Německo: BioFach a Vivaness 2010 v novém termínu

[Tisková zpráva] Kongres BioFach bude prodloužen ze tří dnů na čtyři a první den veletrhu, středa 17. února 2010, bude věnován výhradně specializovanému maloobchodu.

 Světová biobranže v únoru na letošním dvacátém ročníku svého populárního setkání v Norimberku znovu předvedla, že je vitální, dynamická a inovativní: 46 771 odborných návštěvníků vychutnalo bohatou, pestrou a kreativní nabídku, kterou prezentovalo 2 744 vystavovatelů světových veletrhů bioproduktů, přírodní kosmetiky a wellness.    

V roce 2010 BioFach začíná již ve středu

Příště se veletrhy BioFach a Vivaness budou na norimberském výstavišti konat v době od středy 17. února do soboty 20. února 2010.  V roce 2010 tedy veletržní duo otevře své brány o den dřív – již ve středu. Veletržní středa bude dnem specializovaného maloobchodu

Udo Funke, vedoucí projektu BioFach a Vivaness, stručně shrnuje rozhodnutí organizátora: „Dosavadní doba trvání od čtvrtka do neděle měla dlouhou tradici. Na přání vystavovatelů a návštěvníků se veletrh v roce 2010 posune o jeden den odborných návštěvníků dopředu. Podle nového rozvrhu tak první den veletrhu připadne na středu, která je pro většinu obchodníků obratově nejslabším dnem v týdnu. Počet návštěvníků ze specializovaných maloobchodů je již delší čas ve všechny dny veletrhu téměř stejný. Původně byla neděle klasickým návštěvním dnem pro pracovníky prodejen, ale v poslední době tomu složení návštěvníků již neodpovídalo. Posunutí doby konání přinese našim zákazníkům rozhodující výhody. Nákupčím a vystavovatelům se tak uvolní neděle a mohou v klidu zahájit nový pracovní týden. Tuto změnu uvítají zejména naši zahraniční hosté, kteří mají před sebou dlouhou zpáteční cestu."

Michael Radau z představenstva společnosti SuperBiomarkt AG, vítá dřívější začátek veletrhu: „Nový časový rozvrh veletrhu od středy do soboty je podle mého názoru výhodný jak pro vystavovatele, tak pro pracovníky prodejen, kteří veletrh navštěvují. Vystavující firmy i odborní návštěvníci, kteří se na veletrhu zdrží několik dní, tak získají jeden den pro odpočinek, než jim začne nový pracovní týden. Navíc může mít sobota jako poslední den veletrhu další pozitivní dopad na složení a odbornost návštěvníků."

Bettina Bockhorst, vedoucí marketingu z firmy Logocos Naturkosmetik AG, která vystavuje na veletrhu Vivaness, rovněž sdílí tento názor: „Souhlasíme s novou dobou konání. Vystavovatelé i zákazníci tak mohou optimálně využít i čtvrtý den veletrhu, aniž by museli v neděli večer odjíždět prakticky rovnou z veletrhu do práce, jak tomu bylo dosud."

Středa – Den specializovaného maloobchodu

V roce 2009 byl jeden den veletrhů BioFach a Vivaness prvně věnován výhradně specializovanému maloobchodu. V roce 2010 světové veletržní duo naváže na osvědčené a nabídne toto téma v atraktivním pojetí. Již nyní se plánuje příští Den specializovaného maloobchodu s kongresovým programem a prohlídkami veletrhu pro odborníky.

Kongres BioFach bude prodloužen ze tří dnů na čtyři a první den veletrhu, středa 17. února 2010, bude věnován výhradně specializovanému maloobchodu. Plánované tematické okruhy: Strategie podnikání a soutěžení, úspěšné koncepce prodejen a prodeje, nebo hodnotově orientovaný marketing. Dále budou prezentovány ukazatele tržního vývoje a hospodárnosti, strategie orientované na zákazníka a jeho dlouhodobé připoutání včetně získávání nových cílových skupin.

Vždy aktuální informace o produktech firem na:

www.ask-BioFach.de a www.ask-Vivaness.de