Nemoci a úrazy obrázek k článku Naočkovat, nebo ne?

Naočkovat, nebo ne?

Názory k článku
Zapper - podezřelý přístroj se prodává v ČR

ten_co_vystupuje_aktualne_ze_systemu
ten_co_vystupuje_aktualne_ze_systemu (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
7. 11. 2011 21:13 Nový

Autore studujte vice a z vice zdroju

celé vlákno

Zdravim autora,

krome nazoru inspekci a lidi ktere ovlada system a ani nepripusti jiny nazor, nez co maji naordinovany.. lekari, inspektori atd.. vy myslite, ze kdyby zapper fungoval, aby farma prumysl... ktery je provazan s lekarstvim a politikou aby neco funkcniho bylo jen tak dostupne? Ve vasem clanku sem videl pohled jen z pohledu lidi, kteri s tim nemaji praktickou zkusenost... neudelali zadne mereni, pozorovani.. az neco takove budou mit, at to resi realne nebo blbobyrokraticky dementnim zpusobem... jinak co se tyka pusobeni zapperu.. tak se jedna o likvidaci bakterii, viru, parazitu za pomoci frekvence na kterou reaguji jejich tela rozpadem. Vse reaguje na urcitou frekvenci... zkuste si sam udelat "masaru emoto rice expriment", pak si nastuduje co je to plazmovy generator od "royal raymond rife", najdete si na youtube videa, dale si nastudujte aktualni lekarske pristroje v rusku.. ktere funguji na tom principu, ze analyzuji pusobeni bakterii, viru, parazitu a hledaji urcite frekvence v tele. vsechno oficialni veda... hledejte, vzdelejte se.. tady ten blabol co jste stvoril jen napovida o tom, ze o tematu nic nevite, neumite hledat informace a pisete clanky jednostranym pohledam... zkuste priste napsat clanek(pokracovani tohoto) s rozhovory lidi, kteri zapper vyzkouseli.

Kybernet
Kybernet (neregistrovaný) ---.55.broadband14.iol.cz
8. 11. 2011 20:47 Nový

Re: Autore studujte vice a z vice zdroju

celé vlákno

Aaaha, no teda - uz jsem skoro zacinal verit v to, ze svet dava smysl a lidi dostavaji rozum, diky za vcasne probuzeni...

Garuda
Garuda (neregistrovaný) ---.39.broadband12.iol.cz
8. 9. 2012 12:19 Nový

Re: Autore studujte vice a z vice zdroju

celé vlákno

probudit by jste se mel! Přistroj opravdu funguje..pred­pokladam, ze jste hamburgherzrout a serialoman. Hodne zdaru s lekari a alopatiky

em
em (neregistrovaný) ---.asseco.cz
9. 11. 2011 6:49 Nový

Re: Autore studujte vice a z vice zdroju

celé vlákno

Vas uzdraví jen víra. Zřejmě ten šmejd prodáváte?

Ale ten predlouhý básnický blábol bez informační hodnoty, to se fakt léčit nedá.

Martin
Martin (neregistrovaný) 85.162.191.---
9. 11. 2011 13:20 Nový

Re: Autore studujte vice a z vice zdroju

celé vlákno

Vzkaz pro autora článku.

Nejvíce mě zaujalo autorovo tvrzení,že lék na rakovinu nikdy nebude vynalezen. To je to samý jako že země přece musí být placatá a ejhle ona je kulatá, až po tvrzení vědců,že počítač o velikosti např: knihy je nemožné sestavit a jak je to dnes:)!atak dále až po - A přece se točí...

Sečteno podtrženo je to jednostranný názor, egoistický s neúplnými informacemi.

A poslední perlička - autor studuje psychologii? Jelikož z článku poznám,že tento člověk není uvědomělí jinak by takový článek v životě nenapsal.
Proboha,jak takový člověk může studovat psychologii!!
Takže pro autora ano možná jste vzdělaný ale sebevzdělaný určitě ne...!!

Jo a abych předešel falešným domněnkám autora,že ten přístoj prodávám nebo něco takovýho, tak dnes jsem otom přístroji slyšel poprvé a určitě bych si ho nekoupil. Proč se spoléhat na nějaké "hračky" když tu moc vyléčit se ze všeho máme všichni v sobě.Mysl nad hmotou.Přeji autorovi článku vše dobré a dávám mu radu, studujete psychologii - nehledejte neustále něco v druhých - první hledejte v sobě!!

Mr. McFly aura:35
9. 11. 2011 19:02 Nový

Re: Autore studujte vice a z vice zdroju

celé vlákno

Zopakujeme si základy gramatiky, ano? Zejména psaní interpunkce, za kterou navíc vždy děláme mezeru. A "uvědomělý" se píše s ypsilon. Také se vám asi nebude líbit, že se vás snaží někdo poučovat/opravovat. :-)

Jan
Jan (neregistrovaný) ---.bb.sky.com
9. 11. 2011 13:45 Nový

Re: Autore studujte vice a z vice zdroju

celé vlákno

Děkuji, hezky jste to vyjádřil....
..pan redaktor jako kdyby byl nepolíbenej nebo psal na zakázku....

Jana
Jana (neregistrovaný) ---.scnet.cz
11. 11. 2011 13:03 Nový

Re: Autore studujte vice a z vice zdroju

celé vlákno

Výborně, naprosto s Vámi souhlasím.

Honza
Honza (neregistrovaný) ---.internetbox.cz
20. 2. 2012 13:34 Nový

podívejte se zpět ke Starému Řecku

celé vlákno

No, já bych princip Zapperu úplně neodsuzoval, samozřejmě asi nevyléčí AIDS, ale rozhodně není problem vyvolat frekvenční vlnění na různých principech. Staří Řekové vyráběli frekvenční vlnění hudbou a pacienti stáli na kamenné desce, která vibrovala. Radar, mikrovlnka, radiovlny, vše je energie využívající k šíření frekvence.Konečně i laserová nebo infrazvuková děla, vše je o vlnové délce,konečně i sluneční záření.
Zkuste si dát pod mikroskop nálevníky a pozlobte je el. proudem, uvidíte, co se bude dít.
Honza

Fyzik
Fyzik (neregistrovaný) 93.99.7.---
21. 8. 2012 11:42 Nový

Re: podívejte se zpět ke Starému Řecku

celé vlákno

Proč by nemohl léčit AIDS, když ho může léčit MMS ??? Je to jen jiný selektivní způsob zatočení s viry a bakteriemi. Buď se rozstřílejí elektrochemicky pomocí kysličníku chloričitého, nebo rozthají rezonančně pomocí zapperu. Výsledke je stejný. Napado mě že kombinace obou metod by byla bomba. Buněčná membrána parazita oslabená pomocí MMS se dorazí pomocí rezonance o mnoho dřív. Útok na patogeny z více stran současně. Sleduji teď jednoho pacienta s rakovinou léčeného MMS, tak to zkusíme přidat. Podle vyjádření doktorů po fiasku chemoterapie je dnes už měsíc mrtvý. Tak rakovi ještě přitvrdíme rezonancí...

Korelusová Alena
Korelusová Alena (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
15. 1. 2013 14:05 Nový

Re: podívejte se zpět ke Starému Řecku

celé vlákno

Přeji pěkný den, zaujala mě informace ohledně léčení rakoviny pomocí mms. Jsem ve stejné situaci, užívám tento minerál od listopadu 2012. Přerušila jsem chemo, ale o užívání mms jsem se samozřejmě nezmínila. Vaše zpráva je ze srpna, tak možná už máte další poznatky. Ráda bych se dověděla více informací, tak jestli můžete, napište mi prosím na můj email: hela-volny@seznam.cz
Srdečně děkuji.
Zdraví Vás
Alena

Lenka Krbcova aura:96
15. 1. 2013 15:31 Nový

Re: podívejte se zpět ke Starému Řecku

celé vlákno

Dobrý den, taky jsem znala jednu ženu, která odmítla chemoterapii. Pokoušela se léčit sama různými metodami. Bylo jí přes třicet, pohřeb byl v prosinci. Přečtěte si také: http://www.vitalia.cz/aktuality/pry-leci-rakovinu-misto-toho-muze-popalit-jicen/. LK

karel
karel (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
1. 4. 2013 22:53 Nový

Re: podívejte se zpět ke Starému Řecku

celé vlákno

Myslíš si, že tito lidé, co mluví o své zkušenosti s MMS jsou lháři? Viz. videa:
http://www.adrive.com/public/uvVdeT/MMS-I.avi
http://www.adrive.com/public/aaSw2H/MMS-II.avi

Jirka
Jirka (neregistrovaný) ---.pt.transnet.cz
22. 4. 2013 19:52 Nový

Re: podívejte se zpět ke Starému Řecku

celé vlákno

Beru MMS zatim par týdnů, ale ani pálení žáhy už nemívám, tak nevím, kde jste k tomu nesmyslu s popálením jícnu přišla. Víte alespoň, kde a kolikrát se to stalo a proč? To si někdo musel lít do krku nějakou kyselinu nebo louh a MMS ho popálit nemůže. Působení MMS je už velice dobře popsáno, takže si můžete sama nastudovat, je-li to možné. No a před záměnou chemikálií v práci i doma vás neochrání odsuzování novinek šmahem, ale jen vlastní pozornost a pečlivost. Mě překvapilo, že MMS zdaleka tak nesmrdí ani není nepříjemné, jak jsem se zpočátku domníval. K tomu Zapperu, tak nevím, co si mám myslet. Odsoudit ho je snadné. Neúčinkuje každému, až si poslechnete přednášku Ing. Bláhové, bude vám snad jasno. http://www.youtube.com/watch?v=CrLfWDcSCOQ a případně více na http://www.alternativni-medicina.eu/paraziti-5.html

Zapper leci hiv aids
Zapper leci hiv aids (neregistrovaný) 80.242.32.---
23. 1. 2013 11:54 Nový

Re: podívejte se zpět ke Starému Řecku

celé vlákno

Netvrdte ze neleci zapper aids, ja ho vylecil

prakatik
prakatik (neregistrovaný) ---.roznovan.cz
10. 1. 2013 16:44 Nový

Re: Autore studujte vice a z vice zdroju

celé vlákno

Asi tak,lépe bych to nenapsal.Studujte ,praktikujte a potom s pokorou publikujte.

Jana
Jana (neregistrovaný) 93.91.246.---
4. 2. 2013 13:47 Nový

Re: Autore studujte vice a z vice zdroju

celé vlákno

souhlasím.Mám to vyzkoušený na sobě, akorát jinak vypadá. tmářství, jak ve 14.století. Co pomůže levně, nemůže přece fungovat,že.Far­m.průmysl by se složil - a vo tom to je!

Adéla
Adéla (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
3. 3. 2013 16:06 Nový

Re: Autore studujte vice a z vice zdroju

celé vlákno

Netvrdila bych že to je úplně za levno, naturopatkou mi byla nabídnuta terapie plazmovým generátorem jedno sezení za 600,- ( nutná jsou prý minimálně dvě ) což není zase tolik pokud by mne to opravdu vyléčilo. JENŽE: dále mi doporučila další produkty které prý jsou potřeba pro doléčení a nastartování imunity a tady už ty ceny docela lítají: tekuté Colostrum cena cca 900,-, Aloe vera gel sivera cena cca 1000,- tablety Pro Balance cca 999,- plus k tomu prý je nutné pít korálovou vodu balíček na měsíc vyjde zhruba na 600,- kč myslím, že to není těžká matematika na to, abych zjistila, že mi to peneženku pořádně provětrá. Samozřejmě dle doporučení je nutná kúra minimálně 3 - 6 měsíců. Stále mi někdo chce tvrdit že tyto doplňky nejsou byznys stejný jako to co se prodává v lékárnách?

Hanka
Hanka (neregistrovaný) ---.zno.skynet.cz
16. 4. 2013 0:28 Nový

Re: Autore studujte vice a z vice zdroju

celé vlákno

No, vše je nějaký byznys. Vše něco stojí. Jenže ono jaksi když to hradí pojišťovna tak to moc není vidět...Jestli mohu přidat svoji trošku do mlýna, s častou nemocností dětí prostě manžel přístroj koupil. Nejdříve jsem vyváděla jako čertík v krabičce.Jenže pak jsem zjistila, že se o moji nohu opět pokouší erysipel -lidově zvaná růže. Za 120 minut jsem byla bez horečky, zimnice, a za dva dny zmizel i rozvíjející se flek na kotníku. Pak dcera-bradavice pryč.druhá dcera neštovice, kamarád - EB virus se při kontrolních testech v krvi nenašel stejně jako borelioza...mně může někdo tvrdit, že to nefunguje. Ideální by bylo použít v mnoha případech - těch komplikovanějších v kombinaci s klasickou medicínou....proč musí maminka lhát paní doktorce, jak bezvadně jí zabírají kortikoidy při revmatické artritidě, které jí ve skutečnosti dovedly do stavu, kdy po ránu ani nezvedla skleničku s vodou? A jelikož tonoucí se stébla... díky alternativní medicíně-bylinkové kapky a mms - a ranní ztuhlost je do 20minut pryč a otoky prstů zmizly kompletně - ovšem prvotní konzultace stála 5000 včetně kapek. Na co je léčení které sice platí pojišťovna???? jen proto že jde o klasický lékařský postup to neznamená,že je 100%.

potravina
potravina (neregistrovaný) ---.187.broadband13.iol.cz
9. 2. 2013 13:40 Nový

Re: Autore studujte vice a z vice zdroju

celé vlákno

Má slova!

richard
richard (neregistrovaný) ---.28.broadband7.iol.cz
21. 2. 2013 23:44 Nový

Re: Autore studujte vice a z vice zdroju

celé vlákno

Věřím jedině tomu, kdo popíše experiment tak, aby jej kdokoliv a kdykoliv mohl zopakovat. To je totiž vědecká metoda.

Vivian ?
9. 11. 2011 10:55 Nový

a funguje to teda, nebo ne?

celé vlákno

A funguje to teda, nebo ne? Můžu si někde přečíst výpověď pacienta, který se tím udělátkem vyléčil z nějaké choroby?

Lenka Krbcova aura:96
9. 11. 2011 11:09 Nový

Re: a funguje to teda, nebo ne?

celé vlákno

Např. na webech prodejců, ale i jiných zaměřených na alternativní léčbu, najdete různé příspěvky. Samozřejmě je můžete brát za relevantní stejně jako ódy "nadšeného uživatele" na jakýkoli jiný produkt na stránkách výrobce. A jak uvádíme v článku - u nás se na oficiální vyjádření teprve čeká, jako zdravotnický prostředek není nikde v EU registrován, v Americe označen za podvod...

