Hlavní navigace

vitamíny v potravinách

Bramborová kaše: nemixovat, ušťouchat, napařit

Jak připravit výbornou bramborou kaši a nepřipravit se přitom vařením o vitamíny? Stačí znát pár jednoduchých zásad. Vyzkoušejte náš recept na babiččinu bramborovou kaši s mlékem nebo smetanou a s cibulkou.

Doba čtení: 2 minuty

Prodlužte si opálení jídlem

Krásné opálení hrozně rychle mizí? Tak letos nemusí. Prozradíme vám totiž, jak jídlem prodloužit bronzový nádech vaší pleti.

11. 8. 2018 0:00
Doba čtení: 3 minuty

Nenáročná na pěstování a zpracování: Černá ředkev je dobrá syrová i pečená

Ve srovnání se svojí blízkou příbuznou červenou ředkvičkou je černá ředkev opravdovým ošklivým káčátkem. Lidé si ale tuto černě zbarvenou zeleninu oblíbili z mnohem důležitějších důvodů, než je její vzhled.

12. 4. 2018 0:00
Doba čtení: 3 minuty

Jídlo nemá žádnou chuť, jen málo živin a hodně kalorií

V závěrečné části seriálu doplníme poslední kousek skládačky, a sice jak naše strava ztratila veškerou chuť a vyživovací hodnotu, takže kromě toho, že jsme tlustí a nemocní, jsme navíc i hladoví.

Doba čtení: 9 minut

Kolik je v ovoci vitamínů? Údaje se podezřele liší

Často se setkáváme s tím, že různé zdroje podávají naprosto rozdílné informace o tom, kolik které ovoce obsahuje vitamínů. Jak je to možné? Čemu se dá věřit a kde se vůbec tyto údaje berou?

Doba čtení: 5 minut

Po přemíře betakarotenu budete vypadat jako mrkev

Určitě si pamatujete, jak vám jako malým dětem neustále předhazovali, abyste jedli mrkev, protože je dobrá na oči. I za syndromem „suchého oka“ stojí nedostatek vitamínu A. Co všechno vlastně víme o vitamínu A a betakarotenu?

Doba čtení: 6 minut