Penny Market chce revoluci, do obchodů vrací plechovky

Diskontní řetězec Penny, který působí také v Česku, chystá na svém domovském trhu v Německu obalovou revoluci. Už od června totiž do jeho obchodů v Německu zamíří podstatně více nápojů v plechovkách. Po letech, kdy plechovky jako neekologický produkt téměř zmizely z pultů německých obchodů, je tak Penny prvním velkým hráčem na trhu, který se k tomuto druhu obalu vrací.

Diskontní řetězec Penny, který působí také v Česku, chystá na svém domovském trhu v Německu obalovou revoluci.

Už od června totiž do jeho obchodů v Německu zamíří podstatně více nápojů v plechovkách. Po letech, kdy plechovky jako neekologický produkt téměř zmizely z pultů německých obchodů, je tak Penny prvním velkým hráčem na trhu, který se k tomuto druhu obalu vrací.

Od června bude řetězec prodávat ve velkém limonády a pivo v plechovkách. Jako první přijdou na řadu obchody v Severním Poryní – Vestfálsku, kde se objeví v plechovkách deset druhů nápojů.

Podle oznámení firmy lidé v plechovkách najdou jak Pepsi Colu, tak pivo včetně Plzeňského. „Nápoje v plechovkách poskytují lepší trvanlivost nápoje, jsou lehčí, pro zákazníky výhodnější,“ uvedl řetězec.

Podle zástupců diskontu Penny se nyní plechovky recyklují až z 96 procent, v devadesátých letech to bylo pouze 36 procent.

Celý článek najdete na serveru Atuálně.cz.

Čtěte téma: Pivní břicha – jsou opravdu z piva?

Většině mužů nepřibývají jen roky, ale také centimetry kolem pasu. Kde je jejich příčina?