Hlavní navigace

Řetězce a jejich letošní vánoční reklamy. Která je nejlepší?

20. 11. 2020

Sdílet

 Autor: Lidl
Aktualizováno včera 17:51
Většina maloobchodních řetězců s potravinami již zahájila své vánoční kampaně. Používají klasické vánoční atributy, nechybí tedy koledy, cukroví, dokonce tmou uhání vánočně nazdobený vlak, některé současně určitým způsobem reagují i na aktuální situaci kolem koronavirové epidemie.

Albert: Ať sněží pravé bílé Vánoce

Řetězec Albert vsadil na klasiku – slavnou skladbu White Christmas – a celý spot pojal v duchu kouzla „bílých Vánoc“. I když tentokrát vyčarovaných z mouky a cukru.

„I když nenasněží, vaše Vánoce mohou být bílé a zasněžené alespoň u vás doma.“ Ve vánoční reklamě Albertu se objeví stejná rodina jako loni, tentokrát ale upekla a přichystala bílé Vánoce. Kampaň odstartovala v pondělí 2. listopadu i s postavou malého chlapce, který provází vánoční klipy Albertu již poněkolikáté, stejně jako světové hity.

Lidl: Vánoce společně

Populární píseň provází také vánoční kampaň Lidlu. Je jí Půlnoční od Václava Neckáře a skupiny Umakart. Ústřední song byl pro kampaň znovu nahrán s více než 250 účinkujícími. Nazpíval ho opět Václav Neckář, který je také hlavní postavou spotu, v roli dirigenta se představil jeho bratr Jan. Společné zapojení bratrů má předat i poselství, že „nejlepší dárek jsou společné Vánoce“ a i v aktuální době je podstatné být spolu.

Videoklip mohli diváci poprvé zhlédnout v pátek 13. listopadu, sjednocující vánoční linka se bude prolínat také dalšími TV spoty Lidlu.

Penny: Vánoce hezky česky

Penny za podkresu koledy prezentuje své dodavatele a jejich reálné zaměstnance a i tady zazní: „Spolu to zvládneme.“ Kampaň, která začala v neděli 15. listopadu, se nese v duchu českých Vánoc, nechybí tu tedy řízky, kapr, vánočka, jablka nebo české pivo.

Kaufland a jeho první volba na Vánoce

Kaufland začal vánoční reklamy vysílat již od úterý 10. listopadu. Na rozdíl od výše uvedených příkladů jde o produktově zaměřené spoty, kde po obecném, vánočně laděném úvodu zazní tipy na konkrétní – opět spíše vánoční – zboží. Reklamy mají společné motto: „Naše první volba jsou vaše šťastné Vánoce“, s jeho motivem se pak pracuje v jednotlivých spotech, kdy první volbou na Vánoce je „mlsat ve dne v noci“, „rozdělit se i se sourozencem“ či „rozdělit se s partnerem“.

Tesco: Na vašich Vánocích nám záleží

Řetězec Tesco v době vydání ankety zveřejnil pouze spot zaměřený na bezpečné vánoční nakupování prostřednictvím vlastního e-shopu iTesco. „S Tesco Online si svůj vánoční nákup objednáte bezpečně a z pohodlí vašeho domova,“ připomíná video zobrazující průběh takového vánočního nákupu.

Dodatečně doplňujeme i letošní vánoční spot Tesca: Na vašich Vánocích nám záleží.

poporodni_deprese

Komu se vánoční reklama povedla nejlépe?

Anketa

Kdo má podle vás letos nejlepší vánoční kampaň?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).