Nová telefonická poradna pro spotřebitele

Občanské sdružení spotřebitelů TEST spustilo novou poradenskou linku v oblasti spotřebitelských práv. Linka funguje ve všední dny mezi 9. a 17. hodinou. V rámci zahájení projektu zaplatí dotazovatelé za poradenství pouze cenu běžného telefonního hovoru. Občanské sdružení spotřebitelů TEST, které vydává časopis dTest, přichází po spuštění nového webu www.dtest.cz s další novinkou. Na telefonním čísle 222 767 221 byla zahájena poradenská linka, na které radí odborníci v oblasti spotřebitelských…

Občanské sdružení spotřebitelů TEST spustilo novou poradenskou linku v oblasti spotřebitelských práv. Linka funguje ve všední dny mezi 9. a 17. hodinou. V rámci zahájení projektu zaplatí dotazovatelé za poradenství pouze cenu běžného telefonního hovoru.

Občanské sdružení spotřebitelů TEST, které vydává časopis dTest, přichází po spuštění nového webu www.dtest.cz s další novinkou. Na telefonním čísle 222 767 221 byla zahájena poradenská linka, na které radí odborníci v oblasti spotřebitelských práv. Ti spotřebitelům odpovídají na jakékoliv dotazy v oblasti reklamací, mimosoudního řešení sporů, nákupu na internetu a mnohých jiných oblastí.

Místopředseda Občanského sdružení spotřebitelů TEST Karel Pavlík nový projekt komentuje: „Časopis dTest se věnuje mimo testování výrobků i oblasti ochrany spotřebitele a naše sdružení spotřebitelům radí již od svého vzniku v roce 1992, ovšem z kapacitních důvodů doposud pouze pro předplatitele časopisu. Poslední dobou ovšem skokově narostl počet dotazovatelů i z řad nepředplatitelů, a proto jsme se rozhodli vyjít vstříc i jim.“

Poradenská linka je spuštěna nyní jako pilotní projekt, který by měl být dále posilován. „Rádi bychom od příštího roku poradenské služby rozšířili i na internet, zvýšili počet poradců a poskytovali plnohodnotný spotřebitelský servis. Budeme také průběžně vyhodnocovat oblasti dotazování, protože poskytují velmi užitečné informace o situaci na trhu a o jeho hlavních problémech,“ dodává Karel Pavlík.