Lázně Letiny, s.r.o.

Adresa
Letiny 70
Letiny
GPS souřadnice 49°31'48.11"N, 13°27'19.76"E
E-mail lazneletiny (zavináč) seznam (tečka) cz
Web http://www.lazneletiny.byznysweb.cz/
Telefon 371 596 06
  • Lázeňské zařízení    
2,0 Známka kvality Vitalia.cz Hodnotilo 235 čtenářů

Znáte toto zařízení? Pošlete nám jeho popis.

Léčba Slouží pacientům s Alzerheimerovou chorobou, Parkinsonským syndromem, demencí, schizofrenií a organickými poruchami s bludy.
Léčebné metody Pomoc odborných lékařů z oboru psychiatrie, chirurgie,, vnitřního lékařství, kožního, ORL, očního, zubního. K dispozici je ergoterapeutka, která využívá pracovní činnosti klientů k dosažení vyššího stupně reedukace funkcí organismu a dosažení soběstačnosti.
Další programy -
Masáže -
Koupele -
Sauna Ne
Solná jeskyně Ne
Doplňkový program -
Sportovní aktivity Pravidelné vycházky do okolí dle zdravotního stavu.
Poznámka -
Nahlásit nepravdivé nebo zastaralé informace
oli
oli (neregistrovaný) 178.77.238.---
10. 4. 2013 10:30 Nový

Re: pro "pr"

celé vlákno

úplně by stačilo více personálu a kvalifikované vedení.

helena
helena (neregistrovaný) ---.212.broadband2.iol.cz
9. 4. 2013 14:02 Nový

Re: pro "pr"

celé vlákno

Všechno samé kecy a lži. Prý... blechy apod...
Tak se tam zajeďte podívat, navštivte pár pacientů, přineste jim něco dobrého, třeba dort, banán... Jděte se s někým projít. Léčebna Vám to jistě ráda umožní.
Vám asi nedošlo, že se tam pořád maluje, rekonstruuje, tudíž stěhování je nutné. Nemluvě o tom, že pro pacienty samotné je to někdy taky nevyhnutné. Někteří se nesnesou sami mezi sebou.

Pan, resp. paní "pr", přestaňte konečně trousit ty Vaše bláboly, které nemají se skutečností nic společného a dělejte radši něco potřebného a užitečného. Co takhle pomáhat těmto nemocným??? No ano, to byste musel (a) něco dělat, ale to Vám nejspíš nevoní..., nadávat dokáže každý kret.n.

Přeji spokojené stáří. Helena.

oli
oli (neregistrovaný) 178.77.238.---
20. 3. 2013 10:47 Nový

Re: pro "pr"

celé vlákno

tak tam prý blechy a vši skáčou z baráku do baráku Svobodová neustále stěhuje lidi z jednoho baráku do druhého a s nimi i zvířátka no cirkus je tam velkej a Svobodová tam tomu vládne pevnou rukou,ale stará se hlavně o intriky za ty by mohla z fleku dostat nobelovu cenu.Majitel dostává jen lživé a vymyšlené informace.
Když Svobodová chce někoho vyhodit velice důkladně si k tomu připravuje půdu dlouhé měsíce dopředu a majitel samozřejmě uvěří asi nemá důvod se o to zajímat a nepotřebuje lidi s praxí a kurzem.Svobodová každého straší že nenajde práci,slušný člověk si práci najde,ale ona už byla ve více zařízeních a nikde jí pšenka nekvetla nikdo si nenechal špinit jméno zařízení.
Ona si jednou tu práci bude hledat hodně špatně pač je hodně "slavná".

oli
oli (neregistrovaný) 178.77.238.---
4. 3. 2013 13:51 Nový

Re: pro "pr"

celé vlákno

jo,jo a kdo tomu věří ať tam běží ještě chybí růžová mašle a svatozář pro pana ředitele. Co k tomu dodat každý víme své a ta "velmi dobrá známá" se možná jmenuje sv...,ale ta žádné dobré známé nemá personál se snaží s ní vycházet jen kvůli práci,smutné.

alzbeta
alzbeta (neregistrovaný) ---.dip.t-dialin.net
2. 3. 2013 9:51 Nový

Re: pro "pr"

celé vlákno

Jezdime tam pravidelne jiz 2 roky za nasi vemi dobrou znamou. Situace se zmenila a k lepsimu - ale nikdo z Vas to asi nechce videt.
Zapomina se rovnez na skutecnost, ze vsichni pacienti jsou dusevne nemocni a jejich vyjadreni nemuzete brat vazne. Musim se zastat take personalu, resp.jejich jednani s pacienty. Oni vedi, jak reagovat na ruzne situace a musi byt na nektere prisni, jinak by tam vladnul chaos... A to ze si udela prestavku na cigaretu? Proc ne, nevim, jak by bylo Vam, kdybyste vetsinu sveho dne travil v takovem prostredi (a to jsem nekuracka).
Je to pozitivni prispevek, vazim si praci reditele i personalu a vubec toho, ze takove zarizeni vubec existuje. Kde by jinak skoncila vetsina z jejich pacientu? Zkuste si to predstavit... Proc si je teda VY - PRIBUZNI nevemete k sobe domu, kdyz je to tam tak hrozne??????????­??????????????? (No jo, typicka ceska nespokojenost, arogance, skoda slov...)

nikdo
nikdo (neregistrovaný) 93.99.49.---
28. 2. 2013 20:31 Nový

Re: pro "pr"

celé vlákno

Ano,hrůza děs.

divka33
divka33 (neregistrovaný) ---.net.7data.eu
23. 1. 2013 0:07 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

Mam dotaz, nedavno jsem nasla na inzeratu ze prijimou sestru do daneho zarizeni a jenom nahodou jsem se dostala k teto diskuzi a co tak ctu asi to tam neni pracovne buhvi co...jenom bych mne zajimalo jestli je neco pradva na tom co jsem se docetla v tom inzeratu ze nabizeny plat je 23000...jestli by to vedel nekdo potvrdit nebo vyvratit, diky

Barca
Barca (neregistrovaný) ---.3.broadband3.iol.cz
21. 1. 2013 9:03 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

Tak tato reakce mne velice pobavila.Než sem napíšete takovou hovadinu,informujte se prosím,co se studuje .Obě školy jsou velice náročné a několikaleté.Dle Vaších plků zde napsaných,nemáte vzdělání žádné.Jenom buran může napsat toto.S pozdravem Bc.Havránková Barbora

L
L (neregistrovaný) ---.149.broadband17.iol.cz
16. 1. 2013 22:52 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

Ano, ještě stále tam pracuje a ničí jak klienty ke kterým se chová sprostě tak personál.Ale stávajícímu vedení to vyhovuje , protože nejsou o nic lepší než je ona .Byli jsme na návštěvě u tety a ta to má v hlavě v pořádku a slyší co si personál mezi sebou říka. Ostatně i my jsme byli svědkem neetického chování pana ředitele a majitele.Jsme starší lidé a tak si nás asi v jídelně mezi pacienty nevšimli.Doslova si z pacientú dělají legraci.Personál se střídá jak na běžícím pásu ,teta říká že ti nejlepší odcházejí a zůstavají jen ti co na to mají žaludek.Scháníme pro tetu něco jiného ,snad tam nebude muset dlouho trpět. Teď tam měli i vši a svrab.

Janka
Janka (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
6. 1. 2013 19:13 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

Mám dotaz.Ještě pořád tam dělá ta Svobodová?Kdybych se tu měla rozepsat,co nám provedla a hlavně od plic napsat co si o ní myslím,bude mě žalovat za nactiutrhání!Pokud je stále na svém místě,tak to jen svědčí o tom,že neexistuje spravedlnost nebo je to natolik bídné zařízení,že tam bohužel nikoho lepšího neseženou!Bohužel pro pacienty.Ale jak se říká,na každé zlo dojde,tak snad dojde i na Svobodovou!!!

L...
L... (neregistrovaný) ---.149.broadband17.iol.cz
3. 9. 2012 23:28 Nový

Re: pro "pr"

celé vlákno

Ano, je to tam ještě horší než před půl rokem.Teta tam byla jen pár dní a chytla tam svrab.Sestřičky a ošetřovatelky byly moc milé ale na takové množství klientů jich 7 nemůže stačit.L.

puci
puci (neregistrovaný) ---.bubakov.net
31. 8. 2012 14:26 Nový

Re: pro "pr"

celé vlákno

Se vším co zde napsala Petra souhlasím a za poslední půlrok se v ustavu nic nezměnilo.men

petra s
petra s (neregistrovaný) 85.162.3.---
3. 8. 2012 13:05 Nový

Re: pro "pr"

celé vlákno

jen jeste doplnim,ze jde samozrejme o muj subjektivni nazor,se kterym nekdo nemusi souhlasit. Taky se tam toho za toho pul roku mohlo dost zmenit.

petra stryckova
petra stryckova (neregistrovaný) 85.162.3.---
3. 8. 2012 11:55 Nový

Re: pro "pr"

