IKEA zahajuje každoroční kampaň plyšových hraček. Přidejte se i vy!

[Tisková zpráva] Rok se sešel s rokem a jsme hrdí na to, že vám můžeme představit letošní kampaň plyšových hraček a že můžeme začít zvát naše zákazníky, aby nám pomohli s podporou projektu organizací UNICEF a Save the Children.

Za každou plyšovou hračku prodanou od 1. listopadu do 23. prosince v obchodních domech IKEA věnuje Sociální iniciativa IKEA jedno euro na projekty organizace UNICEF na podporu vzdělání dětí, které jsou nejvíce znevýhodněné.

Tato iniciativa přinesla od roku 2003 celkem 23,8 milionů eur a pomohla osmi milionům dětí na celém světě. Dětské vzdělání leží obchodním domům i zákazníkům společnosti IKEA rok od roku stále více na srdci. Důkazem jsou fantastické výsledky českých obchodních domů. Černý Most se dokonce umístil na druhém místě na světě. Celkový příspěvek České republiky na tyto aktivity činil celých 4 531 575 Kč. Kampaň dosáhla rekordních čísel nejen v naší zemi a celosvětově vynesla zhruba 7 milionů eur určených na kvalitní vzdělání pro potřebné děti. Celosvětovým cílem pro tuto sezónu je vybrat spolu se zákazníky IKEA 10 milionů eur.

IKEA je přesvědčena o tom, že všechny děti by měly mít přístup ke kvalitnímu vzdělání. 72 milionům z nich je však toto právo odpíráno. Projekty organizace UNICEF usilují o zlepšení výuky pro nejvíce znevýhodněné děti. Vycházejí přitom z úvahy, že vzdělání je jednou z nejlepších investic, protože vytváří příležitosti s pozitivním dopadem na celé budoucí generace.

Jedno euro stačí k zakoupení knih a pastelek pro pět dětí. S více než 300 obchodními domy IKEA a miliony zákazníků, kteří se do této iniciativy na podporu dětského vzdělání zapojí, můžeme proto dosáhnout skutečné změny!

Zdroj: IKEA