Lence Krbcove
Lence Krbcove (neregistrovaný) ---.46.broadband3.iol.cz
10. 11. 2011 11:57 Nový

Re: a funguje to teda, nebo ne?

celé vlákno

Zapper je registrován jako zdravotnický prostředek v několika zemích EU včetně ČR, ty husičko.

ab
ab (neregistrovaný) ---.zoomint.com
10. 11. 2011 12:06 Nový

Re: a funguje to teda, nebo ne?

celé vlákno

V tom případě dodejte odkaz na tuto registraci, urážet netřeba.

Lenka Krbcova aura:96
10. 11. 2011 13:29 Nový

Re: a funguje to teda, nebo ne?

celé vlákno

Asi byste to měl vysvětlit Ministerstvu zdravotnictví, nic o tom totiž neví. Z vyjádření MZ ČR pro Vitalia.cz: "Výrobce pravděpodobně neuvádí produkt Zapper na trh jako zdravotnický prostředek, a proto se na něj nevztahuje regulace zdravotnických prostředků. Tento výrobek se ani nevyskytuje v Evropské databázi zdravotnických prostředků EUDAMED, a proto lze předpokládat, že nebyl jako zdravotnický prostředek uváděn ani v jiné zemi EU. Ministerstvo nedisponuje žádným dokumentem, který by prokazoval, že u daného výrobku byla posouzena shoda s legislativou zdravotnických prostředků, a taktéž nebylo předloženo klinické hodnocení..." LK, Vitalia.cz

pazur67
pazur67 (neregistrovaný) 79.110.38.---
22. 3. 2012 15:17 Nový

Re: a funguje to teda, nebo ne?

celé vlákno

Jestliže byl v USA označen za podvod tak to určitě funguje!!!

Jirka
Jirka (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 11. 2011 20:00 Nový

Re: a funguje to teda, nebo ne?

celé vlákno

Ano funguje. Super ravo zapper vyléčil dceru za tři dny bez antibiotik z infekce dýchacích cest. Minulý pátek 4. 10. měla čtyřicítky a včera v úterý 8. 10. šla do školy úplně zdravá. Zapper máme měsíc a mohu jen doporučit. Autor článku neví, o čem píše.

Vivian -
22. 11. 2011 14:54 Nový

Re: a funguje to teda, nebo ne?

celé vlákno

No tak já jsem se minulý měsíc taktéž vyléčila z infekce dýchacích cest bez ATB (těžká akutní bronchitida, FW 90/100), jenže bez zapperu a jiných zázračných udělátorů, tělo si s tím "kupodivu" poradilo samo :) Je pravda, že to netrvalo tři dny, ale minimálně týden, ale to mi až tak nevadí, já jsem s nikým nezávodila...

Fyzik
Fyzik (neregistrovaný) 93.99.7.---
21. 8. 2012 11:31 Nový

Re: a funguje to teda, nebo ne?

celé vlákno

Skepse k alternativě netřeba. Já jsem se zbavil alergické rýmy uprostřed sezóny za 2 dny díky MMS podávanému ve formě CDS (www.emms.cz). To normálními farmaky nelze a už vůbec ne v sezóně. Kdo se cpe roky neúčinně Zirtecem a jiným směšnými patáky to může vyzkoušet. Zafungovalo hned, do 2 dnů. Místo všech alergických potíží mi ukáplo jen trochu čisté, slané vody z nosu v prvních dnech. Okamžitě uvolněné všechny dýchací cesty (2 dny). Po týdnu po alergii ani stopa. Takže oficiální "farmakíně" zkrátka už nemám důvod věřit. S pojišťovanama jen rýžují prachy a účinné metody jsou 10x - 1000x levnější.

Pitcho
Pitcho (neregistrovaný) 89.233.158.---
18. 1. 2012 1:55 Nový

Re: a funguje to teda, nebo ne?

celé vlákno

Aspon si zmen IP ! ;-) jsi ten co psal prvni komentar...

Jana
Jana (neregistrovaný) 93.91.246.---
4. 2. 2013 13:50 Nový

Re: a funguje to teda, nebo ne?

celé vlákno

souhlasím, mám stejné zkušenosti s angínou.

přítel
přítel (neregistrovaný) 2001:4de8:ba1d:----:----:----:----:----
16. 10. 2012 12:18 Nový

Re: a funguje to teda, nebo ne?

celé vlákno
jehovista
jehovista (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
16. 10. 2012 21:16 Nový

Re: a funguje to teda, nebo ne?

celé vlákno

A to je jako dukaz? Anonymne na internet si muzu napsat cokoliv.

bert
bert (neregistrovaný) ---.206.broadband2.iol.cz
3. 1. 2013 20:45 Nový

Re: a funguje to teda, nebo ne?

celé vlákno

wm magazin.cz

AliM
AliM (neregistrovaný) ---.elsatnet.cz
3. 4. 2013 22:31 Nový

Re: a funguje to teda, nebo ne?

celé vlákno

Ano, funguje. Nejsem prodejce, jsem mamina dvou dcer, které nedostaly pět let, co máme Ravo Zapper, antibiotika a doktorka nás téměř nezná. Běžně likvidujeme infekce dýchacích cest, opary, oční záněty, rýmu a mnohé další. Bez jakékoliv polykané chemie! A v tom je ten háček. Kdyby začali všichni nemocní používat zapper, farmacie by přišla na buben. Chápete? O tom to je! Proto články a reportáže na objednávku. Neříkám, že neexistují lidé, kteří to ekonomicky zneužívají, ale to ještě neznamená, že to nefunguje. Nechť si každý dělá, co chce. Kdo věří alopatům, Bůh je ochraňuj.

Méďa Béďa aura:59
4. 4. 2013 8:12 Nový

Re: a funguje to teda, nebo ne?

celé vlákno

Docela se divím, že si tím zázračným přístrojem nevyděláváte... Pár desítek zázračně uzdravených a byla byste slavná jak Ježíš Kristus.

Hanka
Hanka (neregistrovaný) ---.zno.skynet.cz
16. 4. 2013 0:39 Nový

Re: a funguje to teda, nebo ne?

celé vlákno

A jak si to jako představujete? Jako: dobrý den, já vám vyléčím xyz? Proč? Každý ať se stará. Jednak to chce koncepci a jednak kontakt s nevěřícími tomáši vašeho typu celkem unavuje. Kdo chce, přijde, zavolá, kolika známým jsme už mašinku půjčili - bezplatně.

Jirka
Jirka (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 11. 2011 23:29 Nový

Re: Zapper - podezřelý přístroj se prodává v ČR

Pokud Vás to opravdu zajímá, tak si pročtěte tuto diskusi: http://diskuse.doktorka.cz/lecba-pristrojem-zapper/ začíná už v roce 2001 a pokračuje do dnes.

xy
xy (neregistrovaný) ---.131.broadband7.iol.cz
10. 11. 2011 10:12 Nový

Reakce

celé vlákno

Ten, kdo napsal tento článek je totální idiot, zabedněnec a ignorant. Zappery a frekvenční generátory léčí a to narozdíl od našich doktorů, takzvaných odborníků.

ab
ab (neregistrovaný) ---.zoomint.com
10. 11. 2011 10:30 Nový

Re: Reakce

celé vlákno

Ten, kdo napsal tento komentář je totální idiot, zabedněnec a ignorant. Zappery a frekvenční generátory neléčí a to v souladu s poznatky doktorů, a dalších fyzikálních odborníků.

xy
xy (neregistrovaný) ---.131.broadband7.iol.cz
10. 11. 2011 10:58 Nový

Re: Reakce

celé vlákno

ab, nevíte o této problematice vůbec nic. Odhadoval bych vás na nějakého obvodního lékaře, který má strach, že přijde o pacienty nebo na nějakého dealera farmaceutické firmy. Doma máme dva zappery, které z úspěchem používáme a cítíme se dobře. Doktoři mi nebyli schopni pomoct. Všem bych koupi nějakého zapperu vřele doporučil. Abyste poznali pravdu, musíte danou věc vyzkoušet v praxi. Pak vám jakékoliv řeči budou ukradené.

ab
ab (neregistrovaný) ---.zoomint.com
10. 11. 2011 11:43 Nový

Re: Reakce

celé vlákno

Mohu vás ujistit, že se zdravotnictvím nemám nic společného, zabývám se úplně jiným oborem lidské činnosti. Vaše vědomost o mojí znalosti této problematiky je překvapující, vzhledem k tomu, že se neznáme. Mimochodem doma mám dvě dózy s prášky, vůbec nám nevadí, že v nich jen placebo, s úspěchem je používáme a cítíme se dobře. Abyste poznal pravdu tak bych je rád zaslal věděcké komisi, která na základě provedených testů dojde k výsledku, že skupina, která bude používat moje placebo má statisticky stejný výskyt vyléčených pacientů jako skupina, která moje placebo používat nebude.

Věřím tomu, že kdyby tato teorie fungovala, tak by se od roku 1993, kdy začala Hulda Regehr Clark publikovat, našlo dostatek vědeckých týmů, které by její teorii potvrdili a dnes by byla navržena na Nobelovu cenu za objev nejuniverzálnější léčebné metody. Spiklenecké teorie o tom, jak je tato práce zašlapávána farmaceutickou lobby mi připomínají naprosto stejnou debatu např. u HHO generátorů, které mají zázračně snížit spotřebu auta o 30%, sice přitom porušují 1. termodynamický zákon, ale to je prodejcům této technologie vcelku jedno, hloupých zákazníků, kteří si to koupí je na světě stále dost.

Georgi Petrov
Georgi Petrov (neregistrovaný) 93.123.47.---
10. 3. 2012 21:22 Nový

Re: Reakce

celé vlákno

Mili Pane,
nemate vubec tuseni, co delai farmacefticke koncerni, pro potlaceni mnoha zdravotnich vinalezu, ktere by snizili rapidnje jeich zisky.
Co se tice registrace zdravotnich prostredku, poukazu na svou skusenost. Mam vipracovanou zdravotni proceduru ktera pusoby komplexnje na organizmus. Perfektnje chrani zdravi od vsech druhu nachlazeni, rymu, vsech stamu chrypek i druhu rakovini. Jiz pres 20 let praktikuj tuto proceduru, a za tuto dobu, nevim co to je nachlazeni rymi, nebo jakekoliv stam chrypky. Chtjel sem to registrovat, prej to ne ide. Pro podporu jeste dodam ze v Cechach, mi delali operace nosni prepasky, v domnjenim, je to je pricinou moj respiracni problemi. Po operaci, nic se ne zmjenilo. Zde v Bulharsko, si velice chvali ruske podobne pristrije. Cesko je celkem sporadani stat, tak ze si mislim, gdiby Zpper byl podfuk, urcite se najde kontrolni organ, ktery na to skoci.
Petrov.- Naturopat. Sozopol - Bulharsko.

P.S, Gdi by njegdo mnjel dotazi, rad odpovim.

JT
JT (neregistrovaný) 84.246.160.---
3. 4. 2012 0:04 Nový

Re: Reakce

celé vlákno

už jen blábol v návodu ... co je to třeba "kladná" frekvence ? Boha jeho co to tu melou za hovna, a takových perel je v návodu více, stejně jako u HHO generátoru kde se měří jakísi "spotřeba Ampér" a podobný hovadiny. Lidi , to jste neprošliani fyzikou a chemií na základní škole ?

cdur
cdur (neregistrovaný) ---.167.broadband3.iol.cz
9. 3. 2013 21:49 Nový

Re: Reakce

celé vlákno

Věta.... Kdyby to bylo tak dobré, tak už by to každý používal. ..... Je nesmysl.
Všechny nové vynálezy se musely potýkat z odpůrci.
Často slavní vynálezci žili až do konce života v chudobě.

cdur
cdur (neregistrovaný) ---.167.broadband3.iol.cz
9. 3. 2013 21:53 Nový

Re: Reakce

celé vlákno

Věta.... Kdyby to bylo tak dobré, tak už by to každý používal. ..... Je nesmysl.
Všechny nové vynálezy se musely potýkat z odpůrci.
Často slavní vynálezci žili až do konce života v chudobě.

Vladimir Iljic
Vladimir Iljic (neregistrovaný) ---.msm.cz
10. 11. 2011 15:36 Nový

Re: Reakce

celé vlákno

Doma nemáme žádné Zappery, s úspěchem je nepoužíváme a cítíme se dobře...

Lenka Krbcova aura:96
10. 11. 2011 10:33 Nový

Re: Reakce

celé vlákno

V pravidlech diskuze stojí, že příspěvek nesmí obsahovat vulgarity. Ve vašem případě text ponechám, ukazuje dobře sílu vašich argumentů. Lenka Krbcová, šéfredaktorka, Vitalia.cz

pajda
pajda (neregistrovaný) ---.181.broadband11.iol.cz
16. 7. 2012 10:38 Nový

Re: Reakce

celé vlákno

Moje zkušennosti se zappováním. Před použitím Zapperu/vlastně plazmového generátoru/ jsme si nechali udělat testy na parazity a pod., podle výsledků jsme absolvovali několik sezení. Zdravotně jsme na tom stále stejně, ale během čtyřech měsíců nám začaly ve velkém vypadávat vlasy všem, takže jsme usoudili, že je to způsobené něčím, co jsme měli společné a to bylo zappování. Nechci to tvrdit úplně vehementně, ale už bychom to asi nezkoušeli.

MÍLA
MÍLA (neregistrovaný) ---.3.broadband15.iol.cz
11. 11. 2011 11:05 Nový

pomáhá!!!!!!!!!!!

celé vlákno

zdrav. sestra 30.let praxe znechucena klasickou medicínou a vedlejšími účinky léků již 10 let léčím celou rodinu a pacienty a mam důkazy z laboratoří- že po léčbě přístroje bez ATB běžná florá ať se okamžitě spojí se mnou pan John ,který nezkoumá ,ale pouze čte a říká si svůj názor do eteru veřejného a můžeme i další lidi co používají zapper vše dokázat.MILENA

Vivian -
22. 11. 2011 15:08 Nový

Re: pomáhá!!!!!!!!!!!

celé vlákno

A z jakých laboratoří máte důkazy? A o čem důkazy?

To, že nějaká bakteriální infekce spontánně odezněla bez antibiotik, ještě neznamená, že to způsobil přístroj, který byl v průběhu onemocnění používán. To by člověk, který dostane třeba angínu a místo užívání antibiotik akorát sedí u televize, mohl říct, že má zázračnou televizi, protože se u ní uzdravil bez ATB (a může mít třeba i ten důkaz z laboratoře, pokud si nechal udělat výtěr a kultivaci) ;-)
On organismus má určité způsoby, jak se vypořádat s nemocemi i bez vnějších zásahů, jako zdravotní sestřička určitě víte něco například o funkci leukocytů apod.

zapper opravdu pomáhá!
zapper opravdu pomáhá! (neregistrovaný) ---.i2net.cz
5. 12. 2011 8:17 Nový

Re: pomáhá!!!!!!!!!!!

celé vlákno

Zdravím.