celé vlákno

Já jsem měla v tomto ústavu rok maminku s DG Alzheimerova choroba. Naštěstí se pro maminku našel jiný ústav. Já tento ústav nedoporučuji, dle mého názoru jde o manažersky nezvládnuté zařízení, které navíc postrádá lidský přístup. Pro pana ředitele, tento příspěvek nebude novým, psala jsem mu výtky a velmi promptně mi odepsal. V podstatě mi všechny mé výtky vyvrátil s argumentem, že přece nemůže být nic špatně, když jeho zařízení získalo x bodů z x bodů v jakémsi bodování těchto ústavů. Nemusím být úředník a mít k dispozici tabulku s bodováním, ale stačí zdravý selský rozum a pár návštěv - člověk hned vidí, že je někde něco špatně.Lidé, kteří jsou zde umístěni, si žijí svůj vlastní život. Nikdo se o ně nestará, nezajímá se o ně, bloumají po chodbách, trčí na pokoji, na zahrádce nebo se dívají v jídelně na televizi. Párkrát do roka vyrábí nějaké ptáčky nebo nějaké produkty. Ale to je pane řediteli málo!! Toto je jejich veškerá aktivita. Neříkám, že je to chyba sester, je to chyba vedení, protože těch sester je tam příliš málo. Já osobně jsem tam při každé návštěvě viděla kmitat 1-2 sestry, vždy ty stejné, zbytek sester byl obvykle zalezlý v tom svém kamrlíku u vchodu. Vím to, protože při odchodu ze zařízení jsem vždy zoufale hledala nějaký personál na chodbě..Vrchní sestra - k té tu už bylo řečeno snad naprosto vše a nehodlám to opakovat. Souhlasím s předchozími příspěvky a netřeba to opakovat. Ovšem zastávám názor, že personál je vždy odrazem vedení - takže jaké vedení, takový je personál. Platí to v nemocnicích, ve velkých firmách - všude.Tam, kde je maminka nyní, vidíte všude běhat sestry, pacienti jsou shromážděni na chodbách, mají tam koberce, gauče, aby se mohli posadit, kytky, obrázky...sestry na chodbách s pacienty cvičí, dívají se s nimi na televizi, vaří jim kávu, čaj...Chápu, že Letiny nemusí mít finance na luxusní zařízení pokojů nebo TV v každém pokoji jako je to tam, kde je maminka nyní, ale přesto si myslím, že jde pro ty "chudáky" pacienty udělat víc. Koupit tři staré gauče v bazaru za pár stovek do každého patra, koberce, pár kytek v květináči, obrázky, televizi na každé patro - to snad není tak velká finanční zátěž.V Letinách je vše naprosto studené, strohé - koupit pár koberců a výše zmíněných předmětů, aby to tam trochu pro ty lidi zútulnili, není přece takový problém. Zútulnit se dají i pokoje pacientů, ať už fotkami či obrázky před vchody do pokojů, pokoje nějakými starými obrázky, plyšáky..Jsou to takové drobnosti, které schopného manažera napadnou, ale jak jsem již psala - dle mého je koncept Lázní Letiny manažersky celkově naprosto nezvládnutý. Kromě toho by vedení nic nestálo, kdyby se s těmi pacienty něco dělalo a nenechávali se zakrnět. Ve všech zařízeních tohoto typu mají pacienti KAŽDÝ DEN různé aktivity, ze kterých si mohou vybrat - vaření a pečení pod dohledem, výroba předmětů, předčítání z knih, připomínání si rodiny dle fotek, cvičení, maminka má ve svém novém zařízení i místnost se speciální vanou s basální terapií (sestry si dělají rozpisy, aby každý pacient dostal masáž např. 1x týdně). Některá zařízení mají dokonce petterapie, pozvou si jednou týdně lidi s pejsky pro neslyšící apod. Nemluvě o oslavách narozenin, jmenin atd. Toto se v Letinách neděje a přitom jsou to věci, které jsou naprosto elementární.Na co si v Letinách nemohu stěžovat, byly sociální pracovnice. Pravý opak vrchní sestry - vždy velmi milé, ochotné a vstřícné. Naopak velmi líné účetní, ke kterým se zde také vyjádřím. Na telefonáty s vrchní sestrou nikdy nezapomenu: "nó, co je? A co tedy vlastně po mně chcete...nó dobrý naschle". Prostě hrůza a tragédie, co se nějakého chování týče. Naprosto nechápu, jak je možné, že tu někdo píše, že za x let nedostal žádné vyúčtování. U mě to bylo stejně - já jsem si pořád říkala, jak je možné, že nikdo nezašle nějaký přehled o finančním stavu, zda je něco třeba připlatit nebo doplatit. Kdybych opakovaně několikrát nežádala účetní o vystavení celkového finančního přehledu, tak mi to snad ani nikdo nepošle. Za pár let by mi možná přišel exekutor před dveře. Bylo mi sděleno, že to není jejich povinnost, že si o to musím požádat. Žádala jsem několikrát, ale i kdybych měla žádat jen jednou - od profesionálů a profesionálně manažersky zvládnutého zařízení očekávám měsíční faktury a měsíční přehled stavu financí nad rámec běžných plateb (kolik bylo utraceno za drobné nákupy, pedikúru atd., kolik zbývá). Následně mi účetní poslali vyúčtování, které bylo špatně - po doručení mi volala sociální pracovnice, ať se nezlobím, že to bude zasláno znovu. Chyba se stát může, tady už je těch chyb ale nějak moc.Předtím než jsem maminku z Letin odvezla jsem se několikrát spojila s novým vrchním bratrem, panem Tančousem. Po telefonu zněl docela inteligentně a říkala jsem si, že si tam konečně nasadili někoho "normálního". Při domluvě o tom, jak bude převoz maminky probíhat, a co vše budu k tomu budu potřebovat, proběhlo vše v pořádku. Pan Tančous mi sdělil, že s mými požadavky na překladovou zprávu s informacemi o léčbě a lécích pro nového psychiatra nebude žádný problém, že řekne vrchní sestře, která něco napíše. Podruhé, pár dní před převozem, mi řekl, že toto jejich zařízení nedělá, že to není jejich povinností, ale že mi okopíruje zprávy od praktického lékaře, kde je uvedena i léčba a medikace. Když jsem toto panu řediteli napsala, sdělil mi, že pan Tančous mi toto nikdy neřekl - tudíž, že asi lžu. Obrázek si udělá každý sám. Z těch nakopírovaných papírů byli zmateni všichni - přítel, který je lékař, psychiatr v novém zařízení maminky, psychiatři na dvou odděleních PL Bohnice, prostě všichni...z papírů nebylo známo, zda maminku někdo léčil na uroinfekci indikovanou ve zprávě a jak a jakými léky...Pan Tančous na výslovné požádání mé tety, zda by jí aspoň nemohl vytisknout stávající medikaci, na cár papíru napsal názvy léků a nestyděl se pod to prsknout razítko a svůj podpis. Nadto tam k nějakému léku do závorky připsal jiný lék "lék (=jiný lék), který měl ovšem úplně jiné složení..tudíž nebylo zřejmé, kterým lékem vlastně maminku léčili a jestli vůbec věděli, jak ji mají léčit, když neví, že lék x se v tomtě případě rozhodně nerovnal léku y. Psychiatři a lékaři nad tím jen kroutili hlavou...Zařízení tohoto typu by opravdu mělo o sobě podávat skutečně lepší vizitku...Psala jsem i panu řediteli, jak si moje maminka stěžovala na zařízení. Argument pana ředitele, že maminka už byla v poslední době zmatená, mi přišel na ředitele ústavu poměrně drzý. Samozřejmě, že byla zmatená...Kupodivu tam její zhoršující stav nikoho neznepokojoval, její zvyšující se agrese a bludné exprese...Maminka po pobytu v Letinách musela strávit několik týdnů v PL Bohnice, kde jí změnili medikaci od základu. V Letinách zřejmě neví, že u těchto pacientů se medikace často mění, musí být podávny neuroleptika na zklidnění atd. Prostě všechno špatně.Pokud není jejich povinností měsíčně zasílat faktury, psát překladové zprávy atd., pak dobrá, ale já když si zvu k sobě domů návštěvu, tak taky není mojí povinností leštit talíře a lžičky před tím, než na ně pro návštěvu kydnu zákusek - také je mohu podávat na oblemcaných talířích. ALE je mojí vizitkou, jak si vše zorganizuji a jakým stylem se k návštěvě zachovám, pokud ji budu chtít u sebe doma vidět znovu a nebudu chtít, aby mne před ostatními pomlouvala, jak neschopná jsem hostitelka. Letiny prostě postrádají tu profesionalitu, ale především lidský přístup. Pan ředitel si mi v mailu postěžoval, jak je na těchto stránkách chce neustále někdo poškodit, a že jde ale vlastně o jednoho jedince a ví přesně o kterého. Nejsem jediná, která si na Váš ústav stěžuje, ale bohužel vím i o dalších, kteří bohužel nemají štěstí na místo v jiných ústavech tohoto typu...Pro mne dalším naprosto nepříjemným šokem byl telefonát pacienta, který se s maminkou "kamarádil" a z jehož telefonu mi občas volala. Pán tudíž na mě měl číslo. Pán mi do telefonu plakal a vzlykal jako malé dítě (ač povahově takový určitě není), jestli bych mu nemohla nějak pomoct, že ho tam nařkli, že někomu prořezává pytlíky s exkrementy a přemístili ho do jiného domu v Lázních, a to Labe. Toto je pro mne naprostý skandál. Nejde o to, jak to na Labi vypadá, jestli je to tam luxusní nebo ne, ale jde o to, že zařízení tohoto typu by problémy s agresivitou či nevhodným chováním měly řešit úplně jinak. Přece nelze dávat pacienta s jakýmkoliv typem demence do jiného prostředí jen tak, jak oni si usmyslí!!!!!! Tyto pacienty to vždy psychicky úlně rozhodí!!!! Jakákoliv změna prostředí či jiné změny...Lázně Letiny neví o demencích a Alzheimeru vůbec nic. Přece pokud se někdo z pacientů chová agresivně či jinak nevhodně, tak ho nešoupnu do cizího prostředí, ale měním medikaci a pokud si se změnou medikace neví rady, pak ho musí převézt do psychiatrické léčebny, kde ho zklidní a medikaci mu upraví!!!!!!! Neuvěřitelné!!!!! Za toto by měli celé Letiny zrušit a pokud jim někdo dává vůbec nějaké body, pak je to s prominutím naprostý ... Těch výtek k zařízení bylo víc - kouření, zápach kouře u jídelny, kusy cihel poházených kolem Moravy, prostředí kolem Moravy atd.Tímto zdravím pana ředitele. Petra S.

21. 2. 2013 12:37 redakčně upravil Kateřina Čepelíková, důvod: Nevhodný výraz
Tom
Tom (neregistrovaný) 109.80.149.---
14. 4. 2012 23:59 Nový

Re: pro "pr"

celé vlákno

Personál se mění proto,protože málokdo vydrží takové jednání ze strany vedení a hlavně proto že dělat v max.10lidech na směně a přitom obstarat 180 klientů tak aby byli čistí, nakrmení,spokojení a nic jim nechybělo,to zkrátka nejde,atˇse snaží sebevíc.

.........
......... (neregistrovaný) 90.183.40.---
29. 12. 2011 22:32 Nový

co je to za blbost

celé vlákno

kdo to tam píše za blbosti o rostlinách. v Letinech je ustav pro nemocné a né botanická zahrada. Co se za tím skrývá.Od čeho se odvádí pozornost.Už asi neví ta osoba co to psala kudy kam

návštěva,Ivana B.
návštěva,Ivana B. (neregistrovaný) 93.99.49.---
25. 3. 2012 12:06 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

Jako člověk který měl zájem o práci na pavilonu vltava musím opravdu říct že jsem byla zděšená..přístupem vrchní sestry svobodové,per­sonálem který s lidma zachází jako s věcma.svlečené je nechají sedět na průvanu na vozíku jakou dobu a nikdo se jich nevšímá,postele pomočené a pokálené,klienti jsou v jedné pleně jak dlouho,prostě děs....kdysi zde pracoval i můu rodinný příšlušník a řikal jak to bylo děsný ale chtěla jsem si udělat svůj názor a šla jsem tam s pozitivním přístupem ale bohužel. kdo nežaluje dostane výpověď,stačí se jen vrchní sestře zprotivit a dá vám to sežrat i s navijákem

veřejný opatrovník
veřejný opatrovník (neregistrovaný) ---.mepnet.cz
23. 2. 2012 11:37 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

Pracuji jako veřejná opatrovnice, v tomto sociálním zařízení máme umístěno několik opatrovanců. Vyúčtování služeb dostáváme pravidelně.
Domov se zvláštním režimem navštěvuji pravidelně. Nemohu tvrdit, že všichni zaměstnanci nevykovávají svoje povinnosti. Ale již jsem byla svědkem toho, že na chodbě byli uživatelé sociální služby, kteří si svlékli oblečení nebo sundali plenkové kalhotky a nikdo si jich ani nevšiml. Personál kouřil nebo je to nezajímalo. Pokud je vrchní sestra přísná na podřízené, asi ví proč!!!

