Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Lidl už zkoušel zaujmout vařenou mrkví a senior týdnem, teď přišel se šunkou na rohlík. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • 19. 3. 2025 8:57

    Patrik Chrz

    Geniální marketingový tah, je toho doslova plný internet, na spoustě serverů. Reklama na Lidl zadarmo. I kdyby tohle byl jediný účel, tak splněno na 125 %.

    A možná to dost zákazníků (dost na to, aby se vyplatilo držet to ve výrobě) vezme jako dobrý nápad. Já tedy raději dávám normální šunku a přehnu ji (mám tedy rohlík víc "šunkovější"), ale proč ne, není to nic proti ničemu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).