Hlavní navigace

Řetězce před Vánoci otvírají další supermarkety. Kde jsou nově Albert, Billa, Kaufland, Penny

3. 12. 2021

Sdílet

 Autor: Kaufland
Před největším předvánočním náporem rozšiřují maloobchodní řetězce sítě svých prodejen. Zcela nové či zrekonstruované pobočky přibyly hned na několika místech republiky.

Albertu svědčí nový koncept, další supermarket otevřel v Praze-Karlíně

Po úspěšném otevření prodejny v Jesenici u Prahy či na Florenci v novém formátu se nyní představuje ve stejné podobě i Karlínská prodejna v Praze 8. Zákazníkům přináší nový koncept pro rychlejší a pohodlnější nakupování, včetně řady novinek, jakou jsou digitální cenovky, rozšíření samoobslužných pokladen či úseku Zdravě s Albertem. Chybět nesmí ani fresh bar pro rychlé občerstvení, informuje společnost.

Supermarket v Karlínské pasáži prošel rozsáhlou rekonstrukcí. Z původních 760 m2 se prodejna zvětšila o téměř 50 % a vítá tak zákazníky již z ulice. Velkou změnou prošly i pokladny. Nově je instalovaná klasická pokladna společně s informacemi a dalších deset je samoobslužných, pro rychlejší nákup zejména při menším množství položek. To vychází z umístění prodejny, kde velký počet zákazníků tvoří lidé z okolních kanceláří, či za běžné situace turisté.

Pro zákazníky se nezměnil jen vzhled prodejny, ale přibyl i nový sortiment. „Nově máme celé oddělení Zdravě s Albertem, více čerstvého, ale i suchého sortimentu a po celé délce prodejny pak chladírenské jednotky. Zároveň máme i více prémiových produktů či fresh bar, ve kterém si zákazníci mohou zakoupit prémiovou kávu Perlu, ale i bagety, croissanty či další hotová jídla,“ popisuje manažer prodejny Libor Adamík.

Nově je na prodejně i násypník s nabídkou ořechů, luštěnin, rýže či suchých plodů, které si zákazníci mohou odsypat do připravených papírových sáčků. Chybět zde nesmí ani lednice s pivy od lokálních minipivovarů. Zákazníci mohou vybírat ze široké nabídky například z Únětického pivovaru, Pivovaru Muflon či Hostivar. V rámci modernizace se nezapomnělo ani na úsek s pečivem či lahůdky. Pečivo je pro zákazníky v uzavřených násypnících, které jsou prostornější, jednodušší na údržbu, ale i pohodlnější pro výběr a nákup. Úsek s lahůdkami je pak přehlednější, s většími pulty a novým grilem, ve kterém mohou zákazníci zakoupit například grilovaná kuřata.

Billa otvírá hned tři prodejny

První prosincový den otevřela Billa hned 3 nové prodejny. V nově otevřených prodejnách si zákazníci budou moci nakoupit v Hluboké nad Vltavou, Velké Dobré na Kladensku a zrekonstruovaném hlavním nádraží v Brně, informuje společnost v tiskové zprávě.

Kromě prodejny na hlavním nádraží v Brně jde o standardní prodejny o prodejní ploše 900 m2. Nová prodejna v Lidické ulici v Hluboké nad Vltavou bude mít otevřeno od pondělí do soboty od 7 do 21 hodin, v neděli pak od 8 do 21 hodin. K pohodlnému nákupu přispěje přes 60 parkovacích míst, včetně těch pro rodiče s dětmi a hendikepované.

Otevírací doba prodejny v ulici Unhošťská ve Velké Dobré je stejná jako v Hluboké nad Vltavou. I zde se zákazníci mohou těšit na širokou nabídku kvalitních a čerstvých produktů. V sortimentu naleznou v průměru na 8000 položek od tuzemských či zahraničních producentů včetně široké nabídky regionálních specialit s označením Billa regionálně.

Prodejna Billa na brněnském nádraží se vzhledem ke svému umístění poněkud liší, jak rozlohou, nabídkou i otvírací dobou. V sortimentu prodejny na hlavním nádraží v Brně naleznou cestující 4175 výrobků, z toho téměř polovina (48 %) tvoří čerstvé potraviny. V portfoliu nechybí ani výrobky privátních značek společnosti Billa a regionální speciality. Prodejna v Brně bude běžně otevřena od pondělí do soboty od 6 do 22 hodin, v neděli pak od 7 do 22 hodin. Společnost BILLA nabídne své produkty cestujícím na ploše 411 m2, k dispozici bude mít ještě zázemí o rozloze 249 m2.

Společnost na nově otevírané prodejny již automaticky zavádí recyklované příruční košíky, které obsahují mezi 75–95 % recyklovaného plastu, a zanechávají tak při jejich výrobě výrazně nižší ekologickou stopu oproti běžným košíkům. Košíky z recyklovaného plastu mají stejnou nosnost 15 kg a budou na ostatních prodejnách postupně nahrazovat původní nákupní košíky po jejich dosloužení.

Galerie: Nové prodejny maloobchodních řetězců

Kaufland má v krátkém čase tři obchody v novém hávu

Od poloviny listopadu oznámil řetězec Kaufland hned několik novinek. 17. listopadu otevřel novou prodejnu v Rožnově pod Radhoštěm, 24. listopadu představil rekonstruovanou podobu supermarketu v Benešově a první prosincový den v Brně-Bohunicích. Všechny prodejny se chlubí moderním vybavením a rozšířeným sortimentem.

