Nemoci a úrazy obrázek k článku Naočkovat, nebo ne?

Naočkovat, nebo ne?

Názory k článku
Radler: konečně pivo pro ty, kdo nemusí hořké

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
9. 7. 2012 8:52 Nový

hnus

celé vlákno

radler = "limonada" z chemikalii + troska piva, proc by to proboha nekdo pil?

Pepe
Pepe (neregistrovaný) 213.191.100.---
9. 7. 2012 9:39 Nový

Re: hnus

celé vlákno

souhlas, bohužel letos je to "in" pít tu močku !

Mareš
Mareš (neregistrovaný) 212.67.80.---
9. 7. 2012 9:50 Nový

Re: hnus

celé vlákno

Když se pivní tanky vypláchnou sprajtem, vznikne radler. Když se vypláchnou sodovkou, vznikne gambrinus. :-P

Podobná zhůvěřilost německého původu je pivo se sirupem - typicky třeba malinovým nebo třešňovým. Ale to je aspoň pořád ještě pivo.

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
9. 7. 2012 12:03 Nový

Re: hnus

celé vlákno

jenze v tech "limonadach" neni malinovy sirup. zadna ovocna slozka ale jen umele malinove aroma + konzervacni pridavky, antioxidanty, stabilizatory a dalsi ecka.

Mary
Mary (neregistrovaný) 31.185.231.---
9. 7. 2012 14:00 Nový

Re: hnus

celé vlákno

:-)))Německá "kultůra" vtrhla do Čech. :-))

Pivko
Pivko (neregistrovaný) ---.107.broadband11.iol.cz
11. 7. 2012 22:09 Nový

Re: hnus

celé vlákno

Protože je to dobré a osvěžující? Nebo jsou opravdu jedinci, kteří jsou tak natvrdlí, že to nechápou?

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.168.broadband4.iol.cz
9. 7. 2012 10:00 Nový

Radler

Jednou jsem ochutnal a pít už to opradu , ale opravdu nebudu.

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.168.56.---
9. 7. 2012 11:35 Nový

o jednom radleru byste s trochou štěstí nadýchat asi neměli

celé vlákno

inu, at zije nase nejlepsi a jedinecna nulova tolerance jak za volantem tak za riditky!

Mary
Mary (neregistrovaný) 31.185.231.---
10. 7. 2012 18:20 Nový

Re: o jednom radleru byste s trochou štěstí nadýchat asi neměli

celé vlákno

Tobě by se líbilo, kdyby ženuška dala 2 deci vínka, pak naložila dětičky do auta a vezla je do města? Při nenulové toleranci nic neporušila, alkohol byl v normě...Nevím, jestli bych tohle chtěla.

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.216.147.---
11. 7. 2012 2:56 Nový

Re: o jednom radleru byste s trochou štěstí nadýchat asi neměli

celé vlákno

A jak to souvisi s (ne)nulovou toleranci?
Jako ze zenusky jsou nesvepravne a tudiz je treba aby toto nekdo rozhodoval za ne?

Ten z…
Ten z… (neregistrovaný) 188.120.195.---
9. 7. 2012 13:56 Nový

Radler - Zlatopramen grep+zázvor

celé vlákno

Musím říci, že jsem radlery zkoušel a zůstal u jediné celkem pitelné kombinace - Zlatopramen Grep+zázvor. Jelikož jsem již nějaký čas prakticky abstinent (i klasické pivo piju jen vyloženě výjimečně), tak mi tohle celkem vyhovuje (dávám max. půllitr denně, spíš míň). Asi největší hnus byl zatím malinový Birrel (a to mi normální Birrel chutná).

a8n
a8n (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
10. 7. 2012 0:30 Nový

Re: Radler - Zlatopramen grep+zázvor

celé vlákno

Nejlepší je ten na ilustračním obrázku, akorát v Česku asi nejde sehnat.

Pivko
Pivko (neregistrovaný) ---.107.broadband11.iol.cz
11. 7. 2012 22:07 Nový

Re: Radler - Zlatopramen grep+zázvor

celé vlákno

Malinový Birell je dle mého názoru naopak lepší než všechny alko radlery.

mpik
mpik (neregistrovaný) ---.cust.centrio.cz
9. 7. 2012 20:03 Nový

Hnus!

Hnus tihle brouci Pytlíci diskusních fór!

Mode
Mode (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
10. 7. 2012 17:56 Nový

Radlery jsou plné Éček

celé vlákno

Radlery jsou plné Éček. Pokud si je chcete připravit doma, stačí koupit tu nejlevnější limonádu a smíchat jí s pivem. Vznikne z toho stejný odpad. To už je opravdu lepší si pivo namíchat s Colou... Kvalitní pivo s ovocnou příchutí jsem pil v jednom malém pivovaru, poctivé speciály nedělá každý.

Méďa Béďa aura:59
11. 7. 2012 23:10 Nový

Re: Radlery jsou plné Éček

celé vlákno

jj, právě proto je na tom pozoruhodná cena... +- něco kolem 14 Kč za 0,5 l. Přitom se to skládá z limonády, která se v super-hyper- prodává kolem 7 Kč za 1,5 l a nejobyčejněšího piva v ceně max. 8 Kč za 0,5 l.