letiny
letiny (neregistrovaný) 178.77.216.---
18. 12. 2011 18:20 Nový

Re: vrchní sestra

celé vlákno

Opět jsem se pobavila u nových webových stránek této pofidérní společnosti.Jsou tam fotografie ze dvou výletů. Víc jich také nikdy nebylo a tyto se uskutečnily jen díky kontrolám , které tam byly. Uklidili se tak "nehodící" se klienti.A nějak mi tam chybí místo pro připomínky a diskuzi, to má zřejmě také svůj účel :-)

Bc. Aleš Patera
Bc. Aleš Patera (neregistrovaný) ---.98.broadband6.iol.cz
19. 2. 2012 22:26 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

Samozřejmě ano, zvedly se ceny energií a DPH.

letiny
letiny (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
17. 12. 2011 3:52 Nový

Re: vrchní sestra

celé vlákno

dobrý den ano to vše je pravda ja jsem tam dělala a je to hrozny ,zacházi se blbě nejenom s lidma ale samotny personál musí byt ticho inak ....já sama bych tam ted nikoho nedala,předtím za bývalého vedení p.Brašnové to bylo v pohode...tá aspon s každým slušně jednala...

puci
puci (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
19. 2. 2012 20:39 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

Dobry den.My taktéž nechavame celý duchod a přispěvek.Ted jme byli informování,že dlužime 30 000,-kč.Do domova jezdíme nebo voláme.Nikdy za 3 roky jsme nedostali vyučtování nebo alespon informaci,že to na poplatky nestačí.Zajímalo by me zda byl ještě někdo takto obeslán.Děkuji

Dotaz
Dotaz (neregistrovaný) ---.kvarteto.net
13. 12. 2011 14:10 Nový

Re: pro "pr"

celé vlákno

proč se prosím opět měnil personál?

puci
puci (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
19. 2. 2012 20:33 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

Dobry den.My taktéž nechavame celý duchod a přispěvek.Ted jme byli informování,že dlužime 30 000,-kč.Do domova jezdíme nebo voláme.Nikdy za 3 roky jsme nedostali vyučtování nebo alespon informaci,že to na poplatky nestačí.Zajímalo by me zda byl ještě někdo takto obeslán.Děkuji

seznámený s lázněmi
seznámený s lázněmi (neregistrovaný) 195.122.200.---
16. 11. 2011 14:11 Nový

Re: pro "pr"

celé vlákno

No svrab a štěnice tam jsou na denním pořádku. Pokud si dobře vzpomínám, byl tam svrab minimálně 2x do roka. Ale to nemluvě o tamní vedoucí sestře, která tam přišla po té původní - mám dojem se jmenovala Brašnová. za té původní to fungovalo skvěle, dbalo se o nemocné. za nynějšího vedení je tento podnik pouhá "rýžovna" peněz. Bohužel...

Luboš Berka Stod
Luboš Berka Stod (neregistrovaný) ---.98.broadband6.iol.cz
17. 2. 2012 22:18 Nový

Re: Taková letinská klasika :-)

celé vlákno

Luboši, to se neumíš podepsat? Tak proč tu necháváš IP adresu?

Jaroslav Červenka z Prahy
Jaroslav Červenka z Prahy (neregistrovaný) ---.98.broadband6.iol.cz
17. 2. 2012 21:44 Nový

Zásadní omezení svobody Jaroslava Červenky z Prahy, jehož výjimečným případem se zabývá Ústavní soud.

Více o pobytu Jaroslava Červenky, který proti své vůli strávil v Lázních Letiny 7 měsíců, zde:

http://www.rozhlas.cz/zpravy/spolecnost/_zprava/1006462

Bc. Martin Matoušek
Bc. Martin Matoušek (neregistrovaný) ---.98.broadband6.iol.cz
17. 2. 2012 21:29 Nový

Bc. Aleš Patera, Ing. Miloš Matoušek

Současný ředitel Lázní Letiny s.r.o. Bc. Aleš Patera je též jednatel Paintball ARES s.r.o, firmy s živnostenským oprávněním k hostinské činnosti a opravám zbraní, viz

http://rejstrik-firem.kurzy.cz/osoby/ales-patera/

V této firmě figuruje jako společník jednoho z majitelů v Lázních Letiny s.r.o., Bc. Martinem Matouškem, bývalým studentem plzeňské právnické fakulty.

http://rejstrik-firem.kurzy.cz/63504502/lazne-letiny-sro/

Jednatel společnosti Ing. Miloš Matoušek, spravedlivě rozhořčený na předchozího ředitele (po dvou letech!!!), měl spor se seniory ve svém sousedství, viz

http://plzensky.denik.cz/zpravy_region/dum_senioru_bila_hora_20071212.html

Další z jednatelů společnosti Lázní Letiny s.r.o. je novinářům též známý, viz

http://zpravy.idnes.cz/ministerstvo-obrany-bylo-hnizdem-mafie-fcb-/domaci.aspx?c=A080814_220449_domaci_dp

Názor nechť si každý čtenář učiní sám.

...
... (neregistrovaný) 93.99.207.---
10. 2. 2012 20:39 Nový

Taková letinská klasika :-)

celé vlákno
nocomment aura:40
23. 9. 2011 23:18 Nový

pro "pr"

celé vlákno

Co takhle článek o péči o klienty se svrabem? ten tam prej taky máte docela často.

...
... (neregistrovaný) 93.99.207.---
10. 2. 2012 20:37 Nový

Taková letinská klasika :-)

celé vlákno
...
... (neregistrovaný) 93.99.207.---
10. 2. 2012 20:34 Nový

Taková letinská klasika :-)

celé vlákno
p
p (neregistrovaný) ---.kvarteto.net
10. 2. 2012 12:16 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno
nocomment aura:40
22. 9. 2011 18:41 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

Tohle paní Svobodová už přeháníte. Snažíte se odvrátit pozornost a znechutit lidi co tu reagují, ale tím, že budete kopírovat odborné články a oficiální standardy si moc nepomůžete...
A ještě reakce na některé příspěvky tady: ani na Moravě to není co bývalo. Naše babi se děsí víkendů, kdy má službu sestra, co je věčně mimo a je cítit chlastem a ošetřovatelka, co se chová a vypadá jako když si odskočila z E 55. My sami s tím máme zkušenost. A pánské návštěvy na nočních službách prej taky nejsou žádnou výjimkou, tak si myslím, že je na těch řečech tady dost pravdy a není to jen výmysl bejvalýho zaměstnance.

svobodný člověk
svobodný člověk (neregistrovaný) ---.net.7data.eu
7. 9. 2011 19:00 Nový

Jenom samá lež............

Proč píšete to samé dvakrát,to co tam píšete je ze čtvrtiny pravda.Pracovala jsem tam dost dlouho,abych rozeznala ,co je pravda a co ne.Je nás více,kteří tam pracovali,a víme jak to tam chodí.To co se tam odehrává je do nebe volající.Za pí Brašnové,bylo vše jiné,pracovala tam kolik let,znala,jak se chovat ke klientům,personálu a návštěvám.Pokud vím ,byly jsme všichni spokojeni.To se o pí Svobodové říci nedá.Ta neumí s prominutím,vůbec nic.Ta umí jen ponižovat,křičet a propouštět.Kdo věděl víc než měl tak šel.Jak můžete dovolit aby takoví lidé vedli ,takovéto zařízení.Prosím pana ředitele,udělejte stím něco,at´nám kterým se ta práce,líbyla se mohli vrátit a pomoci lidem dožít klidný důstojný život.Také budete staří
a než jít k vám ,to raději umřít U pí Svobodové nemá nikdo šanci,důstojného zacházení.

n
n (neregistrovaný) 212.80.67.---
6. 9. 2011 18:14 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

ano, a kde jsou prosím ty POHYBOVÉ AKTIVITY (léčebná rehabilitace, fyzioterapie, vodoléčba, elektroterapie)a SOCIÁLNĚ TERAPEUTICKÉ SLUŽBY??????? to jsou již dva vaše cíle, které nesplňujete..­.nehledě na to, že tu jaksi lidé píšou stížnosti o lidském přístupu vedení a neschopnosti vedení něco zlepšit...promiňte, ale lidmi několikrát zdůrazňované internetové stránky jsou naprostý základ a o tom zbytku nemluvě...

pr
pr (neregistrovaný) 93.90.164.---
6. 9. 2011 11:46 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

1.1. POSLÁNÍ

Posláním našeho Domova se zvláštním režime je umožnit lidem, kteří se díky svému onemocnění ocitli v nepříznivé sociální situaci  nalézt a nahradit jim nový domov, kde vytváříme podmínky pro běžný způsob života. Podporujeme individuální plánování služeb u klientů a tím chceme docílit poskytování co nejkvalitnějších služeb pro každého klienta k dovršení jeho spokojenosti a k uchování a rozvíjení stávajících klientovo schopností a dovedností.

1.2. CÍLE

Podpora pomoc při uspokojování fyzických potřeb
Zajistit pro všechny obyvatele vhodné ubytování, bezpečný prostor pro život, možnost bezpečně využívat venkovní prostory

Podporovat obyvatele v rozvíjení a uchování jejich stávajících schopností a dovedností, v jejich samostatnosti a soběstačnosti.

Trénovat nezávislost obyvatel v oblastech – STRAVOVÁNÍ (porcování a podávání stravy) – HYGIENA (péče o chrup, vlasy, nehty, holení, vykonávání fyziologických potřeb, mytí těla a koupání), - POHYBOVÉ AKTIVITY (léčebná rehabilitace, fyzioterapie, vodoléčba, elektroterapie), - SOCIÁLNĚ TERAPEUTICKÉ SLUŽBY, - OBLÉKANÍ (výběr vhodného oblečení, oblékání se do vlastního). – UMÍRÁNÍ (důstojné umírání v přirozeném prostředí, podpora paliativní medicíny)

PODPORA PŘI USPOKOJOVÁNÍ PSYCHICKÝCH A SOCIÁLNÍCH SLUŽEB

Udržovat mezilidské vztahy a pravidla společenského chování.

Podporovat rodinné vztahy, navazovat nové kontakty s jinými fyzickými osobami.
Obstarávání osobních záležitostí – finančních, vztahových, plánování života

POMOC PŘI NAPLŇOVÁNÍ DUCHOVNÍCH POTŘEB
Respektovat a umožnit uspokojování náboženských a kulturních potřeb, zajištění pravidelných návštěv duchovního (p. páter Marek )

Zajistit smysluplné trávení volného času.

VŽDY RESPEKTUJEME INDIVIDUÁLNÍ POTŘEBY OBYVATEL

1.3. CÍLOVÁ SKUPINA

Služby našeho zařízení jsou poskytovány dospělým lidem ve věku 27 – 64, 65 – 80 , 80 a více let, osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu věku, chronického onemocnění nebo zdravotního postižení, které potřebují pomoc jiné fyzické osoby ………psychiatrická onemocnění, závislost na alkoholu
Dg……………………………­……………….

