Procter & Gamble oznámila organizační změny

Společnost Procter & Gamble Company (burzovní index NYSE: PG) dnes oznámila následující organizační změny:

 – Hartwig Langer, (53 let), prezident pro globální prestižní produkty, odejde s účinností od 1. ledna 2010 do penze po více než 28 letech služeb. 1. července 2009 přejde na pozici prezidenta divize a bude pokračovat v práci se zvláštním pověřením, aby byl zajištěn bezproblémový přechod. Než odejde do penze bude se zodpovídat Edovi Shirleyovi, místopředsedovi divize zkrášlujících a pečujících produktů.

 – Patrice Louvet (44 let), viceprezident divize budoucí strategie a rozvoje globálních prestižních produktů byl zvolen prezidentem divize globálních prestižních produktů místo H. Langera. Louvet bude podléhat Shirleyovi a setrvá ve své kanceláři ve švýcarské Ženevě.

Procter & GamblePod Langerovým vedením se divize Fine Fragnancies (Jemné vůně) společnosti P&G stala jednou z nejrychleji se rozvíjejících a nejúspěšnějších divizí podniku. Dnes je divize globálních prestižních produktů (Global Prestige Products) společnosti P&G jednou z největších světových společností vyrábějících prestižní vůně s mnoha největšími a nejžádanějšími značkami jako například Hugo Boss®, Lacoste®, Dolce & Gabbana® a Gucci®. Celkově nabízí společnost P&G 23 prestižních značek, které jí pomohly stát se jedničkou v tomto segmentu.

„Hartwig byl skvělým vedoucím a stratégem,“ řekl Shirley. „Podařilo se mu zcela změnit klasický obchodní model a vyvrátit tvrzení, že kontakt se zákazníky nemá žádný přínos, pokud jde o svěží pohled na průmysl, ve kterém vládnou tvůrčí jednotlivci. Ve společnosti P&G a zkrášlujícím průmyslu zanechal trvalý odkaz.“

„Patrice Louvet je tím pravým, kdo nahradí Hartwiga. Má skvělou pozici k tomu, aby udržel a posílil rozvoj divize Prestige společnosti P&G, kde pracoval nějakou dobu ve funkci viceprezidenta pro budoucí strategii a rozvoj,“ řekl Shirley. „S více než 20 lety zkušeností ve firmě a 15 lety v segmentu zkrášlujících produktů, úspěšně vedl několik podniků společnosti P&G v různých oblastech. Je kosmopolitním vedoucím se zkušenostmi v Evropě, Asii a Severní Americe. Je odborníkem na zkrášlující produkty pro péči o pleť a vlasy a barvící kosmetiku a pomůže nám tak dále rozvíjet naši divizi prestižních zkrášlujících produktů na pevných základech, které v současné době má.“

O společnosti Procter & Gamble

Tři miliardy – to je kolikrát se denně značky společnosti P&G dotýkají života lidí po celém světě. Společnost má jednu z nejsilnějších nabídek produktů ověřené kvality, předních značek, jako například Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Gain®, Pringles®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Actonel®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun® a Fusion®. Společnost P&G zaměstnává zhruba 138.000 lidí, kteří pracují ve více než 80 zemích celého světa. Pro více informací navštivte internetové stránky na adrese http://www.pg­.com, kde naleznete nejnovější aktuality a podrobné informace o značkách společnosti P&G.

Zdroj: The Procter & Gamble Company

Michela Rattiová

Tel.: +41–22–709–6057

E-mail: ratti.m@pg.com

nebo

Paul Fox

Tel.: +1–513–983–3465

E-mail: fox.pd@pg.com

nebo

Stefani Valkonenová

Tel.: +41-(0)-58–004–8940

E-mail: valkonen.s@pg.com