Pokud chcete skutečné výsledky z reálu stačí se spojit s těmi co umí přístroj nastavit tak aby jeho ozdravná účinnost byla maximální.

Já osobně jsem byl u 2 případů kde přístroj opravu pomohl a to i lidem kteří na počátku museli polykat 10 prášků proti bolesti. A již po 2 týdnech ten stejný pacient bral jen 1 prášek proti bolesti za den.

Je naprosto jisté že přístroj (super ravo zapper) po správném odborném nastavení funguje.

Je na čase lidem říci že rakovina již neznamená velký problém.

A pokud se vyhnou chem-ování (chemoterapie) budou uzdraveni rychle a bez vedlejší účinků!

http://www.zappercentrum.com/

S pozdravem:

Zapper opravdu pomáhá!

Jana
Jana (neregistrovaný) ---.scnet.cz
11. 11. 2011 12:47 Nový

Zapper

celé vlákno

Nesouhlasím s autorem článku. Nemá konkrétní informace
o začátku výzkumu doktorem Rifem. Bude-li mít zájem,
zde je odkaz:
http://zapper.revoluce-v-leceni-nemoci.cz/odborna-verejnost/royal-raymond-rife

JSH
JSH (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
19. 11. 2011 14:19 Nový

Re: Zapper

celé vlákno

Je tu jediný problém. Jeho pokusy se už nikomu nepodařilo zopakovat.
Vámi odkazovaná stránka se s tím vypořádala konspirační teorií. Ta bohužel dokazuje sama sebe dokola a kromě téhle argumentace kruhem zbývá na té stránce pouze nepodložená hypotéza.

zapper zadarmo
zapper zadarmo (neregistrovaný) ---.infos.cz
12. 11. 2011 17:33 Nový

zapper za 25 kč

Zapper patří k nekonvenční medicíně, a u té je typické, že jedna a tatáž metoda může jednomu člověku pomoci až zázračně a jinému třeba vůbec. Bohužel tedy nezbývá, než jej vyzkoušet.

Základní verzi zapperu můžete mít za 25 kč (tj. cena 9V baterie v supermarketu) a každý si tak může za 25 kč vyzkoušet, zda je to blud nebo funkční věc.

Návod na zapper za 25 kč nebudu přepisovat, lze jej vyvodit z textu diskuse zde:
http://orgo.cz/viewtopic.php?f=39&t=590&start=45#p8981

kontrast
kontrast (neregistrovaný) ---.infos.cz
12. 11. 2011 17:52 Nový

konstrast s tímto článkem:

kontrast s tímto článkem
http://www.vitalia.cz/clanky/zavislost-na-nosnich-kapkach/

oficiální farmacie obírá miliony lidí mnoho let o peníze skrze snadno viditelnou závislost na běžném léku, který by bylo možné vyrobit i bez závislosti

a žádné z agentur pro kontrolu potravin a léčiv to nezakázala

tady pár firmiček prodá pár přístrojů a agentuře stojí za to to zakazovat...

ale to, že lidé z agentur pro kontrolu potravin a léčiv bývají podpláceny výrobci léků, je známo a i tento kontrast to nepřímo potvrzuje

podobně je to i s tím konopím, které si málem nemůžete vypěstovat, ale můžete poprosit lékaře, aby vám vystavil recept na lék z konopí za 8000 Kč od farmaceutické firmy...
více zde:
http://dusandvorak.blog.respekt.ihned.cz/c1-52567660-zazrak-zvany-konopna-mast-aktualni-receptura-pro-svepravne-obcany

děkuji vitalii, že téma zapperu nakousla, tematicky to patří na tento web

Karel Zeman
Karel Zeman (neregistrovaný) ---.gw4.pvfree.net
13. 11. 2011 0:52 Nový

A proto nevahejte a objednavejte!

celé vlákno

Na pristroj Zapper nedam dopustit, vylecil mi uz dvakrat AIDS, bratrovi lupenku a ploche nohy. Ma nevlastni sestra s jeho pomoci prekonala rakovinu slinivky. Je tez vhodny jako prostredek pro leceni nespavosti. Mate-li jakykoliv zdravotni problem, urcite kupujte nejmene dva kusy! --Karel Zeman, Praha-Barrandov.

EC
EC (neregistrovaný) ---.skvelynet.cz
13. 11. 2011 13:02 Nový

Re: A proto nevahejte a objednavejte!

celé vlákno

Tri kusy jsou ale lepsi nez dva, ne?

Jirka
Jirka (neregistrovaný) ---.anonymouse.org
13. 11. 2011 11:19 Nový

Možná realita současné medicíny

celé vlákno

Se Zapperem nemám zkušenost, ale členové rodiny to začínají zkoušet.
V květnu 2011 byl otec 73let hospitalizován s nezvladatelnými bolestmi zad a pomalu ochrnující levou nohou. V nemocnici léčen infusemi (výživa, silné léky proti bolesti a silná ATB). Výsledek vyšetření meta skeletu více než 10 ložisek, 2 meta plíce, rakovina prostaty (před 5 lety, ozařování + kastrace), komprese míchy vlivem ložiska meta v obratli. Prognóza max 5 měsíců života (již by měl být po smrti).
Alopatická léčba:
- ženské hormony na potlačení testosteronu, náplasti proti bolestem, minimální informovanost.
Alternativní léčba:
- čínské potravinové doplňky sestavené dle doporučení nejmenovaného lékaře, úprava stravy na stravu vyvolávající zásadotvornou reakci organismu s vynecháním cukrů, alkoholu a živočišných bílkovin, zeleninové šťávy, dieta cca 75 dní.
Následek:
- objektivní zlepšení stavu, otec se postavil na nohy s pozvolným ústupem bolestí. V důsledku diety značná ztráta hmotnosti, postupné zlepšování krevního obrazu, pozvolný nárůst červených krvinek.
Po třech měsících další, tentokrát podrobně popsané vyšetření CT v jiném zdravotnickém zařízení:
- meta ve všech kostech avšak zhojená zlomenina obratle (z toho bolesti a částečné ochrnutí).
Náplasti proti bolestem sníženy na minimum (nejdou úplně vysadit, neboť se dostavují abstinenční příznaky).
V současné době - přerušen skoro půst (pozvolné přibírání na váze), zásadotvorná dieta, čínské potrav. doplňky a Rakytník.
Lékaři předepsali hormony, doporučili otci psychologickou podporu a pomohli odstranit počáteční bolesti.
Dále uvidíme, jaký bude průběh, ale směr se zdá být správný.
Z toho plyne, že alopatická medicína nemá zase až tak mnoho možností co nabídnout a to že je farmacie po zbrojení druhý největší světový biznis je také pravda.
Každý si z toho může učinit svůj vlastní závěr!!!

jehovista
jehovista (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
14. 12. 2011 21:46 Nový

Re: Možná realita současné medicíny

celé vlákno

anonymouse.org
No ty se bez taky zahrabat.

rbuk
rbuk (neregistrovaný) ---.sattnet.cz
26. 11. 2011 6:06 Nový

Podezřelé články

Člověk si v dnešní ukecané době musel zvyknout na to, že žvaní kde kdo. Dokonce i na to, že studium není dnes předpokladem kvality. Člověče Vaše články jsou stejně spekulativní jako řada webů o Zapperu. Ale co více Vaše články připomínájí tak trochu vědecký bulvár. Máte na to samozřejmě právo, neboť vyjadřujete pravděpodobně svůj názor. Z vlastní zkušenosti však Vám mohu říci, že raději zvolím zapper, i kdyby šlo o placebo, než převažující neseriózní bodovaný lékařský přístup, kde končíte buď ve spárech nekonečného kruhu otravy léky nebo pod kudlou. Jakékoliv alternativě fandím a tedy i Zapperu. Může to být slepá cesta, ale může také odhalit nové možnosti, neboť pracuje s frekvencemi a na začátku všeho bylo "slovo", což je vibrace nebo tón, chceteli a z toho je utkána podstata tohoto světa.

Anonymus
Anonymus (neregistrovaný) ---.235.broadband12.iol.cz
1. 12. 2011 16:21 Nový

....

Prosímvás to nemůžete vypnout diskuzi, když vidíte, že vám tu ta svině spamuje? Vždyť tady jde zcela vážně o život. Nevím jestli je vůbec dobrý nápad o tom psát, negativní reklama je taky reklama. Člověk co prodává něco takového si zaslouží nejmíň doživotí, takový hyenismus se jen tak nevidí.

zapper opravdu pomáhá!
zapper opravdu pomáhá! (neregistrovaný) ---.i2net.cz
5. 12. 2011 8:19 Nový

Ano opravdu pomáhá.

Zdravím.

Pokud chcete skutečné výsledky z reálu stačí se spojit s těmi co umí přístroj nastavit tak aby jeho ozdravná účinnost byla maximální.

Já osobně jsem byl u 2 případů kde přístroj opravu pomohl a to i lidem kteří na počátku museli polykat 10 prášků proti bolesti. A již po 2 týdnech ten stejný pacient bral jen 1 prášek proti bolesti za den.

Je naprosto jisté že přístroj (super ravo zapper) po správném odborném nastavení funguje.

Je na čase lidem říci že rakovina již neznamená velký problém.

A pokud se vyhnou chem-ování (chemoterapie) budou uzdraveni rychle a bez vedlejší účinků!

http://www.zappercentrum.com/

S pozdravem:

Zapper opravdu pomáhá!

pravda o funčnosti přístroje
pravda o funčnosti přístroje (neregistrovaný) ---.i2net.cz
5. 12. 2011 8:30 Nový

pravda o zappingu.

Dobrý den

Mě osobně přístroj pomohl. Nechala jsem si přístroj odborně nastavit.
Doktoři mě ani nechtěli poslat na chemoterapii v podstatě nade mnou zlomili hůl.

Po 4 měsících co jsem odborně nastavený přístroj používala jsem šla na diagnostiku.
Výsledek?

Paní doktorka nebyla schopná najít žádnou rakovinu!
Nechápajíc-ně kroutila hlavou a hovořila o zázraku.

Zdraví je základ.

Mě odborně http://www.zappercentrum.com/ na míru nastavený (Super ravo zapper) zachránil život!

S pozdravem

Paní L. Nováková

Zapper pomáhá ;-)
Zapper pomáhá ;-) (neregistrovaný) ---.i2net.cz
5. 12. 2011 8:32 Nový

Zdraví

celé vlákno

Dobrý den

Mě osobně přístroj pomohl. Nechala jsem si přístroj odborně nastavit.
Doktoři mě ani nechtěli poslat na chemoterapii v podstatě nade mnou zlomili hůl.

Po 4 měsících co jsem odborně nastavený přístroj používala jsem šla na diagnostiku.
Výsledek?

Paní doktorka nebyla schopná najít žádnou rakovinu!
Nechápajíc-ně kroutila hlavou a hovořila o zázraku.

Zdraví je základ.

http://www.zappercentrum.com/

Mě odborně na míru nastavený (Super ravo zapper) zachránil život!

S pozdravem

Paní L. Nováková

jehovista
jehovista (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 12. 2011 8:44 Nový

Re: Zdraví

celé vlákno

Ted jeste tu o pernikove chaloupce. Ze se nestydis, bez se zivit poctive.

občanka
občanka (neregistrovaný) ---.i2net.cz
5. 12. 2011 12:29 Nový

Re: Zdraví

celé vlákno

Cože?

jehovista
jehovista (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
14. 12. 2011 21:45 Nový

Re: Zdraví

celé vlákno

Tak aspon pouzij proxy, at to neni tak napadne ;) Fakt bych ti tu rakovinu pral.

MIŠELIN
MIŠELIN (neregistrovaný) 188.246.111.---
9. 12. 2011 15:59 Nový

Něco tu chybí

celé vlákno

Nějak zde postrádám reakce lidí, kteří si přístroj koupili a nepomohl jim. Pokud lidem pomáhá, tak je to špatně - v této společnosti Vás můžou pouze léčit, ale ne uzdravit. Osobně přístroj používám několik let. Kdybych jej nepoužíval, tak bych dnes nemohl tyto řádky napsat. Tam kde skončila moderní medicína, nastoupila moje snaha být zdravý - a hele, povedlo se. I díky zapperu.

je dobře že přístroj pomáhá
je dobře že přístroj pomáhá (neregistrovaný) ---.zli.cpe.vol.cz
13. 12. 2011 13:49 Nový

Re: Něco tu chybí

celé vlákno

Je dobře že přístroj pomáhá. Nejdůležitější je přístroj správně nastavit !!!! Mě přístroj nastavený na www.zappercentrum.com uzdravil od Celiakie !

ano pomáhá a je to dobře.

jehovista
jehovista (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
14. 12. 2011 21:43 Nový

Re: Něco tu chybí

celé vlákno

Zvlastni je, ze podle toho odkazu je prodejce z Otrokovic a tve domenove jmeno poukazuje na Zlin. Ze by nahoda?

R.
R. (neregistrovaný) ---.46.broadband3.iol.cz
14. 12. 2011 11:00 Nový

To vám opravdu nic nedochází?

celé vlákno

U frekvenčních generátorů jde o naprosto běžnou fyziku. Vzájemná rezonance je pro alespoň trochu podprůměrného fyzika zcela známý a normální jev. Pokud je jeden ze dvou stejně vibrujících objektů silnější, tzn. že jeho vibrace (frekvence) je silnější (výkonově) než vibrace toho druhého, ten druhý objekt prostě popraská a je fyzicky zničen. Pokud se zde prezentují výkřiky typu "je to placebo" atd. tak vás bohužel musím ujistit, že to zas až takový nesmysl není. Jde o fyziku, ne o nějaké ezoterické nesmysly. Samozřejmě přístroj "zapper" který popsala Clarková je asi nesmysl, nemůže plošně ničit vše v těle, pokud má pevnou, tedy neměnnou frekvenci. Pokud jde ale o přesné frekvence, byl bych v zavrhování účinnosti velmi opatrný.
Autor článku sepsal informace z webů a vybral velmi hloupé informace aby asi zaujal. Běžného člověka asi zaujme ale lidi, kteří oboru rozumí, spíš pobavil.
Je zajímavé, že se nikdo z těchto autorů článků nepozastaví nad tím, že když lékař nasadí ATB a ty nezaberou, tak nasadí jiné a tak to dělá dál, až nakonec jedny zaberou. Je to snad důvod k tomu, tvrdit, že ATB jsou podvod a nezabírají? Kvalitní frekvenční generátor, chcete-li, zapper, pracuje velmi efektivně pokud je navolena ta správná frekvence. Protestujte, křičte, zavrhujte ale nic s tím nenaděláte, opakuji že je to fyzika.
Také je zajímavé, že v této "diskuzi" je vždy, když někdo napíše, že zapper je funkční, objeví velmi rychle odpověď, která pisatele příspěvku zesměšní.

