Názory k článku
Patří ponožky do sandálů, nebo ne?

Dupree
Dupree (neregistrovaný) ---.aginet.cz
30. 7. 2009 8:40 Nový

Ponozky

celé vlákno

Osobne nejsem zvykly posuzovat textilni vybavu lidi kolem sebe, ale vsiml jsem si, ze hlavne pro zeny je to dulezita soucast socialniho chovani. Kazdopadne ponozky nenosim, a to casto ani do plnych bot. Neni to take faux-pas?

Jan Potůček aura:99

Re: Ponozky

celé vlákno

Do plných bot ponožky asi jo, aspoň já je vždycky nosím. Do sandálů nikdy. Ale je fakt, že nohy z toho nevoní :-)

Tifosi
Tifosi (neregistrovaný) ---.fokus.cz
31. 7. 2009 8:00 Nový

sandaly

btw me prijde divny, vubec si na nohu vzit nejakej ten sandal :cP

houska
houska (neregistrovaný) ---.seznam.cz
31. 7. 2009 8:35 Nový

Re: Patří ponožky do sandálů, nebo ne?

ponozky v sandalech mi na ostatnich nevadi, chapu to – ode vsech sandalu co jsem kdy mel, jsem mel odrene nohy, ale ponozky do nich pritelkyne nepovolila tak sandaly proste nenosim :)

pokud je slecne autorce prijemne chodit naha, verim ze se najde spousta lidi je pro aby klidne chodila naha … pokud se opravdu rozhodnete chodit naha, prosim dejte mi vedet min tyden dopredu, vzal bych si dovolenou a prisel bych se podivat :oP

Jarda
Jarda (neregistrovaný) ---.klfree.cz
31. 7. 2009 8:52 Nový

Poceni nohou

celé vlákno

Damy citovane v clanku a pohorsene nosenim sandalu a ponozek do nich k tomu nejspis netrpi tim, ze by se jim nozky potily. Jinak by vedely, ze uzavrene boty jsou pro cast populace v lete vicemene nepouzitelne a i v sandalech za chvili clovek plave, chodidla mu klouzou a je to velmi neprijemne a nekdy i nebezpecne. Ze se tim vnitrek boty behem sezony spolehlive znici je dalsi vec. Nevim jak ostatni ale ja zatim lepsi reseni nez nizke kvalitni pod odvadejici ponozky z prirodnich materialu nenasel.

Zet
Zet (neregistrovaný) 80.188.41.---
31. 7. 2009 8:54 Nový

Re: Poceni nohou

celé vlákno

Jednoznačný souhlas. Trápit nohy celý den ve vedru v botách není nic příjemného. A pocení nohou… Viz výše, asi s tím dámy opravdu nemají problém. Jim jejich krásné nožky netáhnou :-D

martin
martin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
31. 7. 2009 9:11 Nový

Re: Poceni nohou

celé vlákno

Také souhlasím.

On je rozdíl mezi potem mužským a ženským. Dobrý obuvník (ano opravdu existují) to ví a při koupi vás na to upozorní.

DAS
DAS (neregistrovaný) ---.46.broadband6.iol.cz
13. 8. 2009 13:05 Nový

Re: Poceni nohou

celé vlákno

A zkusil jste někdy kvalitní deodorant na nohy, pudr či tak banální leč účinnou věc jakou jsou koupele v dubové kůře? Možná byste zjistil, že plavete zbytečně.

Ramon
Ramon (neregistrovaný) ---.antik.sk
4. 4. 2011 21:34 Nový

Re: Poceni nohou

celé vlákno

To se kvuli poceni mam mejt nebo co? Meju jse vzdyt kdyz jsem umazanej, caste myti je zdravi skodlive to vam potvrdi i veda.

jahora
jahora (neregistrovaný) ---.121.broadband3.iol.cz
31. 8. 2009 0:25 Nový

Re: Poceni nohou

celé vlákno

Nízká, ne ale příliš barevná ponožka – dobré řešení, dá se v pohodě i bez ponožek (i když se mi potí nohy), ale v sandálech s koženou výstelkou a takových, aby neodíraly nárt, patu atp.!

Zet
Zet (neregistrovaný) 80.188.41.---
31. 7. 2009 8:52 Nový

Re: Patří ponožky do sandálů, nebo ne?

Už samotné sandály jsou nevzhledné a buranstvím zavánějící.

A o kolik se od sandálů liší dámské boty s podpadkem, dvěma úzkými řemínky a čímsi sotva viditelným na špičce? Opravdu jen tím podpadkem a trochu jiným vzhledem. JInak je to v podstatě totéž, volné a vzdušné boty. A pochybuji, že takové boty milá paní kostýmní výtvarnice zavrhuje. ;-)

Každopádně občas si ty ponožky do sandálů vezmu. Nemám rád studené nohy a i v parném létě bývají rána chladná. A do lesa, když občas vyrazím jen tak v sandálech, je to také šikovnější, když pak nemám nohy poškrábané, obalené jehličím a tak… Takže osobně nemám až takové výhrady, jako některé „citlivky“… :-D

Honza
Honza (neregistrovaný) 194.213.198.---
31. 7. 2009 9:01 Nový

To je úžasné!

celé vlákno

To je úžasné, na jaké blbosti je někdo schopný vydat tolik energie a napsat takovýhle článek. To je snad každého věc co nosí. Já taky veřejně nekritizuji ženský, který mají nějaký to kilčo navíc a nosí bokovky + tanga + holý pupek. Pak se sehnou a trčí jim z kalhot holý zadek a do špeků zaříznutá tanga. A to už vůbec nemluvím o těch špecích, které se valí přes lem bokovek. Ale zřejmě je vše v pohodě, protože v sandálech jsou bez ponožek a tenký pár mají diskrétně uložený v kabelce pro případ že by se po setmění ochladilo.

Jan Potůček aura:99

Re: To je úžasné!

celé vlákno

Tenhle článek vznikl na základě toho, že tu léta existuje veřejný spor, jestli ponožky do sandálů patří nebo nepatří. Autorka to téma zpracovala na zadání redakce, a zhostila se toho skvěle. O tom, že to téma opravdu pálí hodně lidí, svědčí i počet hlasujících v anketě.

Ych
Ych (neregistrovaný) 194.246.46.---
17. 8. 2013 7:52 Nový

Re: To je úžasné!

celé vlákno

... myslím, že jste trefil přímo bokovku na špíček ;-))) ......... dříve kdysi asi hřebíček na hlavičku?

martin
martin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
31. 7. 2009 9:02 Nový

A co děti?

celé vlákno

Zajímavé je, že řadě (neříkám všem) odpůrců ponožek do sandálů vůbec nevadí, když je nosí děti.

