Hlavní navigace

Názor k článku 10 mýtů o tloustnutí: Snídani můžeme klidně vynechat od EC - "Jsou lidé, kteří chodí ráno cvičit a před...

  • 18. 3. 2014 8:54

    EC (neregistrovaný) 2001:718:1e02:----:----:----:----:----

    "Jsou lidé, kteří chodí ráno cvičit a před tím nejedí. My jsme vyzkoušeli, že to opravdu nefunguje, měli byste si dát aspoň piškoty, rozředěný džus nebo sladké kafe – a když k němu dodáte ještě vitamín C, je to ideální.“

    Jak vyzkouseli? RCT? Ze nefunguje na co? Beh na lacno je treba mozno pouzit jako trenink tukoveho metabolismu, takze proc ne? V okamziku, kdy si dam piskoty nebo sladke kafe, tj. glukozu, tak realne muze pri intenzivnejsim naslednem pohybu taky dojit k hypoglykemii (telo preventivne vyplavi inzulin, docasne klesne hladina glukozy v krvi a do toho se rozhybete...).

    "Vhodné jsou mléčné výrobky s celozrnnými cereáliemi nebo celozrnné pečivo. K pití si můžeme dopřát čaj, kakao, kávu nebo jiný oblíbený nápoj, klidně i slazený. "

    a

    "energii zkrátka potřebujeme a může to být klidně kus dobré domácí buchty nebo chleba s marmeládou."

    Jasne, nastartuje den potravinami, ktere velmi pravdepodobne zpusobuji obezitu - vyrobky z mouky, cukr, to je genialni rada... Pokud nekdo po ranu ma abstak na jednoduche sacharidy, asi to znaci neco o nedobrem stavu jeho metabolismu.

    Jinak Francouzi nebo Italove tradicne snidaji velmi malo a pak maji az obed (pro deti jsou mozne presnidavky).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).