Hlavní navigace

Názor k článku Příklad úspěšného comebacku: Kofola od Kryspin - Snaha o snizovani kvality vyrobku, aby se nemuselo...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 3. 2013 19:49

    Kryspin (neregistrovaný)

    Snaha o snizovani kvality vyrobku, aby se nemuselo sahat na cenu, je spolecna vsem, takze tohle moc s Opavii nesouvisi. A vzhledem k tomu, ze jak pisete, je v segmentu FCMG extremni citlivost na reklamu, by bylo jednodussi procpat do hlav novou znacku, nez kupovat starou fabriku a slozite menit vyrobu, ztracet cas a penize se vsemi souvisejicimi procesy ve vyrobe, obmenou zamestnancu, atd. Ne, tohle je proste porad jenom dalsi pseudonacionalni paranoia.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).