Tak radikální odsuzování ponožek do sandálů svědčí jen o nevyzrálé osobnosti. Dobře nelíbí. A co? Někomu ano, někomu ne. Jinému se nelíbí váš nos nebo jak se češete. A opovrhuje váma někdo? (No, možná ano, ale spíš kvůli názorům, než vzhledu.)

Mně přijdou nevkusné zase ty letošní rádoby moderní sandále z Tesca, často brutálních barev, vyrobené z materálu jako polyuretan. Docela by mě zajímalo, zda to viděla zkušebna.

Na oplátku: „Pokud potkáte někoho v Kanadě v sandálech a bez ponožek, můžete si být jisti, že se jedn buď o Kanaďana nebo bezdomovce.“

A ta věta se stejně pravdivá jako ta původní v článku.

Argument o příjemném chození nahý je taky akademický. Je velmi pravděpodobné, že ani v tomto autorka nemá pravdu a příjemné by jí to ve skutečnosti nebylo. I když jsou nudisti, co si vezmou pohorky (do nich ponožky) a ruksak (nic víc) a jdou na hory.

Martin
Martin (neregistrovaný) ---.179.broadband6.iol.cz
31. 7. 2009 11:44 Nový

Re: A co děti?

celé vlákno

Jo, a taky to může být Amík, Francouz, Brit, Ital, Španěl atd. Vaše odpověď „Pokud potkáte někoho v Kanadě v sandálech a bez ponožek, můžete si být jisti, že se jedn buď o Kanaďana nebo bezdomovce.“ mi vůbec nepřijde trefná.. pardon.

Jinak ponožky v sandálech jsem nosil jako dítě, ale teď dám raději přednost větrání. Je to samozřejmě každého věc, nicméně se to ani mě (muži) příliš nelíbí a ruku na srdce, opravdu to působí tak trochu nehezky.

martin
martin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
31. 7. 2009 12:52 Nový

Re: A co děti?

celé vlákno

Jistě, s ponožkama to taky klidně může být Amík nebo Francouz.

Chtěl jsem tím jen říct to, že i zcela normální jev lze popsat pejorativně.

Jinak ale ponožky v sandálích není vůběc „východní“ specifikum, jak se mnozí metrosexuálové domnívají. Diskuse na toto téma se vedou naprosto všude v přibližně stejném zastoupení skupin pro a proti.

Jen ti naši rádoby světoběžíci typu postavy Simony Stašové z Románu pro ženy to přisuzují Čechům, Polákům, Ukrajincům a pod.

martin
martin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
31. 7. 2009 13:18 Nový

Re: A co děti?

celé vlákno

Nehezky působí nehezké ponožky. Ostatně jako všechno nehezké.

To, že kdekdo nosí prádlo, které taky neni označováné jako sexy, neznamená, že je nepěkné nosit spodní prádlo.

Já nevím proč si všichni bezponožkoví zastánci vždy představují umaštěného valibuka s „přetýkající“ bagetou, s berbudama na půl žerdi a ponožkama (nejlépe s dírou) buď vytaženýma pod kolena nebo s plandajícíma před palcem. A navíc takovou představu vnucují i ostatním.

S pěknou ponožkou vypadá noha v pěkné sandály velmi dobře a často víc sexy než bosá (podobně jako žena v pěkných plavkách vypadá často lépe než nahá).

the most royal one
the most royal one (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
31. 7. 2009 9:04 Nový

Ale co

celé vlákno

Az se vsechny osoby zenskeho pohlavi bez rozdilu veku, zamestnani a vseho ostatniho prestanou maskovat nanasenim vrstev ropnych produktu na sve drzky, zvazim otazku ponozek v sandalech. Do te doby si vyhrazuji pravo jednou chodit v sandalech bez ponozek, jednou s – podle sandalu, ponozek a hlavne sveho uvazeni. Stadnost nekterych jedincu nezna mezi.

Justas
Justas (neregistrovaný) 160.216.101.---
31. 7. 2009 9:13 Nový

Re: Ale co

celé vlákno

Pokud někdo nezvolí „neutrální“ řešení v podobě jedné ponožky, je mi to taky putna. Sám ponožky do sandálů nosím, protože teploty nad dvacet stupňů považuju za vysoké a při pětadvaceti se pomalu začínám tavit. Pokud s tím máte někdo problém, jděte se s ním třeba vyfotit.

J
J (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
31. 7. 2009 9:13 Nový

Námět: Podkolenky

celé vlákno

Nemohla by autorka napsat něco o podkolenkách? To bych se taky mohl pobavit jejím názorem.

Jan Potůček aura:99

Re: Námět: Podkolenky

celé vlákno

Díky za tip, podkolenky si určitě časem vezmeme na Vitalii taky na paškál :-)

vlasto
vlasto (neregistrovaný) 213.185.164.---
31. 7. 2009 9:35 Nový

Rada chodis naha?

Ze chodis rada naha je asi informacia ktora sa mi pacila najviac z celeho clanku.

… a hned potom tvoj popis typka z trickom v nohaviciach a ladvinkou.

btw. svet IT, ktory je s ponozkovym fenomenom intimne spaty, zareagoval velmi pozitivne na tvoj vtipny clanok.

Honza
Honza (neregistrovaný) ---.155.broadband6.iol.cz
31. 7. 2009 10:20 Nový

Proč nosím ponožky do sandálů

celé vlákno

Protože:

  • sandály jsou pro mne příjemná otevřená obuv na léto (proto nosím sandály). Zkrátka to větrá.
  • mám zrzavé vlasy a odpovídající typ kůže. Pořídit si spáleniny na sluníčku je pro mne velmi snadné. Ponožky mi slunce přímo na nárty nepustí. Mazat si nohy opalovacím krémem, který pak setřu o pásky bot (s mastným pocitem na nohou, na které se lépe lepí vzpomínané ptačí exkrementy) pro mne není příjemné.
  • o lepším odvodu potu se rozepisovat nemusím.

Móda je pro mne pouze snaha být zajímavý za cenu zdravotní újmy. Bokovky a krátká trička (ledviny), boty na podpatku (namáhání šlach, kloubů a svalů), tanga (potíže náchylnějších osob v intimní oblasti), piercing (poškození oddělení vnějšího a vnitřního prostředí…), odbarvování (a tím vystavení těla další dávce chemie) a tak dále. Kdo chce, ať se tak chová, je to jeho tělo.

Ale koukat na mne (a kohokoliv) skrz prsty jen proto, že má textilii v děravé obuvi?