Také tvrzení, že nikde v EU není zapper povolen, že o tom MZ neví, je veselé a směšné. Kdyby autor článku zvedl zadek a zajel by do EZU Praha, zjistil by, že takové přístroje jsou v ČR registrovány jako zdravotnický prostředek dokonce dva!

Pokročilý fyzik
Pokročilý fyzik (neregistrovaný) 88.103.86.---
24. 3. 2012 12:30 Nový

Re: To vám opravdu nic nedochází?

celé vlákno

Vzhledem k vámi sepsané domněnce, že "Vzájemná rezonance je pro alespoň trochu podprůměrného fyzika zcela známý a normální jev." a následné zcela špatné vysvětlení tohoto jevu dokazuje, že jste z hlediska fyziky zcela nevzdělán.

Například frekvence nemůže být silnější a už vůbec ne výkonově. Frekvence může být nižší nebo vyšší, zřejmě máte na mysli amplitudu. Amplituda však žel, nesouvisí s rezonancí.

Samozřejmě existuje technika jak skrze vysokofrekvenční pulz dezinfikovat vodu, kdy zkutečně doslova zpřetrhá organismy jistých rozměrů. Jenže pokud by toto někdo aplikoval na člověka tak, aby to skutečně fungovalo, (vynechám-li skutečnost, že by bylo zničena i většina jeho vlastních buněk) byl by uveden do stavu středně až hluboce propečeného. A pravda, jeho následná konzumace by byla zcela bez rizika jakékoli nákazy.

Selský rozum
Selský rozum (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 4. 2012 22:02 Nový

Re: To vám opravdu nic nedochází?

celé vlákno

Amplituda že nesouvisí s rezonancí?? :O

Crew
Crew (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
14. 12. 2011 21:23 Nový

Takzvaný Zapper je podvod.

celé vlákno

Jsem těžký alergik a astmatik. Poté co se mi objevily příznaky exému jsem si pořídil tzv. zapper za jedenáct tisíc korun. další peníze stály různé "programy" které byly údajně nahráváný do přístroje za účelem zlepšení jeho funkce a z důvodu tzv. "vyladění" na moji chorobu. Pán kterého nemohu jmenovat, protože probíhá vyšetřování Police ČR, několikrát přichvátal do Brna mi údajný léčivý přístroj "odborně nastavit". Každou návštěvu si nechal vydatně honorovat. Celková suma dosáhla bezmála dvaceti tisíc. Po patnácti měsících používání průběh alergie, asmatu a exému kopíruje běžný fyziologický průběh tohoto druhu onemocnění. V sezóně trpím alergií, v průběhu roku astmatem. Na doporučení toho podvodníka jsem vysadil na půl roku léky a stav se přirozeně zhoršil. Po obnovení dávkování se stav přirozeně zlepšil. Hodnoty FEV/PEF a další sledované se po vysazení léků přirozeně zhoršily a ani usilovné nastavování Zapperu mi nijak dýchání neulehčilo. Stručné shrnutí: Zapper je podvod a důrazně varuji před vyhazováním peněz v naději na pomoc.

jehovista
jehovista (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
14. 12. 2011 21:36 Nový

Re: Takzvaný Zapper je podvod.

celé vlákno

Nejsi ty Krystof Kolumbus?

R.
R. (neregistrovaný) ---.46.broadband3.iol.cz
16. 12. 2011 12:42 Nový

Re: Takzvaný Zapper je podvod.

celé vlákno

Crew, proč toho člověka nejmenuješ? Čeho se bojíš?

Ale pozor, když pojedeš autem a někoho s ním zabiješ, budeš taky volat, že je auto podvod? Je to o lidech.

Zapper jako takový bych na základě "rad" nějakého podvodníka asi tak důrazně neodsoudil. Ale chápu tě, myslel sis, že si přístrojem vyléčíš všechny své neduhy, což je směšné a smutné zároveň. Vysadit léky bez vědomí lékaře na doporučení nějakého podvodníka může fakt jen nezodpovědný člověk.

Roman
Roman (neregistrovaný) ---.gtt-net.cz
21. 12. 2011 9:58 Nový

Zapper není všelék, ale často dost pomůže...

celé vlákno

má ho přítelkyně a já jsem se smál, když mi vysvětlila jak to má fungovat. Přečetl jsme nějaké odkazy na netu-jen reklama s tím, že přístroj má desetinovou hodnotu než za kolik se prodává.Ze srandy jsem to zkusil a dnes ho uznávám,programy na rakovinu či AIDS jsou asi dost odvážné-zase bych nevěřil všemu.Mě stačí, že na pročištění proti parazitům či mykozám a virům funguje, dokonce jsem ho testnul na našich ohledně bolesti zad a kolen a fakt funguje,baštěte chlorellu a fakt to pomůže.

Souhlas ;-)
Souhlas ;-) (neregistrovaný) ---.i2net.cz
21. 12. 2011 23:02 Nový

Re: Zapper není všelék, ale často dost pomůže...

celé vlákno

Souhlasím a dodávám.:

Platí, že každý přístroj je tak dobrý, jak dobré (vhodné) jsou v něm programy.

V případě, že nemáte profesionálně zpracovanou tabulku s kombinací programů a dalších potřebných přípravků zpracovanou naší(http://www.zappercentrum.com/) poradnou dle Vašich konkrétních zdravotních problémů nemůžeme zaručit správné a efektivní působení přístroje.

Přístroje obsahující pouze obecné programy doporučujeme pouze těm, kdo si dokážou vytvořit další programy pro řešení svých zdravotních problémů (což předpokládá určité zkušenosti). V tomto případě většinou dochází k pozitivním výsledkům při používání přístroje až po delším čase (i několik měsíců), což lidé kteří tuto skutečnost nepředpokládali pak tvrdí, že jim přístroj nepomohl nebo dokonce ublížil.
Tento výsledek byl dosažen nevhodnou kombinací programů pro dané zdravotní problémy.

Při vypracování tabulky s programy máme následně možnost korigovat množství a četnost používání, aby se výsledek dostavil co nejdříve.

Všeobecně platí, že každý přístroj je tak dobrý, jak dobré (vhodné) jsou v něm programy.

jehovista
jehovista (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
21. 12. 2011 23:46 Nový

Re: Zapper není všelék, ale často dost pomůže...

celé vlákno

Nebojis se trestniho stihani?

Zapper_ není všelék, ale často_ dost pomůže.
Zapper_ není všelék, ale často_ dost pomůže. (neregistrovaný) ---.i2net.cz
23. 12. 2011 11:38 Nový

Re: Zapper není všelék, ale často dost pomůže...

celé vlákno

Za co? Za pravdu?? A to že zde píši:

Všeobecně platí, že každý přístroj je tak dobrý, jak dobré (vhodné) jsou v něm programy.

Je fakt.

Netvrdím zde že přístroj je vše lék.

Přikládám něco z praxe.:


Z naší praxe

Toto Jsou KONKRÉTNÍ VÝSLEDKY SPRÁVNÉHO POUŽÍVÁNÍ Přístroje Super Ravo ZAPPER

RAKOVINA případ-1.

Pánovi byla diagnostikována rakovina prostaty s tím, že jeho léčba je ukončena, protože vzhledem k rozsahu metastáz a dalším zdravotním komplikacím (věk 78 let), nelze provést operaci a chemoterapie se ukázala jako neúčinná.
Po pěti měsících používání přístroje bylo při lékařské kontrole zjištěno, že pán žádnou rakovinu nemá (zaplatil si toto vyšetření a nechal si do zprávy napsat, že tento výsledek byl dosažen za pomoci přístroje SUPER RAVO ZAPPER . Tento případ je starý asi jeden a půl roku a dle aktuálních informací se pánovi daří dobře a pouze „hlídá“, aby se rakovina neobjevila znovu.

Více na: http://www.zappercentrum.com/

jehovista
jehovista (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
27. 12. 2011 14:02 Nový

Re: Zapper není všelék, ale často dost pomůže...

celé vlákno

A jak zni jmeno toho dotycneho pana? Nebo on se snad za pravdu stydi? A jmeno osetrujiciho lekare?

Méďa Béďa aura:59
27. 12. 2011 20:57 Nový

Re: Zapper není všelék, ale často dost pomůže...

celé vlákno

Ale jo, zázraky se občas dějí, viz cca 2 tisíce let tomu nazad, když otěhotněla panna...

Jinak bych doporučoval zaplatit si korektora, třeba věta "Vítejte na Zapperr Centrum. První odborné poradně která je tady pro Vaše Zdraví." vypadá, že ji napsal absolvent 3. třídy silně zvláštní školy.

camberete aura:40
25. 12. 2011 15:14 Nový

V kapitole "Je to celý nesmysl" je záměrně,

celé vlákno

nejspíše záměrně popisována špatně funkce přístroje. Tak jak to tam je popisováno to skutečně nefunguje! Proto si myslím, že je to záměrně tak napsáno. Funkce přístroje je na základě rezonance, lépe řečeno biorezonance. A toto skutečně funguje. Musí se to však umět, kvalifikovaně zvolit, a následně je nutno člověka harmonizovat, aby se problém/vetřelec nevracel pro jemu "živnou půdu". Jako placebo to nefunguje protože to lze s úspěchem použít i u zvířátek.

Musí se to však umět
Musí se to však umět (neregistrovaný) ---.helemik.cz
27. 12. 2011 9:39 Nový

Re: V kapitole "Je to celý nesmysl" je záměrně,

celé vlákno

Ano.

Musí se to však umět, kvalifikovaně zvolit, a následně je nutno člověka harmonizovat, aby se problém/vetřelec nevracel pro jemu "živnou půdu". Jako placebo to nefunguje protože to lze s úspěchem použít i u zvířátek.

Popište nám prosím čím jste odborně nastaveným přístrojem pomohl zvířátkům.

Děkuji.

camberete aura:40
27. 12. 2011 12:50 Nový

Re: V kapitole "Je to celý nesmysl" je záměrně,

celé vlákno

Máte snad nějaký problém? Radím slušně se nejdříve představte.

Petr
Petr (neregistrovaný) 88.103.78.---
27. 12. 2011 19:37 Nový

Podvod!!!!!

celé vlákno

Koupili jsme Super Revo Zapper a pristroj nema z dlouhodobeho hlediska zadny vliv na rychlejsi lecbu nemoci (angina, chripka, opary atd.). Alespon co se tyce nasich zkusenosti.

Prosim nekupujte tento pristroj, pokud po zapperu vylozene touzite, kupte si radeji nejakou levnejsi variantu radove za tisicovku a usetrene penize investujte do podlozenych lecebnych metod. At uz jde treba jen o bylinky.

Zdravi vsem.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.helemik.cz
29. 12. 2011 11:59 Nový

Re: Podvod!!!!!

celé vlákno

Pokud přístroj není nastaven přímo na míru danému člověku tak má účinnost pouze 40%.

Nechte si přístroj odborně nastavit a použijete nožní elektrodu, po té se výsledky dostaví!

Je nutné také použít i nožní elektrodu. Potom přístroj pracuje s účinnosti 96%.

Sumarizace: použití nožní elektrody a programy vytvořené Vám na míru přinesou výsledky.

Odborně pomoc pro Vás: http://www.zappercentrum.com/kontakt.html

Dodatek:

Přístroje obsahující pouze obecné programy doporučujeme pouze těm, kdo si dokážou vytvořit další programy pro řešení svých zdravotních problémů (což předpokládá určité zkušenosti).

V tomto případě většinou dochází k pozitivním výsledkům při používání přístroje až po delším čase (i několik měsíců), což lidé kteří tuto skutečnost nepředpokládali pak tvrdí, že jim přístroj nepomohl nebo dokonce ublížil.

Tento výsledek byl dosažen nevhodnou kombinací programů pro dané zdravotní problémy.

Při vypracování tabulky s programy máme následně možnost korigovat množství a četnost používání, aby se výsledek dostavil co nejdříve.

Všeobecně platí, že každý přístroj je tak dobrý, jak dobré (vhodné) jsou v něm programy.

jehovista
jehovista (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
29. 12. 2011 14:06 Nový

Re: Podvod!!!!!

celé vlákno

Myslis, ze kdyz tam pridas par cisel, tak tomu pridas na duveryhodnosti? A zdroje pro ta cisla jsou kde?

Michal
Michal (neregistrovaný) 188.246.111.---
2. 1. 2012 19:03 Nový

Re: Podvod. ...to není !!!

celé vlákno

Praxe ukazuje ,že s odborným nastavením přístroje je účinnost právě cca 96%. Z důvodu ochrany soukromí nemohu uvádět celé jména a pod.

Pokud budete chtít,tak Vám na Váš e-mail zašlu informace přímo z praxe.

Michal.


Všeobecně platí, že každý přístroj je tak dobrý, jak dobré (vhodné) jsou v něm programy!

jehovista
jehovista (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
2. 1. 2012 21:05 Nový

Re: Podvod. ...to není !!!

celé vlákno

Ochrana soukromi zdravotnickeho zarizeni? Nebo lekare? Me by uplne stacila nejaka vedecka studie, kterou vyda seriozni ustav. Je takova?

L. Novákova
L. Novákova (neregistrovaný) ---.i2net.cz
3. 1. 2012 15:27 Nový

Re: Podvod. ...to není !!!

celé vlákno

Vědecké testování přístroje:

http://www.alkalizeforhealth.net/Lzapper.htm

nebo také zde:

http://paradevices.com/thiel.htm

V podstatě ve světě existuje jen zakazování přístrojů zapper aniž by to bylo položeno vědeckým výzkumem potvrzujícím nefunkčnost přístroje.
To jen nahrává myšlence že je přístroj opravdu účinný ale finanční zájmy konvenčních producentů léčiv působí obstrukce a zákazy.

Ochranou soukromí byla jistě myšlena ochrana lidí kteří odborně nastavený přístroj využily.

L.N.

jehovista
jehovista (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 1. 2012 2:46 Nový

Re: Podvod. ...to není !!!

celé vlákno

Prvni link se odkazuje na zpravu z roku 2002 a odkaz na "studii" je nefunkcni. http://www.drclark.net/news/lairesearch.htm
V druhem linku je jakysi dr. Thiel, ktery ovsem nestudoval medicinu, ale je profesorem na nabozenske univerzite

Ani jeden link tedy neposkytuje zadne duveryhodne informace.

