Obchod se slevami: Ženy chtějí levně hubnout, muží jíst

Zatímco ženy zajímá, jak vypadat lépe, muže zase, jak potěšit svůj žaludek. Shodují se na tom provozovatelé serverů hromadného nakupování. „Nakupovat slevy“ se Češi učí teprve devět měsíců. Specializovaných portálů, které slevy převážně na služby prodávají, existuje víc než sto. O něco častěji je vyhledávají ženy než muži.

Zatímco ženy zajímá, jak vypadat lépe, muže zase, jak potěšit svůj žaludek. Shodují se na tom provozovatelé serverů hromadného nakupování.

„Nakupovat slevy“ se Češi učí teprve devět měsíců. Specializovaných portálů, které slevy převážně na služby prodávají, existuje víc než sto. O něco častěji je vyhledávají ženy než muži.

„Mladší generace je zvyklá nakupovat na internetu a naše cílová skupina se pohybuje v rozmezí 18–35 let. Spíše jde o ženy, což je dáno asi tím, že právě ženy více slyší na slovo sleva. Tyto věci je více zajímají, takže si rychleji zvyknou pravidelně kontrolovat nabídky,“ uvedl Martin Chytil, obchodní ředitel společnosti HyperSleva.

Systém fungování je na všech serverech stejný – sleva, kterou obchodník jejich prostřednictvím na určitou službu nabízí, začne platit až od okamžiku, kdy si ji koupí předem stanovený počet lidí. Ten se obvykle pohybuje v řádu desítek, ale jsou i výjimky.

„Za poslední měsíce se nám nestalo, že by se nabídka neaktivovala, protože nebyl dostatek zájemců. Tento limit se postupně zvyšuje. Například u slevy na erotickou pomůcku We-Vibe se podařilo naplnit i limit 500 zájemců,“ podotkl Tomáš Bátrla, marketingový manažer serveru Vykupto.cz.

Celý článek najdete na serveru Aktuálně.cz.