Alternativní medicína obrázek k článku Kontryhel místo Ibalginu

Kontryhel místo Ibalginu

Názory k článku
Mýty o tavených sýrech: Odpůrci taveňáku desítky let zaspali

Mary
Mary (neregistrovaný) 46.208.40.---
8. 6. 2012 0:32 Nový

Mýty o tavených sýrech: Odpůrci taveňáku desítky let zaspali.

Odvolávat se na tradiční výrobu je trochu nefér v dnešní době, kdy všichni výrobci šetří, kde se dá. Kdyby mohli, přesunuli by výrobu samozřejmě také do Asie, aby tak podpořili dětskou práci....

Mareš
Mareš (neregistrovaný) 212.67.80.---
8. 6. 2012 9:23 Nový

Analogy

celé vlákno

"Pokud je tedy nějaká základní mléčná složka v mléčném výrobku nahrazena nemléčnou (margarínem), výrobek už nepatří do kategorie mléčných potravin, ale tak zvaných „potravinových výrobků“ označovaných někdy jako analogy nebo imitace."

Pravdu díte. Ale co je to platné, když ty analogy jsou ve tvaru taveného sýra, zabalené v krabičce jako tavený sýr, na obalu mají namalovaný sýr a leží v regálu mezi tavenými sýry? A ten regál bývá nezřídka ještě označen tabulí "Mléčné výrobky" nebo dokonce "Sýry." (A tak je to u nás se vším.)

Putna
Putna (neregistrovaný) ---.iinfo.cz
8. 6. 2012 10:44 Nový

Re: Analogy

celé vlákno

Pokud se výrobce na obalu snaží vyvolat dojem, že se jedná o mléčný výrobek, nebo pokud prodejce umístí analog mezi mléčné výrobky, jedná se o klamaní spotřebitele a porušení vyhlášky 77/2003 Sb. resp. směrnice 83/417/EHS. Rozhodně je tedy na místě zajít za vedoucím a upozornit ho, že porušuje zákon, nebo rovnou zaslat Státní zemědělské a potravinářské inspekci podnět ke kontrole.

Nuno
Nuno (neregistrovaný) 95.173.86.---
21. 6. 2012 8:53 Nový

Re: Analogy

celé vlákno

Co si třeba přečíst složení? Výrobek, kde je část mléčného tuku nahrazena rostlinným, žádný výrobce nesmí označit jako sýr. Výrobky s kvalitním rostlinným tukem mají také řadu výhod - zejména nižší obsah cholesterolu.

Roman
Roman (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
8. 6. 2012 9:26 Nový

Obsah écěk

celé vlákno

Cituji "Pokud by tam tyto látky nebyly, tavené sýry by jednak dlouho nevydržely, nebyly by moc chutné, nedaly by se roztírat na chléb a při jejich vyjímání z obalu bychom si poměrně dost upatlali ruce. Opravdu bychom takové výrobky kupovali?"

Sýr takových vlatností bych si určitě nekoupil. Ale nekoupím si ani ten, kde jsou jeho přirozené vlastnosti upraveny nějakými náhražkami o kterých nic nevím. Podle vás by asi bylo super, kdyby se tam luplo ještě jedno éčko na lepší barvičku, jedno na libější vůni a pak ještě nějaký éčkový koktail pro docílení úžasné imitace šunky nebo jarní cibulky. To by pak teprve byla mňamka, kterou bychom měli kupovat.

Mary
Mary (neregistrovaný) 46.208.40.---
8. 6. 2012 9:46 Nový

Re: Obsah écěk

celé vlákno

Jak už jsme pomalu, ale jistě masírování propagandou, že bez éček se nedá žít! Fosfáty v jídle jsou normálka. Všechno se podělalo v momentě, kdy vesnice přestaly zásobovat města potravinami, jsko tomu bylo od nepaměti, ale naopak se produkty tohohle pokusného inženýrství vozí z městských fabrik na vesnici.

