Hlavní navigace

Med, který nelepí a můžete ho vzít do ruky

Praha 21. prosince 2008 - Na český trh vstupuje světově první 100% čirý med, který se nelepí s názvem Honey Drop - med, na který můžete sáhnout.

Sdílet

Každý, kdo má rád med a používá ho, ví, jaké problémy přináší užívání této přírodní medicíny. Problémy? Spíše nepříjemné pocity jako jsou – upatlané ruce od ušpiněné sklenice, nánosy zaschlého medu na sklenici, lepící se lžička či při zcukernatění mírná rvačka při dloubání ztuhlého medu. Často si povzdechneme, proč není med v kostce jako cukr?

Honey Drop všechny tyto problémy řeší.

Honey Drop je individuálně balený (jeden kus / 5 g.) 100% průhledného sušeného medu bez jakýchkoliv přísad, aditiv či ztužovadel.

Tento produkt je ideální pro oslazení čaje či kávy. Jednoduše rozbalíte, vhodíte do připraveného vroucího šálku a promícháte.

Dostáváte vše, co Vám poskytuje jiný přírodní med, na který jste v současné době zvyklí, jen bez zbytečných nepříjemných starostí. Navíc je více koncentrovaný, neboť je z něj odstraněna nadbytečná voda.

„Po mnoha letech výzkumu jsme zjistili, že zcela přírodní, vysušený med není jednoduché nalézt. Viděli jsme spoustu sušeného či kandovaného medu, který však vždy obsahoval přidaný cukr, sirup nebo další jiná aditiva. To ale pro naši myšlenku nebylo akceptovatelné. Chtěli jsme poskytnout našim spotřebitelům zcela přírodní produkt, který odstraní nepříjemné vlastnosti medu, které mohou bránit jeho spotřebě“, uvádí Jiří Bušek, zástupce výrobce v České republice." Proto jsme se rozhodli pro spolupráci s kanadskou společností, která tento problém po 18 letech výzkumu zcela vyřešila."

Honey Drop přichází na trh ve dvou úpravách, a to jako čirý med a med s příchutí citrónu. Honey Drop je možné objednat v balení po 20 ks. Honey Drop má dobu spotřeby 1 rok a neobsahuje žádná barviva, ochucovadla či ztužovače.

Honey Drop je zcela přírodní produkt pocházející z nepoškozeného prostředí Kanady.

Více informací získáte na webových stránkách http://www.ho­neydream.eu

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).