PS: Při dešti si ty ponožky klidně sundám, protože nevýhody převáží nad výhodami…

Mirek
Mirek (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
10. 8. 2009 8:27 Nový

Re: Proč nosím ponožky do sandálů

celé vlákno

Ahoj Honzo, je to dobře, že nosíš ponožky do sandálů. Já taky, a líbí se mně to. Často vidím, že kdo má ponožky, má zároveň plné boty. A kdo má sandály, je bez ponožek. Jsem rád, když narazím na výjimku. A že jsem těch výjimek viděl letos dost. Sám ponožky nosím. Zkusil jsem jednou jít v sandálech bez ponožek, a odřel jsem si nohu. Tak teď už jen ponožky.

Honza
Honza (neregistrovaný) ---.155.broadband6.iol.cz
11. 8. 2009 10:06 Nový

Re: Proč nosím ponožky do sandálů

celé vlákno

Zdravím Mirka :-) Přiznám se, že jsou dny, kdy vyrazím bez ponožek – třeba na loďky nebo k vodě – je to pro mne příjemnější (mokré fusky nejsou nic moc).

Neříkám „Ponožky do sandálů vždy!“, nebo „Nikdy“. Myslím si, že kecat do toho lidem z důvodu „módy“ je hloupé. A za ponožky v sandálech někoho odsuzovat vskutku ubohé.

bezponožka
bezponožka (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
28. 8. 2010 22:53 Nový

Re: Proč nosím ponožky do sandálů

celé vlákno

to je odpornej hnus.

il
il (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
31. 7. 2009 11:08 Nový

Helena Fišerová zaspala - ponožky jsou sexy

celé vlákno

Autorka zaspala dobu. Ponožky v sandálech jsou naopak „trendy“ (kromě bílých sportovních):

http://2.bp.blogspot.com/…twalk-01.jpg

http://3.bp.blogspot.com/…twalk-02.jpg

http://4.bp.blogspot.com/…twalk-03.jpg

Tak nevím, kde jsou ty návrhářky z článku zalezlé.

il
il (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
31. 7. 2009 11:12 Nový

Re: Helena Fišerová zaspala - ponožky jsou sexy

celé vlákno
rottik
rottik (neregistrovaný) 89.203.134.---
31. 7. 2009 12:09 Nový

zima

celé vlákno

napadlo vas nekoho ze treba je tomu co ma ponozky proste jenom zima?! co kdyz je ma treba jen docasne.

Helena Fišerová aura:98

Re: zima

celé vlákno

Ano, napadlo. Viz článek: „Pak jsou ještě výjimečné situace, kdy trávíte večer venku, ochladí se a ponožky, ač máte sandále, jsou jedinou záchranou“

Stevo
Stevo (neregistrovaný) 94.76.253.---
31. 7. 2009 14:38 Nový

Re: zima

celé vlákno

Ale su aj ludia, ktorym je zima aj ked je den a je teplo. Jednoducho je mi na nohy bez ponoziek zima.

Svatekr
Svatekr (neregistrovaný) ---.802.cz
31. 7. 2009 12:13 Nový

Bez ponožek, bos

celé vlákno

Já to řeším harcore – chodím bez bot úplně a mám klid. Je teda občas nutné odpovídat na různé otázky třeba ohledně mé sociální situace či duševního zdraví, ale nijak zvlášť mě to neomezuje.

Mirek
Mirek (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
10. 8. 2009 8:05 Nový

Re: Bez ponožek, bos

celé vlákno

Jsi mně sympatický, že chodíš bos. Je to nejlepší. Zdaleka už nejsi sám. Viděli jsem spoustu bosých lidí letos v létě. Já teda nosím sandále i ponožky. Rád se zouvám v čajovně. Tam je spousta kluků v ponožkách, ale i bosých bez ponožek. Párkrát jsem si ty ponožky zul a šel přes venkovní veřejnou cestu na záchod úplně bos. A jednou dokonce v ponožkách… Ale jinak se mně líbí sandále bez ponožek, ale i v ponožkách. Ale nejradši mám fakt nohy úplně bosé, ať už v ponožkách nebo bez ponožek. (Jen si myslím, že jít venku v ponožkách je větší odvážnot než jít bos bez ponožek.)

Peto
Peto (neregistrovaný) 194.154.225.---
31. 7. 2009 12:59 Nový

sandále vs. cech

celé vlákno

Nikdy som nebol v kanade, ale v chorvátsku môžte podla ponožiek v sandáloch bezpečne identifikovať českého turistu. Osobne, sandále nosím rád, ale z estetických dôvodov ponožky v sandáloch nenosím. Uznávam však že je to praktické. Asi záleží na človeku ako je založený, či prakticky alebo esteticky.

martin
martin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
31. 7. 2009 13:22 Nový

Re: sandále vs. cech

celé vlákno

Jestli ono to nebude tím, že je to v Chorvatsku samej českej turista :-)

To mi připomíná jednu chytrou anketu, kdy zjišťovali, jestli víc řidiču jede v pomaleším pruhu v zácpě, nebo v tom o něco rychlejším. Výsledkem ankety bylo, že víc řidičů bohužel jede v tom pomalejším pruhu. A teprve pak si někdo uvědomil, že asi na nic jiného přijít nemohli.

Mr.Slider
Mr.Slider (neregistrovaný) 192.39.180.---
31. 7. 2009 13:59 Nový

Ponožky do sandálů nikdy

celé vlákno

Ponožky do sandálů nenosím. Přijde mi to nepohodlné a paří se v tom noha. Když už nohu větrám tak bez ponožek. Navíc je to nevkusné nosit ponožky do sandálů.

Byl jsem na dovolené na horách a jeden mladý muž tam měl ponožky v sandálech. Ještě dost vysoko vytažené. Nenašla se jediná žena, která by se mu nesmála. Všechny to odsoudily jako něco naprosto hrozného. Takže pokud je mužům jedno, co si myslí o nich ženy, ať si klidně nosí ponožky. Většině to ale asi jedno není, a pak nezbývá, než se přizpůsobit a ponožky do sandálů prostě nenosit.

Pepa
Pepa (neregistrovaný) ---.sun.com
31. 7. 2009 14:33 Nový

Re: Ponožky do sandálů nikdy

celé vlákno

Názor žen mě zajímá. Nezajímá mě názor slepic. Takže když je mi zima, tak si ponožky do sandálů vezmu. Slepice ať si klidně kvokají.

