Aukro mezi společensky odpovědnými firmami

[Tisková zpráva] Aukro.cz, největší česká nákupní online galerie, představuje svůj nový projekt "Aukro přes překážky“, kterým se zařazuje mezi společensky odpovědné firmy.

Ke každé prodané aukci uživatelů zaregistrovaných v programu je přičtena vždy 1 koruna na právě probíhající sbírku. Stejnou částkou, která se na konci daného období vybere, přispěje také společnost Aukro. Celkový obnos Aukro následně předá vybrané dobročinné organizaci. V současné době probíhá první sbírka na projekt Internet Hotline Nadace Naše dítě.

Do volby dalších projektů se budou moci zapojit všichni uživatelé i zaměstnanci Aukra. Na začátku každého sbírkového období zvolí zaměstnanci Aukra hlasováním deset z patnácti projektů, které budou mít zájem o zapojení do programu. Z těchto deseti budou vítěze vybírat již sami uživatelé obchodující na Aukru.

První tříměsíční sbírkové období je ve své polovině. Jedná se o sbírku na podporu Internet Hotline Nadace Naše dítě, který je první českou internetovou horkou linkou, určenou veřejnosti k potlačování nelegálního obsahu na internetu, zejména dětské pornografie a obchodu s dětmi.

„Práce, které se věnuje Nadace Naše dítě prostřednictvím linky Internet Hotline, je nezbytná. Dětská prostituce a pornografie, nespočet zneužitých dětí a zlomených dětských duší jsou obrovskou výzvou a voláním o pomoc směrem k nám všem,“ říká ředitelka nadace Ing. Zuzana Baudyšová a děkuje za nabídku spolupráce od Aukra.

Druhé období, které proběhne od 1.8. do 31.10.2010, bude věnováno projektu Diakonie ČCE s názvem LifeTool. LifeTool představuje unikátní projekt zavádění a propagace tzv. asistivních technologií, které pomáhají lidem s postižením a stárnoucím osobám výrazně zvyšovat kvalitu jejich života.

V současnosti přibývá v programu v průměru 900 Kč týdně, příspěvek tedy plyne z 900 úspěšných aukcí uživatelů registrovaných v programu. Celkový počet vystavených aukcí prodejců registrovaných v programu se aktuálně pohybuje kolem 5600. Registro­vaných uživatelů stále přibývá, doposud je jich v programu zaregistrováno přibližně 400.

Více informací: http://www.au­kro.cz/marketin­g/charity/