Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku E-shopů s potravinami je jako šafránu. Zkusili jsme u nich nakoupit na Vánoce od W. - Nakoupili jsme zatím 2x u iTesca, musím uznat,...

  • 18. 12. 2012 19:25

    W. (neregistrovaný) ---.42.broadband14.iol.cz

    Nakoupili jsme zatím 2x u iTesca, musím uznat, že nad službou přemýšleli a má jen velice málo chyb. Zelenina zatím byla v pořádku (v rámci supermarketů dokonce mírně nadprůměrná, zřejmě nechtějí aby jim to závozníci vozili zpět) a také systém tzv. náhrad je zpracován velice přehledně. Kladně také musím hodnotit fakt, že závozník na nic nespěchá a bývá velmi ochotný (což se může v budoucnu změnit). U náhrad je ovšem nutné dávat pozor na ceny, bez vyjímky nahrazují vždy nevýhodnějíšm produktem.

  • 18. 12. 2012 22:26

    EC (neregistrovaný) ---.skvelynet.cz

    Moje zkusenost je pozitivni, nechavam si prakticky vsechny velke nakupy vozit uz od zari a zatim zadnou klesajici tendenci nastesti nevidim. Jednou prijel zavoznik pozde, dopredu volal, ze ma nehodu a hned mi odpustil cenu dopravy. Zbozi mi vynasi vsichni zavoznici do tretiho patra, prestoze podle podminek by to mohli vyhodit dole u dveri. Zelenina i ovoce jsou ve vetsine pripadu nad mistnim supermarketovym prumerem, coz samozrejme jeste neznamena spickove, ale sam bych lepsi tezko hledal, kdyz odmyslim sezonni z farmy. Problematicke byly zatim u me jenom dvakrat pomerance, ale v obchode to byva daleko horsi. Byl jsem zpocatku skepticky, ale zatim musim proste pochvalit. Nahrady mi nekdy vyhovuji, nekde ne, proste se ne vzdy trefi do toho, co a proc jsem chtel (misto bio masla dovezl biomargarin, pricemz pro me je dulezitejsi to maslo nez bio apod.).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).