Veronika
Veronika (neregistrovaný) ---.179.broadband6.iol.cz
31. 7. 2009 14:49 Nový

Re: Ponožky do sandálů nikdy

celé vlákno

Ale autorka článku přeci připouští, že když je někomu zima, tak je to v pořádku.. Lidi, uvolněte se trochu!!

martin
martin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
31. 7. 2009 15:12 Nový

Re: Ponožky do sandálů nikdy

celé vlákno

Bohužel se to ale utopí v záplavě těch nesmyslných argumentů. A stejně se nemohu zbavit dojmu, že tu výjimku tam autorka dala tak trochu alibisticky. Asi by se ten článek dal napsat lépe a realističtěji. Extrémní akce vyvolávají odpovídající reakce. Takhle to vypadá, že byla autorka na nějaké dámské jízdě, cestou s ostatními uviděla někoho, komu víc zaleží na obsahu než formě, pěkně ho mezi sebou zdrbly a rozhodna se z fleku o tom napsat _vlastní názor_, jaký je to humus. Nikoli jestli ponožky do sandálů patří nebo ne. Ale jen jaký je to nevkus. A ještě si přisadí, že to jsou celí Češi. No jak už bylo napsáno – Román pro ženy.

Helena Fišerová aura:98

Re: Ponožky do sandálů nikdy

celé vlákno

Martine, děkuji Vám za názor. Ráda bych Vás ubezpečila, že jsem článek rozhodně nepsala po dámské jízdě. Budete se divit, ale námět pochází od muže! To, že jsou ponožky v sandálech nevkusné a noha by měla (zejména v létě) větrat je fakt. Dokonce i výrobci sandálů mi potvrdili, že boty jsou vhodné k nošení BEZ ponožek.

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.246.broadband10.iol.cz
31. 7. 2009 16:56 Nový

Re: Ponožky do sandálů nikdy

celé vlákno

To že jsou ponožky v sandálech nevkusné není fakt, ale pouze Váš subjektivní názor. A když něco takového nedovedete rozpoznat, tak si myslím, že jste tuctová pisálka, která stojí za prd.

Jan Potůček aura:99

Re: Ponožky do sandálů nikdy

celé vlákno

Aha, a kolik článků a jaké kvality jste napsal Vy, Petře? Podepíšete se pod tenhle názor celým jménem? Jmenujete se vůbec Petr? Ono se to hezky kritizuje, když jste anonymní…

Honza
Honza (neregistrovaný) ---.155.broadband6.iol.cz
11. 8. 2009 10:23 Nový

Re: Ponožky do sandálů nikdy

celé vlákno

Zdravím Vás. Vy se jmenujete Jan Potůček? Můžete nám to nějak dokázat? Co na tom, jakou přezdívku kdo zvolí (pokud reaguje slušně v mezích zákona). Je snad slušný příspěvek anonyma méně hodnotný, pokud má hlavu a patu?

Na to, aby člověk poznal, zda se mu nějaký článek subjektivně líbí nebo nelíbí, nemusí umět psát. Také se Vám jistě stalo, že jste šel z kina, případně od televize, rozladěn kvalitou shlédnutého snímku. A musíte proto být režisér a scénárista? Jistě ne.

Kolega diskutující, Petr, patrně reagoval na překroucený výklad a nešťastné slovní spojení, na které si zareaguji i já:

„To, že jsou ponožky v sandálech nevkusné a noha by měla (zejména v létě) větrat je fakt. Dokonce i výrobci sandálů mi potvrdili, že boty jsou vhodné k nošení BEZ ponožek.“

Tedy:

  • „noha by měla (zejména v létě) větrat je fakt“ – s tím souhlasím
  • „To, že jsou ponožky v sandálech nevkusné je fakt“ – tak to ani náhodou, vkus je otázkou osobního pocitu, nikoli obecného dogmatu
  • „Dokonce i výrobci sandálů mi potvrdili, že boty jsou vhodné k nošení BEZ ponožek.“ – IMHO znamená, že si o pásky nesedřu nárt a proto je mohu nosit bez ponožek. Ne, že jsou určeny pro nošení bez ponožek. Vidím tu pouze zmíněno, že když si ponožky do sandálů nevezmu, tak mi noha zůstane celá.

Tož asi tak…

tarag
tarag (neregistrovaný) 78.108.103.---
25. 8. 2009 0:16 Nový

Re: Ponožky do sandálů nikdy

celé vlákno

Není důležitý počet článků na to, aby měl člověk vlatní názor. Kdo dělá novináře, píše články, kdo dělá doktora, léčí lidi. Napsat tendenční článek není žádné umění. A tenhle článek prostě je tendenční, protože nepřináší k tématu nic nového. Kdyby se autorka trochu víc zajímala o důvody pro a proti, byl by to dobrý článek, který by čtenáře inspiroval a priměl zamyslet se. A kdyby na závěr uvedl, že přestože se to někomu může zdát směšné či nevkusné, není třeba se lidem nosícím ponožky do sandálů posmívat, ale respektovat jejich volbu, byl by to výborný článek. :-)

Zdeno
Zdeno (neregistrovaný) ---.233.104.77.cpsnet.cz
25. 10. 2009 21:56 Nový

Re: Ponožky do sandálů nikdy

celé vlákno

>Aha, a kolik článků a jaké kvality jste napsal Vy, Petře?
>Podepíšete se pod tenhle názor celým jménem?

Tak toto vyslovene neznasam. Ak niekto nic nenapisal, nespravil, nenaprogramoval nema moznost kritizovat.
A nakoniec to klise o mene to ste si fakt mohol odpustit.

PS: Ucelom clanku bolo vyvolat flame v diskusii co sa velmi dobre podarilo. Neznizujte sa k tomu pomahat flamovat. Ked to robi autor alebo sefredaktor tak „Je to snad největší faux pas!“

martin
martin (neregistrovaný) 193.34.100.---
31. 7. 2009 17:18 Nový

Re: Ponožky do sandálů nikdy

celé vlákno

To, že by noha měla větrat je fakt. To, že jsou ponožky nevkusné, fakt není a práve proto je to téma, o kterém se diskutuje. Kdyby to byl fakt, tak se to neřeší. Možná, že než řešit otázku, zda nosit, či nenosit je konstruktivnější řešit otázku, že pokud už se rozhodnu si dnes vzít do sandálů ponožku, tak _jakou_.

Není to tak dávno, co podobně psalo o parfémování ve stylu Češi, Poláci a Rusáci smrdí. Nedávno psali, že hasiči vyjeli k zásahu, kde omdlelo několik lidí. Zjistili, že to způsobil parfém jedné z dam. „Na západě“ jsou dokonce případy, kdy se staví oddělené výtahy pro zaměstnance, kteří používají parfémy. Atd.

