Hlavní navigace

Kofola koupila výrobnu salátů Titbit

Sdílet

 Autor: Vitalia.cz /Karel Choc
UGO trade, jejíž většinový vlastník je Kofola, koupila salátovou divizi Titbitu. Jednoho z největších výrobců salátů v naší zemi. Proč se majitelé zbavili výdělečného podniku, co bude s podnikem dělat UGO trade?

Společnost Titbit, která své podnikání začala prodejem bylinek a exotického ovoce, po šesti letech prodává svou salátovou divizi, jejíž výrobnu jsme jako jedni z mála v loňském říjnu navštívili. Dnes už by nás stejný majitel do útrob Titbitu zřejmě nevpustil, novým majitelem značky Titbit – salát s chutí se stala společnost UGO trade, která spravuje síť fresh barů a salaterií UGO (před necelými třemi lety skoupila fresh bar Mangaloo). Devadesátiprocentním vlastníkem UGO trade je pak Kofola.

Galerie: Výroba salátů v Titbitu

Zájem přišel ze strany UGO trade

Začínali na patnácti stech kusech, dnes salátů denně připraví osm tisíc. Růst byl jednoznačný, přesto se majitel Titbitu Vojta Havránek rozhodl Salátovou divizi prodat, proč? „Pomineme-li ekonomické důvody transakce, v rozhodování pomohl především enormní zájem společnosti UGO trade o Salátovou divizi. Dále také to, že pevně věříme, že nový majitel bude schopen značku Titbit – salát s chutí úspěšně rozvíjet a udrží i nadále vysokou kvalitu všech vyráběných čerstvých salátů,“ říká Vojta Havránek a dodává: „Věříme, že se naše výrobna dostává do správných rukou. Nedokážeme si představit vhodnějšího partnera, který by dokázal zúročit to, co jsme vybudovali za dobu našeho působení.“ Cenu transakce odmítl sdělit.

Titbit nekončí

Co se zaměstnanců týče, i s podpisem smlouvy přecházejí pod společnost UGO trade, čímž bude zajištěna kontinuita výroby salátů. UGO trade také přebírá od Titbitu většinu stávajících zákazníků, pro které firma zajišťovala výrobu čerstvých salátů. Že byste svůj oblíbený salát na pultech nenašli, se tak bát nemusíte. „Chceme přinášet zajímavé druhy ovoce a zeleniny, rovněž rozvíjet nové produkty zpracované zeleniny, např. předpřipravené směsi k pečení či vaření, a samozřejmě budeme rozvíjet i zásobování kvalitních restaurací v oblasti Prahy a okolí, možná i dalších regionů,“ uzavírá majitel Salátové divize Titbit.

Jaké má plány s Titbitem samotný UGO trade, potažmo Kofola, propojí Ugo salaterii s pražským Titbitem? Korporátní manažerka Kofoly nám odpovědi přislíbila, ale do současné chvíle ještě nedodala.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Redaktorka serveru Vitalia.cz se zaměřuje zejména na kvalitu potravin a kvalitu jejich prodeje. Věnuje se také zdravotní problematice.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).