:-)
:-) (neregistrovaný) ---.i2net.cz
5. 1. 2012 20:31 Nový

Reakce

celé vlákno

Kdo nechce hledá důvody.

A ten kdo chce hledá způsoby.

Je evidentní že jste tu studii nečetl. Hledáte tedy důvody jak říci Zappingu ne.
Jako správný nevěřící Tomáš by jste měl odborně nastavený přístroj odzkoušet a potom teprve říci ano či ne.

Praxe v ČR ukazuje že to funguje. Hlavní je že pomáhá a v případě rakoviny dokonce i zachraňuje životy.

To považuji za hlavní a podstatné.

Přeji všem ať jsou zdraví a užívají života. ;-)

jehovista
jehovista (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 1. 2012 23:06 Nový

Re: Reakce

celé vlákno

"Je evidentní že jste tu studii nečetl."
Ale cetl(bohuzel pro vas nemam s anglictinou nejmensi problemy a chi kvadrat testu jsem se uz neco napocital:). Ve zkratce: Zdravotni stav a infekce nebyly posuzovany zadnym objektivnim vysetrenim, ale na zaklade pohovoru! Pak se testovani podrobili nekolika zapperovym seancim a pote podstoupili dalsi pohovor. Priblizne pulka rekla, ze se citi mnohem lepe, dalsi pulka ze se citi o neco lepe. Celkem tedy ta terapie ucinkovala v 97.9% pripadu. Pouze na zaklade osobniho pocitu! Ano, jsou tam ta cisla a procenta, ale soudny clovek se jim vysmeje, kdyz si precte jak k nim dosel. Dale je docela usmevne, ze toto zkousel i na petiletych detech! Tito lide navic nepodstoupili jen zapper "terapii", ale dostavali i dieteticke rady! A jeste jednou zopakuji, ze clovek co provedl "studii" neni lekar ani exaktni vedec, ale nabozensky teoretik!

V tom prvnim odkazu neni funkcni odkaz na studii jisteho Prof. Lai, takze nemohu komentovat.

Zpocatku jsem si nebyl uplne jisty ze je Zapper podvod a mel jsem i malou nadeji, ze na tom neco muze byt. Kdyz ted ale vidim jake perly mi nabizite na obhajobu vaseho vyrobku, mam uz docela jasno.

:-)
:-) (neregistrovaný) ---.i2net.cz
6. 1. 2012 15:10 Nový

Re: Reakce

celé vlákno

Pokud nevěříte internetovým informacím tak proč odborně nastavený přístroj nevyzkoušíte ??

A potom pište svůj názor.

Přeji hodně úspěchů v novém roce 2012 a buďte zdráv. ;-)

jehovista
jehovista (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
6. 1. 2012 18:30 Nový

Re: Reakce

celé vlákno

Ale ja te odkazovane "studii" verim kazde slovo. Bohuzel ale nerika vubec nic o ucinnosti Zapperu.
Diky za prani zdravi, take tak.

Jirka
Jirka (neregistrovaný) ---.pt.transnet.cz
22. 4. 2013 11:15 Nový

Re: Reakce

celé vlákno

To :-)
Čtu tuto diskusi pečlivě po velice dlouhé době, velmi důkladně, ale musím říct, že jste to mockrát přehnal. Chtěl jsem tomu věřit, jenže Vaše metody argumentace (je evidentní, že jste nečetl ...) i odkaz na "vědecké hodnocení" mě přesvědčily bohužel o opaku. Já jsem si tu studii prošel a neudělala na mě dojem ani za mák. A pak, tolik hrubek ve vašich příspěvcích i způsob ovlivňování čtenářů... nemám slov. Nemluvě o pravopisných chybách. Myslím, že jste svými vstupy (i p. Novákova) celou ideu Zapperu zazdil jen vy sám. Škoda pro Zapper, škoda i pro lidi, protože i placebo pomáhá, pokud mu člověk uvěří. A pár tisíc (cca 1 měsíční plat) za uzdravení není zas tolik.

HAKIM
HAKIM (neregistrovaný) 31.133.8.---
19. 3. 2013 12:56 Nový

Re: Podvod!!!!!

celé vlákno

Nejlepší je program -kosm. US/board-2012/sky770-2010/mics.cir­c.clap.00100101­..cont.dirt.0096DD5A­EEC22654FFB2B­C97.psi.on Je nutná kompletace se Zapprem -Mikrovlný Kolimátor s Exhaustorem kosmické energie.Vyčistí krevní plazmu i buněčné membrány ve tkáních vnitřních orgánů.
NASA projekt TLC/PE2010/US-BOARD/DAM

uzivatel
uzivatel (neregistrovaný) 188.175.113.---
4. 1. 2012 21:50 Nový

Re: Zapper - podezřelý přístroj se prodává v ČR

Cituji: "Přístroj se jmenuje Zapper a je už od pohledu podezřelý." Již podle názvu článku je jasné jaký má článek cíl..

Petr
Petr (neregistrovaný) 78.156.147.---
6. 1. 2012 17:18 Nový

Lék na rakovinu je!!

Rakovina nemusí končit smrtí. Víte kolik se dá vydělat na nemocném rakovinou? Copak chce skutečně farmacie lék za pár stokorun? Svět není jak se jeví!! Sám mám osobně vyzkoušeno MMS jako prevenci. 100% funguje. Vysoké dávky vit. C až kolem 10 gramů/den. Prostě nemarodím a je mi fajn. Hledejte kdo stojí za farmaceutickým průmyslem, která jména.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.helemik.cz
8. 1. 2012 0:41 Nový

Farmaceutická branže ... Víte, že:

.....doporučuji Vám přečíst tuto knihu!Aby jste měl i adekvátní informace z druhé strany...

Nežádoucí účinek: smrt (Dr. John Virapen)

Nežádoucí účinek: smrt je pravdivý příběh o korupci, podplácení a podvodech. Napsal ho Dr. John Virapen, významná osobnost z farmaceutické branže, která praktiky a dění ve farmaceutických gigantech zná zevnitř. Za 35 let svého mezinárodního působení (povětšinou v postavení ředitele Eli Lilly & Company ve Švédsku) odpovídal za marketing několika léčiv. Všechna měla nežádoucí účinky. John Virapen vyšel s pravdou ven a předkládá vám knihu plnou šokujících tajemství, o kterých jste se vlastně nikdy neměli dozvědět.

Víte, že:

velké farmaceutické koncerny vynakládají každoročně 35 000 eur na každého lékaře s vlastní praxí, aby ho motivovali předepisovat jejich výrobky?

Osoby s významným vlivem na veřejné mínění, tedy uznávaní vědci a lékaři, dostávají drahé zájezdy, dary, případně přímo peníze jako úplatek za pozitivní posudky na léčiva, jejichž závažné, někdy až smrtelné nežádoucí účinky pronikly na veřejnost, jen aby rozptýlili oprávněné obavy lékařů i pacientů?

Pro celou řadu nových schválených léků existují jen krátkodobé studie a nikdo neví, jaké jsou jejich účinky na pacienty při dlouhodobém nebo trvalém užívání?
výzkumné zprávy a statistické údaje, které státní zdravotnické úřady vyžadují pro schválení léku, se tak dlouho přikrášlují, až se z nich celkem vytratí smrtelné případy zapříčiněné tímto lékem?

Víc než 75 procent předních vědců působících na poli medicíny platí farmaceutické firmy?
se prodávají léky, při jejichž schvalování sehrálo svou roli podplácení?
Farmaceutický průmysl propaguje zacílenými marketingovými kampaněmi, jen aby si rozšířil odbytiště pro své výrobky?

farmaceutický průmysl se čím dál tím víc zaměřuje na děti?

Hana
Hana (neregistrovaný) ---.nsys.cz
12. 1. 2012 14:44 Nový

Manipulace

Mě přijde, že autor je členem klubu Sisyfos. Jinak tedy dělá to samé, co vyčítá alternativním metodám i Zapperu. Zavrhuje, že nejsou vědecké důkazy, přitom sám pro své tvrzení, že nefungují(e), vědecký důkaz nemá. Kdyby měl svůj článek postavený na otázkách, vyvážených a hlavně nezkroucených informacích, ať si čtenář sám klade otázky a pokouší se najít odpovědi, neřeknu ani popel. Ale toto je poplatné ostatním médiím - jen agresívní manipulace. "Toto si máš vážený čtenáři myslet, vše ostatní je směšné a nevědecké."
Své zkušenosti s alternou jsem již napsala pod článek podobného ražení - Přístroje alternativní medicíny - zde v rubrice nebo na webu, nebudu to sem kopírovat.

Je důležité si uvědomit, že nikdo nikoho nenutí, aby používal nebo nepoužíval farmaceutické léky nebo alternativní prostředky. Každý má svoji cestu, své zkušenosti, svůj vývoj. Důležité je, že každý má i možnost informací. Jak s nimi naloží - jestli je přijme, zavrhne, nebo je bude zatím jen evidovat, záleží na něm. Je zbytečné někoho do něčeho tlačit, vnucovat svůj názor. Zkušenost je nepřenositelná a zároveň nejcennější. Já můžu ji sdělit, pokud mám pocit, že by to někomu mohlo pomoci v hledání, ale jinak každý činí své kroky sám za sebe.
Přeji s novým rokem všem, aby jejich cesta životem byla provázena vysokou empatií, respektem a pokorou.

Michal
Michal (neregistrovaný) ---.income.cz
12. 1. 2012 18:24 Nový

Je to velmi nebezpečný povod !!!

celé vlákno

A trestuhodný hazard s se zdravím lidí, kteří tomu uvěří! Nechci zabřednout do vysvětlování proč je to podvod a naprostý nesmysl. Jen uvedu, že podle mne je mezi takzvanými "léčitely" či těmi, kteří tyto "zázračné" přístroje vyrábí nebo prodávají pouze jediný rozdíl a to rozdíl v barvě mříží, za které patří! Ti, kteří tomu sami věří patří za bílé mříže blázinců a ti ostatní za černé mříže kriminálů.
S velkým překvapením jsem zjistil, že majitel firmy u které pracuji se rozhodl podobný nesmysl vyrábět. Vzhledem k tomu, že na něčem takovém se opravdu nehodlám podílet, budu si muset najít nějakou slušnou práci :)).

A
A (neregistrovaný) ---.helemik.cz
15. 1. 2012 0:14 Nový

Reakce

celé vlákno

Váš komentář je jen bezduchým plácnutím. (nic ve zlém)

Ověřte si co je a co není pravda a potom komentujte.

xy
xy (neregistrovaný) ---.131.broadband7.iol.cz
26. 2. 2012 4:00 Nový

Re: Je to velmi nebezpečný povod !!!

celé vlákno

Michale, ty jsi fakt idiot!

NENI TO PODVOD
NENI TO PODVOD (neregistrovaný) 80.242.32.---
23. 1. 2013 12:04 Nový

Re: Je to velmi nebezpečný povod !!!

celé vlákno

Zapper funguje na vse NENI TO PODVOD

zapper urcite neni podvod
zapper urcite neni podvod (neregistrovaný) 80.242.32.---
23. 1. 2013 11:58 Nový

Re: Je to velmi nebezpečný povod !!!

celé vlákno

Zammer nieje podvod vylecil jsem chripku asi 3x , akne bradavice plisne a chronicky kasel, citim se ovela lepe je lepsi nez MMS i ten jsem skusil

vesničan
vesničan (neregistrovaný) ---.81.broadband3.iol.cz
29. 1. 2012 9:17 Nový

zapper

celé vlákno

Celá diskuze ukazuje jak žalostný je stav v ČR ve zdravotnictví, jak žalostný je stav v neznalosti zákonů, každý se v diskuzi předvádí, ale výsledek je nula nebo dokonce vulgární narážky. Tak aby bylo jasno, zapper je zdravotnický přístroj, který má registraci v ČR dokonce na ministerstvu zdravotnictví. K používání na klientovi musí být tzv. zdravotnický prostředek. Jsou výrobci, kteří toto jako zdravotnický prostředek, mají, jsou však výrobci, kteří propagují, že nejde o zdravotnický prostředek. Pokud to není zdravotnický prostředek, pak se výrobce dopouští podvodu protože říká, že se dá léčit nezdravotnickým prostředkem. Když je zapper zdravotnickým prostředkem, pak je vše dle zákona o zdravotnických prostředcích a nějaké kecy studenta psychologie jsou k ničemu. V zákoně je tzv. nahlášení nežádoucí příhody, tedy je to instrument, kterým se sděluje ministerstvu zdravotnictví nebo policii, že je zde nebezpečí atd. Tyto orgány (případně ČOI) může zasáhnout. Na nahlášení nežádoucí příhody je i příslušný tiskopis. Tak ti nespokojení trochu pláčou nad špatným hrobem neboť když zjistili nedostatky pak to měli ohlásit. Dále není pravda , že funkce zapperu nefunguje nebo, že funkce není ověřená. Funguje a je ověřená už stovky let. Není to nic jiného než aplikace stejnosměrného a střídavého proudu na tělo, něco podobného jako čtyřkomorová lázeň, diadynamik, stimulátory atd. Takže kdyby pan autor se skutečně věnoval problému a navštívil nějaké oddělené fyzikální léčby, pak by se dověděl, že princip zapper se používá již mnoho let. To, že se z rozsáhlé metody použila část pak to není na závadu. To však není jenom zapper,který je zúženou metodou dráždění organismu elektrickým napětím nebo proudem. Svým způsobem zapper je i defibrilátor nebo kardiostimulátor. Jsou zde pouze jiné frekvence, jiná napětí , jiné proudy atd. Tedy nic nového nic převratného. Obecně platí, že u žádných metod neplatí 100 % účinnost . Maximální účinnost je kolem 75 %, tedy vždy bude existovat množina klientů na kterých systém nezabere. Takže kecy a zase kecy. Například jako zapper fungoval někdy v 80 letech např. přístroj Chirana Galvanostim atd. Jde o to k čemu se používal. Chybné jsou bohužel odkazy i na Rife přístroj. Ten však k realizaci proudu v organismu nepoužíval elektrody, ale plazmu. Tak nevím proč je do zapperu vůbec zatlačen. A plazma také není žádný podvod neboť se v medicíně běžně používá např. jako náhrada horkovzdušných nebo parních sterilizátorů. Sterilizátory přece tzv. ničí bakterie nebo viry a tato účinnost se kontroluje např. hygienickou službou. Tak není důvod k pochybnostem, že by taková možnost tzv. "likvidace" nebyla možná v organismu. Z uvedeného vyplývá, že autor by měl (pokud něco takového pustí do světa) řádně nastudovat problematiku , podobně to platí i k diskutujícím, kteří místo dokladů diskutujícím s opačným názorem nadávají.

jehovista
jehovista (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
29. 1. 2012 22:59 Nový

Re: zapper

celé vlákno

"Dále není pravda , že funkce zapperu nefunguje nebo, že funkce není ověřená. Funguje a je ověřená už stovky let."
Poprosil bych trochu rozvest(a pro zmenu neco jineho, nez jalove kecy).

vesničan
vesničan (neregistrovaný) ---.81.broadband3.iol.cz
8. 2. 2012 9:57 Nový

Re: zapper

celé vlákno

Jehovisto, nejde o plané kecy , ale skutečnost v příspěvku jsem to několikrát uvedl, jde o rehabilitační přístroje kde se to vše používá s tím rozdílem, že se tomu neříká zapper, stačí někdy navštívit rehabilitaci kde ještě mají starý diadynamik a tam můžete dokonce průběh impulsů vidět na obrazovce tak co tady kecáte nesmysly, samozřejmě jako u všeho zasáhla elektronika a lze vyrobit malé zařízení za pár korun, ale to je druhá věc, zkuste neplést jablka s hruškami

jehovista
jehovista (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
18. 2. 2012 23:18 Nový

Re: zapper

celé vlákno

"můžete dokonce průběh impulsů vidět na obrazovce"
Tak osciloskop tomu dodava vahu :D

J.C.
J.C. (neregistrovaný) ---.16.broadband9.iol.cz
4. 6. 2012 23:15 Nový

Re: zapper

celé vlákno

Z uvedeného vyplývá, že byste si měl nastudovat Vy problematiku, jak sám jiným doporučujete. Vaše tvrzení: "Funguje a je ověřená už stovky let.", je toho jasným důkazem. Nastudovat - nemblábolit.
Plácáte voloviny a ani o tom nevíte, trapné, velmi trapné.