Snažíme se pomoci a poradit všem zájemcům o službu, pomoci jim vyřešit jejich náročné životní situace

1.4. ZÁSADY POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY

Zásady našeho Domova se zvláštním režimem vycházejí ze základních lidských práv, aktuálních právních předpisů, etického kodexu zaměstnanců zařízení Lázně Letiny s.r.o.
Toto se týká především v zachování lidské důstojnosti, diskrétnosti, soukromí,partner­ského přístupu, respektování vlastní volby obyvatel.
Dodržujeme respektování individuálních potřeb a podporujeme každého obyvatel našeho Domova, naplňujeme jeho cíle podle individuálních plánů. Každý obyvatel si volí své cíle, podle svých potřeb je mění a upravuje, obyvatel je k naplnění svých cílů veden klíčovým pracovníkem. Naše služby se pružně přizpůsobují individuálním potřebám obyvatel.

1.5.PRACOVNÍ POSTUPY

Při uspokojování potřeb obyvatel a plnění individuálních plánů postupujeme podle těchto pravidel
1.podchytit potřeby obyvatele – sociální diagnóza, klíčový pracovník, zaměstnanci
2.písemné zaznamenání těchto potřeb – obyvatel, klíčový pracovník
3.vytvořit plán plnění potřeb obyvatele – podle důležitosti a závažnosti, koordinace plánu s obyvatelem a ostatními (klienty, pracovníci)
4.seznámit s ním i ostatní pracovníky, konzultace o vhodnosti, možnostech, komplikacích
5.postupovat dle plánu, pravidelně vyhodnocovat, pružně přizpůsobovat.

Individuální plány jsou vedeny písemnou formou, jsou uloženy u klíčového pracovníka.

METODY SOCIÁLNÍ PRÁCE V DOMOVĚ
příchod do našeho zařízení
stolování
asistence během dne
podávání léků
podpora a pomoc při hygieně
zdravotní stav
zajištění doprovodu při procházce
sledování TV a výběr programů
noční služby
oslavy narozenin a výročí
hospitalizace v nemocnici
nemocný v Domově
úmrtí

1.6.OCHRANA OBYVATEL PŘED PŘEDSUDKY

Pravidelně vzděláváme veškerý personál v oblasti vhodného chování, přijetí klienta, v pochopení jeho onemocnění a s tím souvisejících omezených možností. Trváme na dohodnutých pravidlech při oslovování, hovoření o klientech, za každých okolností zachováváme lidskou důstojnost. Řídíme se etickým kodexem i mimo zařízení, vyjadřujeme se o obyvatelích s úctou a chováme s k nim s respektem.

pr
pr (neregistrovaný) 93.90.164.---
6. 9. 2011 11:39 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

1.1. POSLÁNÍ

Posláním našeho Domova se zvláštním režime je umožnit lidem, kteří se díky svému onemocnění ocitli v nepříznivé sociální situaci  nalézt a nahradit jim nový domov, kde vytváříme podmínky pro běžný způsob života. Podporujeme individuální plánování služeb u klientů a tím chceme docílit poskytování co nejkvalitnějších služeb pro každého klienta k dovršení jeho spokojenosti a k uchování a rozvíjení stávajících klientovo schopností a dovedností.

1.2. CÍLE

Podpora pomoc při uspokojování fyzických potřeb
Zajistit pro všechny obyvatele vhodné ubytování, bezpečný prostor pro život, možnost bezpečně využívat venkovní prostory

Podporovat obyvatele v rozvíjení a uchování jejich stávajících schopností a dovedností, v jejich samostatnosti a soběstačnosti.

Trénovat nezávislost obyvatel v oblastech – STRAVOVÁNÍ (porcování a podávání stravy) – HYGIENA (péče o chrup, vlasy, nehty, holení, vykonávání fyziologických potřeb, mytí těla a koupání), - POHYBOVÉ AKTIVITY (léčebná rehabilitace, fyzioterapie, vodoléčba, elektroterapie), - SOCIÁLNĚ TERAPEUTICKÉ SLUŽBY, - OBLÉKANÍ (výběr vhodného oblečení, oblékání se do vlastního). – UMÍRÁNÍ (důstojné umírání v přirozeném prostředí, podpora paliativní medicíny)

PODPORA PŘI USPOKOJOVÁNÍ PSYCHICKÝCH A SOCIÁLNÍCH SLUŽEB

Udržovat mezilidské vztahy a pravidla společenského chování.

Podporovat rodinné vztahy, navazovat nové kontakty s jinými fyzickými osobami.
Obstarávání osobních záležitostí – finančních, vztahových, plánování života

POMOC PŘI NAPLŇOVÁNÍ DUCHOVNÍCH POTŘEB
Respektovat a umožnit uspokojování náboženských a kulturních potřeb, zajištění pravidelných návštěv duchovního (p. páter Marek )

Zajistit smysluplné trávení volného času.

VŽDY RESPEKTUJEME INDIVIDUÁLNÍ POTŘEBY OBYVATEL

1.3. CÍLOVÁ SKUPINA

Služby našeho zařízení jsou poskytovány dospělým lidem ve věku 27 – 64, 65 – 80 , 80 a více let, osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu věku, chronického onemocnění nebo zdravotního postižení, které potřebují pomoc jiné fyzické osoby ………psychiatrická onemocnění, závislost na alkoholu
Dg……………………………­……………….

Snažíme se pomoci a poradit všem zájemcům o službu, pomoci jim vyřešit jejich náročné životní situace

1.4. ZÁSADY POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY

Zásady našeho Domova se zvláštním režimem vycházejí ze základních lidských práv, aktuálních právních předpisů, etického kodexu zaměstnanců zařízení Lázně Letiny s.r.o.
Toto se týká především v zachování lidské důstojnosti, diskrétnosti, soukromí,partner­ského přístupu, respektování vlastní volby obyvatel.
Dodržujeme respektování individuálních potřeb a podporujeme každého obyvatel našeho Domova, naplňujeme jeho cíle podle individuálních plánů. Každý obyvatel si volí své cíle, podle svých potřeb je mění a upravuje, obyvatel je k naplnění svých cílů veden klíčovým pracovníkem. Naše služby se pružně přizpůsobují individuálním potřebám obyvatel.

1.5.PRACOVNÍ POSTUPY

Při uspokojování potřeb obyvatel a plnění individuálních plánů postupujeme podle těchto pravidel
1.podchytit potřeby obyvatele – sociální diagnóza, klíčový pracovník, zaměstnanci
2.písemné zaznamenání těchto potřeb – obyvatel, klíčový pracovník
3.vytvořit plán plnění potřeb obyvatele – podle důležitosti a závažnosti, koordinace plánu s obyvatelem a ostatními (klienty, pracovníci)
4.seznámit s ním i ostatní pracovníky, konzultace o vhodnosti, možnostech, komplikacích
5.postupovat dle plánu, pravidelně vyhodnocovat, pružně přizpůsobovat.

Individuální plány jsou vedeny písemnou formou, jsou uloženy u klíčového pracovníka.

METODY SOCIÁLNÍ PRÁCE V DOMOVĚ
příchod do našeho zařízení
stolování
asistence během dne
podávání léků
podpora a pomoc při hygieně
zdravotní stav
zajištění doprovodu při procházce
sledování TV a výběr programů
noční služby
oslavy narozenin a výročí
hospitalizace v nemocnici
nemocný v Domově
úmrtí

1.6.OCHRANA OBYVATEL PŘED PŘEDSUDKY

Pravidelně vzděláváme veškerý personál v oblasti vhodného chování, přijetí klienta, v pochopení jeho onemocnění a s tím souvisejících omezených možností. Trváme na dohodnutých pravidlech při oslovování, hovoření o klientech, za každých okolností zachováváme lidskou důstojnost. Řídíme se etickým kodexem i mimo zařízení, vyjadřujeme se o obyvatelích s úctou a chováme s k nim s respektem.

neregistrovaná
neregistrovaná (neregistrovaný) 77.78.81.---
6. 9. 2011 9:06 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

a dodatečně: Vůbec bych se nedivila, kdyby vrchní sestra zneužívala titul Dis., byť teda titul Dis. taky není zrovna nic moc. Titul Bc. u pana ředitele taky nepůsobí zrovna bůhvíjak. S titulem Bc.se snad nechlubí nikdo - to také o tom člověku dost vypovídá. Krejzová neumí ani pozdravit, s nějakými řemeslníky tam na sebe na chodbě laškovně pokřikuje, místo toho, aby pozdravila. Když jsem ji upozorňovala na to, že jsem do automatu na kafe hodila několik desetikorun a kafe protéká na dlažbu, protože tam nejsou kelímky, tak se usmála a zahalekala tím svým buranským tónem, že to tam někdo spraví. Po hodině, co jsme odjížděli, tam stále byla kaluž kafe na zemi...Působí na mě jak vesnická buranka bez vychování.

neregistrovaná
neregistrovaná (neregistrovaný) 212.80.67.---
6. 9. 2011 8:45 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

Souhlas, s paní Krejzovou je velmi těžká komunikace, má velmi neslušný tón a pokaždé, když jsem po ní něco chtěla mně okamžitě dala najevo, že nemá čas. Důchod je zajímá velmi, několikrát mi volala paní sociální, ať nechám důchod převádět na jejich účet, že z toho budou hradit její péči sami, což jsem odmítla, že budu peníze posílat sama. Z tónu jsem také vyrozuměla, že se jim to úplně nelíbí, nicméně právo na to nemají. A to ještě mluvila o tom, že budou zařizovat nějaký příspěvek na péči, když jsem se ptala, tak mi paní sociální řekla, že je to v řízení a nebyla schopná říct, v jakém stádiu se řízení nachází, pak zase řekla, že to budou vyřizovat. Již je to déle než půl roku a o příspěvcích ani slovo, takže buď to stále vyřízeno není nebo to vyřízeno je a příspěvek mizí neznámo kam. O peníze nouzi nemám, sponzorským darem bych ráda přispěla, ovšem za předpokladu, že bych ze strany paní Krejzové viděla alespoń nějakou ochotu a ze strany vedení nějakou snahu s tím prostředím tam něco dělat. Ale cpát prachy paní Krejzové nebo panu řediteli na benzín nebo opravu jeho bouráku odmítám. Sponzorské dary není nikdo ochoten dávat, pokud vidí, že něco není úplně v pořádku. Ochuzují se o ně sami svým chováním a jednáním.