Takže ve výsledku je to mnohem dražší než to nejobyčejnější pivo. Zatímco v Rakousku je Radler o nějakých 30% levnější než pivo...

lední brtník
lední brtník (neregistrovaný) 80.82.150.---
12. 7. 2012 1:23 Nový

škoda slov

celé vlákno

nadutá komentářová lůza předvádí čecháčkovskou ubohost.
verze od staropramenu je kyselá a nepitelná, souhlas.
jakkoli gambrinus není nic moc pivo, limetková verze je vyvážená a zvlášť v létě velmi použitelná.
víc jsem nezkoušel, spíš pracuju na našem pivním prvenství, ale proč nezkusit něco nového.

thr aura:67
thr
13. 7. 2012 10:04 Nový

Re: škoda slov

celé vlákno

To je přesně ono - v ČR se oháníme tradicí "dobrého" piva, ale v reálu spíš kritika jiných věcí ilustruje naši zahleděnost do sebe a neochotu cokoli zkusit.

Když se přes to člověk přenese, tak zjistí, že třeba v článku zmíněné přeničné pivo s limetkou (v USA typicky Corona) je velmi příjemné pití, míchaných nápojů založených na pivu se taky najde spousta atd. Ale jaksi je módní nadávat a ohánět se tradicí, zábavné na tom ovšem je, že klasický ležák žádná česká tradice není, přinesli to sem němečtí sládkové v ne až tak dávné době...

Mary
Mary (neregistrovaný) 87.114.198.---
13. 7. 2012 10:20 Nový

Re: škoda slov

celé vlákno

Celý svět ví, a dokonce I Britové, do sebe zahledění, že první ležák se začal vařit v Plzni a Plzeň byla v Československu. A to si Britové na ležák vůbec nepotrpí.

thr aura:67
thr
13. 7. 2012 11:35 Nový

Re: škoda slov

celé vlákno

To jste ale právě dost vedle - Plzeň začala v roce 1842 vařit pivo bavorského pojetí, na což si také pozvala bavorského sládka Josefa Grolla. Ten pak v Plzni vytvořil trochu specifickou recepturu, které se začalo říkat "pivo plzeňského typu" a ta se začala postupně šířit po Čechách a jinde, ale ani náhodou to není první ležák!!! V podstatě je technologie vaření totožná jako bavorská, ale byly použity trochu jiné suroviny (žatecký chmel a trochu jiný slad), princip je ale vysloveně německý (tzv. spodní kvašení) .
Stručně viz třeba na http://cs.wikipedia.org/wiki/Pivo_plzeňského_typu , ale snadno najdete i podrobnější popisy.

Že si můžou britové spojit pojem ležák a Plzeň je jejich problém, ale fakta jsou poměrně jasná - ležák je německý "vynález"...

Mary
Mary (neregistrovaný) 87.114.198.---
13. 7. 2012 12:48 Nový

Re: škoda slov

celé vlákno

OK, díky za vysvětlení. Britové si rozhodně žádný problém nepřipouštějí. To nemají v povaze. :-))) Jen tlumočím jejich náhled. Vychovávat je nebudu. Mějte se fajn a dík.

E.
E. (neregistrovaný) 78.108.148.---
20. 7. 2012 14:13 Nový

Re: Radler: konečně pivo pro ty, kdo nemusí hořké

celé vlákno

Vůbec se mi to nelíbí. Je to totiž způsob, jak k pití alkoholu zlákat i lidi, kterým jinak to pivo nechutná.
Obsah alkoholu je sice nižší, ale zase toho ti lidé asi vypijou víc a některé to navede k popíjení pravidelnému.

A to nehledě na to, jaké chemikálie tam dali aby to tedy bylo "ovocné". Oproti tomu je klasické pivo surovinami kromě alkoholu v pohodě.

A taky nevím proč je to na tomto webu, a autor takřka nabádá k ochutnání. Pod kategorií Co pít jsem čekala tedy něco jiného.

Méďa Béďa aura:59
20. 7. 2012 16:04 Nový

Re: Radler: konečně pivo pro ty, kdo nemusí hořké

celé vlákno

Máte recht, až příští volby vyhrajou komunisti, tak požívání takových mocí prostě rozhodnutím ÚV zakážete a šmyčec.

Jakub Hrstka
Jakub Hrstka (neregistrovaný) ---.trionet.cz
8. 8. 2012 23:32 Nový

zahraniční radler

celé vlákno

český radler jsem ochutnal jen jednou v životě -Zlatopramen citron,a to přímo při testování před uvedením na trh - a už se ho dotknu leda dvoumetrovou tyčí, ale zaujal mě ten belgický kriek. určitě to není jediný dobrý radler ze zahraničí.jaké jsou jiné dobré značky?bude o nich článek? jinak jsem těžký Svijanofil a rád si zajdu také na Zubr,Holbu a Litovel :)

koumes
koumes (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
18. 8. 2012 1:39 Nový

Re: zahraniční radler

celé vlákno

u me vyhrava BAVARIA a to snad vsechny druhy - kdo ma rad horrrke at si dava to co si dava leta a toto necham nam co si dali jinak pivo jenom k huse a este ne cely

Jiří
Jiří (neregistrovaný) ---.krasl.com
21. 8. 2012 12:09 Nový

Prosím, neříkejte tomu pivo!

Jako limonáda je to možná dobré, ale říkat tomu pivo - to je urážka všech piv. Ostatně, říkat chemické limonádě s přídavkem zeleného čaje "ledový čaj", to je taky degradace slova čaj!

tetka
tetka (neregistrovaný) 88.103.54.---
22. 8. 2012 19:49 Nový

rozbor pivnich limonad:

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem