Hlavní navigace

Názory k článku Příští stanice metra: Bohušovická mlékárna

  • 20. 5. 2013 15:16

    0000 (neregistrovaný) 2001:4c28:194:----:----:----:----:----

    tento článek byl dohodnut jako přídavek k PR článku TESCA na lupě?

    Myslím, že co se týče brandu TESCO value, tak ten tato společnost zničila cca během 48mi hodin, což je asi tak čas mezi tím, kdy jsem poprvé něco tesco value v ČR poprvé koupil a než jsem to ochutnal (poprvé a naposledy). Nevím jak je na tom mléko, ale vím jedno. Tesco tak tlačí na pilu (nejvyšší marže, nejvyšší ceny a nejvíce závadných potravin), že pokud bych měl firmu které na brandu záleží a dělal-li bych pod značkou TESCO value, tak to držím jako nejvyšší tajemství pod pokličkou tlakového hrnce a modlím se, ať se to zákazník nedozví a pověst firmy mi to neohrozí. Rozhodně bych se s tím nechlubil a už vůbec ne na tomto serveru.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).