Taky jsem se dívala na web lázní- na co přispívat sponzorským darem, když nejsou schopni za pár tisícovek zprovoznit ani vlastní web s nějakými kontakty.

http://www.lazneletiny.cz/

Pokud je paní Rottová spokojená s Moravou, pak teda nechápu, co je za člověka nebo z jakého sociálního prostředí pochází. Pohyblivému člověku nestačí vejrat v jídelně na televizi za puchu kouře a jít jednou za čas na vycházku. Já osobně čekám, až se uvolní něco jiného a pryč odtud! Toto zařízení nedoporučuji nikomu!

neregistrovany
neregistrovany (neregistrovaný) 90.183.40.---
31. 8. 2011 13:16 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

Dobrý den reaguji na platbu .My jsme platily celý duchod+ socialni příspěvek a ještě to nestačilo. 330 korun na den . za ty měsíční platby by museli žít jak v přepychovém hotelu 4 hvězdicek. Bohužel .

byvaly zamestnanec
byvaly zamestnanec (neregistrovaný) 93.99.207.---
30. 8. 2011 21:39 Nový

Re: dotaz

celé vlákno

Ano, 60 Kč se platí po dobu tří měsíců a podle toho zda se budete paní Svobodové líbit nebo ne a nebo podle toho jak veliký důchod má Váš příbuzný, a nebo podle toho dáte-li nebo nedáte sponzorský dar. To je různé. A pak se platí už 330 kaček na den a k tomu samozřejmě příspěvek na péči. Myslim, ze podle zákona má člověk nárok i na nějaké kapesné ze svého důchodu, ale moc lidí ho nedostane, prý není důvod .... Personal se tady sice ohrazuje jak těžká je to práce a že by tam nikdo nevydržel ani den. No a oni se tam zaměstnanci opravdu hodně střídají... Je to těžká práce, ale tohle není jen o personálu, o kterém si myslim ze se snaží v rámci svých možností co zvládne, celé je to o vedení. Jak známo ryba vždycky smrdí od hlavy. Vždycky.

Sluníčko
Sluníčko (neregistrovaný) ---.adsl.tmcz.cz
30. 8. 2011 21:36 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

reaguji na chválu p.Rettové , vy reagujete na Moravu , ale Lázně Letiny se nezkládají z jednoho oddělení! Kdyby jste měla maminku na oddělení Vlatava psala by jste úplně jinak.

jindřiška
jindřiška (neregistrovaný) ---.net.7data.eu
30. 8. 2011 16:17 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

V žádném případě tam manžela nedávejte!Místní tomu přezdívají koncentrák.Navíc paní Svobodová(Krej­zová)neoprávně­ně užívá titul Dis.nemá žádné školy,titul koupila po internetu.Mani­puluje s ředitelem a majitelem,všechny odbornice vyházela a teď tam kraluje.

janka
janka (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
29. 8. 2011 10:39 Nový

dotaz

celé vlákno

Dobrý den,přečetla jsem si vaše poznámky za poslední 2 měsíce a musím říct,že jsem v šoku!!!Opravdu se tam děje vše tak jak popisujete?Všichni se zmiňujete o tom,kolik se tam platí za pobyt.Nedočetla jsem se sumu.Můžete někdo napsat kolik se tam platí za měsíc? Vím jen,že po určitou dobu se tam platí 60Kč jako v nemocnici.Ale už jsem se nikde nedočetla,o jak dlouhou dobu jde?!Budu ráda,když někdo odepíšete, děkuji.Jde o to,že mám příbuzného nemocného s Aizheimerovou nemocí.Na shledanou.

Rettová A.
Rettová A. (neregistrovaný) ---.148.broadband3.iol.cz
28. 8. 2011 14:57 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

Reaguji na odkazy na webu. Mám na Moravě maminku, jsem s péčí spokojena, nikdy se mi nestalo, abych se setkala s neochotou personálu a už vůbec ne s neochotou cokoliv řešit s paní Svobodovou. Jděte si tu práci někdy zkusit nebo si nechte své příbuzné doma. Uvidíte, jak na vše brzy změníte názor.

druha divizna
druha divizna (neregistrovaný) 90.183.40.---
26. 8. 2011 12:38 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

plne souhlasím s paní diviznou.!!!!!

divizna
divizna (neregistrovaný) 93.99.49.---
25. 8. 2011 22:47 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

V Letinech jsem pracovala několik let , takže jsem si tam tu práci vyzkoušela. Mohu říci , že to tam za bývalého vedení , pí Brašnové, bylo úplně jiné. Po příchodu pí. Krejzové , dnes již Svobodové, se to tam stalo neúnosným, ne prací , ale vedením podniku. Z poskytovatelů sociálních služeb se stala továrna na peníze. V tomto zařízení nikoho nezajímají klienti , nýbrž výše důchodů a výše sociálního příspěvku.A to jak tady někteří poukazují , že pan ředitel nečte příspěvky a nereaguje na ně, tak věřte nebo ne , toho to opravdu nezajímá. Budu doufat , že jednou na toto zařízení dojde a těm chudákům klientům se uleví.

divizna
divizna (neregistrovaný) 93.99.49.---
25. 8. 2011 22:45 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

V Letinech jsem pracovala několik let , takže jsem si tam tu práci vyzkoušela. Mohu říci , že to tam za bývalého vedení , pí Brašnové, bylo úplně jiné. Po příchodu pí. Krejzové , dnes již Svobodové, se to tam stalo neúnosným, ne prací , ale vedením podniku. Z poskytovatelů sociálních služeb se stala továrna na peníze. V tomto zařízení nikoho nezajímají klienti , nýbrž výše důchodů a výše sociálního příspěvku.A to jak tady někteří poukazují , že pan ředitel nečte příspěvky a nereaguje na ně, tak věřte nebo ne , toho to opravdu nezajímá. Budu doufat , že jednou na toto zařízení dojde a těm chůdákům klientům se uleví.

Jana
Jana (neregistrovaný) ---.29.broadband11.iol.cz
19. 8. 2011 18:24 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

Dobrý den, to co tady čtu mě opravdu děsí. Mám manžela po vážné autonehodě, kterou sám nezavinil, upoutaného na lůžku již třetím rokem. Ještě v komatu mi ho dali z nemocnice do domácí péče, kterou jsem dva a půl roku zvládala sama s tchýní. V poslední době, kdy jsme fyzicky i psychicky vyčerpané jsme ho nechali převést na LDN v Počátkách. V současné době se mi ho snaží veškerými prostředky natlačit domů a když jsem toto odmítla, že už to zvládnout nemohu, tak ho chtějí nechat převést do těchto lázní a básní o tom, jak kdyby mu našli druhý domov. Jsem jenom znechucena z toho, že jim je úplně jedno, že si z finančních důvodů nebudu moc dovolit za ním dojíždět tak jak je zvyklý. Jsme kousek od Jihlavy a nedokáži pochopit, proč se pro mého muže hledají zařízaní v takové vzdálenosti od domova. V tomto státě je lepší umřít než být odkázán na péči cizí osoby!!!

neregistrovaný
neregistrovaný (neregistrovaný) ---.kvarteto.net
16. 8. 2011 21:35 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

Dobrý den, tak na tento web jsem narazila náhodou, protože jsem potřebovala mluvit se sociálkami z Letin a jaksi už několik měsíců nikdo není schopný dát dohromady web ústavu, takže jsem klikla na tento odkaz..jsem v šoku z toho, co tady čtu, protože tam mám tam matku..musím říct, že poprvé, když jsme do Letin přijeli a mylně zavítali k pavilónu naproti Moravy, chtělo se mi brečet z toho, co jsem viděla..stáli jsme jen za zamčenými dveřmi, ale bylo to otřesné..následně nás poslali na Moravu..i tak na ten obrázek toho prostředí a těch lidí tam nikdy nezapomenu..stáli jsme tam asi pět minut a já věděla, že pokud má matka zůstat v tom úděsu naproti Moravy, že ji raději vezu zpět do léčebny..Morava na mě udělala lepší dojem a trochu se mi oddychlo...ne­pochybuji, že personál má velmi těžkou práci, že leckdo by tam nevydržel ani den...ale to s tím, že tam ti lidi skutečně nemají žádné aktivity, nemá nic společného...to by mělo zajistit a rozhodnout vedení...stejně jako zvelebování venkovního a vnitřního prostředí...to je také pravda, že je to velmi chabé a nelíbí se mi to..matka si neustále stěžuje, že tam nic nedělají...s tím asi personál těžko něco udělá a nechápu, za koho se tady slavný personál bije...měli byste se bít za ty klienty a aspoň uznat, že to není úplně ideální..nebo chtěli byste mít rodinné příslušníky v prostředí, kde je nechají zírat jen na televizi a dojít si do obchodu? a všimla jsem si, že pokaždé, když tam přijedu, tak vedle kuchyně to úplně příšerně smrdí kouřem z toho kumbálu paní vrchní sestry..personál asi taky skutečně nic neví o počítačových sítích, sítě o ničem nevypovídají.­.poskytovatel sítě může být Telefonica a různé společnosti poskytující bezdrátové sítě a takovou síť mohou mít tisíce lidí...může mi tu někdo napsat e-mail na pana ředitele ústavu? Docela ráda bych se zeptala, jaké plány mají s Letinami do budoucna, zda hodlají něco změnit, případně zda mi může poskytnout nějaké vyjádření k tomu, že tam údajně "souloží" před klienty? Jako svou matku mám docela ráda a neodhodila jsem ji někam do ústavu proto, aby se trápila, ale aby o ni bylo kvalifikovaně postaráno, protože to nemůžu činit sama...

net
net (neregistrovaný) ---.7.broadband10.iol.cz
16. 8. 2011 14:34 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

"zvláštnost je,že různé přezdívky píší z jedné počítačové sítě." - to myslíte tu vaši? ano, také jsme si všimli :-)
...počítačová síť o ničem nevypovídá . "Tohle není o tom jaká je u nás péče,ale o mstě někomu někdo,začíná to být trochu trapné" - vy si opravdu nemyslíte, že jsou lidé nespokojeni s péčí ve vašem zařízení? Ukážete prstem na někoho a řeknete, že se mstí? Takže kontroly, vyšetřování a stížnosti jsou jen výplodem něčí fantazie? Vedení je bezchybné, personál nadšený pracovními podmínkami a klienti vám líbají vděkem ruce a tady si jen někdo vymýšlí, aby se pomstil. Fakt dobrý.

personál
personál (neregistrovaný) 93.90.164.---
16. 8. 2011 14:09 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

Zvláštní co zaručených informací se zde dočteme,zajímá někoho,že nás jako personál to uráží,že se zde nadřeme a přesto tu děláme rádi.Umíme si vydělit kolik bereme tady a kolik se bere jinde a kolik projedeme peněz jinam.Tohle není o tom jaká je u nás péče,ale o mstě někomu někdo,začíná to být trochu trapné.Podle stylu a informací je to někdo,kdo tu s námi pracoval,to byl skvělý kolega.Další zvláštnost je,že různé přezdívky píší z jedné počítačové sítě.

dědek
dědek (neregistrovaný) 90.183.40.---
16. 8. 2011 13:40 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

super konečně jeden skvělý článek. gratuluji. to vše je skutečná pravda.super

net
net (neregistrovaný) ---.7.broadband10.iol.cz
16. 8. 2011 10:46 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

Nenazývejte personál p..... Tohle je totiž soukromé zařízení, a vedení si diktuje podmínky podle svého. Pokud poukážete na porušování zákoníku práce, či na porušování zákona a dalších předpisů v případě pacientů a klientů - tak prostě letíte. Vedení nezajímá dobrá pověst a dobrá péče o klienty, zajímá je pouze co největší zisk a nejmenší náklady. Je pravda, že se budovy hodně opravily a prostředí uvnitř se také zlepšilo, ale nenechte se ošálit, že by to bylo kvůli klientům. To museli udělat kvůli těm nekonečným kontrolám, které je poslední dva roky navštěvují. Ono totiž vymalovat a koupit nové židle je levnější , než zaplatit kvalitní vyškolený personál. Jediným řešením je, aby příbuzní klientů posílali své stížnosti přímo na MPSV. Mimochodem, tohle zařízení prý vyšetřuje policie pro několik zanedbání péče. Někdo se nebál ozvat a zastat se svých blízkých, které jim svěřili do péče...