Od muže mě to také nepřekvapuje. Ostatně můžete napsat podobně kontroverzní článek na téma holení podpaží mužů ano či ne. Řadím to téma z určitého pohledu do stejné kategorie.

Tohle strikní odmítání, upnuté názory, konzervativismus spíš patří ke standardnímu společenskému oblékání. Sportovní móda tak konzervativní určitě není a naopak trendy se spíš řadí více do extravagantní módy, která naopak bortí jakékoli zažité konvence. (Nejsem expert na módu, je to jen můj názor.)

Když Procter&Gamble pořádal výběrové řízení pro jednu marketingovou kampaň. Přiletělo do Maďarska celé letadlo profi návrhářů, pro které byly ponožky v sandálech naprosto nezajímavý element a kralovali pepito sakama a pod.

Honza
Honza (neregistrovaný) ---.pilsfree.net
2. 8. 2009 11:03 Nový

Re: Ponožky do sandálů nikdy

celé vlákno

To je tedy báječný. Použiji paralelu s parfémy, jak se už vyskytlo v jiných příspěvcích: Parfémy jsou nevkusné, protože většinou ostatní lidé mají parfém který mi nevoní. Tělo by mělo být pěkně na vzduchu a dýchat. Dokonce i pán bůh, stvořitel světa, nám potvrdil že lidské tělo je určené pro používání BEZ parfémů!

Jan Potůček aura:99

Re: Ponožky do sandálů nikdy

celé vlákno

Článek vznikl na zadání redakce, autorka zpracovala téma, které dostala přidělené. A zpracovala ho skvěle!

Honza
Honza (neregistrovaný) ---.155.broadband6.iol.cz
11. 8. 2009 10:29 Nový

Re: Ponožky do sandálů nikdy

celé vlákno

O tom žádná. Článek je čtivý, nenudil, případy z praxe jsem se dočetl, dokonce i uznání tolerance se ukázalo. Rozsah i styl zpracování oceňuji a autorku chválím.

Jen místo subjektivního pohledu na celý „problém“ zde autorka svůj názor vydává za obecnou pravdu. Že ponožky v sandálech jsou fuj. Neříkám, že její názor nikdo nesdílí, ale publikovat svůj osobní pocit jako obecný fakt bylo vskutku nešťastné :-).

(…pokud se najde rýpal, ať si přečte nejprve celou diskuzi)

tarag
tarag (neregistrovaný) 78.108.103.---
25. 8. 2009 0:06 Nový

Re: Ponožky do sandálů nikdy

celé vlákno

Nojo, posmívání se je normální lidská vlastnost. Mě třeba vadí kolem nohou průvan. Někdo se tomu může smát, ale já si vezmu ponožky ať se dámičky třeba vzteknou. :-)

Jan Potůček aura:99

Re: Ponožky do sandálů nikdy

celé vlákno

A slepice je v tomto případě kdo?

Stan
Stan (neregistrovaný) ---.cablenet.cz
1. 7. 2010 13:16 Nový

Re: Ponožky do sandálů nikdy

celé vlákno

Mojí ženě to nevadí a do sandálů si klidně ponožky vezme. Takže se naštěstí najdou i normální nezmanipulované ženy. Jinak je ale bohužel většina z toho stáda, které by chodilo po čtyřech kdyby to bylo „in“.

Agni
Agni (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
2. 4. 2012 23:05 Nový

Re: Ponožky do sandálů nikdy

celé vlákno

Tak jsem asi jediná ženská, která by se na toho chlapíka v horách nedívala s opovržením :). Kdybych si ho všimla, tak asi jen proto, že si odvažuje brát si do terénu otevřené boty. Ani mě nikdy nenapadlo, že ponožky v sandálech mohou představovat dilema. Asi proto, že móda je to poslední, co mě zajímá.

Tomas
Tomas (neregistrovaný) ---.cedo.cz
31. 7. 2009 16:10 Nový

Diktat

celé vlákno

At si nosi kazdy, co chce, kdyz mu to vyhovuje. Nesnasim jakykoliv diktat od navrharu pres radoby odborniky na modu az po posledniho modne-novinarskeho poskoka, ktery kdyby porad druhym nekecal do zivota, zdechl by hlady, protoze normalne by se uzivit nedokazal. Vazena(?) autorko, prestante resit kraviny a jdete delat neco normalniho.

MX
MX (neregistrovaný) ---.802.cz
1. 8. 2009 8:12 Nový

Re: Diktat

celé vlákno

treba hazet lopatou … u toho lze nosit nejlepe gumaky a v tech si nozicka teprve uzije, gor v lete, fusekle nefusekle* :-) Jen bych si dovolil taktne upozornit, ze po osmihodinove pracovni dobe je uz mozna lepsi ty gumaky nesundavat, nasledky pro okolni ekosystem mohou byt katastrofalni :-)

  • – optimalni do gumaku je hruba karovana fusekle (pozor, ne bila, to je vrchol nevkusu), dobre se z ni zdime pot a v horkych letnich mesicich to v gumaku zacne cvachtat az mnohem pozdeji.

Dalsi velkou vyhodou gumaku je, ze se vam na nohy nebudou lepit zadne vykaly ani kdyz do nejakeho slapnete :-)

Jan Potůček aura:99

Re: Diktat

celé vlákno

Autorka neřeší kraviny, napsala článek na zadané téma. A napsala ho velmi dobře. Když Vám tolik vadí, nemusíte ho číst.

tarag
tarag (neregistrovaný) 78.108.103.---
25. 8. 2009 0:23 Nový

Re: Diktat

celé vlákno

To nedává smysl. Názor si mohu udělat až po přečtení. Člověče, vy jste kašpar a jak si pěkně nadbíháte. :-)

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
31. 7. 2009 17:19 Nový

Dotaz

Proč jsou ponožky v sandálch nevkusné? podle čeho se usuzuje co je vkusné a co nevkusné? Pokud se podíváte na módní přehlídky je tam,podle mne, mnoho modelů nevkusných.Vkus se během doby mění ,to co bylo vkusné počátkem 20átých let dnes neobstojí, tak jak chcete argumentovat vkusem? Můžete říct že něco není tam a tam módní,nikoliv vkusné. PS,ponožky v sandálech nenosím, sandály ale rozhodně za „nevkusné“ nepovažuji, ostatně je to historicky nejstarší obuv.

Krakonos
Krakonos (neregistrovaný) ---.179.broadband6.iol.cz
31. 7. 2009 17:28 Nový

Vtipny text!

