Hlavní navigace

reklama

Reklama do ordinace nepatří. Ani v růžové zahradě

Reklamní sdělení se snaží všelijak maskovat a tvářit se, jako by nic. Jak u skutečných doktorů, tak u těch televizních.

Doba čtení: 1 minuta

Blbec pacient, když nerozezná leták od receptu

Lékař dal pacientovi recept, co nebyl recept, ale reklama na konkrétní mast, s tím, ať si ji vyzvedne v lékárně. Vlastně to prý nebyl lékař, ale sestra. Vlastně prý o nic nejde.

Doba čtení: 2 minuty

A komu tím prospějete, pane Donutile? Co?

Fenomén toxické reklamy narostl do obludných rozměrů. Osvědčeným nosičem reklamy jsou herci, zpěváci a sportovci. Důvěru a sympatie, které k nim chováme, automaticky přeneseme na kloubní výživu.

Doba čtení: 2 minuty

Čuchám, čuchám… reklamu!

Většinou našich smyslů už marketéři zdárně manipulují. Ale je tu ještě čich. Působení vůní na naše spotřebitelské chování má rezervy, které je třeba využít. A nepůjde jen o potraviny.

Doba čtení: 6 minut

Staré reklamy na jídlo dnes vyvolají úsměv

11. 3. 2014 9:00

Jedlé etikety dělají i z chleba nosič reklamy

Je to paradox: obal prodává i u nebaleného zboží. Zvýraznit mezi jinými svůj bochník nebo housku umožňují etikety z jedlého papíru. Jde o trend, nebo experiment s nejistým výsledkem?

Doba čtení: 3 minuty

Zpomalování stárnutí vašich kožních buněk je kanadský žertík

Nebudeme tvrdit o našich výrobcích a obchodnících s kosmetikou, že to jsou lumpové, podvodníci, sprosťáci či lháři, kteří jen profesionálně okrádají ty druhé. Vsadíme na druhou možnost.

Doba čtení: 12 minut

Očkování a reklama: Jak ze sedmdesáti procent udělat sto

Komunikační triky propagující vakcinaci se blíží stylu: „Očkování dle výzkumů odmítají jen labilní rodiče s nedokončeným základním vzděláním“, nebo „Kdo odmítá očkování, je komunista!“

Doba čtení: 9 minut

Tlustá dáma varuje před klamavou reklamou

Sdružení českých spotřebitelů vytáhlo do boje proti nečistým praktikám. Spot připomínající reklamy na „zázračné prostředky na hubnutí“ upozorňuje na nesmyslnost používaných tvrzení.

Doba čtení: 2 minuty

Jedna dvě, klíště jde… Stojí za očkováním v Česku podplacení lékaři?

Sugestivní reklamy na očkování útočí na naše city i peněženky. Je to etické? A nejsou to ve skutečnosti výrobci léků a jimi placení lékaři, kdo v Česku řídí rozhodování o vakcínách?

Doba čtení: 5 minut