Hlavní navigace

Řetězce a jejich letošní vánoční reklamy. Která je nejlepší?

20. 11. 2020

Sdílet

 Autor: Lidl
Aktualizováno 24. 11. 2020 17:51
Většina maloobchodních řetězců s potravinami již zahájila své vánoční kampaně. Používají klasické vánoční atributy, nechybí tedy koledy, cukroví, dokonce tmou uhání vánočně nazdobený vlak, některé současně určitým způsobem reagují i na aktuální situaci kolem koronavirové epidemie.

Albert: Ať sněží pravé bílé Vánoce

Řetězec Albert vsadil na klasiku – slavnou skladbu White Christmas – a celý spot pojal v duchu kouzla „bílých Vánoc“. I když tentokrát vyčarovaných z mouky a cukru.

„I když nenasněží, vaše Vánoce mohou být bílé a zasněžené alespoň u vás doma.“ Ve vánoční reklamě Albertu se objeví stejná rodina jako loni, tentokrát ale upekla a přichystala bílé Vánoce. Kampaň odstartovala v pondělí 2. listopadu i s postavou malého chlapce, který provází vánoční klipy Albertu již poněkolikáté, stejně jako světové hity.

Lidl: Vánoce společně

Populární píseň provází také vánoční kampaň Lidlu. Je jí Půlnoční od Václava Neckáře a skupiny Umakart. Ústřední song byl pro kampaň znovu nahrán s více než 250 účinkujícími. Nazpíval ho opět Václav Neckář, který je také hlavní postavou spotu, v roli dirigenta se představil jeho bratr Jan. Společné zapojení bratrů má předat i poselství, že „nejlepší dárek jsou společné Vánoce“ a i v aktuální době je podstatné být spolu.

Videoklip mohli diváci poprvé zhlédnout v pátek 13. listopadu, sjednocující vánoční linka se bude prolínat také dalšími TV spoty Lidlu.

Penny: Vánoce hezky česky

Penny za podkresu koledy prezentuje své dodavatele a jejich reálné zaměstnance a i tady zazní: „Spolu to zvládneme.“ Kampaň, která začala v neděli 15. listopadu, se nese v duchu českých Vánoc, nechybí tu tedy řízky, kapr, vánočka, jablka nebo české pivo.

Kaufland a jeho první volba na Vánoce

Kaufland začal vánoční reklamy vysílat již od úterý 10. listopadu. Na rozdíl od výše uvedených příkladů jde o produktově zaměřené spoty, kde po obecném, vánočně laděném úvodu zazní tipy na konkrétní – opět spíše vánoční – zboží. Reklamy mají společné motto: „Naše první volba jsou vaše šťastné Vánoce“, s jeho motivem se pak pracuje v jednotlivých spotech, kdy první volbou na Vánoce je „mlsat ve dne v noci“, „rozdělit se i se sourozencem“ či „rozdělit se s partnerem“.

Tesco: Na vašich Vánocích nám záleží

Řetězec Tesco v době vydání ankety zveřejnil pouze spot zaměřený na bezpečné vánoční nakupování prostřednictvím vlastního e-shopu iTesco. „S Tesco Online si svůj vánoční nákup objednáte bezpečně a z pohodlí vašeho domova,“ připomíná video zobrazující průběh takového vánočního nákupu.

Dodatečně doplňujeme i letošní vánoční spot Tesca: Na vašich Vánocích nám záleží.

Komu se vánoční reklama povedla nejlépe?

Anketa

Kdo má podle vás letos nejlepší vánoční kampaň?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).