Čokoláda Thorntons vstupuje na český trh

[Tisková zpráva] Na český trh vstupuje nová značka z oblasti cukrovinek – čokoláda Thorntons. Britská prémiová značka čokolády Thorntons nyní zažívá expanzi do střední Evropy a přináší s sebou rozsáhlé portfolio sladkých potěšení. V České republice jsou od září k dispozici kolekce bonboniér, tabulkových čokolád, bonbónových směsí a produktů pro diabetiky, přičemž se do konce roku 2010 plánuje rozšíření sortimentu. Čokoládu značky Thorntons lze zakoupit na 16 místech v ČR.

Světově známá značka čokolády Thorntons nabízí své zboží od září 2010 rovněž českým zákazníkům. Thorntons představí prostřednictvím smluvních partnerů na českém trhu bonboniéry, čokoládové tabulky a bonbónové směsi za dostupné ceny. Chybět nebude ani kolekce pro diabetiky.

Ze středoevropského regionu je Česká republika první zemí, ve které se čokoláda Thorntons začne distribuovat. „Český trh jsme si vybrali pro jeho strategickou pozici v srdci Evropy a pružnost v době ekonomické recese,“ uvedl Mark Hughes, vedoucí zastoupení Thorntons v ČR. Značka Thorntons se na českém trhu bude objevovat převážně v maloobchodech.

„Vzhledem k tomu, že produkty značky Thorntons si u zákazníků rychle získávají oblibu, plánujeme rozšíření sortimentu do konce roku 2010,“ doplnil Mark Hughes k plánům do budoucna. Své produkty vyrábí Thorntons podle tradiční receptury a bez umělých konzervantů. Žádný z výrobků neobsahuje geneticky modifikované přísady.

Společnost Thorntons vlastní ve Velké Británii, kde působí již 99 let, 379 obchodů, 250 franšízových zastoupení a zaměstnává přes 4 000 lidí. Je jednou z předních firem na britském trhu s cukrovinkami, což dokazuje fakt, že v roce 2009 vytvořila obrat v hodnotě 214 milionů liber a zisk přesáhl 8 milionů liber. Společnost dosáhla úspěchu díky výrobkům prvotřídní kvality a příznivým cenám.