Hlavní navigace

Síla skrytá v bodláku

Komerční sdělení
Léčí, pomáhá, detoxikuje. Podle léčitelů jde o malý zázrak. Jaké jsou benefity Ostropestřce mariánského?

Sdílet

Ostropestřec mariánský známý také jako stříbrný bodlák nebo Kristova koruna je jednoletá až dvouletá rostlina dorůstající do výšky 60–150 cm. Jeho domovinou je středomoří a dozrává zejména v druhé polovině září. Na pohled je velmi podobný bodláku, který známe z naší krajiny a je s ním často zaměňován. Na popularitě nabývá hlavně v posledních letech, ale v lidovém léčitelství má dlouholetou tradici. 

Ostropestřec v lidovém léčitelství

Ostropestřec je rostlina s mnoha pozitivními účinky na náš organismus, kterou lidoví léčitelé milují. Zejména proto, že dlouhodobě podporuje regeneraci jater. Léčitelé uvádí, že pomáhá při cirhóze jater, žlučových kamenech, žloutence a dalších jaterních problémech. Chrání tělo před škodlivými a toxickými látkami. Řeší migrény a další bolesti hlavy.

Jak to vidí EU

Pro doplňky stravy vyrobené z ostropestřce platí dle platných nařízení EU schválená zdravotní tvrzení.

  • Normální trávení a funkce jater, pročištění

  • Antioxidant

  • Normální hladina cukru v krvi

  • Normální činnost srdce

  • Přirozená obranyschopnost – odolnost

Produkty z ostropestřce

Z ostropestřce se využívají zejména semena, která obsahují nejvíce sylimarinu. Sušená si je můžete přidat třeba do jogurtu. Oblíbené jsou oleje lisované za studena. Nejpohodlnější užívaní nabízejí doplňky stravy ve formě kapslí s extrakty z ostropestřce mariánského. Vyzkoušet můžete přípravek za příznivou cenu GS Ostropestřec Mariánský s vyšším obsahem silymarinu (extrakt z ostropestřce mariánského). 

Léčebná kúra

Pro lepší účinek se doporučuje 8 – 12 týdenní kúra, kterou můžete zopakovat několikrát za rok. V první fázi startuje detoxikace a regenerace jater. V dalších týdnech se harmonizuje trávení, stabilizuje se hladina cholesterolu v krvi. Játra se zbavují škodlivin a jsou připravena plně vstřebávat živiny a látky prospěšné pro organismus. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).