Ženy chtějí dostat úklid od manžela

Muži několikrát do roka stojí před obrovským problémem, co dát partnerce či manželce darem. Agentura DEMA nedávno šetřením mezi muži i ženami zjistila, že většinou v této otázce panuje názorová shoda, jednoznačně vede společně strávený čas. Informovala o tom agentura ČTK. Pro třetinu mužů i žen je nejlepším dárkem společně strávený večer. Na druhé straně se šest procent mužů domnívá, že manželka či partnerka jednoznačně nejvíc uvítají klid a skutečnost, když muž jednoduše „zmizí“. Mezi…

Muži několikrát do roka stojí před obrovským problémem, co dát partnerce či manželce darem. Agentura DEMA nedávno šetřením mezi muži i ženami zjistila, že většinou v této otázce panuje názorová shoda, jednoznačně vede společně strávený čas. Informovala o tom agentura ČTK.

Pro třetinu mužů i žen je nejlepším dárkem společně strávený večer. Na druhé straně se šest procent mužů domnívá, že manželka či partnerka jednoznačně nejvíc uvítají klid a skutečnost, když muž jednoduše „zmizí“. Mezi respondentkami se s nimi v tomto shodují čtyři procenta žen. Druhou příčku obsadilo pozvání na večeři či do společnosti, což za povedený dárek považuje čtvrtina dotázaných, opět mužů i žen, a první trojici uzavírají darované květiny.

Zapeklitá situace vznikne v momentě, kdy by si 18 procent žen přálo, aby jim jejich partner pomohl s domácností. Vzít do ruky prachovku, vysavač a leštěnku nebo uklidit koupelnu totiž napadne pouze 12 procent mužů. Ženy však nemusejí klesat na mysli, protože s věkem prý přichází moudrost, a tak podle průzkumu agentury DEMA, „čím jsou muži starší tím častěji“ právě tento způsob obdarování partnerky doporučují.

Při bližším zkoumání věku respondentů průzkumu se dají zjistit sice zajímavá, i když nepříliš překvapivá fakta. Mladší muži upřednostňují intimní večer ve dvou, muž ve středních letech pravděpodobně přijde s pozváním na večeři a pánové „ze staré školy“ ctí pravidlo, že ženu ani květinou neuhodíš.

Na opačném konci spektra oblíbenosti dárků pro ženy opět panuje naprostá shoda. Figuruje zde pozvání na hokej nebo na fotbal. Takovýmto dárkem by se podařilo uctít pouze jedno procento žen, za vhodný jej považuje taktéž jedno procento mužů.