Marcel
Marcel (neregistrovaný) ---.pilsfree.net
8. 6. 2012 21:52 Nový

Re: Obsah écěk

celé vlákno

Souhlasím s Vámi. Zvláště pak "tavící soli" nejsou pro lidský organismus nic zdravého - tělo je velmi obtížně zpracováná. U některých výrobců byly dokonce v tavených sýrech zjištěny tavící soli, které jsou pro člověka až nebezpečné a nesmějí se v potrvinách používat.

Mirek_
Mirek_ (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
10. 6. 2012 20:03 Nový

Re: Obsah écěk

celé vlákno

Tělo obtížně zpracovává i takovou vlákninu - pozor na ni.

Vivian ~
12. 6. 2012 12:30 Nový

Re: Obsah écěk

celé vlákno

Jenomže on existuje určitý rozdíl v tom, jak tělo nakládá s vlákninou a jak nakládá s tavicími solemi, víte?

MoB
MoB (neregistrovaný) 93.187.107.---
8. 6. 2012 23:08 Nový

Re: Obsah écěk

celé vlákno

Přesně toto jsem po přečtené oné věty chtěl napsat taky. Díky, napsal jste to za mně.

Jiří
Jiří (neregistrovaný) ---.krasl.com
8. 6. 2012 9:58 Nový

Průmyslová strava

celé vlákno

Tak nám zastánce průmyslové nechutné stravy už vysvětlil, jak je dobrý řepkový olej a tavené sýry. Na co se můžeme těšit příště? Na článek o přednostech krabičáků? Margarínů? Křehčených mas? (Mimochodem - představte si, že by v dobré restauraci přinesli po jídle prkénko s tavenými sýry...)

Mary
Mary (neregistrovaný) 46.208.40.---
8. 6. 2012 10:11 Nový

Re: Průmyslová strava

celé vlákno
Petr Havel
Petr Havel (neregistrovaný) ---.78.broadband11.iol.cz
8. 6. 2012 11:15 Nový

Re: Průmyslová strava

celé vlákno

Odpověď pro všechny: Odkazovaný televizní pořad patří k tomu lepšímu, co se v tuzemských médiích o potravinách vysílá, píše a mluví. Předmětem největší kritiky v tomto pořadu jsou přitom ale zejména umělá barviva či sladidla, s čímž lze jistě souhlasit. Zmíněny jsou i fosforečnany, nikdo z aktérů je ale zásadně neodsoudil, byť jistě nejde o ty úplně správné přídatné látky - ostatně, část výrobců - a to pořad také zmiňuje, se je snaží nějak nahrazovat. Zejména v přídatných látkách - Éčkách, je vždy vše o množství. Je-li velké, rozhodně nám to zdraví nepřidá. Jenže limity těchto látek stanovované předpisy jsou mnohonásobně nižší, než by došlo k nějakému negativnímu projevu - často až tisíckrát. K používání fosforečnanů jinak existuje stanovisko SZÚ z dubna roku 2008 (a řada dalších),které praví, že nemají v povoleném množství negativní vliv na organismus. Pokud se týká citranů (soli kyseliny citronové), tak ty dokonce mají antioxidační potenciál.
Jak je vše relativní, dokazují i výsledky zkoumání symbolu zdravé stravy doporučované prakticky všemi nutričními odborníky - listové zeleniny. Ta totiž obsahuje ze všech rostlinných potravin nejvíce dusičnanů. To je dáno jednak hnojením dusíkatými hnojivy, jednak přirozeným obsahem dusíku v půdě. Dusičnany se přitom v organismu rozkládají na dusitany a mohou se měnit na rakovinotvorné nitrosaminy. Další možností je rozklad až na oxidy dusíku, které se váží na hemoglobin a způsobují omezený přenos kyslíku v krvi, což může v případě kojenců způsobit i smrt. To vše ale samozřejmě platí právě při vysokých koncentracích... Nebudeme-li se cpát tavenými sýry denně, není třeba teoretická zdravotní rizika prostě řešit. Ostatně - nikdo je nikomu nenutí...

