Hlavní navigace

Billa ještě letos spoustí Scan&Go. Nákup zaplatíte přímo v aplikaci

Sdílet

 Autor: Vitalia.cz/ Karel Choc
Řetězec Billa chystá další masivní investice do rozšiřování obchodů, ale i modernizace. Ta zahrnuje mimo jiné více elektronických cenovek, více samoobslužných prodejen a také systém scanování potravin.

I v letošním roce bude řetězec obchodů Billa pokračovat ve strategii postupného růstu. Do modernizací a otevírání nových obchodů plánuje investovat až miliardu korun. I nadále bude rozšiřovat síť maloformátových prodejen ve městech do třech tisíc obyvatel a nezastaví se ani v rozšiřování partnerských modelů Billa Stop & Shop na čerpacích stanicích Shell.

Novinky pro rok 2022: Více čerstvého sortimentu a e-shop

„Plánujeme rozšiřovat nabídku čerstvého sortimentu, například nabízet více druhů ovoce než doposud, dále uvádět novinky pro lidi s intolerancemi nebo výživovými restrikcemi, obohacovat nabídku bio výrobků, a hlavně soustředit se na rozšíření portfolia regionálních produktů od českých producentů. To vše nabídneme zákazníkovi nejen v našich prodejnách, ale i prostřednictvím našeho e-shopu, na jehož spuštění nyní intenzivně pracujeme,“ dodává Dariusz Tomasz Bator, generální ředitel Billa ČR.

Do online prostředí vstoupí řetězec v letošním roce a nabídne 15 000 artiklů s možností doručení přímo domů nebo vyzvednutím v prodejnách.

Billa už letos nabídne službu Scan&Go

Řetězec plánuje rovněž investice do moderních technologií, jako jsou samoobslužné pokladny. „V současné době máme samoobslužné pokladny instalovány na 62 filiálkách (v průměru 6 samoobslužných pokladen na prodejnu, kde je k odbavení využívá v průměru 55 % zákazníků) a na dalších zhruba 18 prodejen budeme samoobslužné pokladny instalovat v tomto roce,“ řekla serveru Vitalia.cz tisková mluvčí Billy, Dana Bratánková.

V plánu je i zavedení služby Scan&Go. „Mobilní nákupní aplikaci Scan&Go budou moci naši zákazníci využít k nakupování v tomto roce. Zákazníci v tomto případě zaplatí svůj nákup přímo v aplikaci a prodejnu opustí bez nutnosti dalšího zastavování v pokladní zóně,“ upřesňuje Dana Bratánková.

Řetězec rozšíří i množství elektronických cenovek ve svých obchodech. Jejich velkou devizou je i zobrazování více stránek, na cenovkách je tak možné uvádět i další informace o produktu, třeba složení. Pro server Vitalia.cz pak mluvčí Billy již dříve řekla, že elektronické cenovky má Billa už v osmdesáti obchodech a do dalších až třiceti je bude zavádět v letošním roce.

Billa se zaměřuje i na energeticky úsporná řešení šetrná k životnímu prostředí, jde o fotovoltaické panely či modernizace chlazení a osvětlení na prodejnách.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Redaktorka serveru Vitalia.cz se zaměřuje zejména na kvalitu potravin a kvalitu jejich prodeje. Věnuje se také zdravotní problematice.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).