Hlavní navigace

Ušetřete s ČEZ za elektřinu, plyn i volání

Každý den je nutné uvařit, mít k dispozici teplou vodu a prádlo se bez energií také samo nevypere a nevyžehlí.

Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Na trhu funguje několik dodavatelů, každý z nich má celou škálu tarifů a čert, aby se v tom vyznal. ČEZ přišel na řešení, jak za energie ušetřit a ještě získat bonus na volání.

Chytré řešení s bonusem

Plejáda nejrůznějších tarifů od dodavatelů energií spolu s akčními nabídkami v lecčems připomínají neproniknutelnou džungli, kterou není vůbec snadné se prodrat. Při výběru konkrétních produktů a smluv je potřeba zvážit mnoho věcí. Čím se v bytě nebo domě topí a ohřívá voda? Kolik členů má domácnost? Vyplatí se za stabilní cenu zavázat u jednoho dodavatele? Největší dodavatel na českém trhu ČEZ se snaží situaci pro své stávající i potenciální zákazníky vždy ulehčit. Akční nabídka garantuje zákazníkům levnější elektřinu a plyn za cenu, která zůstane po dobu až tří let stejná. Zároveň mohou získat zvýhodněný balíček od operátora MOBIL OD ČEZ s neomezeným voláním a SMS do všech sítí jen za 299 korun měsíčně na dobu jednoho roku.

Úspora až několik tisíc

S nabídkou od ČEZ může zákazník proti standardní nabídce v regionu ušetřit až několik tisícovek ročně a získá jistotu garantované, stabilní ceny energií na tři roky. Na webových stránkách si lze prohlédnout modelové příklady, kolik může přechodem k ČEZ ušetřit. Na bezplatné telefonní lince 800 299 299 mu pak vyškolený specialista pomůže vybrat vhodný produkt a spočítá, kolik ušetří právě on.  Navíc zákazníci mohou získat i neomezené volání za 299 korun měsíčně.

„Každý z nás potřebuje elektřinu, každý z nás denně telefonuje. Zákazníci od nás nyní získají nejen elektřinu či plyn za výhodnou garantovanou cenu, ale k tomu i velmi levný neomezený balíček na volání,“ popisuje hlavní myšlenku projektu generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec. Zároveň dodává, že MOBIL OD ČEZ je jedním z největších virtuálních operátorů v České republice a jeho služby už teď využívá přes 80 tisíc zákazníků.

ČEZ se o vše postará rychle a bez starostí

Každý, kdo někdy měnil dodavatele energií nebo operátora, moc dobře ví, kolik papírování a pochůzek je s tím spojeno. ČEZ proto vše za nově příchozí klienty obstará. Jediné, co potřebují udělat, je zavolat na bezplatnou telefonní linku 800 299 299, oslovit zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře, nebo osobně dojít na jedno z mnoha klientských center. A další tři roky se nemusí starat o zvyšování cen energií a budou platit o několik tisíc méně, než u standardních produktů elektřiny a plynu v regionu. Navíc neomezené volání a SMS mají na rok téměř za hubičku.

Pokud má zákazník zájem o zvýhodněný mobilní balíček jako bonus ke smlouvě, ČEZ samozřejmě zajistí hladký průběh při změně operátora a převodu telefonního čísla. „V případě přechodu k Mobilu od ČEZ klientům pomůžeme i s tím, jaký je nejrychlejší způsob převodu čísla,“ potvrzuje ředitel pro prodej a obsluhu v ČEZ Prodej Michal Kovařík.