Ja teda myslim ze ponozky v sandalech jsou vrcholem nevkusu. Okolo vecerniho taboraku nebo v letnim kine nebo na vecerni prochazce okolo rybnika to beru!!! Neco jineho je to vsak na ulici ve meste. Kolikrat jsem musel vysvetlovat kamaradum ze zahranici proc white socks in sadals… Jo a mimochodem u clanku jsem se fakt rezal. Nenechte se odradit slecno nebo pani Heleno.

mirmur
mirmur (neregistrovaný) ---.213-81-156.telecom.sk
31. 7. 2009 21:57 Nový

namet na dalsi clanok

celé vlákno

na temu, chodit alebo nechodit naostro (bez spodneho pradla) cez leto :-D

Pepa
Pepa (neregistrovaný) ---.179.broadband6.iol.cz
1. 8. 2009 9:31 Nový

Re: namet na dalsi clanok

celé vlákno

ženy by rozhodně měly chodit BEZ spodního prádla, když mají sukni :-)

Jan Potůček aura:99

Re: namet na dalsi clanok

celé vlákno

Ano, dodal bych jen, že hezké ženy… :-)

I-Worm
I-Worm (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
29. 7. 2012 13:48 Nový

Re: namet na dalsi clanok

celé vlákno

Chcete snad naznačit, že znáte i jiné, nežli hezké ženy?

Jan Potůček aura:99

Re: namet na dalsi clanok

celé vlákno

Ano, to téma taky připravujeme :-)

mirmur
mirmur (neregistrovaný) ---.213-81-156.telecom.sk
31. 7. 2009 22:06 Nový

sandaly v dazdi

Asi sa budes cudovat, ale prave za mokra by si mala dat do sandalov ponozku. Hlavne ked mas sandal s kozenou naslapnou vrstvou. Inak by sa ti noha v sandaloch celkom fajne klzala a celkom jednoducho by si mohla vyvrtnut clenok.

Šárikuk
Šárikuk (neregistrovaný) ---.eurosignal.cz
31. 7. 2009 23:34 Nový

Do sandálů ponožky patří! Nejsem ovce

Dle mého názoru je vskutku nevhodné nenosit ponožky do sandálů. Já osobně je nosím. Jde mi o pohodlí a to, že nestojím o nohy obalené prachem. Zvláště ve městě si nedovolím nenosit ponožky. Nejsem ovce, abych dal na názory ostatních. Mě jde o vlastní pohodlí. Já taky netípám kolemjdoucím cigárka, i když mám sto chutí to udělat. Nechte nás ponožkáře na pokoji! :-D

Jinak ponožky si neberu na pláž a když chodím po zahradě. Tam vím, že žádné sr…y nemáme. ;) Prostě a jednoduše řečeno, nejsem prase. Snažím se nosit ponožky, které jsou zdravotní a pot pro ně není problém. I proto je nosím.

dracul
dracul (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
1. 8. 2009 1:00 Nový

Re: Patří ponožky do sandálů, nebo ne?

celé vlákno

to prolinkovani tohoto clanku s rootlem byl dobrej tah, takova veeelka navstevnost a tolik nazoru, krasa:)

ps: jo a kdyby ste chodila naha, myslim ze by se na vas nikdo nezlobil. zvlaste mi ctenari roota:D

MX
MX (neregistrovaný) ---.802.cz
1. 8. 2009 8:13 Nový

Re: Patří ponožky do sandálů, nebo ne?

celé vlákno

a myslis, ze by chodila naha bez ponozek nebo s ponozkama ? :-)

Jan Potůček aura:99

Re: Patří ponožky do sandálů, nebo ne?

celé vlákno

Bingo :-) Čtenáři Rootu jsou prostě cool…

Honza
Honza (neregistrovaný) ---.pilsfree.net
2. 8. 2009 11:07 Nový

Re: Patří ponožky do sandálů, nebo ne?

celé vlákno

Akorát bychom potřebovali nějaké fotky k posouzení. Je totiž důležité, po vzoru módní policie, objektivně rozhodnout jestli je to vrchol vkusu, jakž takž tolerovatelné a nebo dokonce snad vrzhol nevkusu ;-).

jehovista
jehovista (neregistrovaný) 84.42.166.---
2. 8. 2009 2:04 Nový

Kdy uz ta pipka rekne...

…proc je to nevkusne?

kirast
kirast (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
2. 8. 2009 14:54 Nový

Tento článek je důkazem,

celé vlákno

že hloupost odkvetla a vydala své plody. Rád bych věděl, co je komu do toho, jestli někdo nosí nebo nenosí ponožky. Jestli se vám dotyčný nelíbí, nevšímejte si ho. Stále na vás zbyde ještě téměř nekonečně mnoho lidí, kteří se vám líbí. A ten, co se vám nelíbil se zase bude líbit někomu jinému. Ale nerozšiřujte hned, jaký k němu máte vztah, protože vám by se nejspíš také nelíbilo, kdyby ostatní hned zveřejňovali, co se jim nelíbí na vás. Rozhodně moje hodnocení byste si za rámeček nedala.

Jan Potůček aura:99

Re: Tento článek je důkazem,

celé vlákno

Zkuste se zeptat ve svém okolí, co si myslí o ponožkách v sandálech. Možná budete překvapen, kolik lidí tohle téma řeší. Mimochodem, právě tento článek a anketa v něm jsou nejnavštěvovanější za poslední dva týdny.

martin
martin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
3. 8. 2009 21:22 Nový

Re: Tento článek je důkazem,

celé vlákno

Kolem mne to řeší nejvíc skupina, která by se dala označit za FTVSáky. Ostatní to moc neřeší.

S tou návštěvností zrovna toho článku, který za to vděčí čtenářům rootu, jste si tak trochu podrazil kolena. Ale jinak chápu jak to myslíte.

tarag
tarag (neregistrovaný) 78.108.103.---
25. 8. 2009 0:30 Nový

Re: Tento článek je důkazem,

celé vlákno

Jasně, prostě okurková sezóna. Server nemá žádnou návštěvnost, tak řeší blbiny po vzoru dámských časopisů. Dodneška se s kamarádama řehtáme, když si vzpomenem na chudáky holky na táboře, jak řešily rubriku „Saly radí“ nebo jak se to jmenovalo v „Bravíčku“. :-D Tohle je přesně ten případ.

tata
tata (neregistrovaný) ---.91-127-176.t-com.sk
6. 8. 2009 10:31 Nový

nestyd se

…"Tím nejpádnějším je skutečnost, že jim to přijde pohodlné (mně zas přijde pohodlné chodit nahá, a chodím tak snad po ulici?). " … treba to jen skusit … jde to

libynn
libynn (neregistrovaný) 82.117.159.---
6. 8. 2009 10:44 Nový

Patří ponožky do sandálů, nebo ne?

