Hlavní navigace

Penny Market podporuje české potraviny

25. 10. 2016

Sdílet

 Autor: Penny Market
Maloobchodní řetězec Penny Market chce ještě více než dosud zvyšovat podíl potravin od tuzemských dodavatelů.

Země původu potravin je podle průzkumu společnosti Médea Research, který proběhl exkluzivně pro společnost Penny Market, důležitým faktorem při jejich nákupu. Více než 58 % dotázaných uvedlo, že vybírá potraviny na základě země jejich původu, a téměř 46 % při nákupu potravin vyhledává české produkty.

Společnost Penny Market, která na českém trhu působí od roku 1997, se dlouhodobě zaměřuje na prodej českých potravinářských výrobků a chce v tom pokračovat. „I nadále budeme podporovat dodávky od českých dodavatelů a zvyšovat tak zastoupení českých potravin v sortimentu všech svých prodejen v České republice,“ uvedl Espen B. Larsen, generální ředitel Penny.

Penny Market také v září letošního roku, kdy se změnila pravidla pro značení potravin, začal spolu s prodejnami Albert jako první s dobrovolným označováním potravin logem Česká potravina. Nápis Česká potravina, českou vlajku, mapu České republiky a loga a texty odkazující na český původ výrobku lze použít jen na potraviny, které splní konkrétní podmínky.

Celkem 7 z 10 potravinářských výrobků v Penny je českých

Společnost s podporou ministerstva zemědělství v čele s Marianem Jurečkou deklaruje realizaci dobrovolného označování potravin logem Česká potravina ve všech svých prodejnách, kterých je u nás více než tři sta padesát.

Galerie: Penny Market podporuje české potraviny

„Naše ministerstvo má zájem, aby co nejvíce potravin, které splňují podmínky pro označení Česká potravina, bylo tímto logem viditelně označeno. Je to informace pro zákazníka, který si může být jistý, že daný výrobek pochází z České republiky a že koupí tohoto výrobku podporuje někoho, kdo tady peníze vrací do ekonomiky a kdo u nás zaměstnává lidi,“ říká ministr zemědělství Marian Jurečka.

V prodejnách Penny Market aktuálně splňuje kritéria pro označení Česká potravina nebo Vyrobeno v České republice sedm z deseti potravinářských výrobků. Mezi takové patří například sortiment ovoce a zeleniny nestandardních tvarů a velikostí, který v Penny zavedli od půlky letošního srpna a nazvali „neobyčejné kousky“.

Galerie: Penny prodává „nehezkou“ zeleninu

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Všeobecné dotazy, připomínky a tipy směřujte na adresu redakce@vitalia.cz.

Tiskové zprávy zasílejte na e-mail press@vitalia.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).