21. 2. 2013 12:47 redakčně upravil Kateřina Čepelíková, důvod: Nevhodný výraz
agnes
agnes (neregistrovaný) 90.183.40.---
15. 8. 2011 17:48 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

tak at už s tím sakra někdo něco z vedení udělá.Nebo jsou tam samý p...... se proti tomu ozvat.!!!!!

21. 2. 2013 12:46 redakčně upravil Kateřina Čepelíková, důvod: Nevhodný výraz
b
b (neregistrovaný) ---.kvarteto.net
14. 8. 2011 22:12 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

Jo a pan ředitel byl mladej cápek. Toho myslím zajímají úplně jiné věci, než aby tu četl negativní ohlasy.

b
b (neregistrovaný) ---.kvarteto.net
14. 8. 2011 22:07 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

No, jestliže ošetřovatel píše takovým stylem viz níže "w" místo v, jak nějaká křupka, tak se začínám opravdu bát. Chápu, že je to těžká práce, ovšem pravda je, že tam opravdu s těmi lidmi nic nedělají. Měli jsme tam matku. Žádné volnočasové aktivity, aby jim tam nezakrněly úplně mozky, ta předzahrada to je taky pravda, že je to hrůza. A to přece to vedení musí vidět a něco s tím za ty peníze dělat! Nebo si vedení myslí, že to rodiny těch lidí nevidí? V jiných zařízeních, které jsou bohužel narvané, volnočasové aktivity jsou a ty zahrady tam vypadají taky jinak!! Vždyť jsou tam umístění taky jen lidi, přece procházka do krámu a nazpátek nebo k rybníku nemůže stačit. Nestačím se divit tomuto lidsky naprosto lhostejnému přístupu. Hlavně, že si pan ředitel jezdil v drahém autě.

L.Petrasova aura:100
14. 8. 2011 21:20 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

No, nezlobte se, ale ono možná o lecčems svědči Váš použitý slovník a hrubky...

Mr. Immortal
Mr. Immortal (neregistrovaný) 178.77.238.---
14. 8. 2011 21:06 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

Když to tak čtu, tak si myslim, že nikdo z wás nedělal nikdy w takowémhle zařízení...!! Wšichni widíte jen to špatné, ale to dobré jako by nebylo..!!! Těch wyléčených Dekubitů, atd...!! To jako by neblo...?! Je to k newíře jaké mínění o Domowě Máte, ale chtěl bych wás widět tam dělat, ani den byste tam newdrželi..!!! Někdy je to oprawdu masakr, čemu wšemu musíme my, jako Ošetřowatelé čelit...! A přitom nemůžeme nic...! Si to Zkuste jaké to je dělat w Takowémhle prostředí..!!!!

agnes
agnes (neregistrovaný) 90.183.40.---
14. 8. 2011 20:49 Nový

pravda

dobrý večer to co čtu o Letinech ve zlém je fakt pravda nám tam oddělali otce. V nemocnici v Plzni letos zemřel.Asi by měli tento ústav zavřit. ale bohužel oni hřeší na to že v blízkosti takový to ústav pro nemocné lidi není. Copak tito články vůbec nečte pan ředitel ústavu? Jeho to nezajímá? Ty peníze co se tam platí je nehorázné.Za to co nemocní sní tak za 100 na den? a co dál s těmi penězi dělají? Nikdy tam nikoho nedávejte!!!!!!!!

Holík
Holík (neregistrovaný) ---.kvarteto.net
14. 8. 2011 12:36 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

paní ošetřovatelko, na tom, že je paní Krejzová nepříjemná a neochotná,když s ní jednou za čas chcete něco řešit, neumí ani pozdravit, když ji potkáte na chodbě při návštěvě příbuzného,to vůbec nic nemění...staniční sestra, to je jiné kafe...s p. Krejzovou už raději vůbec nic neřeším

ošetřovatelka
ošetřovatelka (neregistrovaný) 93.90.164.---
13. 8. 2011 21:53 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

Když tak čtu ty vaše názory....Zkuste si sem nejprve jít pracovat a pak teprve odsuzujte...Mnozí z vás by tu jistě nevydrželi ani jeden den!!! A pomlouvat dokáže každý!!!!

pet
pet (neregistrovaný) ---.kvarteto.net
13. 8. 2011 16:07 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

to myslíte vážně, že souloží před klienty?? jako z paní Krejzové nemám vyloženě dobrý pocit, je opravdu velmi neochotná a nepříjemná, určitě by se měla jinak..navíc mě dost zaráží, že na to, že jim tam rodiny nemocných platí tolik peněz nejsou před Moravou schopní ani vybudovat nějaký parčík...lavičky, které tam byly, byly odstraněny.. válí se tam cihly na kousky,místo toho, aby tam udělali třeba chodníčky a záhonky..dále mě dost udivuje, že tam pro klienty nevymýšlí nějaké aktivity, nějaké tvoření, aby je zabavili...začínám být dost nespokojená a svého člena rodiny zde nechávám jen proto, že nikde jinde poblíž bohužel není místo..kdo by prosím věděl o podobném zařízení s lepší péčí, nechť napíše tip..děkuji

net
net (neregistrovaný) ---.7.broadband10.iol.cz
13. 8. 2011 10:10 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

Pro upřesnění - p. Krejzová je nyní p. Svobodová. jedna a tatáž osoba. Je to člověk, který neoprávněně používá titul Dis., nemá žádnou specializaci a o dokončení zdravotní školy se dá také pochybovat, jelikož na zdravotní škole, ze které pochází její kopie maturitního vysvědčení, nenašli pod reg. číslem žádný záznam...
P. Krezová/Svobodová, se v Letinech zbavila všech, kdo měli vyšší vzdělání či větší vědomosti než ona, neboť její primitivnost nemá hranic. Všechny, kdo znají Lázně Letiny s.r.o. blíže, by zajímalo, na kolik je přišlo kladné ohodnocení poslední kontroly, ale asi hodně, jelikož je to zase personál, kdo na to doplácí - z výplaty se za trest strhávají peníze úplně za všechno... A kdyby to nebylo k pláči, bylo by to vlastně k smíchu, když vás trestají lidé, kteří v pracovní době, či o pracovním volnu - ale na pracovišti - kouří kdekoliv, popíjí alkohol a opíjejí se a souloží a je jim jedno, že to vidí klienti a ostatní personál. Běda každému, kdo dá najevo, že ví - okamžitě letí. Personál dostane výpověď, klient frčí do PL Dobřany...

pet
pet (neregistrovaný) ---.kvarteto.net
12. 8. 2011 12:49 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

no vůbec nejhorší je paní Krejzová...člověk jim tam platí nehorázné peníze a když voláte paní Krejzové - samozřejmě ne kvůli nějakým blbostem jen tak z plezíru - tak ani nevyslechne a rovnou člověka utne...velmi neochotná osoba..dá jasně najevo, že nemá čas..dost zvláštní chování, kterému úplně nerozumím...

lenča
lenča (neregistrovaný) ---.net.7data.eu
7. 8. 2011 0:05 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

Musím se přidat k té paní,co jí pí Svobodová vyhodila k vůli cigeretě.Lázně Letiny znám až moc dobře,také jsem tom pracovala a také jsem byla vyhozena,kvůli kravině.To co se tam děje nyní to už přesahuje všechny meze.Za paní Brašnové,bylo vše jiné.Uměla jednat s personálem i s klientama.To se o paní Svobodové říci nedá.Paní Brašnová měla vše v malíčku a byla na to sama.Personál se nemusel bát že bude propuštěn.Paní Svobodová si hraje na co nemá.Nevím čím,všechny okouzlila.Doufáme všichni co nás propustila že na ní také dojde.Otevřete všichni oči a zamyslete se co jste to udělali z Letinami.

Oli
Oli (neregistrovaný) 178.77.238.---
3. 8. 2011 9:36 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

Paní Kracíková asi jste maminku navštěvovala velice zřídka a nevšímala se ničeho,lhostejných lidí k okolí je víc než dost,ale na druhé straně kontrola z Kraje dopadla na 1*,kolik to asi stálo????

babs
babs (neregistrovaný) 93.90.164.---
25. 7. 2011 9:24 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

Všude,kde pracují lidé působí lidský faktor,peněz je málo,práce hodně,jsou lidé spokojení a nespokojení.Měla jsem u Vás matku s péčí a přístupem jsem byla naprosto spokojená.vydržte odělte zrno od plev až zůstanou jen kvalitní lidé a pak bude radost pracovat a snad dostane personál i více peněz.S pozdravem Kracíková

Klárčí
Klárčí (neregistrovaný) 77.48.97.---
25. 7. 2011 9:06 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

Jsem dnes už bývalá zaměstnankyně Lázní. Dělala jsem tuhle práci s lidma ráda a bavila mě,vrátila jsem se v březnu po mateřské a jelikož za 3 roky se změnilo vedení, čekala jsem že můžu mít nějaký problém. Ale opravdu jsem nečekala že na místo vrchní sestry kterou dřív byla pí Brašnová dají pí Svobodovou. Ze začátku jsem si myslela že její přísnost je na místě a myslí to dobře pro všechny strany,ale samozřejmě opak je pravdou, NIKDY jsem se nesetkala s tak zlím člověkem jako jste vy!! vyhodit někoho za cigáro,když SAMA kouříte kde chcete je ubohost..chápu že jsem vám nějakým stylem nevyhovovala,ale vám se nezavděčí nikdo,bohužel. Když si vzpomenu jak vám klient dal jednou facku s radostí se usměju:-) pokoru bych před vámi stejně nikdy neměla.. Kdyby jste měla každýho vyhazovat za cigáro tak za chvíli budete utírat zadky klientům sama.. nehledě na to že opilí zaměstnance nevyhodíte,ale chápu že je v tom váš soukromý život:-) dál se vyjadřovat nebudu.. Přeju vám hodně štěstí.....

