Přijďte ozdobit Vánoční stromeček a pomozte vybudovat domov těm, kteří ho nemají

[Tisková zpráva] Značka tradičních sušenek a oplatek Zlaté se stala partnerem charitativního projektu Dům pro všechny generace, který organizuje občanské sdružení Každý koš pomáhá, o.s. Spolupráci odstartuje v sobotu 27. listopadu vánoční sbírka v obchodním centru Palác Flóra, která potrvá až do 20. prosince 2010.

Návštěvníci si budou moci koupit sladkou vánoční ozdobu, zavěsit ji na vánoční stromek a přispět tak částkou 10 Kč na výstavbu Domu pro všechny generace. Tento dům naplňuje myšlenku projektu Zlaté chvíle, kterým chce značka Zlaté připomenout důležitost okamžiků strávených s těmi nejbližšími.

Pozor – změna místa (původní OC Chodov neplatí)

Slavnostní zahájení vánoční sbírky proběhne 27. 11. v 11.00 hodin v obchodním centru Palác Flóra. První vánoční ozdoby na vánoční strom zavěsí zástupci všech partnerů projektu, tedy značky Zlaté a občanského sdružení Každý koš pomáhá, o.s. Jedním z nich bude i Jiří Zídek, vynikající český basketbalista a bývalý hráč NBA. 

„Zlaté chvíle, které prožívám se svými nejbližšími, jsou pro mne zdrojem energie pro můj profesní i osobní život. Kde jinde prožít příjemné chvíle v rodinném kruhu bez stresu dnešní doby než u vánočního stromečku. Zdobením vánočního stromečku toto skvělé období začíná a já si jej plně užívám v úplně nové dimenzi od doby, kdy jsem se stal otcem. Jsou to opravdové zlaté chvíle a já bych každému přál mít šanci si je také prožít. Projekt Dům pro všechny generace je jednou z možností, jak tyto chvíle umožnit i těm, kterým zatím nebyly dopřány,“ řekl Jiří Zídek.

Dům pro všechny generace je určen mladým lidem, kteří musí ve věku 18 let opustit dětské domovy, ale ještě nejsou připraveni na reálný život, a seniorům, kteří se nacházejí v těžkém životním období. Tento dům se jim stane přechodným domovem a útočištěm, kde si budou obě generace vzájemně pomáhat a těžit z nově nabyté mezigenerační blízkosti a vzájemnosti. Projekt zastřešuje občanské sdružení Každý koš pomáhá, o.s.

Značka Zlaté se jako tradiční rodinná značka tímto rozhodla plně zapojit do podpory podobných zlatých chvil a pomoci je naplňovat nejen finančně, ale i emočně. Vytvořila projekt Zlaté chvíle a webové stránky www.zlatechvi­le.cz, kde všem umožňuje sdílet s ostatními okamžiky prožité s těmi nejbližšími, ať již pro radost nebo pro inspiraci ostatním.

„Naše doba je rychlá a otevírá nám řadu možností a příležitostí, často nás ale její tempo pohltí a my podlehneme jejímu tlaku. Zdánlivě nabitý život nás pak může připravit o skutečně důležité hodnoty. Často totiž zapomínáme na to hlavní – chvíle s naší rodinou a přáteli, a vlečeni tempem doby tak ztrácíme pevný bod. Webovými stránkami www.zlatechvi­le.cz chceme inspirovat veřejnost i sami sebe k aktivnímu rodinnému životu,“ pronesl o projektu manažer značky Jan Brejcha.

Speciál: Zpráva o stavu Vánoc – přečtěte si: