Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Nakoupit se slevou můžete, i když nemáte chytrý telefon ani věrnostní kartu. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • 29. 6. 2025 1:34

    jan

    Do Lídlu už jenom v případě nejvyšší nouze. Jsem 75-tiletý důchodce a ledacos z počítačové techniky zvládám. Ale ta jejich mobilní aplikace zmatkuje už při spuštění u pokladny a to mě vytáčí. Chce se neustále aktualizovat, dočasně třeba nefunguje kvůli pomalému připojení. Nepoužívám data v mobilu, pouze domácí WiFi a ta v obchodě se občas seká. Bylo mě řečeno, že si to "mám nachystat už doma, zaškrtat akční zboží" a nezdržovat ostatní v nákupu!!! Nehrabu se doma v mobilu kvůli nákupu a nemám k tomu ani chuť. Do obchodu chodím nakupovat a ne dělat testy z ovládání mobilu. A už vůbec si nemíním pořizovat co chvíli nový mobil a drahý tarif. Poslední nákup v ceně 480.- kč jsem nechal celý u pokladny a odešel jsem bez něj. Ještě jsem ochotný ukázat QR kód, ale abych před nákupem doma projížděl slevové kupóny a zaškrtával slevy, tak to tedy ne! Označte akční zboží v prodejně a dejte normálně slevu. Nazdar pane Lídl, nebo raději sbohem!

    29. 6. 2025, 01:38 editováno autorem komentáře

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).