Hlavní navigace

Názor k článku Přístroje alternativní medicíny - okleštěná parodie přírodních věd od Martin - Vážený pane autore články souhlasím s Vámi, a...

  • 7. 1. 2012 11:15

    Martin (neregistrovaný) ---.eurotel.cz

    Vážený pane autore články souhlasím s Vámi, a nekoupil bych si žádný alternativní přístoj.. doporučuji Vám přečíst tuto knihu!Aby jste měl i adekvátní informace z druhé strany!

    Nežádoucí účinek: smrt (Dr. John Virapen)

    Nežádoucí účinek: smrt je pravdivý příběh o korupci, podplácení a podvodech. Napsal ho Dr. John Virapen, významná osobnost z farmaceutické branže, která praktiky a dění ve farmaceutických gigantech zná zevnitř. Za 35 let svého mezinárodního působení (povětšinou v postavení ředitele Eli Lilly & Company ve Švédsku) odpovídal za marketing několika léčiv. Všechna měla nežádoucí účinky. John Virapen vyšel s pravdou ven a předkládá vám knihu plnou šokujících tajemství, o kterých jste se vlastně nikdy neměli dozvědět.

    Víte, že:

    velké farmaceutické koncerny vynakládají každoročně 35 000 eur na každého lékaře s vlastní praxí, aby ho motivovali předepisovat jejich výrobky?
    osoby s významným vlivem na veřejné mínění, tedy uznávaní vědci a lékaři, dostávají drahé zájezdy, dary, případně přímo peníze jako úplatek za pozitivní posudky na léčiva, jejichž závažné, někdy až smrtelné nežádoucí účinky pronikly na veřejnost, jen aby rozptýlili oprávněné obavy lékařů i pacientů?
    pro celou řadu nových schválených léků existují jen krátkodobé studie a nikdo neví, jaké jsou jejich účinky na pacienty při dlouhodobém nebo trvalém užívání?
    výzkumné zprávy a statistické údaje, které státní zdravotnické úřady vyžadují pro schválení léku, se tak dlouho přikrášlují, až se z nich celkem vytratí smrtelné případy zapříčiněné tímto lékem?
    víc než 75 procent předních vědců působících na poli medicíny platí farmaceutické firmy?
    se prodávají léky, při jejichž schvalování sehrálo svou roli podplácení?
    farmaceutický průmysl si nemoci vymýšlí a propaguje je cílenými marketingovými kampaněmi, jen aby si rozšířil odbytiště pro své výrobky?
    farmaceutický průmysl se čím dál tím víc zaměřuje na děti?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).