Samozřejmě,že patří,ale i nepatří.Protože každýmu přece vyhovuje něco jinýho.Mám rád lidi,kteří jsou svoji a nenechají se ovlivňovat všelijakými Estéty či Návrháři.Myslím si,každý má svoji jedinečnou představu o tom-jak se oblékat,jakou mít z ahradu,koupel­nu,jaké tvary a barvy např. v obýváku

Alfred
Alfred (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
14. 8. 2009 12:47 Nový

Ponožky ano i ne

celé vlákno

Když je teplo, tak chodím v sandálech bez ponožek, když je chladno tak si ponožky vezmu. A názory nějakých pomatenců kteří si hrají na ARBITER ELEGANTIARUM (najdi si, kdo to je), mě vůbec nezajímají.

jahora
jahora (neregistrovaný) ---.121.broadband3.iol.cz
31. 8. 2009 0:19 Nový

Re: Ponožky ano i ne

celé vlákno

Přesně tak, možná jen – ke kraťasům spíše bez ponožek, dlouhé kalhoty – i v ponožkách, chce to jakýsi cit.

Me
Me (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
24. 8. 2009 20:56 Nový

Chodím doma téměř nahý

jen v ponožkách a sandálech :D

tarag
tarag (neregistrovaný) 78.108.103.---
24. 8. 2009 23:52 Nový

Mokré ponožky?

Setrvala bych v mokrých ponožkách? Dovedete si představit, co by to udělalo s kůží?

To vím náhodou úplně přesně. Ponožky uschnou a nohám se nic nestane. :-)

Emilio
Emilio (neregistrovaný) ---.802.cz
25. 8. 2009 16:19 Nový

Ponožky

Někteří lidé mají pocit , že vše musí jít změřit , označit, pojmenovat , kritizovat , nařizovat, vytvářet kodexy ,pravidla ,veřejné mínění aj. Mnozí si na těchto základech vybudovali prosperující firmy a ovládají tím trhy a lidskou chásku , která nemá svůj vlastní názor a nechává se ovlivnit jejich smyšlenkami. Většina těch, kteří jsou nespokojeni sami se sebou trpí flustracemi a jinými neduhy , vytváří svoje pohledy na jiné lidi , které presentují jako jediné správné,aby si tím pozvedli svoje ego . Bulimické pochodující věšáky po přehlídkových molech mají být vzorem krásy a estetiky?
Ten kdo má zdravý rozum si samozřejmně z takhle postižených naninek nic nedělá a nosí to co mu nejvíce vyhovuje .

jahora
jahora (neregistrovaný) ---.121.broadband3.iol.cz
31. 8. 2009 0:12 Nový

to záleží

na každém, ponožka nízká ano, vysoká nikoli. Osobně nejraději bez ponožek – noha větrá, ale pozor – sandály jedině s koženou podešví, aby člověk nestál bosý na gumě!!! To je pak velmi nepříjemné, nohy se potí, takže radeji dražší a kvalitnější obuv!

Ivan
Ivan (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
3. 9. 2009 0:56 Nový

Nevkusné to je bez ponožek.

Bez ponožek je člověk jako nahý. To se hodí třeba na pláž, nebo někde stranou od lidí, ale ne do města. Když pak vidíte třeba v tramvaji člověka v sandálech bez ponožek jak mu z nich koukají špinavý, skřivený a jinak postižený nohy, tak teda nic moc. No a někdo má ještě k tomu nalakovaný nehty na nohách. Ale je to každého osobní věc. Jinak jsou také boty u kterých se nedá přesně určit jestli to jsou sandály nebo ne. Další námět by mohl být například o polobotkách ke kraťasům, samozřejmě jestli s ponožkama nebo bez, v jaké délce, barvě a podobně.

pragmatik
pragmatik (neregistrovaný) ---.fnmotol.cz
20. 12. 2009 15:29 Nový

Re: Patří ponožky do sandálů, nebo ne?

obleceni nosim abych nezmrznul, ne proto abych maskoval prislusnost k socialni kastě

bob
bob (neregistrovaný) ---.vodafone.cz
28. 4. 2010 23:16 Nový

praktické

celé vlákno

Snad nejsou ponožky v sandálech krásné a modní, ale jinak jsou praktické. Když chodím týden bez ponožek někde v rozvojovém světě – jak ty sandály smrdí bych vám nepřál…směs potu a svinstva z ulice z těch bot nejde ani vydrhnout (nemluvím o gumových) a vyčistí se pouze dlouhým nošením a denním praním ponožek. Doma to není tak kritické, ale taky žádný ideál. A když se mi zpotí noha, tak ve svých trekáčích pěkně kloužu- s ponožkami ne… Ponožky do půl lýtek se mi ale taky hnusí a naopak vidět nemocné nohy bez ponožek je dost hnusný.

bez přezdívky
bez přezdívky (neregistrovaný) ---.plzen-city.cz
25. 8. 2010 9:21 Nový

praktické

celé vlákno

Nosím ponožky do sandálů vždy. Má to jen jediný důvod – opatření proti puchýřům. Jinak bych ponožky nenosil.
PS: nevím, proč by se neměly ponožky nosit, když jsou se sandály barevně sladěny a nejsou děravé.

bezponožka
bezponožka (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
28. 8. 2010 22:55 Nový

Re: Patří ponožky do sandálů, nebo ne?

celé vlákno

Není nic odpornějšího než chlap s ponožkama v sandálech.
Pochopim, že to někdo nosí ze zdravotních důvodů. Ale mladí lidé? Ze strachu, že si odřou nožičku? Tfuj.

jehovista
jehovista (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
22. 4. 2011 18:47 Nový

Re: Patří ponožky do sandálů, nebo ne?

celé vlákno

To si mam odrit nozicku kvuli tomu, ze mas nejakou estetickou uchylku?

Trudoch
Trudoch (neregistrovaný) 109.195.32.---
4. 4. 2011 21:41 Nový

Nenosi je jen metrosexualove a homosxualove.

celé vlákno

Kdyz na ulici vidite chlapa v sandalech bez ponozky zak jsi muzete byt jisti ze jde o metrosexuala nebo homosexuala :-) Normalni lidi proste modu neresi a chteji hlavne pohodli.

PetrS
PetrS (neregistrovaný) ---.uhk.cz
22. 4. 2011 10:18 Nový

Re: Nenosi je jen metrosexualove a homosxualove.

celé vlákno

Pod takovyto nazor bych se take klidne podepsal.

Tento clanek jsem vygooglil pote, co se mi kolegyne zminila o skutecnosti, ze si me jine kolegyne dobiraji kvuli mym ponozkam.
Nezastiram, ze jsem vedel o tom, ze na me ponozky nekteri lide koukaji skrz prsty. Vetsinou se jedna o "sampony", buzeranty, nebo o ty zeny, se kterymi bych tak jako tak nerad ztracel cas.

Takze je mi uplne jedno, co si ostatni mysli o ponozkach v sandalich. Ja je nosim protoze to tak mam rad a citim se dobre. Pokud jsem kdekoli ve svete na zaklade svych ponozek identifikovatelny jako Cech, budu na to hrdy a nebudu delat svemu narodu ostudu.

Pokud kdekoli na svete narazim na cloveka, ktery by s tim mel problem, bude pro mne otazkou cti s nim ukocit jakekoli spojeni.

jendaL
jendaL (neregistrovaný) ---.3.sdl.core.ttnet.cz
13. 7. 2011 0:01 Nový

Re: Nenosi je jen metrosexualove a homosxualove.

celé vlákno

Také 100% souhlasím. Pokud je někdo tak ujetý, že jiného člověka odsoudí na základě ponožek v sandálech, je to podle mě důkaz nevyzrálé osobnosti. O ženách, které tohle řeší, si prostě myslím své (oni ať si zase myslejí co chtějí o mně). Nestojím o jejich společnost.
Jinak podobně mě kdysi rozčílilo téma barvy ponožek, které jsou "vhodné" v závislosti na barvě bot... takže do černých bot - černé ponožky; do hnědých bot - černé. Do bílých bot - jedině černé... všechno ostatní je špatně a je to buranství.
Kdo tohle vymýšlí? Jakým právem se po mě chce, abych na tuhle dětinskou komedii přistupoval?

Mája
Mája (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
12. 7. 2011 21:50 Nový

Re: Patří ponožky do sandálů, nebo ne?

A co se nosí do lodiček? Je to také faux pas? co kdyz je mi zima na nohy?

Jirka
Jirka (neregistrovaný) ---.client.ufon.cz
20. 7. 2011 21:40 Nový

Ponožky

Ponožky v sandálech jsou geniální český vynález, ale to myslím vážně.

andy
andy (neregistrovaný) ---.78-98-176.t-com.sk
26. 7. 2011 18:06 Nový

ponozky v sandalech

ja sice ponozky v sandalech nenosim ,ale vubec to neodsuzuji, neni to nic spatnyho jak si nekdo mysli. a nejlepe to vypada s tema bilima ponozkama. kdysi jsem to zkusil ,jen tak ze zabavy: oblekl jsem si cerny dziny k tomu bile ponozky a obul jsem si cerny sandaly. ty bile ponozky pak moc hezky vyniknou v kombinaci s cernyma dzinam. jinak jak uz jsem napsal ,ponozky do sandal nenosim ,ale do uzavrenych bot hlavne jen bile ponozky a k tem bilym ponozkam hlavne cerne dziny.

miva
miva (neregistrovaný) ---.c13.catr.cz
25. 8. 2011 7:36 Nový

Pokud nemusím...

celé vlákno

...tak ponožky v sandálech pochopitelně nenosím, ale letos jsem byl v řecku a sežehl jsem si tam nárty do fialova, tak mi nezbývalo než si ponožky vzít aby mi na nárty nešlo sluníčko. Jinak pokud mám říct svůj názor, normální ponožky vypadají v sandálech opravdu hrozně, kotníkové ještě jakž takž, ale normální...hrůza, a nejlépe ještě srolované pod kotníky, a chraňbůh esi někdo nosí sandále a k tomu podkolenky...fů­ůůůůj :D

majo
majo (neregistrovaný) ---.icss.sk
13. 12. 2011 15:18 Nový

Re: Pokud nemusím...

celé vlákno

Tak ja sa vždy riadim vlastným úsudkom a rozhodne nemienim robit tak ako stádo uzná za vhodné...podla mňa ponožka vždy patrí na nohu či už do šlapiek topánok alebo sandálov a pokladám to za dobré a praktické. Samozrejme pobyt na pláži pri vode je výnímka. Ponožky beriem niečo ako spodne pradlo kto nechce nech si chodí na ostro....no nebudem ho zato odsudzovať.

kapitán Nemo
kapitán Nemo (neregistrovaný) ---.zelena.cz
6. 3. 2012 22:15 Nový

dám vám hádanku

co je horší:
ponožky v sandálech anebo nehty znetvořené plísní?

Dalbenn
Dalbenn (neregistrovaný) 212.79.108.---
22. 5. 2012 14:52 Nový

pohodlnost

Co se týče té pohodlnosti nošení ponožek, zkuste někdy zainvestovat do pořádných sandálů ideálně v nějakém trekovém obchodě kde si nehrají na módu a uvidíte jak lehká a i na boso naprosto pohodlná bota může sandál být.

Honza
Honza (neregistrovaný) 131.207.242.---
5. 9. 2012 7:58 Nový

Pseudoproblém

Zabývat se tím, jestli někdo nosí fusekle do sandálů nebo nenosí je pseudoproblém a vypovídá pouze o tom, že mluvčí má prázdno v hlavě a zároveň by se strašně toužil k něčemu vyjádřit :(

wopi
wopi (neregistrovaný) ---.149.broadband4.iol.cz
2. 8. 2013 9:50 Nový

starosti vypatlaných hlav

mimochodem radši vidím čisté ponožky než žluté prsty na nohou

2fat4fly
2fat4fly (neregistrovaný) ---.91-127-166.t-com.sk
16. 8. 2013 1:21 Nový

nerozumiem zakladnej veci

ked tu tak citam tie divne nazory... preco ked je niekomu zima na haksne vobec nosi sandale?
Ja osobne taku divnu obuv jak sandale nenosim, ale musim zas priznat ze priroda mi dala nieco extra - nohy sa mi absolutne nepotia/nesmrdia (a nie je to iba moj subjektivny nazor...), takze bezproblemov mozem cele leto chodit v akychkolvek zatvorenych botach, co aj robim.
Sandale, zabky, Crocs a ine idiotske otvorene boty nemam rad uz len preto, lebo by som v nich mal pocit "zranitelnej" nohy.
A ano, ponozky v sandaloch su jasny priznak buranstva, nech na to existuje hned aj milion dovodov.
Jedine kde je mozne ponozky&sandale bez vyhrad akceptovat su deti.

Petko
Petko (neregistrovaný) 107.47.157.---
17. 8. 2013 0:49 Nový

Ponozky do sandalu

Lidi, lidi, vase problemy na moje ostny.
p.s. ponozky do sandalu nosim.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem