, Chardonnay, Ryzlink rýnský, Sauvignon, Veltlínské zelené, Muškát moravský, Svatovavřinecké, Modrý portugal. Z vín přívlastkových se jedná o Pálavu, Tramín červený, Rulandské šedé, Chardonnay a Hibernal.
Rozlišujete při nákupu, zda se jedná o výrobek s privátní značkou?
Vinařskou stezku představují na každé z lahví živočichové, se kterými se lze na vinicích běžně potkat. Zároveň jimi lze lehce identifikovat dané víno v regálu.
„V privátních značkách vidíme potenciál růstu. Proto i v dalších letech budeme dále investovat do jejich rozvoje a zároveň posilovat naše privátní značky,“ řekla Aneta Turnovská.
Kaufland má Ryzí chuť
I když má Kaufland své vlastní řeznictví a svou vlastní výrobnu – produkty vyrábí pod názvem Mistři od fochu, aktuálně přišel s novou vlastní značku K-Jarmark Ryzí chuť, v rámci níž nabídne uzeniny ve spolupráci s českými dodavateli.
Trvanlivost výrobků pomáhají zachovat přírodní ingredience, jako jsou směsi koření nebo přírodní aromata. Jde například o Šunku od kosti K-Jarmark Ryzí chuť s 96% podílem masa, nebo Vídeňské párky K-Jarmark Ryzí chuť, které obsahují 90 % masa.