Hlavní navigace

Názory k článku Sociální fobie není strach ze sociálky

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 3. 2013 17:59

    Cora (neregistrovaný)

    Není divu. Když se člověk ocitne na dně, postará se okolí - různé úřady, sousedi a tzv. přátelé-, aby na tom dně zůstal ještě dlouho. Po všelijakých úmrtích v rodině jsem si vypěstovala fobii na dopisy: trvalo mi týdny, než jsem sebrala odvahu a otevřela je- umíte si představit ten průšvih, když neodpovíte úřadům včas? Když nezaplatíte včas nájem nebo pojištění: Všechny ty penalizace a pokuty a výhrůžky...jo, život je jeden z nejsložitějších.

  • 24. 6. 2013 16:29

    kondor (neregistrovaný)

    není divu že existují takovéto fobie jestli vlivem takzvaných manažerů vznikají různé statystystyky, organyzační strategie,a nařízení, ůpravy zákoníků práce a zákonů,které se na přání rádoby bysnysmenů,vládních ůředníků a vlády a různých politologů,což jsou pro společnost nejvíce zbyteční ,a složí jen systému jako byřici jenž mají zastrašit společnost a vytvářet právní a psychycký, nátlak na občanya společnost a tím vytvářípro Sedlář---- pokud firma 4x za rok zdraží energii s posvědcením státu tak by měla odejít i s politiky kteří to umožňují--ještě mám schované faktury za totality 1kw = 0,30 Kčs a dnes 1kw = 5,50 Kč mzda za totality 3500Kčs = 11 600kw a dnes u nás max 15 000Kč = 2 600 Kw výplata 4x vyšší ----cena energií 18x vyšší = nárust bezdomovců a sociálně slabých občanů a 500 000 exekucí ročně na majetek ---- demokracie nebo totalita ---demokracie prohrává ve všech bodech fobie. =

  • 16. 10. 2013 19:31

    Fobof (neregistrovaný)

    "Fobie vznikne třeba po řadě drobných neúspěchů", stojí také v článku. Nabízí se tu upřesnění, že se v převážné většině jedná o "drobné" neúspěchy v dětství, před školní tabulí a ve školní třídě vůbec. Drobnými neúspěchy ony neúspěchy nazývají hlavně učitelé, všelicí psychologové a různé další našprtané lebky, které ale (záměrně?) přehlížejí fakt, že už samotné vyvolávání (ze skupiny) před tabuli (před tu skupinu) a tam zkoušení, kolik si toho žák mechanickým opakováním vtloukl do svého mladého mozku, není nic jiného, než tvrdá, prachsprostá šikana, která je už od dob Marie Terezie dobře skryta osvědčeným způsobem: pod svícnem je největší tma.

    Drobným neúspěchem by ovšem svůj nepatrný omyl před skupinou svých vrstevníků (krycí název = před tabulí) nenazvala samotná oběť pedagogické šikany – před třídou zkoušený žák. V každé třídě, tak jako v každé skupině lidí, se spolehlivě nachází víc či míň jedinců, kteří čekají jen na okamžik, kdy se budou moci jakémukoli pochybení žáka - před třídu vystaveného - zasmát, zmýlivšího se nešťastníka obdařit „srandovní“ poznámkou či ještě jinak si okořenit nudnou a kasárensky hnusnou dobu vyučovací. Už ve třídě na základní škole, se totiž logicky musejí nacházet i děti, z nichž vyrostou dospělí jedinci bez svědomí, bez soucitu a bez dalších vlastností, které dělají člověka člověkem.

    Zbývá snad jen připomenout, že žák je takto traumatizován opakovaně a že před každou další šikanou shora naznačenou, prožívá čím dál tím hlubší stavy úzkosti. Byl by zázrak, kdyby za takového stavu výchovného průmyslu, nepřibývalo lidí s poškozeným psychickým zdravím – sociální fobií, agorafobií a Bůhví jakých ještě dalších nemocí.

    Proto by J. A. Komenský - kdyby jen na okamžik mohl spatřit co se děje - vykřikl: „Hrůza a děs, pořád stejná rasovna!“

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).