Šušu
Šušu (neregistrovaný) 77.48.97.---
12. 7. 2011 20:47 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

O Letinech toho vím docela dost... A myslím si,že kdyby byl personál dobře finančně ohodnocen,že by péče o klienty vypadala jinak... Ale místo toho aby zaplatili pořádně personál,tak si raději vedení nakoupí nové auta atd... A peníze na výplaty se zřejmě rozdělují podle sympatií a ne podle odvedené práce!!!

oli
oli (neregistrovaný) 77.48.30.---
9. 6. 2011 15:47 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

otázka pro "pisel" můžete nám upřesnit jaké to tam je??

pisel
pisel (neregistrovaný) 90.183.40.---
6. 6. 2011 19:33 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

to vás teda lituji,dát ho do letin. uvidite sám jaké to tam je.

charlie romka
charlie romka (neregistrovaný) ---.praha4net.cz
4. 6. 2011 14:06 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

ctel bych se zeptat na pana kromku jem jeho syn a mely ho dovest z psichyatricke lecebny v praze bohnicich

michel
michel (neregistrovaný) 90.183.40.---
4. 5. 2011 21:38 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

Ano pane JIRKO plně s Vámi suhlasíme za ty peníze od pacientu jak duchodu tak socialniho příspěvku by musela být péče na prvotřídní. a né proleženiny atd. Též máme stejné problémy jako vy .No névíme zda se vůbec něco v léčebně změní.

Jirka
Jirka (neregistrovaný) ---.volduchy.cz
3. 5. 2011 21:16 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

Ano plně souhlasím a proto reaguji.Až na upozornění sestry že si musíme stěžovat se něco začlo hýbat a moje tchýně byla převezena do Plzně FN Bory.Diagnoza zápal plic a proleženiny.Takže se ani předchozímu pisateli nedivím.Problém je v tom že vedení ani nezajímá co se dole děje,hlavní motivací jsou peníze.Ano za ty peníze od pacientů by to musela být zlatá péče.O motivaci nebo úrovni personálu mluvit nemá cenu.

marta
marta (neregistrovaný) 90.183.40.---
25. 4. 2011 19:16 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

Dobrý večer ,právě jsem si přečetla přispěvky.No nevím jak na ně reagovat.My jsme se za celou dobu pobytu matky nesetkali s nějakou neochotou personálu vůči nemocným. Víte ono dělat tuto práci není zrovna lehká věc,ono je oblečete obujete a oni se Vám za 5 minut svlečou a zují ,nechtěla bych tu práci dělat . Myslím si že je finančně neoceněná.Chtěla bych moc poděkovat soc.prac. paní STANKOVE,KREJZOVE za pomoc při vyřizování různych formalit. Děkuji .Marta P.

misel
misel (neregistrovaný) 90.183.40.---
25. 4. 2011 18:12 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

fakt stoji to tam za ..... mám s léčebnou veliké a nepřijemné zkušenosti. Měli jsme tam otce ležel na pavilonu VLTAVA,oblečen do dámských hadrů neoholen,žíznivý adt. nebudeme se k tomu dále vyjadřovat,dnes už je to pase.Fakt si to všichni rozmyslete kam dáte svoje příbuzné,rodiče.

21. 2. 2013 12:52 redakčně upravil Kateřina Čepelíková, důvod: Nevhodný výraz
taky hodně vim:-)
taky hodně vim:-) (neregistrovaný) 93.90.164.---
24. 4. 2011 16:05 Nový

Re: vrchní sestra

celé vlákno

nevím kdo psal poslední vzkaz na diskuzi. Ale plně souhladí s tím co je psáno.. Letiny znám několik let a nikdy to zde nebylo úplně v pořádku, vždycky je někdo nesokojený a jinak to samozřejmě ani nejde, člověk se nemůže zavděčit každém a také přesně naopak nemůžemem my čekat od všech pochvalu a porozumění, s tim jakou práci vykonáváme.. V posledním době se Lázně poněkud ubírají jinýým směrem než by to mělo být.Místo toho aby vedení řešilo stav a chod oddělení,spíš se zabívají tím co se děje mezi zaměstnanci.Když si dovolím být drobet vulgární, vysloveně ČMUCHAJÍ s soukromích životech a řeší pomluvy. Personál se nestará o svojí práci a místo toho chodí za vedením a žaluje na ostatní.. Začněte každý dělat svojí praci kterou máte a ..... se na životy druhých..

21. 2. 2013 12:53 redakčně upravil Kateřina Čepelíková, důvod: Nevhodný výraz
ten kdo hodně ví
ten kdo hodně ví (neregistrovaný) ---.7.broadband10.iol.cz
14. 4. 2011 22:04 Nový

Re: vrchní sestra

celé vlákno

V Letinech se toho děje dost a dokud se nezačnou ozývat příbuzní klientů (klienti totiž nemají šanci, že by je někdo vyslyšel), nezmění se nic a toto zařízení bude jen dalším ÚSTAVEM. Povolená kapacita osob je překročena o několik desítek, prováděné kontroly z různých institucí jsou zřejmě nějak motivovány, aby se neobjevily nedostatky, v dokumentaci jsou nepřesné a zavádějící údaje (pokud tam vůbec jsou), klienti nedostávají prášky tak, jak jim je doktor předepsal, péče je nedostatečná, protože je nedostatek vyškoleného a poctivého personálu - stačí si je při návštěvě prohlédnout. Dokud se OFICIÁLNĚ neozvou lékaři, kteří potvrdí zanedbaný stav klienta, dokud si nebudou příbuzní stěžovat na příslušném ministerstvu - nestane se a nezlepší nic. A personál - sami vidíte, jak moc se asi věnujou práci, když má paní Cimická v pracovní době čas diskutovat na internetu. Většina zaměstnanců, kteří svoji práci dělali dobře a věděli, jak to má být správně už jsou pryč.

personál alias plívy zřízenecký
personál alias plívy zřízenecký (neregistrovaný) 93.90.164.---
7. 4. 2011 22:52 Nový

Re: vrchní sestra

celé vlákno

S některými názory na této diskuzi se schodnou i zaměstnanci... realita neni ani nijak vábná, ale pořád se s tim dá něco udělat. Rozhodně tato tématika je jak sociálně podceňovaná, tak i patřičně ekonomicky neohodnocena. Jak veřejnost tak i lidé, kteří jsou zodpovědní za provoz, jsou zaujatí, nikoli na to, jak si žijou klienti, ale na výdělek, jako je to bohužel ve většině firmach, fabrikach a soukromých společnostech až na to že ZDE SE NEPRACUJE SE STROJI, ALE S LIDMI! A jak se říká: ,,Jít příkladem.´´ tak pro to je i u zaměstnanců práce bohužel velice úměrná jejich ekonomickoou(!fi­nanční!) MOTIVACÍ.
Nejlépe uděláme, když se každý sám zamyslíme nad tím co proto, ABY se to zlepšilo a vůbec, ABY nedocházelo k zvětšování počtu podobných zařízení DĚLÁME.
Ale VELIKÉ DÍKY LIDEM, kteří si nahlas váží tohoto ne zrovna lehkého zaměstnaní.

(s)Mějte se.

michala
michala (neregistrovaný) 93.90.164.---
1. 4. 2011 15:02 Nový

Re: vrchní sestra

celé vlákno

proč blábol,bavme se na urovni. Já mám spoustu těch pozitivních příkladů.A také už mám u lůžka něco odslouženo a vím jak to v takových zařízeních chodí. Znám tuto problematiku s obou stran nejen jako pacient,ale také jako rodiný příslušník takto postižených lidí. ale asi nemá cenu Vám něco vysvětlovat,když se schováváte za přezdívku.Nemoho zde bohužel jmenovet pacienty,ted myslím ty pozitivní příklady,protože to je proti zákonu,ale např. spoustu vyhojených dekubitů a jiných defektů,osobně jsem obdržela od rodin klientů spoustu poděkovaní,nejen pro mou osobu,ale pro celý personál. A tak bych mohla pokračovat dál. A to je jedna z těch věcí,proč tuhle práci dělám a nestzdím se za to,kde ji dělám. Nepopírám,že jsem se nesetkala i s negativními a velmi nepříjemnými ohlasy. Ale to už k tomu bohužel patří a není tomu tak jen v Letinech. Jak říkám Letiny bych krematoriem rozhodně nenazývala. To jsou dost silná slova od lidí,kteří neznají nebo znají jen sporadicky. Cimická

já
(neregistrovaný) 88.103.105.---
30. 3. 2011 17:01 Nový

Re: vrchní sestra

celé vlákno

bravo,perfektní blábol.jen fráze.

já
(neregistrovaný) 88.103.105.---
30. 3. 2011 16:59 Nový

Re: vrchní sestra

celé vlákno

bravo,perfektní blábol.jen fráze.

Michala
Michala (neregistrovaný) 93.90.164.---
30. 3. 2011 11:00 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

rada bych věděla,kdo reagoval. Slušnost je se podepsat. já se za své názory nestydim. Pak můžeme diskutovat.Cimická

blažena
blažena (neregistrovaný) 90.183.40.---
29. 3. 2011 18:44 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

a kde jsou napsané ty dobré zprávy ?Nikde jsme je nenašli.

Michala
Michala (neregistrovaný) 93.90.164.---
28. 3. 2011 11:34 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

každému,kdo přispěl do Této diskuse,bych přála,aby si tu práci šel vyzkoušet.naštěstí mame na naše zařízení i spoustu pozitivních ohlasů.Nemyslím si,že personál se ke klientům chová ošklivě. prosím o konkrétní příklad,děkuji Cimická

tonik
tonik (neregistrovaný) 90.183.40.---
26. 3. 2011 10:36 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

souhlasím s názory ostatních.je to opravdu hrozné .též jsme tam měli otce při hospitalizaci v nemocnici se lékaři zhrozili v jakém stavu byl k nim převezen. měl by se nad sebou zamyslet veškerý personal jak se o nich mluví a jaké mají negativní vyhlídky.

pravda
pravda (neregistrovaný) 90.183.40.---
25. 3. 2011 22:14 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

celé vlákno

ano je to pravda opravdu je to nedůstojné zacházení s nemocnými .přesvědčili jsme se otom také .za ty peníze co se tam platí by museli nemocní lidé byt v luxusu a né zanedbaní,dehy­drovaný a samá proleženina na těle. měl by se někdo začít zabývat situací v léčebně. Zřejmě pan ředitel ústavu o ničem neví. Vidím ,že nejsme sami, kteří mají špatnou zkušenost s léčebnou. Na internetu je špatných zkušenosti dost.

moro
moro (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
16. 3. 2011 19:50 Nový

Re: Lázně Letiny, s.r.o.

Není to tam dobré. Klientům se nikdo nevěnuje, dostanou najíst a jsou oblečeni, ale to je tak vše. Personál je nepříjemný a neochotný. Dle mého je to jen nouzové rešení, kam postiženého umístit, ale na delší dobu bych tam nikoho nedala.