Dabass
Dabass (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
18. 2. 2012 20:52 Nový

Podvod se Zapprem

Myslím, že se spousta mocných farmaceutických společností z konkurenčních důvodů o Zapper velmi podrobně zajímala. Kdyby Zapeper byl opravdu funkční, zmizeli by všichni tvůrci přístroje beze stop.

bojovnik
bojovnik (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
22. 3. 2012 16:32 Nový

zveřejnění zdroju

celé vlákno

Prosím o zveřejnění zdroju o ktere se članek opíra.

Skeptik
Skeptik (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 4. 2012 22:06 Nový

Re: zveřejnění zdroju

celé vlákno

Taktéž.

minutus
minutus (neregistrovaný) 62.209.195.---
3. 4. 2012 12:30 Nový

Autor neví

celé vlákno

Nechci propagovat žádný přístroj ani Zapper.
Ale popíšu princip jak by to mohlo fungovat. Zřejmě jde o to, nalézt takovou frekvenci signálu , která vlivem rezonance poškodí strukturu živé tkáně (buňky). Našel jsem odkaz na působení tohoto na trepky. Elm. mag. vibrace se používají např. na rozhánění zánětů. Kdy červené krvinky reagují (mají el. náboj) na pulsy a kmitají v rytmu pulsů, tím při lokálním přiložení elm. pulsů na kůži se donutí červené krvinky ke kmitání a působení těchto vibrací rozhánějí v tomto lokálním místě zánět. Nevím zda zapper funguje, problémem bude donutit živou tkáň parazita, bakterie k rezonanci a ke zničení.Každopádně vibrace je věc známa a využívá se v řadě aplikací. Rozbíjení žluč. kamenů a další http://www.urologia.sk/eswt-liecba-ultrazvukovou-narazovou-vlnou. http://zapper.revoluce-v-leceni-nemoci.cz/video/video-frekvencni-terapie-v-praxi

jehovista
jehovista (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 4. 2012 23:55 Nový

Re: Autor neví

celé vlákno

No dobre, ale na zaklade toho se neda poukazovat na ucinnost zapperu. Kladivem taky dokazes zabit nejake parazity, ale to neznamena, ze kdyz se budes mlatit kladivem po hlave, ze usmrtis vsechny parazity v tele.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 188.175.246.---
2. 5. 2012 15:19 Nový

Zapper ano či ne ?

celé vlákno

Na stránkách tohoto diskusního fóra se vyskytují názory těch, kteří metodě Zapper věří a těch, kteří o ní pochybují. Ti všichni přitom vycházejí přinejlepším jen ze svých skromných znalostí přírodních věd, z víry a vlatních pokusů. Proto je tato diskuse stále bezvýsledná a do nekonečna jen opakuje svá pro a proti. Rozhodující slovo by v této věci mohli a měli přinést jedině odborníci z nejvyšších vědeckých kruhů. V diskusi se však dosud neobjevil ani jediný. Proč ? Existuje u nás Akademie věd ? Proč se k tomu nevyjádří profesoři lékařských univerzit ? Jedině oni jsou k tomu povoláni a mohou rozetnout problém a rozhodnout o účelnosti nebo škodlivosti metody Zapper. Správné rozhodnutí v tomto směru nemohou a nejsou oprávněny vynést žádné úřady, ani Obchodní inpskce.
Rozpor a problém další existence Zapperu narůstá v poslední době, kdy máme k dispozici internet. Jeho přičiněním se informace o nové převratné diagnosice a léčebné metodě lavinovitě šíří a zájem o ně narůstá, protože "tonoucí se i stébla chytá". Toho přirozeně využívá nebo i zneužívá trh, který bojuje o své zisky pouhým slovíčkařením : po reklamních informacích o léčebných účincích vždy nelogicky přidává dovětek "Tento přístroj není léčebným prostředkem". Jak dlouho to může trvat a kam to povede ?
Nevím jakým způsobem tento gordický uzel rozetnout, jak přimět vědecké kruhy, aby se do problému vložily a vedly daší konání správným směrem. Víte-li to někdo, nemeškejte a přispějte k řešení plnou silou ! Jinou cestu nevidím.
Pro dokreslení situace uvádím zkušenost se svými lékaři. Příležitostně jsem se jich ptal, co soudí o diagnostickém přístroji typu Oberon. K mému (i jejich) překvapení o tom nic nevěděli a jen jeden z nich projevil zájem o zdroj informací.
Pomozte ke zdárnému vývoji se Zapperem !

jehovista
jehovista (neregistrovaný) 194.213.54.---
2. 5. 2012 17:22 Nový

Re: Zapper ano či ne ?

celé vlákno

A nemela by se akademie ved zabyvat i vestenim z karet a horoskopy?

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 188.175.246.---
2. 5. 2012 17:32 Nový

Re: Zapper ano či ne ?

celé vlákno

Přeháníš jehovisto ! Je mi Tě líto, že nerozeznáš rozdíl mezi využíváním znalostí přírodních zákonitostí a věštěním.

Poznámka pro redakci: hesla v bezpečnostním kódu jsou málo zřetelná, musí se pracně luštit.

jehovista
jehovista (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
2. 5. 2012 21:51 Nový

Re: Zapper ano či ne ?

celé vlákno

Ale vzdyt je to uplne stejne. Jedine vysledky zapperu co jsem kdy videl byly zalozeny na nemeritelnych pocitech "pacientu". To je stejne jako s astrologii - "ucinnost" je dana jen tim, nakolik zdatny je kouzelnik a jak dokaze presvedcit duverivce. Je to aplikovana psychologie. Staci nesmysl obalit par pojmy, kterym duverivec nerozumi a penize se sypou.
Kdyz nad tebou budu krouzit virguli, tak taky muzu tvrdit, ze je metoda zalozena na naruseni magnetickeho a gravitacniho pole a neco na tom bude. Kazdopadne te ale nevylecim. Treba se ti zlepsi nejake psychosomaticke potize, ale kvuli tomu divadlu okolo, ne kvuli samotne metode.

Boswellius
Boswellius (neregistrovaný) 86.61.152.---
9. 5. 2012 6:48 Nový

Re: Zapper ano či ne ?

celé vlákno

Půjč si Zapper, naordinuj si protiparazitální kůru na Zapperu! Na záchod choď na hrnec, a potom si své hovínko analyzuj - tak se sám a přímo na sobě přesvědčíš o účinnosti Zapperu!

Jeanny
Jeanny (neregistrovaný) ---.108.broadband9.iol.cz
9. 5. 2012 23:03 Nový

Re: Zapper ano či ne ?

celé vlákno

Jsou nějaké obecné frekvence na protiparazitální kůru, pokud nevím, které přesně parazity mám a jen bych to chtěla použít jako prevenci proti nim obecně? Díky za odpověď.

Lenka Krbcova aura:96
3. 5. 2012 10:55 Nový

Re: Zapper ano či ne ?

celé vlákno

Dobrý den, ohledně kódu - jde o standardní řešení Googlu, s nímž my nic moc nenaděláme. Je ale pouze u starších článků a pro neregistrované uživatele. Zdravím, Lenka Krbcová, Vitalia.cz

eleny.gr@seznam.cz
eleny.gr@seznam.cz (neregistrovaný) ---.12.195.41.dsl.dyn.forthnet.gr
23. 5. 2012 18:40 Nový

Re: Zapper ano či ne ?

celé vlákno

Dobrý den,víte někdo jestli se prodává tento přístroj v řecku?Prosím o adresu základny která ho distribuje.

krásný zbytek dne přeji z řecka

nirvana
nirvana (neregistrovaný) ---.fnsppresov.sk
20. 5. 2012 18:39 Nový

Zapper , prečo nie !

Komentár na tému Zapper mi pripomína bojkot farmaceutických firiem, ktoré majú rôznych spolupracovníkov na vyjadrovanie sa ku konkurencii.

jaja
jaja (neregistrovaný) 91.195.107.---
29. 5. 2012 16:24 Nový

zapper léčí

celé vlákno

Váše nesmyslné napadání přístroje zapper považuji za nehorázné. Je vidět že jste nikdy nezkusila, nebo ho možná jen viděla z dálky. Přístroj používáme celá rodina a bohudík funguje. Věřím že farmaceutický průmysl nechce příjít o nehorázné peníze. Příklad hemeroidy 3x zapperování po 2 dnech - funguje - mám je pryč, to je opravdu vidět na první pohled.Musí být udělána dobrá diagnostika - to je pravda. Tento přístroj pracuje jako osciloskop, na základě stojatých vln, ty Vaše nesmysly - nemám na to slov. jsem Ing. elektro a výpočetní techniky a mohu tedy o principu mluvit. Je mi líto lidí, kterým takto lžete. Že je něco nové , neznamená to, že to nefunguje. Když vynalezli acylpirín , taky to nebyl nesmysl. Měla by jste se nad sebou fakt zamyslet a hledat uplatnění někde jinde, něž v planém plkaní o něčem co evidentně neznáte. Přeji pěkný den

nikol
nikol (neregistrovaný) 91.195.107.---
29. 5. 2012 16:55 Nový

Re: zapper léčí

celé vlákno

mám to také vyzkoušené a funguje. Jde o to nastavit přístroj na to co zrovna potřebuji. Zkrátko dobrá diagnostika není vždy jednoduchá. Můj manžel měl lupénku, já bolesti ramen, trpěla jsem výtoky. Různé věci , a jeden přístroj to vyléčil - jsem ráda, že jsou u nás chytří lidé a umějí tento přístroj vyrobit. Díky moc chytré hlavičky. Neznám princip - jen včeobecně. Samozdřejmě o léčbě nachlazení, bolestí za očima, anginy nemluvě - to je jasné, to funguje - diagnostiku nepotřebuji - nastavím zapper a je to, za hodinu je mi dobře - druhý den jdu do práce. U jiných chorob je někdy diagnostika - tedy co si vlastně mám pustit trošku složitější, to je pravda. je třeba trošku přeci jen něco znát - ale to je i ve farmaceutickém oboru, že. Je to něco nového, s čím se většina ještě nestačila ani seznímit, natož se v tom orientovat. Ale je to podle mě jednoznačně výborné. Naštěstí aids ani rakovinu nemám, a ani jsem ji zatím neléčila. Jsem ráda za to co jsem zatím potřebovala - alespoń nezatěžuji tělo chemikáliema- to mi stačí.A zdraví - no díky zapperu si fakt nemůžu stěžovat

jehovista
jehovista (neregistrovaný) 194.213.54.---
29. 5. 2012 17:59 Nový

Re: zapper léčí

celé vlákno

blá blá. Zase stejna IP adresa. Bez se lecit, chudaku. Ale do Bohnic!

blbost
blbost (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
18. 8. 2012 18:22 Nový

Re: zapper léčí

celé vlákno

přístroj Zapper mám, trpěla jsem výtoky, alergie, a ejhle stále nic, žádná změna, takže trpím dál a dál si své nemoci budu raději léčit s doktory a práškámi a ZAPPER přenechám někomu, kdo si ho najde v kontejneru, protože za tu dobu už bych byla nejméně 10x zdravá a za méně peněz.

Méďa Béďa aura:59
29. 5. 2012 17:08 Nový

Re: zapper léčí

celé vlákno

Ty jestli seš inženýr, natož elektro, tak já jsem čínskej pámbů srandy... Osciloskope...

JK
JK (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
11. 6. 2012 22:15 Nový

Re: zapper léčí

celé vlákno

Bohužel, je to tu přehlídka zoufalství. Snaha o "seriózní" článek se zvrhla ve sbírání negativních ohlasů bez sebemenší snahy o objektivní pohled a ibezduché negace jsou vydávány za důkaz. No bohužel každá jednoduchá a přitom geniální myšlenka má obtížný proces prosazení do života. Pokusit se najít oblasti, kde frekvenční terapie funguje a není prohlašována za kacířské konání by nedalo až tak moc práce. To, že něco není registrováno jako zdravotnický přístroj ještě neznamená, že to musí škodit, pro objektivnost článku by stačilo najít alespoň pár lidí, kteří s tím mají praktické zkušenosti.
99% praktických zkušeností je pozitivních.
Používání tohoto přístroje mi před 6 lety zachránilo život a za posledních 6 let mne zbavilo všech běžných nemocí, ani nepropukly.
Prakticky jsem byl dříve pravidelný návštěvník lékárny a nechal jsem tam za léky a doplňky cca 3-5 tis.Kč měsíčně. Od té doby používám pouze doplňky za cca 1500 Kč/měs.a pravidelné odčervení za 5 tis/rok a zapper, systematicky a pravidelně. A celkový výsledek psychická i fyzická pohoda. Mohu doporučit alespoň vyzkoušet, každý ať si udělá závěr sám. Mojí ženě vstřebávání prospěšnosti zapperu trvalo rok a dnes na to nedá dopustit.
Nenávistné výlevy neznalých, to mi může být jen líto hlavně jich samých. Jen zhruba si spočtěte co jsem ušetřil za pár let a ještě mne doufám pár let čeká. Ovšem výrobce tabletek už moc nepodporuji, je mi jich líto.

