Hlavní navigace

Žabka zavedla obslužný pult. Nabízí hotová jídla i polévku za 39,90

30. 4. 2022

Sdílet

 Autor: Žabka
Maloobchodní síť prodejen Žabka rozšířila nabídku služeb pro své zákazníky. Nyní si mohou ve vybraných prodejnách koupit i na místě sníst čerstvé lahůdky i teplé pokrmy.

Řetězec maloobchodních prodejen s potravinami a dalším zbožím Žabka funguje především v Praze a okolí hlavního města, ale i jinde. Jde o samostatnou společnost skupiny Tesco. Obchody nabízejí pestrý sortiment v segmentu potravin, nedávno firma představila novinku v testovacím provozu. Jde o obslužný pult, u kterého zákazníci zakoupí čerstvé potraviny, ale i hotové polévky a další jídla. Ty mohou na prodejnách i sníst.

Zatím jde o pilotní projekt na vybraných prodejnách

Na pokrmech z nabídky obslužného pultu si nyní mohou pochutnávat zákazníci v pražských prodejnách v Obloukové a Legerově ulici, kde byl v březnu spuštěn pilotní projekt.

Mají možnost vybírat ze široké nabídky, která kromě chlebíčků, balených baget nebo salátů zahrnuje rovněž polévky, a to za cenu 39,90 Kč, a hotová jídla. Zároveň mohou využít nově vytvořený prostor k posezení a zakoupené občerstvení konzumovat přímo v prostorech prodejen.

„Naše strategie dlouhodobě vychází z potřeb a přání našich zákazníků. Dnes už neplatí, že ve svém obchodě chtějí pouze nakoupit kvalitní potraviny za co nejlepší cenu. Kromě toho vyhledávají veškeré další doplňkové služby. Například právě ty, které jim umožní dobře a rychle se najíst,“ řekl Radim Lunda, generální manažer sítě Žabka.

Žabka chce novinkami nalákat nové zákazníky

Spolu se zavedením obslužného pultu došlo k doplnění sortimentu o zdravé produkty. Jeho součástí je dohromady přes dvě stovky čerstvých a trvanlivých potravin, ať už se jedná o produkty veganské, bio, proteinové, farmářské, nebo bez laktózy.

Vedle běžného potravinářského sortimentu Žabka i nadále nabízí svým zákazníkům také pestrou paletu doplňkových služeb jako online nakupování s možností doručení nebo vyzvednutí nákupu přímo v obchodě, platba složenek, dobíjení kreditu nebo výběr hotovosti.

Od těchto aktivit i nových obslužných pultů si slibuje větší zájem ze strany zákazníků i navýšení tržeb:

„Pilotní projekt by měl přivést do našich obchodů nové zákazníky a zároveň zvýšit podíl tržeb z oddělení lahůdek na celkových výsledcích,“ sdělil Radim Lunda. Očekávaný objem tržeb na obslužných pultech činí 4 %.

Nedávno Žabka na svých prodejnách zavedla trvale nízké ceny u nejprodávanějších produktů. „Zlevnili jsme více než 200 položek napříč sortimentem Žabky, které jsou nedílnou součástí základního zákaznického košíku. Konkrétně se jedná o pečivo, mléko, máslo, vejce nebo cukrovinky a nápoje,“ informoval maloobchodní řetězec. Zavedení trvale nízkých cen v síti prodejen Žabka souvisí se změnou obchodní strategie a týká se více než stovky prodejen po celé České republice, kde Žabka působí už přes deset let.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Všeobecné dotazy, připomínky a tipy směřujte na adresu redakce@vitalia.cz.

Tiskové zprávy zasílejte na e-mail press@vitalia.cz.

Redaktorka, editorka, dlouholetá šéfredaktorka serveru Vitalia.cz (do června 2022)