Smoothie, hustý nápoj z ovoce

Tento 100% ovocný nápoj obsahuje celých 30 procent ovocné dřeni, a co do obsahu vitamínů lze jedním nápojem nahradit až dvě porce ovoce denně. Pro velký podíl ovocné dřeni připomíná přesnídávku.

smoothieMožnost doplnit zásoby vitamínů po dlouhé zimě nabízí naprostá novinka na českém trhu, 100% ovocný nápoj Smoothie. Tento jemný, velmi hustý nápoj obsahuje čistou ovocnou šťávu doplněnou o rozmixovanou ovocnou dřeň, důležitou zásobárnu vlákniny, bez přidaného cukru. Kartónový obal společnosti Tetra Pak zajistí, že vitamíny jsou chráněny před oxidací a nápoj vydrží při běžné teplotě, aniž by se kazil i bez použití chemických konzervantů. Novinku Smoothie si můžete vychutnat ve dvou variantách – exotické kombinaci Mango / Maracuja nebo v klasičtějším složení Černý rybíz / Banán.  

Jak napovídá název Smoothie (z angl. SMOOTH – znamená jemný, vláčný), je to jemný a velmi hustý ovocný nápoj. Již delší dobu se drží mezi největšími hity v oblíbenosti ve světě. Tento 100% ovocný nápoj obsahuje celých 30 procent ovocné dřeni, a co do obsahu vitamínů lze jedním nápojem nahradit až dvě porce ovoce denně. Pro velký podíl ovocné dřeni připomíná přesnídávku. Proto je dobré jej před použitím protřepat, teprve poté se pije.

Nyní jej na český trh přináší česká značka Hello. Je možné jej zakoupit ve dvou variantách: exotická směs Mango / Maracuja nebo Černý rybíz / Banán.  

Hello Smoothie se prodává v kartonových obalech společnosti Tetra Pak v sympatickém objemu 0,75 l. Díky  tomuto typu obalu a tepelnému ošetření je zcela bez chemických konzervantů.  

Doporučená prodejní cena nápoje je 29,90 Kč, v akci jej zakoupíte i za 27,90 Kč.

Hodně vitamínů a energie z nápojů bez chemických konzervantů Vám přeje:

 www.bezkonzer­vantu.cz

Informace o společnosti Tetra Pak:

Firma působí na více než 165 trzích a zaměstnává přes 20 000 zaměstnanců. Její filozofií je napomáhat zajištění bezpečnosti a dostupnosti potravin.

Tetra Pak pečuje o své zákazníky a dodává jim technologická řešení pro zpracování a balení potravin. Soustřeďuje své úsilí na inovace v souladu s potřebami spotřebitelů, výrobců a maloobchodu. Filozofií společnosti Tetra Pak je podílet se na výrobě bezpečných potravin dostupných všude a pro všechny.

Mezi nejvýznamnější zákazníky v České republice patří společnosti Madeta, Pragolaktos, Linea Nivnice, Mlékárna Kunín, Olma Olomouc, Kofola, Bohemilk a Mlékárna Bohušovice.

Společnost Tetra Pak je hlavním partnerem soutěže Město stromů, kterou vyhlašuje Nadace partnerství. Celosvětově podporuje trvale udržitelný rozvoj, především v oblasti obnovitelných zdrojů a snižování emisí skleníkových plynů.