Fyzik
Fyzik (neregistrovaný) 93.99.7.---
21. 8. 2012 11:19 Nový

Kdo to psal je vůl

Podobných pisálků jako autor článku, co se potřebují zviditelnit pro masáž svého ega je lopatama do pytlů, bohužel chybí jakýkoli seriózní výzkum v této oblasti, uzavřený výsledkem, což je pochopitelné, kdyby to ohrozilo byznys s farmaky za stovky miliard, podobně jako MMS ( www.emms.cz ). Že se na vlně mediální hlouposti sveze kdejaký studentík socinža, budoucí redaktor něčeho o ničem, je logické, když jeho budoucí profesí je papouškování nesmyslů, kterým nerozumí. Že Zapper je výhodný byznys, o tom žádná, když se špetka elektroniky, 10x jednodušší než GPS prodává 10x dráž než GPS. Je to dobrý kšeft, zisk 1000% !!! Tím myslím ty Zappery za 12.000 Kč. Totéž lze realizovat s PC luxusně do tisícovky. Že ale princip nemusí být nesmysl dokládá Ing. Bláhová, kterou si můžete fyzicky najít a případně ji hnát k zodpovědnosti. Nemyslím si, že lže: http://zapper.revoluce-v-leceni-nemoci.cz/odborna-verejnost/ing-hana-blahova Publikuje své výsledky a z doslechu od pacientů mám kladné ohlasy. K tomu abyste si to sami vyzkoušeli (na vlastní zodpovědnost) nepotřebuejte vyhazovat peníze. Základní know-how máte zde: http://zapper.revoluce-v-leceni-nemoci.cz/super-ravo-zapper/seznam-predvoleb-programu . Tedy rozsah parazitů a frekvencí na ně působících. Teď čím to provést: Zapper už máte, když tohle čtete. Je to Vaše PC. Stačí ho dovybavit vhodným prográmkem: Našel jsem hned jeden: http://www.edownload.cz/sw/tone-generator/ funguje i v 64-bitových Win7. Zatím vše zadarmo nebo máte na stole. Zbývá převodník. Pokud máte PC s kartou na připojení přímo reporduktorů (pasívních) tedy starší PC, máte to na stole. Stačí jack, připojit elektrody místo reproduktoru (např. nerezové příbory) a můžete experimentovat. Naplno by to mohlo dát tak 5 Volt. To si lze ověřit měřením při frekvenci sinus 50 Hz např. pomocí laciného měřáku: http://www.gme.cz/digitalni-multimetry-miniaturni/digitalni-multimetr-uni-t-ut20b-p722-358/ Pokud nemáte, je třeba signál z PC zesílit na těch cca 5-24 Volt, kolik si kdo troufne. Čím? Pokud máte laciné reproduktory (http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=105H4000600000012JB&Search=reproduktory&SearchType=1 ), kde v jednom je zesilovač s regulací a druhý je připojen drátem, tak místo toho bez ovládání lze připojit elektrody a druhý reprák oželet po dobu léčby. Pak dostanete zase těch cca 5 V na pokusy s frekvencí, pokud to má výkon aspoň 3-5 Watt. Použitelné to bude v rozsahu 100 Hz až 10 kHz. Za bezpečné napětí považují předpisy i 48 V, to ale s podobnými udělátky nikdy nedosáhnete, pokud mají certifikát CE a schválení pro prodej v EU. Takže je to i bezpečné, možná to bud i málo účinné, pokud do sebe aspoň střídavých 24V nepustíte. To by pach chtělo vákonnější zesilovač. Můžete sem psát výsledky, zda někomu něco pomohlo a jak. Teorii o zappingu předpokládám v knihách na http://www.zapper.cz .

Stu
Stu (neregistrovaný) 213.129.140.---
5. 9. 2012 14:02 Nový

Návrh na studii.

celé vlákno

Zdravím všechny, jak příznivce tak odpůrce.
Mám návrh. Hlavně pro příznivce (či prodejce).
Mám již od 6tého měsíce po narození atopický ekzém.
Nyní je mi 33let. Již jsem se smířil s tím, že se ekzému nezbavím. Nepomohly ani dlouhé léčby ve specializovaných nemocnicích, a hormonální masti pomůžou jen na chvíli. Radši se je snažím moc nepoužívat (jen při velkých obtížích), protože jsem vypozoroval závislost. Stejně tak i na kapky do nosu, tenkrát to byl Sanorin Analergin, který jsem používal na "sennou rýmu".
Ale o té se tu bavit nechci. Naše medicína mi od ekzému nepomůže. Jsem s tím smířený. Ale pokud by to dokázal Zapper, bylo by to báječné pro celý svět. Návrh zní.
Ti, co se tu snažíte Zapper prosadit, vylečte můj ekzém. Vše natočíme na kameru. Pokud funguje tak jak píšete, nemáte se čeho bát a získáte tím pádné důkazy a neuvěřitelnou reklamu. Já si Zapper kupovat nebudu. Nemám na to finanční prostředky. Ale pokud jste si natolik jistí, že to funguje, napište. Uvidíme kolik se Vás ozve. Čekám na nabídky. Můj email je stu.cze@gmail.com

Lenka Krbcova aura:96
5. 9. 2012 17:45 Nový

Re: Návrh na studii.

celé vlákno

No, to je výzva. Dejte nám pak vědět do redakce, jak jste dopadl, ano? Díky! Zdravím, Lenka Krbcová, Vitalia.cz (redakce@vita­lia.cz)

Stu
Stu (neregistrovaný) 213.129.139.---
7. 9. 2012 9:35 Nový

Re: Návrh na studii.

celé vlákno

Určitě Vám dám vědět. :-)

stop ignoranci
stop ignoranci (neregistrovaný) ---.39.broadband12.iol.cz
8. 9. 2012 12:15 Nový

Dr. Raymond Rife

celé vlákno

Vazena redakce,

delate si ostudu!
Nez sem napisete, ze neco nefunguje, laskave si udelejte studie.
Pan Raymond Rife lecbu fregvenci dokazal jiz pred skoro sto lety, pani Clark to pouze vytahla ze zamknuteho supliku a overila ze to funguje. FARMACEUTICKY PRUMYSL si bude vzdy brani sva korytka!!!

Doporucuji dokument:

http://www.youtube.com/watch?v=9X-26MI9gZ0

Chtela bych rici, ze pristroj mam a opravdu mi pomohl pred od spousty neduhu. Pokud cokoliv chcete vedet, obratte se na muj email garuda@centrum.cz.

A prestante se nechat ovladat medii, vite kdo je vlastni?

RENA
RENA (neregistrovaný) ---.95-102-82.t-com.sk
3. 10. 2012 2:03 Nový

ZAPPER JE SUPER

celé vlákno

dobrý večer

je to super čítanie. Ja mám tiež zapper a moja skúsenosť je zaujímavá.Moje začiatky boli zváštne nemám super zapper ale multifrekvenčný a začala som ho používať s Clarkiou/ bylinky na vnútorné prečistenie čriev / . Prvé 4 dni som mala pocit že mám chripku a nechcite vedieť čo som mala v stolici .
Fungovať to funguje a perfektne na plesne mala som ju na prste nohy ale už nemám. Je to čudné ale je to tak .Ale ešte som navyliečila môj najväčší problém chlamídia na plúcach vykašliavam hlieny a pri zappere to páli bojujú o dušu. Toto sú moje pocity a je mi úplne jedno ako to zabijem viem že to pomôže lebo to konzultujem piamo s mojou MUDR. Neskutočne mi pomohla .Ak si myslíte že to nepoužívajú lekári ste na omyle mne to doporučila priamo MUDr. Steinerová a týmto by som jej chcela podakovať pomohla mi naozaj z ťažkej situácie kde nezaberali lieky. Nemôžeš hovoriť o niečom čo si nevyskúšal

RENA
RENA (neregistrovaný) ---.95-102-82.t-com.sk
3. 10. 2012 16:27 Nový

Re: ZAPPER JE SUPER

celé vlákno

ešte by som chcela dodať k téme zapper.

Keď sa chcete liečiť musíte preto urobiť niečo aj vy.
To v prvom rade alternatívna liečba je pomalá ale účinná. V prvom rade keď sa chcem liečiť zapperom musím najprv dostať svoje telo do stavu normálu. Teda odkysliť. Pokiaľ ste čítali Dr. Clarkovú všetko je niečim podmienené . Ja ti pomôžem ale aj ty musíš pre to niečo spraviť . Pre mňa je najväčší alergén mlieko
na to som došla časom keď som začala cítiť čo mi škodí a čo nie . Všetko má svoj čas .Ja som sa dostala do stavu normálu asi za 4 mesiacea teraz vymenujem moje predošlé choroby:
Senná nádcha
Reflux / zapálený pažerák/ nikomu to neprajem
Alergia na Palinu
Búšenie srdca po rozvode/ depresie/
Ekzém na lakťoch / od 16tich -rokov/
Boleti v kolenách / ako športovec/
Toto všetko je preč aj keď musím povedať že mi pomohol aj iný prístroj ale tomu reklamu robiť nebudem lebo podľa reakcií čo som čítala nedám naňho dopustiť. Strava je základ vypiť denne 4l vody ináč ničomu nepomôžete .
Zapper je super vec ale nekupuj ho pokiaľ sa neporadíš s lekárom samozrejme mi ho predpísal lekár až po odkyslení aby sme oslabili výrusi, baktérie,
parazity ináč nemáš šancu ich zničiť. Mám super výsledky ale nie je to žiadny zázrak .
Zázrak si ty sám keď toto všetko dokážeš. Tiež mi to dlho trvalo a pred pár mesiacmi by som povedala na túto tému že zapper je blbosť.
Iba choroba ťa núti toto všetko podstúpiť a hlavne človek ktorý ti pomôže lebo je to zo začiatku ťažké. /Skoro som doma všetkých zabila/. To je psyc hika nič viac bola som agresívna kým sa zbavíš všetkých toxických látok a kandidy je to utrpenie
Takže asi takto držím všetkým palce

Nemo
Nemo (neregistrovaný) ---.247.broadband3.iol.cz
8. 10. 2012 10:00 Nový

V žoldu "farmacie"?

celé vlákno

Autor buďto úmyslně nebo z neznalosti kydá na zcela novou metodu léčení, na níž se nedá nehorázně vydělávat. Z toho, že se do ní pouští zcela v intencích zkušených dezinformátorů a úmyslně chybně popisuje princip léčby, lze vyvodit, kdo ho platí!!!

Zbojník
Zbojník (neregistrovaný) 188.175.24.---
16. 11. 2012 6:00 Nový

Re: V žoldu "farmacie"?

celé vlákno

Využtí Zapperu není nová léčebná metoda.Potíž je v tom,že tento přístroj je mnohonásobně předražený a přitom se dá sestrojit maximálně za 300-4OOkč.pochopitelně základní verze.Plánek na sestrojení je v knize od vydavatelství FONTÁNA z r.2000.

Gardenman
Gardenman (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
11. 10. 2012 22:21 Nový

Nebojujte mezi sebou

celé vlákno

Vážený autore, redakce a všichni diskutující.

Je krásné pozorovat ten boj "eg". Každé si chce prosadit své a všechny mají pravdu, mají důkazy a argumenty. Vaše pravé já ale bojovat nechce, nebo to snad necítíte? Není vám líto toho, že se tady vzájemně napadáme a vlastně hájíme jen své osobní názory? A možná i zkušenosti? Ale co jsou názory a zkušenosti? Co jsou důkazy a znalosti? Kdo z nás může dokázat, že tento svět existuje? Jak? Když vše se odehrává jen v našem mozku, našem vědomí. A kam až vědomí sahá? S čím je propojeno? To, že si na něco sáhnete a nebo vidíte, cítíte, slyšíte není důkaz. Jsou to jen vaše smysly, které generují informaci pro vaši mysl. Takže to zda Zapper funguje či nefunguje je a nebo může být jen výplodem naší fantazie, stejně jako existence té či oné nemoci či klasické metody léčby. Dnes se oběvuje řada alternativ, konspirací atd. Je to nejspíše dáno rychlostí šíření informací díky internetu. Lidsto se dostává do fáze uvědomění si vyšší podstaty své existence. Je jasné, že řada z nás se bude bránit probuzení, neboť krásný sen je mnohdy bezpečnější než neznámá realita, pokud lze něco realitou nazvat, když se objevují témata jako paralelní vesmíry, vyšší dimenze atd. Stejná diskuze by se určitě zvrtla na téma breathariánství a nebo HARPu. R.R. Rife byl, Nikola Tesla byl, A. Einstein byl. My jsme a měli bychom usilovat, aby po nás naši potomci zdědili živou planetu a né kus mrtvého kamene - který bohužel máme nejen ve svých srdcích, ale i játrech, ledvinách a žlučnících. V souvislosti napč. s novými poznatky Dr. med. Mag. theol. Ryke Greerd Hamera je psychologie mnohem důležitější než fyzika. Hovožilo se zde o frekvencích, vibracích a rezonancích. Vyzýváte zde vědce a techniky, ať to někdo ověří atd. Tito lidé se nechtějí plácat v alternativě. Jejich strach z nevědomosti a nebo naopak pýcha z vědomosti ve svém oboru jim brání se snížit na úroveň studia takových "pavěd". Ale co je dnešní věda? Zaslechl jsem zde termíny jako magnetizmus, gravitace, elektromagnetické vlnění atd. Ti co o tom zde hovoží si myslí, že ví, o co jde. Iluze. Nic víc. Model atomu, teorie pravděpodobnosti, kvantová fyzika, teorie relativity atd. - jsou jen a jen teoriemi, tak jako velký třesk a nebo stvoření. Uvádím zde tyto témata jen proto, abyste se zamysleli nad tím, kolik toho vlastně o světě víte. Kolik toho víte sami o sobě. Proč se chováte tak jak se chováte? Co vás k tomu nutí? Je snad věčný boj zdrojem života? Nebo se to tak jen jeví? Nebylo by lepší přijmout možnost, že každý může mít pravdu? Že na jednu a tu samou věc se můžeme dívat v různém světle? Nebo snad není pravda, že řervené tričko osvícené modrou barvou je fakt červené? Navrhuji uzavřát mír, diskutovat produktivně, nenapadat se, otevřít se všem možnostem, nikdy nevíte, kdy se vám bude to či ono hodit. I špatná zkušenost je zkušeností a každá cesta je cestou. Také hledám, bádám a analyzuji, ale nechci zde hrnout argumenty, neboť bych se snížil pouze na úroveň současných znalostí vědy a techniky, která zná možná jen zlomek pravdy. A ti co řeknou, že jsem magor, ať se nechám léčit, mají bezesporu pravdu. Jsem si vědom i takového pohledu a nebojím se ho. Svět má být vyvážený, jinak by nebyl zajímavý. Můžete bojovat, můžete milovat. Je otázkou, co z toho je pro vesmír lepší. V každém případě jsem rád, že jste a že jsem se mohl opět podívat do historie svého bytí, kde bych si určitě přihřál vědeckou polívčičku. Dnes to mohu udělat jen v případě, že o to bude opravdu zájem, třeba ze strany redakce nebo autora. Pozorní a moudří si mě najdou, indicie se nacházejí všude. Přeji krásnou dobrou noc, nebo den, podle toho jak to komu vychází.

Mary
Mary (neregistrovaný) 87.115.191.---
12. 10. 2012 11:58 Nový

Re: Nebojujte mezi sebou

celé vlákno

Děkujeme za moc hezký příspěvek, pane Zahradníku. Lidský život je stále složitější, a obávám se, že ty uměle vyráběné problémy kolem nás a to úmyslné zahlcování lidí negativními, silně amatérsky a subjektivně vybranými zprávami drží lidi v permanentní naštvanosti a pocitu bezmoci. Pro mnoho lidí je život každodenním materiálním bojem a není čas ani energie na nějaké vnímání širších souvislostí nebo dalekých rozhledů. Problémy se uměle vyrobí, aby jimi bylo "zaměstnáno" víc a víc lidí- např.aby bádali nad nesmrtelností chrousta, pobírali dotace a spokojeně si žili. Věřím v přírodní rovnováhu, v to, že vše má své plus a minus, ráda bych věřila v historickou zkušenost lidstva: zatím se mi to jeví po Cimrmanovsku- Průkopníci slepých uliček.

docela skeptik ale ne tupoun
docela skeptik ale ne tupoun (neregistrovaný) ---.cservis.cz
24. 12. 2012 14:24 Nový

a co říkáte tomuhle?

...pane RADACHTÓR, co říkáte tomuto pořadu? Mě by teda velmi zajímalo jak to funguje,ale asi je pro mnohé důležitější, že to funguje....příznivě funguje.... hezký den.

docela skeptik ale ne tupoun
docela skeptik ale ne tupoun (neregistrovaný) ---.cservis.cz
24. 12. 2012 14:26 Nový

co říkáte tomuhle?

Igor
Igor (neregistrovaný) 80.242.32.---
23. 1. 2013 11:11 Nový

Porayil som crohnovu chorobu

Ahojte dakujem za zapper p porayil som vaynu crohnovu chorobu asi ya 2 dni, Dakujeeeeem

Jana
Jana (neregistrovaný) 93.91.246.---
4. 2. 2013 13:44 Nový

zapper

mám ho osobně vyzkoušený, mně pomohl a neublížil. Mám ho od kamarádky, které pomohl velmi !

eifel
eifel (neregistrovaný) 93.91.246.---
4. 2. 2013 14:42 Nový

Autor článku nemá ponětí jak Zapper fuguje

celé vlákno

Mohu s plnou zodpovědností prohlásit tento článek za snůšku nesmyslů a autor by si měl nejdřív zjistit jak vůbec Zapper funguje a přestat blouznit o kladně a záporně nabitých iontech. Funguje to na úplně jiném principu a mohu potvrdit, že to opravdu funguje.

EC
EC (neregistrovaný) ---.skvelynet.cz
4. 2. 2013 19:38 Nový

Re: Autor článku nemá ponětí jak Zapper fuguje

celé vlákno

A nestacilo, kdyz jste to same napsala jako Jana?

potravina
potravina (neregistrovaný) ---.187.broadband13.iol.cz
9. 2. 2013 13:37 Nový

hezky to tu vedete...

vážně hezky to tu opakujete po propagandě z ameriky...přečetly jste si někdy celoživotní prace Dr. Hulda Clarkové? vyzkoušeli jste ty přístroje? A že vám tak nějak unikla celá spousta výzkumú o jejich účinosti...já a celá má rodina je používáme už asi 6 let, se super výsledky. Nehaňte nic o čem prd víte...mějte se...ale jak to tak chodí tak tento příspěvek asi neprojde tou naší totalitní novodobou cenzurou...

Dandy
Dandy (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
12. 2. 2013 17:10 Nový

zapper

celé vlákno

Je asi velice jednoduché kritizovat něco o čem nic nevíte? Pokud přístroj sám nevyzkoušíte, tak nemáte o čem mluvit. Opravdu funguje. Ortoped mě už ani nechtěl léčit, prý se artróza léčit nedá. Já od bolesti už ani nechodila. Po několika sezeních se Zapperem i běhám. Ravo Zapper pomáhá i v jiných případech. Vyzkoušejte a pak napište jak vám to pomohlo.

jehovista
jehovista (neregistrovaný) 194.213.54.---
12. 2. 2013 18:48 Nový

Re: zapper

celé vlákno

blá blá

John Claus
John Claus (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
16. 2. 2013 18:38 Nový

Autorka nemá pravdu

Zapper funguje, proto jej farmaceutická medicína nemá ráda. Ze svého okolí mám mnoho vynikajících výsledků. Je ovšem potřeba dokoupit magnetický intenzifikátor, který přidáním na elektrody usměrňuje tok elektronů do míst orgánů napadených zhoubnými mikroorganismy. Zde pak kumulativně s potenciálem narušuje membrány cizorodých buněčných struktur, čímž akceleruje účinek přístroje. Bez tohoto intenzifikátoru v podstatě zapper funguje jen ppreventivně.

Magnetický intenzifikátor se v USA prodává pod krycím názvem za cca 186 USD + poštovné. Zájemcům můžu sprostředkovat (supper.zapper@e­mail.cz).

zelené potraviny
zelené potraviny (neregistrovaný) 2a00:1028:8390:----:----:----:----:----
16. 2. 2013 23:51 Nový

Re: Zapper - podezřelý přístroj se prodává v ČR

celé vlákno

Pane Johne jste mimo mísu. 21. století, a takové mezery ve vzdělání. Je vidět, co produkuje naše školství. Ale na to časem přijdete.

kodl
kodl (neregistrovaný) 88.103.139.---
21. 2. 2013 1:27 Nový

Re: Zapper - podezřelý přístroj se prodává v ČR

celé vlákno

naprosto s Vámi souhlasím

Jadvij
Jadvij (neregistrovaný) 89.111.77.---
27. 2. 2013 9:07 Nový

Ach jo.

celé vlákno

Autor nechápe princip zapingu ani výzkum Dr. Royal Raymond Rifa a ostatních. Má štěstí, že nepotřebuje alternativní léčebné možnosti, jinak by mluvil jinak a měl úplně jiný názor (sytý hladovému nevěří).

Připadá mi jako poblouzněný ekologický aktivista, poblouzněný vlastním sebeklamem velikosti svého Ega, kdy se staví do role světového odborníka na léčbu nemocí a jejich příčin. Jistě za jeho názorem stojí bohaté vlastní zkušenosti s léčením a stojí za jeho názorem dlouholeté výsledky vyléčených pacientů. A všechny své tvrzení má jak se tak mnohdy ohání v článku vědecky podložené. Není mi jasné proč studoval ekologii, když píše články mimo mísu. Možná využije stávající studium psychologie k vlastní léčbě sebeklamu a stihomamu.

„Hon na čarodějnice“ je dnes běžný a nejenom u nás nebo v Itálii nebo na Slovensku nebo v Americe, nejeden doktor za levnou a skutečnou léčbu nemocí skončil v blázinci nebo v kriminálu a ne z důvodu, že by léčba nefungovala, ale z důvodu, že byl nepohodlný systému a jednotlivce lze lehce zpacifikovat a zdiskreditovat a jak je vidět i hlupáci co si hrají na novináře odvedou také hezký kus práce a s nadšením, když se nad tím zamyslíte tak je to děsivé.

Článek je psán podle mě zištně s bombastickým titulkem a snahou upoutat pozornost, obsah článku je pouhé prázdné mlácení prázdné slámy s šířením paniky a strachu (mimochodem taky autorovi názory jsou stejně vědecky nepodložené a jsou to pouze názory) s cílem zblbnout dav.

Já osobně mám s ravo zapperem výborné zkušenosti a můžu na sobě samém potvrdit (i blízkých), že opravdu funguje, běžné nachlazení typu rýma, angína, bolest v krku atd. tím likviduji za 1 den bez antibiotik a bez absence v práci nebo bez roznášení bacilů po veřejnosti, a vytváření rezistence mikroorganismů, jak je dnes z úsporných důvodů zvykem (proč asi, toť otázka?).

Co mě těší, že každý má svůj názor a umí si sám vyhodnotit situaci. Autorovi bych doporučil hrát kulečník a místo psaní více spaní a méně mluvit o věcech, kterým vůbec, ale vůbec nerozumí.

A poznámka na závěr. Je opravdu komické jak nositelé bludů sami rozdávají bludné kameny.

xy
xy (neregistrovaný) ---.68.broadband5.iol.cz
1. 3. 2013 13:14 Nový

Re: Ach jo.

celé vlákno

Máme několik druhů zapperů v rodině a požíváme je asi 2 roky. Nevíme vůbec co je to chřipka nebo angína. Zappery nám pomáhají i pří vážnějších onemocněních jako jsou parazitální infekce a borelióza. Kdyby nebylo zapperů, už bych tady asi nebyl. Doktoři mi nedokázali pomoci.

Autor článku se podle mého názoru naprosto shodil a jeho ironický tón, jakým je článek napsán asi naštvě všechny rozumně uvažující lidi, kteří jsou přístupni zkoušení nových věcí a alternativních léčebných metod.

silymarin
silymarin (neregistrovaný) ---.acvyskov.cz
7. 3. 2013 22:43 Nový

jak je to doopravdy s rakovinou

celé vlákno

Aby léčba fungovala, musela by se narušovat každá buňka rakoviny zvlášť.Což je ,,nemožné,,ra­kovinný shluk je proměnný i ve své alkalitě.Na okraji je vždy kyselé prostředí a za tvorby kyseliny mléčné.Jedinou doposud vědecky uznanou léčbou je léčba Erbasitem.Je to patentováno v Německu.Akorát léčí rakovinu jen do určitého stupně.Velkou devastaci organismu rakovinou už nejde bohužel zatím zastavit přirozenou cestou.I tak léčení trvá podle typu a závažnosti od měsíců až po roky léčení.Napřed se musí zastavit růst nádorů a tělo zbavit nánosů a nastartovat správný metabolismus za přísné diety a dodání vazaných alkalických látek.Jen zásaditá strava nemůže dodat potřebné množství zásad pro vyléčení.Pro zajímavost by jste museli sníst denně 8kg zeleniny nejméně.Samozřejmně je tato metoda hlavně výborná prevence a nastartováním správného metabolismu se posléze zbavíte i různých nemocí, za přispění bylinek, výluhu dle VAŠICH POTÍŽÍ.

Tester
Tester (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
10. 3. 2013 17:01 Nový

Zapper mám doma zakoupený na pokusy

Dobrý den, netuším ještě, jestli opravdu Zapper funguje, nicméně mám ho doma, pro ověření budu muset pořídit ještě miroskop za zhruba 20-40tisíc, kterým ověřím, zadali Zapper opravdu plísně a bakterie svým působením zabíjí nebo ne.

Řídím se heslem: Důvěřuj, ale prověřuj.

Zaujalo mne, že:
Elektroléčba byla využívána již v dávných dobách. Římští lékaři léčili dnu přikládáním živého elektrického úhoře na postiženou končetinu. V současné době je elektroléčba velmi rozšířenou rehabilitační terapeutickou metodou, která je praktikována a nabízena v řadě rehabilitačních a lázeňských zařízeních. Nabízí celou škálu léčebných metod, využívajících různých forem elektrického proudu - stejnosměrného proudu, střídavých proudů nízké nebo střední frekvence či vysokofrekvenčního proudu s různě tvarovanými impulzy. http://www.lekari-online.cz/rehabilitace/zakroky/elektrolecba-elektrostimulace

http://www.wikiskripta.eu/index.php/Elektroterapie

Michal
Michal (neregistrovaný) 200.55.187.---
15. 3. 2013 13:32 Nový

Zkušenosti ze zapperem

celé vlákno

Když jsem tak četl článek autora, napadlo mě jediné slovo,ovce, zmíněný autor následuje jak je mu řečeno a moc o tom nepřemýšlí.
Zapper máme, mě vyřešil problémy z alergiemi...Jeden člen rodiny měl zelený zákal, dle doktorů nebylo řešení...a hle díky zapperu zákal ustupuje a jediné na co se doktor zmůže, padne mu brada udívem.
Nechci zpochybňovat váhu dnešní medicíny, je na výborné úrovni, dokážeme ledasco, ale člověk by měl být i otevřen jinému názoru než názoru systému a lobby...

Méďa Béďa aura:59
15. 3. 2013 13:39 Nový

Re: Zkušenosti ze zapperem

celé vlákno

Njn, zázraky se občas dějí... Cca před 2000 léty třeba jedna otěhotněla bez pohlavního styku...

Uživatel
Uživatel (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
6. 4. 2013 17:35 Nový

Re: Zkušenosti ze zapperem

celé vlákno

Takový komentář sem může dát jen pako.

Bez urážky.

*

Méďa Béďa aura:59
6. 4. 2013 19:30 Nový

Re: Zkušenosti ze zapperem

celé vlákno

Jestli jsem se dotkl tvého náboženského cítění, tak mně je to srdečně jedno.

TRÁVA
TRÁVA (neregistrovaný) 82.202.109.---
29. 4. 2013 12:04 Nový

PRO JEHOVISTU

Otázka pro JEHOVISTU:

CO KREVNÍ TRANSFUZE : Všichni ve světě se jim nebrání, kromě jediné sekty, a tou je ????????????
Je to jediná sekta, která odmítá zásahy přímo do schránky lidské a těmi jsou i vibrace.Důvod je přece nasnadě: Bez léčení dochází k rychlejším úhynům členů sekty a rychlejšímu přesunu majetku do lůna této sekty,že by to odkoukali od katolíků, no na ně nemají, ty už to berou ve velkém.
Schválně jestli znáš odpověď.
Pakliže odpovíš správně , pak už vím, proč chceš důkazy.
Je to jako v tom filmu s Bolkem Polívkou, "Tož ja sem vašu píču taky neviděl, přesto věřím že ju máte!"

Lepší než napadat,je dokázat, že to nefunguje
Tráva také léčí a přesto se nesmí požívat.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem