Hlavní navigace

privátky

Privátní značky, tzv. privátky:

Výrobky prodávané pod značkou např. obchodního řetězce bez bližší specifikace výrobce, obvykle s výrazně nižší cenou než značkové zboží.

Privátní značky Tesco testují zákazníci

Řetězce se vrhly na produkci tzv. privátek, tedy výrobků pod vlastní značkou, u nichž si mohou určovat podmínky. Každý Tesco výrobek otestuje sto zákazníků. Až pak jdou do prodeje.

Lenka Krbcová

9. 5. 2013 0:00
Doba čtení: 6 minut

Stát za kvalitu potravin neodpovídá. Kdo tedy?

Ministr vyzdvihuje úlohu zákazníka a pochybných projektů. Inspektoři jsou prý zneklidněni výsledky kontrol. A řetězce kritizují média: O našich průšvizích nepište!

Kateřina Čepelíková

2. 5. 2012 0:00
Doba čtení: 5 minut

České pivo versus dovoz a privátní značky

České pivo se od jiných výrazně liší. Nejen v tom, že podle odborných analýz se některé zahraniční značky pohybují na hranici klamání spotřebitele. V čem tkví rozdíly?

Petr Havel

23. 4. 2012 0:00
Doba čtení: 5 minut

Kupujete výrobky se značkou obchodních řetězců?

Supermarkety lákají zákazníky mimo jiné na své vlastní značky. Proč ne, musíte však vědět, co se za tím skrývá. Tzv. privátky, privátní značky, totiž mohou znamenat ledacos.

Anna Příhodová

2. 3. 2012 0:00
Doba čtení: 5 minut

Poznám po prvním napití, jestli je hospodský dobrý, nebo ne

Že pivo k ženě nepatří? „To je jeden z největších mýtů o pivu,“ říká novinářka Hana Večerková, „přispěly k němu i všechny ty chlapácké reklamy. V historii bylo pivo výsadou žen.“

Lenka Krbcová

23. 8. 2011 0:00
Doba čtení: 12 minut