Já
(neregistrovaný) 77.48.30.---
3. 2. 2011 17:46 Nový

Re: vrchní sestra

celé vlákno

Ano náš názor vychází z konkrátní zkušenosti. Byla jste se tam podívat? Je to tam opravdu strašné.

lesunky
10. 1. 2011 8:57 Nový

Re: vrchní sestra

celé vlákno

Chtěla jsem se zeptat, zda Váš příspěvek vychází z konkrétní zkušenosti s někým blízkým v Lázních Letiny nebo jde o názor zprostředkovaný. Mám totiž v tomto zařízení bratra a ráda bych věděla, kam jsem ho to vlastně dala.
Děkuju za odpověď. Alena

snybli
snybli (neregistrovaný) 77.48.30.---
12. 12. 2010 13:35 Nový

Re: vrchní sestra

celé vlákno

Fuj mě stačilo když jsem to tam vyděl... Kord tam ty užasné záchody z toho je doslova nabliti.. Personal který je tam k ničemu. Za ty peníze tam být to radši bych byl bezdomovec, a mel bych se o moc lip... Fuj Hnus!!

oni
oni (neregistrovaný) 77.48.30.---
3. 12. 2010 17:45 Nový

Re: vrchní sestra

celé vlákno

"Strašný" to je slabé slovo. Je to tam jako ve filmu REQUIEM PRO PANENKU.Nechápu,že něco takového ještě existuje.

Já
(neregistrovaný) ---.net.upc.cz
21. 7. 2010 11:01 Nový

Re: vrchní sestra

celé vlákno

je to tam strašný. Ke klientům se chovaj hnusně, kuchyň neni zmodernizovaná, jídlo sou blafy z prášků. Klienti mají na celý den max 3 pleny a ještě maj kecy lidi z personálu, když chce někdo přebalit. jÁ BYCH TAM NIKOHO NIKDY NEDAL.

Iveta Kurejová
Iveta Kurejová (neregistrovaný) ---.234.broadband10.iol.cz
30. 5. 2009 12:32 Nový

vrchní sestra

celé vlákno

Komplex Lázní Letiny provozuje v současné době společnost Lázně Letiny s.r.o., Zručská cesta 8, 301 62 Plzeň jako nestátní zdravotnické zařízení. Komplex lázní slouží v současné době převážně klientům s Alzheimerovou chorobou, Parkinsonským syndromem, demencí, schizofrenií a organickými poruchami s bludy,ale i seniorům a zdravotně postiženým osobám o celkové kapacitě 132 klientů v rámci lázeňských domů Vltava a Labe. V lázeňském domě Morava je poskytována nepřetržitá ošetřovatelská péče o kapacitě 20 lůžek. Péče je zde poskytována na oddělení Domácí péče, oddělení Sociální péče a na oddělení Ošetřovatelská lůž­ka.

Oddělení sociální péče je registrováno v Registru poskytovatelů sociálních služeb a poskytuje služby podle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách. Jsou to: Domov pro seniory (§49), Domov pro osoby se zvláštním režimem (§50) a Sociální služby poskytované ve zdravotnickém zařízení ústavní péče (§52).

Klientům je poskytováno ošetřování nepřetržitě po dobu 24 hodin denně pod dohledem středního zdravotnického personálu. Jednotlivé kroky zdravotnického personálu jsou prováděny na základě indikace ošetřujícího lékaře dojíždějícího do zařízení jedenkrát týdně (domácí zdravotní péče). Zařízení má zajištěnu pomoc odborných lékařů z oborů psychiatrie, chirurgie, vnitřní lékařství, kožní, ORL, oční, zubní, stejně jako službu rychlé zdravotnické pomoci a převozovou službu. Klientům v zařízení je k dispozici pracovnice volnočasových aktivit, která využívá pracovní činnosti klientů k dosažení vyššího stupně reedukace funkcí organismu a dosažení soběstačnosti. Dle zdravotního stavu klienta jsou k dispozici pravidelné vycházky do okolí lázní, lázeňského parku i k proslulému zřídlu pod kapličkou svatého Vintíře.

Ubytování, stravování a ošetřování je na oddělení Ošetřovatelská lůžka poskytováno bezplatně, na základě smlouvy se zdravotními pojišťovnami VZP a ČNZP. Hradí se pouze regulační poplatek 60.- za den pobytu.

…na oddělení Sociální péče je řešeno formou smlouvy mezi klientem a zařízením. Smlouva je sjednána na dobu jednoho měsíce a je v případě zájmu neomezeně prodlužována. Platby klientů na Oddělení domácí péče za poskytované služby jsou závislé na velikosti obývaného pokoje (jedno, dvou, tří a čtyř lůžkové pokoje) i na zdravotním stavu klienta. Platby klientů na Oddělení sociální péče podle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách (bližší informace rádi poskytneme emailem nebo telefonicky). Návštěvy klientů jsou vymezeny Návštěvním řádem. Návštěvní hodiny jsou od 9.00 do 18.00hod., mimo tuto dobu po dohodě s personálem. Stejně jako je možno klienta neomezeně odvézt na návštěvu blízkých a to na různě dlouhou dobu, po dohodě s vrchní či staniční sestrou. Zařízení lze nezávazně navštívit, prohlédnout využívané objekty, stejně jako blízké okolí.

Přístup personálu ke klientům je individuální a vlídný. Prostředí je důstojné. Klienti mají volnost pohybu po celé budově, několik společenských místností. Venkovní procházky do parku a okolí jsou každodenní za doprovodu personálu. Stravování je společné za pomoci personálu v jídelně 5× denně. Kuchyně je nedávno zmodernizovaná, odpovídá současným hygienickým normám. Strava je velmi chutná, odpovídá požadavkům a návykům klientů. Bližší informace zájemcům o naše služby rádi poskytneme.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem        

Přehled názorů

vrchní sestra
Iveta Kurejová 30. 5. 2009 12:32
Nový
Re: vrchní sestra
21. 7. 2010 11:01
Nový
Re: vrchní sestra
oni 3. 12. 2010 17:45
Nový
Re: vrchní sestra
lesunky 10. 1. 2011 08:57
Nový
Re: vrchní sestra
3. 2. 2011 17:46
Nový
Re: vrchní sestra
snybli 12. 12. 2010 13:35
Nový
Re: vrchní sestra
30. 3. 2011 16:59
Nový
Re: vrchní sestra
30. 3. 2011 17:01
Nový
Re: vrchní sestra
michala 1. 4. 2011 15:02
Nový
Re: vrchní sestra
personál alias plívy zřízenecký 7. 4. 2011 22:52
Nový
Re: vrchní sestra
ten kdo hodně ví 14. 4. 2011 22:04
Nový
Re: vrchní sestra
taky hodně vim:-) 24. 4. 2011 16:05
Nový
Re: vrchní sestra
letiny 17. 12. 2011 03:52
Nový
Re: vrchní sestra
letiny 18. 12. 2011 18:20
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
moro 16. 3. 2011 19:50
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
pravda 25. 3. 2011 22:14
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
Jirka 3. 5. 2011 21:16
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
tonik 26. 3. 2011 10:36
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
Michala 28. 3. 2011 11:34
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
blažena 29. 3. 2011 18:44
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
Michala 30. 3. 2011 11:00
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
misel 25. 4. 2011 18:12
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
marta 25. 4. 2011 19:16
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
michel 4. 5. 2011 21:38
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
charlie romka 4. 6. 2011 14:06
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
pisel 6. 6. 2011 19:33
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
oli 9. 6. 2011 15:47
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
Šušu 12. 7. 2011 20:47
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
Klárčí 25. 7. 2011 09:06
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
babs 25. 7. 2011 09:24
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
Oli 3. 8. 2011 09:36
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
lenča 7. 8. 2011 00:05
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
pet 12. 8. 2011 12:49
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
net 13. 8. 2011 10:10
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
pet 13. 8. 2011 16:07
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
personál 16. 8. 2011 14:09
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
net 16. 8. 2011 14:34
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
neregistrovaný 16. 8. 2011 21:35
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
Jana 19. 8. 2011 18:24
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
jindřiška 30. 8. 2011 16:17
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
Sluníčko 30. 8. 2011 21:36
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
ošetřovatelka 13. 8. 2011 21:53
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
Holík 14. 8. 2011 12:36
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
Mr. Immortal 14. 8. 2011 21:06
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
L.Petrasova 14. 8. 2011 21:20
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
b 14. 8. 2011 22:07
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
b 14. 8. 2011 22:12
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
divizna 25. 8. 2011 22:45
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
divizna 25. 8. 2011 22:47
Nový
pravda
agnes 14. 8. 2011 20:49
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
agnes 15. 8. 2011 17:48
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
net 16. 8. 2011 10:46
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
dědek 16. 8. 2011 13:40
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
druha divizna 26. 8. 2011 12:38
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
Rettová A. 28. 8. 2011 14:57
Nový
dotaz
janka 29. 8. 2011 10:39
Nový
Re: dotaz
byvaly zamestnanec 30. 8. 2011 21:39
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
neregistrovany 31. 8. 2011 13:16
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
neregistrovaná 6. 9. 2011 08:45
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
neregistrovaná 6. 9. 2011 09:06
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
pr 6. 9. 2011 11:39
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
pr 6. 9. 2011 11:46
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
n 6. 9. 2011 18:14
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
Barca 21. 1. 09:03
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
puci 19. 2. 2012 20:33
Nový
Jenom samá lež............
svobodný člověk 7. 9. 2011 19:00
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
nocomment 22. 9. 2011 18:41
Nový
pro "pr"
nocomment 23. 9. 2011 23:18
Nový
Re: pro "pr"
seznámený s lázněmi 16. 11. 2011 14:11
Nový
Re: pro "pr"
Dotaz 13. 12. 2011 14:10
Nový
Re: pro "pr"
Tom 14. 4. 2012 23:59
Nový
Re: pro "pr"
petra stryckova 3. 8. 2012 11:55
Nový
Re: pro "pr"
petra s 3. 8. 2012 13:05
Nový
Re: pro "pr"
puci 31. 8. 2012 14:26
Nový
Re: pro "pr"
L... 3. 9. 2012 23:28
Nový
Re: pro "pr"
nikdo 28. 2. 20:31
Nový
Re: pro "pr"
alzbeta 2. 3. 09:51
Nový
Re: pro "pr"
oli 4. 3. 13:51
Nový
Re: pro "pr"
oli 20. 3. 10:47
Nový
Re: pro "pr"
helena 9. 4. 14:02
Nový
Re: pro "pr"
oli 10. 4. 10:30
Nový
co je to za blbost
......... 29. 12. 2011 22:32
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
p 10. 2. 2012 12:16
Nový
Taková letinská klasika :-)
... 10. 2. 2012 20:34
Nový
Taková letinská klasika :-)
... 10. 2. 2012 20:37
Nový
Re: Taková letinská klasika :-)
Luboš Berka Stod 17. 2. 2012 22:18
Nový
Taková letinská klasika :-)
... 10. 2. 2012 20:39
Nový
Bc. Aleš Patera, Ing. Miloš Matoušek
Bc. Martin Matoušek 17. 2. 2012 21:29
Nový
Zásadní omezení svobody Jaroslava Červenky z Prahy, jehož výjimečným případem…
Jaroslav Červenka z Prahy 17. 2. 2012 21:44
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
puci 19. 2. 2012 20:39
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
Bc. Aleš Patera 19. 2. 2012 22:26
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
veřejný opatrovník 23. 2. 2012 11:37
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
návštěva,Ivana B. 25. 3. 2012 12:06
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
Janka 6. 1. 19:13
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
L 16. 1. 22:52
Nový
Re: Lázně Letiny, s.r.o.
divka33 23. 1. 00:07
Nový