Hlavní navigace

rostlinné tuky

Důležité omega-3 mastné kyseliny nově získáme i z chleba

Chléb obohacený o omega-3 mastné kyseliny je skvělou možností, jak si obohatit zdroje těchto pro naše zdraví nezbytných látek. Brzy se objeví v českých obchodech.

Doba čtení: 3 minuty

Proč nám tučné chutná?

Současný průměrný člověk přijme 120 g tuku denně. Zhruba dvojnásobek toho, kolik by měl přijmout. Výsledkem je, že polovina populace ve vyspělých zemích má nadváhu nebo je obézní.

Doba čtení: 4 minuty

10 mýtů o tloustnutí: Tuky jsou nezdravé a tloustne se po nich

Tuky jsou nezbytnou součástí našeho jídelníčku. Pokud je budeme chtít ze stravy vyloučit, uškodíme si. Stejně jako když to s nimi budeme přehánět.

Doba čtení: 3 minuty

Hledejte spojení "čerstvé máslo", vyhnete se mraženému výrobku

Po vajíčkách berou vědci na milost i máslo – škodí méně než nekvalitní rostlinné tuky. Ale klíčová je ona kvalita. Máslo, které hibernovalo v mrazáku, rychleji podléhá zkáze a žlukne.

Doba čtení: 4 minuty