Hlavní navigace

Názor k článku Paradoxy výroby „českého“ hamburgeru od McDonald's od anonym - Paní redaktorka by měla bezesporu dostat křeslo v...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 8. 2019 9:37

    bez přezdívky

    Paní redaktorka by měla bezesporu dostat křeslo v PR oddělení McDonalds. Předem gratuluji.

    Nyní se podívejme na situaci poněkud realističtěji. Společnost McDonalds je velkou nadnárodní firmou, které záleží výhradně na dvou věcech, nárůstu zisku podle požadavků majitele a rozšiřování moci. Své úspěšnosti dosáhla kombinací extrémně vysokých marží, vytvářením závislosti na jídle a stejně extrémně nízkých nákladů, nemluvě o zisku na nájemném. Tyto úspěchy dosahuje průmyslovou velkovýrobou potravin. Zisk na jednom jídle přesahuje 90 % z ceny, kterou zaplatí zákazník, pokud ne všeobecně, tak v ČR je tak tomu se stoprocentní jistotou. Bulky se do provozovny McDonalds dovážejí jednou za uherský rok a pokud jsou ta jídla takto předražená, zůstávají tam v mrazáku příliš dlouho a začínají plesnivět. Zelenou plíseň můžete spatřit vlastním okem na fotkách, které vyfotili zákazníci McDonalds a vložili na oficiální facebookové stránky české pobočky nadnárodního kolosu do sekce PŘÍSPĚVKY. Vřele doporučuji vzít si při prohlížení blicí pytlík, protože těch nechutností a "podvůdků" je ze strany McDonalds opravdu hodně. Pokud si stěžujete na jejich přemrštěné ceny, zablokují Vás.

    Co se blábolů o cenách týče, které zde představila paní "redaktorka", tak skutečnost je taková, že český McDonalds patří k nejdražším na světě. Americký McDonalds má stejné ceny jako český, ale v USA jsou čtyřnásobné platy, britský McDonalds je na tom podobně, naopak v Polsku jsou ceny až o 40 % nižší! Platy nikomu na takovou úroveň nestouply. Nevím, odkud redaktorka vzala takový blábol. Stačí se zeptat mimo Prahu a zjistíte, že výrazně stouply náklady na provoz domácnosti a v posledních letech i na potraviny. Platy jsou pořád hluboko pod nejnutnější hranicí k normálnímu přežití. V této době navíc McDonalds rekordně zdražuje, což bezesporu povede k jeho likvidaci, protože v době tlaku na vysokou kvalitu ji není schopen nabídnout, a navíc si nesmyslnými akcemi typu "Small Tasty" a neekologická případně dokonce anti-ekologická papírová brčka dělá zlo, jak jen může. Ani tento PR článek mu nepomůže.

    8. 8. 2019, 09:38 editováno autorem komentáře

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).