Obchodní dům My Národní otevírá své brány

[Tisková zpráva] V novém obchodním domě naleznete přes 400 značek oblečení, kosmetiky, hraček, doplňků či věcí do domácnosti, z toho je přibližně 100 značek exkluzivně k dostání jen v My Národní. Pro odpočinek a občerstvení je k dispozici kavárna Costa Coffee, juice bar B Juicy.

Po šestiměsíční rekonstrukci Tesco otevírá v pořadí již druhý obchodní dům My v České republice. Od 21. září tak mají zákazníci možnost vybírat na prodejní ploše větší než 12 000 m2 ze sortimentu čítajícího více než 400 značek, z nichž 100 je k dostání exkluzivně pouze v My Národní. Kromě toho nabídne obchodní dům zbrusu nové moderní interiéry, vysoký standard nákupního prostředí na světové úrovni a špičkové služby zákazníkům.

Cílem obchodního domu My Národní je nabídnout zákazníkům možnost vybírat z mnoha stylů, značek a cenových kategorií na jednom místě. Tomu také odpovídá výběr sortimentu obchodního domu a jednoduché a přehledné členění nabídky zboží a prodejní plochy. Interiér, vytvořený ve spolupráci se společností Fitch, odpovídá nejmodernějším trendům pohodlného nakupování. Rychlost a jednoduchost nákupu je také podtržena jednotným pokladním systémem – je možné zaplatit u kterékoliv pokladny na každém podlaží.

V My Národní naleznete celkem 6 pater, každé z nich nabízí zákazníkům jedinečný nákupní zážitek. Sortiment je řazen tematicky. Jako příklad lze uvést dětské oddělení, kde zákazník nalezne vše, co rodiče potřebují pro své děti – od hraček až po oblečení. Samozřejmostí je koutek, kde se děti mohou zabavit.

V suterénu jsou od 21. června otevřeny zrekonstruované potraviny Tesco. V přízemí zákazníci naleznou kosmetiku a dámské doplňky. V tomto patře zůstala zachována i oblíbená expres prodejna potravin a tisku. V prvním poschodí je umístěna móda pro mladé a sportovní značkové zboží, ve druhém patře formální móda včetně oddělení spodního prádla a drobného krejčovství. Třetí patro nabídne dětské a kojenecké oblečení, hračky a nové oddělení elektroniky. Čtvrté patro patří domácím potřebám.

V novém obchodním domě naleznete přes 400 značek oblečení, kosmetiky, hraček, doplňků či věcí do domácnosti, z toho je přibližně 100 značek exkluzivně k dostání jen v My Národní. Pro odpočinek a občerstvení je k dispozici kavárna Costa Coffee, juice bar B Juicy nebo restaurace na otevřené terase budovy, která bude otevřena v nejbližší době. O zákazníky se bude starat celkem 470 zaměstnanců, což je o 60 více, než bylo v původním obchodním domě. Všichni zaměstnanci prošli speciálními školeními na prodejní dovednosti a zbožíznalectví.

„Jsme velmi rádi, že můžeme obchodní dům, který je naší vlajkovou lodí, otevřít právě v Praze. My Národní je obchodní dům světové úrovně, odpovídá současným trendům moderního nakupování a nabízí velmi pečlivě vybraný sortiment v komplexně novém nákupním prostředím. Naší snahou je nabídnout zákazníkům kvalitu, výhodné ceny a zákaznický servis, které předčí očekávání,“ říká Marcus Chipchase, Managing Director obchodních domů Tesco.

Podstatnou změnou je rozšíření celkové obchodní plochy o více než 1400 m2, ke které díky rekonstrukci došlo. Počet zkušebních kabinek byl na každém patře zdvojnásoben na celkový počet 32. Byly vyměněny veškeré výtahy, s nimiž se stala celá budova obchodního domu více komfortní pro zdravotně handicapované zákazníky a maminky s kočárky. Pro zákazníky nyní budou sloužit namísto dvou výtahů tři a maminky budou moci používat dvě přebalovací místnosti. Novým je také bezpečností systém včetně kamer a magnetových čidel na zboží. „Samozřejmostí je i donášková služba nákupu do domu. Stačí si jen nakoupit a nahlásit na info pultu, kam chce zákazník nákup doručit,“ dodává Martin Beháň, ředitel obchodního domu My Národní. Otevírací doba My Národní je od pondělí do soboty od 7 do 21 hodin a v neděli od 8 do 20 hodin.

O společnosti Tesco Stores ČR a. s.

Společnost Tesco Stores ČR a. s., člen Svazu obchodu a cestovního ruchu, vstoupila na tuzemský trh v roce 1996. V současné době provozuje v České republice celkem 122 obchodů – šedesát jedna hypermarketů, třicet devět supermarketů, šestnáct prodejen Tesco Expres a šest obchodních domů – a  osmnáct čerpacích stanic. Základem filosofie společnosti Tesco je snaha poskytnout zákazníkovi to nejlepší a stát se obchodem pro všechny. Toto úsilí bylo oceněno několika tituly – Hypermarket roku 2007 a 2008, Profesionál roku 2007 a Obchodník roku 2007 a TOP Retailer 2008/2009. Za svůj první energeticky úsporný obchod v Žatci obdrželo cenu Energy Globe Award v kategorii Země. Tesco patří k největším zaměstnavatelům v České republice. Za vytváření rovnocenných pracovních příležitostí získala společnost ocenění v soutěži Stejná šance – Zaměstnavatel roku 2008. V roce 2008 věnovalo Tesco společně s partnery celkem 14,6 mil. korun na charitativní účely.