Hlavní navigace

privátní značky

Privátní značky, tzv. privátky:

Výrobky prodávané pod značkou např. obchodního řetězce bez bližší specifikace výrobce, obvykle s výrazně nižší cenou než značkové zboží.

Řetězce se snaží posílit prodej privátních značek potravin

Pod privátními značkami už dávno nenajdeme jen ty nejlevnější produkty. Maloobchodní řetězce cílí i na nejnáročnější zákazníky, kterým nabízejí luxusní zboží v lákavém obalu. Kolik privátek v obchodech nakoupíme a co máme nejraději?

Doba čtení: 5 minut

Tesco mění svou nejlevnější značku potravin

Privátní řada Tesco Value mění design a rozšiřuje sortiment. Je určena pro zákazníky, kteří preferují cenu zboží.

Doba čtení: 2 minuty

Privátní značky Tesco testují zákazníci

Řetězce se vrhly na produkci tzv. privátek, tedy výrobků pod vlastní značkou, u nichž si mohou určovat podmínky. Každý Tesco výrobek otestuje sto zákazníků. Až pak jdou do prodeje.

Doba čtení: 6 minut

Stát za kvalitu potravin neodpovídá. Kdo tedy?

Ministr vyzdvihuje úlohu zákazníka a pochybných projektů. Inspektoři jsou prý zneklidněni výsledky kontrol. A řetězce kritizují média: O našich průšvizích nepište!

Doba čtení: 5 minut

České pivo versus dovoz a privátní značky

České pivo se od jiných výrazně liší. Nejen v tom, že podle odborných analýz se některé zahraniční značky pohybují na hranici klamání spotřebitele. V čem tkví rozdíly?

23. 4. 2012 0:00
Doba čtení: 5 minut

Kupujete výrobky se značkou obchodních řetězců?

Supermarkety lákají zákazníky mimo jiné na své vlastní značky. Proč ne, musíte však vědět, co se za tím skrývá. Tzv. privátky, privátní značky, totiž mohou znamenat ledacos.

Doba čtení: 5 minut

Kečup se nedělá z rajčat. Překvapení?

Abychom nemátli – v kečupu jsou rajčata, ale v závodech, kde kečupy vyrábějí, je najdete už zpracovaná ve formě protlaku. Pojďte se s námi podívat, jak a z čeho takový kečup vzniká.

Doba čtení: 10 minut

Poznám po prvním napití, jestli je hospodský dobrý, nebo ne

Že pivo k ženě nepatří? „To je jeden z největších mýtů o pivu,“ říká novinářka Hana Večerková, „přispěly k němu i všechny ty chlapácké reklamy. V historii bylo pivo výsadou žen.“

23. 8. 2011 0:00
Doba čtení: 12 minut