Samoobslužné nakupování přes aplikaci K-Scan, informační terminály, široký sortiment včetně produktů od regionálních dodavatelů – to je nová prodejna v Rožnově pod Radhoštěm. „Zákazníci se mohou těšit na širokou nabídku produktů napříč celým sortimentem. Oblibu si jistě získají obslužné pulty včetně pultu s masem a drůbeží. Místní obyvatelé také jistě ocení nabídku regionálních piv značky Radegast,“ přiblížila tisková mluvčí Renata Maierl.

Na prostorné prodejní ploše (2566 m²) budou nákup usnadňovat moderní technologie. Například zmíněná mobilní aplikace K-Scan, díky které si zákazníci mohou zboží sami naskenovat (ručními scannery či mobilním telefonem) a poté už jen zaplatit u některé z pěti samoobslužných pokladen, které doplňují 2 mini samoobslužné pokladny. „Zákazníci tímto způsobem nakoupí nejen rychle a pohodlně, ale také zcela bezkontaktně,“ zdůrazňuje výhody aplikace a expresních pokladen Renata Maierl s tím, že celé pokladní zóně dominuje 8 klasických pokladen s ochrannými plexiskly. Nakupování zpříjemní také digitální obrazovky informující o sortimentu a aktuálních akčních nabídkách nebo čtečky pro ověřování cen.

Také prodejna Kauflandu v Benešově sází na moderní technologie, rozšířený sortiment i příjemný design. Nákup prostřednictvím mobilní aplikace, pokladní zóna s ochranným plexisklem a samoobslužnými pokladnami, o 200 artiklů rozšířený stálý sortiment, ekologické chladicí a mrazicí boxy nebo nabíječka elektrokol. To vše patří mezi novinky benešovské prodejny, která byla otevřena po modernizaci za běžného provozu. „Těší nás, že se nám daří naše prodejny neustále zdokonalovat a zákazníkům maximálně zpříjemnit a umožnit bezpečnější nakupování,“ říká tisková mluvčí. K tomu napomáhá například nové LED osvětlení i přehledný navigační systém. Inovací, která výrazně usnadní nakupování, jsou i zde skenery a aplikace K-Scan.

Mezi další novinky benešovské prodejny patří tzv. digital signage, tedy venkovní i vnitřní digitální obrazovky, které nepřetržitě informují o sortimentu a aktuálních akčních nabídkách, nebo zákaznické terminály, u nichž si lze ověřit nejen cenu, ale například i složení produktů.

Za běžného provozu proběhla také modernizace prodejny Kaufland v Brně-Bohunicích a i zde nabízejí zákazníkům řadu novinek. Nákup prostřednictvím mobilní aplikace, rozsáhlou pokladní zónu s ochranným plexisklem a samoobslužnými pokladnami, o 250 artiklů širší sortiment nebo pulty s čerstvými rybami a řada dalších již vítají zákazníky. Další novinkou je třeba vyhřívaná vitrína na grilovaná kuřata. Unikátní je rybí pult s několika desítkami druhů chlazených sladkovodních i mořských ryb od nejlepších českých a zahraničních dodavatelů. „Náš speciálně vyškolený personál vás seznámí s typem ryby, vykostí ji, odstraní kůži i naporcuje a poradí, jak ji správně zpracovat,“ říká Renata Maierl a dodává: „Čerstvé výrobky se u zákazníků těší velkému zájmu, jsme proto moc rádi, že jim naší širokou a pestrou nabídkou nejvyšší kvality můžeme vyjít vstříc.“

Nejmodernější prodejna Penny je v Jindřichově Hradci, další jsou před dokončením

Od začátku prosince mohou obyvatelé Jindřichova Hradce využívat nejmodernější prodejnu řetězce Penny. Vyrostla nedaleko stávající prodejny na jihu města a pro více než 20 000 obyvatel města tak dochází k obměně jedné prodejny, která již nesplňovala standardy, které chce maloobchodník svým zákazníkům nabízet, za druhou. Součástí výstavby nové prodejny bylo i vybudování nového kruhového objezdu a úprava okolí, informuje společnost v tiskové zprávě.

Nejnovější prodejna Penny má prodejní plochu 838 metrů. „Našim zákazníkům chceme všude nabízet to nejlepší, a to nejen pokud jde o nabídku zboží, ale i o prostředí. Tady, kde jsme na okraji města, jsme zvolili náš tradiční koncept moderní vzdušné prodejny s výrazně prosklenou fasádou. Nová prodejna je moderní, ekologická, díky větší prosklené ploše je vzdušná a nabízí příjemné nákupní prostředí. V nejnovějších prodejnách se zákazníci mohou těšit například na plně zakryté pečivo, což zvyšuje hygienu prodeje, nebo na širší prostornější uličky. Tak jako například v Počátkách, které byly otevřeny nedávno, jsme v rámci výstavby vybudovali nový bezpečný přechod pro chodce, tady je to nový kruhový objezd. Ten umožní bezpečné odbočení z obchvatu směrem do města i k prodejně,“ řekl při otevření nové prodejny Mathias Mentrop, jednatel společnosti.

Nová prodejna bude mít otevřeno každý den od 7 do 21 hodin, k dispozici je dostatek parkovacích míst a zákazníci budou mít k dispozici i řeznictví, kde si zákazníci budou moci nakoupit u firmy Zeman maso uzeniny.

V následujících týdnech firma plánuje ještě otevření nové prodejny v Praze Ládví, a těsně před dokončením mají být také prodejny v Děčíně Boleticích, v Ústí nad Labem a Karviné.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Redaktorka, editorka, dlouholetá šéfredaktorka serveru Vitalia.cz (do června 2022)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).