Klasické příchutě koly nebo jiných nápojů čas od času upraví svou původní tvář, výrobci namíchají novou příchuť a v limitované edici je nabízejí. Pokud trh zaujmou, je tu reálná šance, že se s novou příchutí budeme setkávat častěji.
V Česku už jsme pili kolové nápoje, co chutnaly jako vanilkový rohlíček nebo rum, ale i meruňka, višeň nebo meloun – s nimi na trh přišla Kofola. Fanta letos představila limitovanou edici nápoje ve variantě bez cukru v odstínech fialové barvy – příchuť tipovali kupující. Letos na jaře přinesla Coca-Cola do regálů obchodů Coca-Colu K-Wave Zero Sugar – bez bližšího určení chuti, dle definice měla oslavovat fanoušky K-Popu.
Kupovat můžete kromě běžného tonicu i Pink Tonic s přírodním aromatem z černého rybízu. Coca-Cola nabízela cherry, v zahraniční jsou k mání příchutě saké, zázvor, vanilka, jahoda nebo Coca-Cola s javorovým sirupem. A teď přišla s novinkou chutnající po sušenkách.
Chutná jako sušenky
„Nechali jsme se inspirovat pevnými přátelstvími mezi lidmi po celém světě a chtěli jsme pro náš ikonický nápoj Coca-Cola také najít nejlepšího kamaráda. Díky spojení se značkou OREO se nám to podařilo a Coca-Cola má svou ‚bestie‘. Coca-Cola a OREO tak nyní tvoří dočasně nerozlučnou dvojku,“ vysvětluje záměr obou značek Mária Drotárová, senior marketing manažerka Coca-Cola pro ČR a SK, s tím, že limitovaná edice Coca-Cola OREO Zero Sugar bude k dispozici pouze po omezenou dobu.
S jakou příchutí podle vás přijde Coca-Cola příště?
Coca-Cola OREO Zero Sugar se objevila na trhu právě v minulých dnech a v prodeji bude do vyprodání zásob. Podle prvotních informací ze sociálních sítí chuť sušenek z coly nijak nevyčnívá, jen ji lehce doplňuje.
„Představte si kouzlo, když se OREO sušenka spojí s nápojem Coca-Cola. Tato spolupráce je o míchání chutí, o vytváření nových zážitků a sdílení radosti s přáteli. Coca-Cola a OREO spojily své tajné ingredience – vzpomínky, veselí a nadčasovou chuť,“ říká Kateřina Žiaková, brand manažerka OREO pro Českou a Slovenskou republiku.