Hlavní navigace

Kaufland spustil valentýnskou antikampaň, zákazníci jsou v šoku

Autor: Kaufland

Valentýna buď slavíte, nebo neslavíte, nebo proti němu vedete antikampaň. Tak jako Kaufland, který doslova šokoval řadu svých zákazníků tím, co dnes zveřejnil na svých sociálních sítích.

Doba čtení: 1 minuta

Za dva dny je tu Valentýn, svátek lásky, polibků, něžných přáníček, výloh zavalených růžovými nápisy love, kiss, darling… Ve tvaru srdce koupíte bonboniéru, bábovku, sýry, perníčky a kdo chce, může koupit své lásce i srdce vepřové, které ještě před pár dny tlouklo v těle chrochtajícího prasete.

Od kdy má vepřové srdce oči?

Že by vaše drahá polovička takový černý humor neskousla? Kaufland si to zjevně nemyslí, když na svém Facebooku rozjel antivalentýnskou kampaň na vepřové srdce za 69,90 Kč. K reálné fotografii srdce, kterou doplnil o oči, nezapomněl připsat: „Láska je jako bonboniéra plná čokolády. Nejdřív je sladká, a pak se vám z toho zvedne kufr.“ Člověka hned napadá, že se snad Kauflandu někdo naboural na facebookový účet, že tohle přeci nemohl napsat nikdo, kdo je zodpovědný za dobré jméno společnosti a jeho pozitivní vnímání veřejností, jenže se mýlíme. Kaufland od dané fotografie vede odkaz na oficiální stránky Kaufland.cz a další fotky srdce s očima a komentáři typu: Užijte si nejblbější svátek roku! (více naší galerii).

Kaufland na reakci rozzlobeného zákazníka, kterému se antikampaň nelíbí, na svém Facebooku napsal: „Dobrý den, letos na Valentýna bychom rádi podpořili i ty, kteří mají Valentýna plné zuby, považují jej za nesmyslný svátek. Kromě standardního sortimentu máme letos na Valentýna v nabídce také vepřové srdce. Naše vepřové srdce je ale tvrďák, nepotrpí si na žádné zamilované vrkání a letos nám tak trošku řádí na našem webu, Facebooku i dalších kanálech. Mrzí nás, že jsme se Vám touto kampaní netrefili do vkusu, snad se nám to podaří příště.“

serial_prilohy

Neprotiřečí si ale Kaufland tak trochu, když tuto kampaň spouští po tom, co během uplynulých dní zásoboval sociální sítě zejména zamilovanými jablíčky za super akční cenu, výrobou srdíčkového moučníku a valentýnskými růžovými růžemi?

Naštvala vás taková kampaň, nebo pobavila?