Mary
Mary (neregistrovaný) 46.208.40.---
8. 6. 2012 12:02 Nový

Re: Průmyslová strava

celé vlákno

OK, děkujeme.

Jiří
Jiří (neregistrovaný) ---.krasl.com
8. 6. 2012 14:40 Nový

Re: Průmyslová strava

celé vlákno

On je rozdíl, jestli je něco někde obsaženo přirozeně, nebo je tam přidáváno něco uměle vyrobeného. Už se přišlo na to, že přirozený vitamin C má větší účinek než stejné množství chemicky shodné umělé kyseliny askorbové. Nevím, nakolik umělé dusičnany a dusitany škodí, ale vím, že do zdravé a chutné přírodní potraviny se žádná éčka cpát nemusí. Když si dělám ze surovin nedělní oběd, taky tam nepřisypávám žádná éčka.

BoneFlute
BoneFlute (neregistrovaný) ---.42.broadband13.iol.cz
8. 6. 2012 15:05 Nový

Re: Průmyslová strava

celé vlákno

Jaký je rozdíl mezi NaCl získaný přírodně a NaCl uměle vyrobeného? Já v tom tedy rozdíl nevidím.

Pokud má přirozeý vitamin C větší účinek, než stejné množství chemicky shodné kyseliny askorbové, tak bych dotyčného chemika poslal udělat pokus znova. Protože to nedává logiku.

Je rozdíl mezi tím, když si děláte nedělní oběd, a když si zavařujete okurky, nebo kompot. A možná by vás překvapilo, že do nich dáváte Ečka taky. Akorád o tom nevíte.

Mary
Mary (neregistrovaný) 46.208.40.---
8. 6. 2012 19:11 Nový

Re: Průmyslová strava

celé vlákno

Rozdíl je jednoduše v tom, že naše chytré tělíčko rozezná přírodní potravinu od chemické. A játra už jsou ve střehu. Ono jde mnohdy o to, že účinné látky v přírodní stravě působí v komplexu a nikoliv jednotlivě: takže je jednoduché vstřebat vitamíny a minerály z mrkve, protože tam má další kamarády, kteří v těle pomohou při trávení. Dobrý příklad je vápník: ten potřebuje mnoho dalších stopových prvků, aby se v těle vstřebal. Samotný uhličitan vápenatý v tabletě tohle vstřebání v těle nedocílí.

jita
jita (neregistrovaný) ---.komix.cz
11. 6. 2012 9:49 Nový

Re: Průmyslová strava

celé vlákno

Ó ano, v chemii jsme se učili o katalyzátorech. Ono se hezky mluví a píše o tom, že tělo potřebuje toho a toto. Ale dodnes nikdo nezjistil jak to vlastně uvnitř těla funguje. Až to někdo zjistí dostane nobelovku. Tak se mluví a píše, že je třeba, aby tělo mělo tyhle prvky a tyhle vitamíny a už nikde není napsané, že nejde jen o jeden prvek, ale komplex prvků. Že bez toho a toho tělo prvek bez užitku vyloučí. Víte přece o kterém národě se říká, že mají nejdražší moč. Představte si, že máte tělo, které dokonce v některých případe dokáže něco nahradit něčím jiným. Ale když už nezvládá, tak propukne nějaká nemoc třeba cukrovka II typu. Před tím, než propukne tělo zoufale uporňuje, že je něco v nepořádku a má problémy. Bohužel někdo místo toho, aby se zamyslel a řešil to, jde do lékárny a koupí si přípravky na zamaskování toho varování a potom se diví(něteří jsou tak překvapení, že to nepřežijí).

K
K (neregistrovaný) ---.28.broadband3.iol.cz
13. 6. 2012 16:00 Nový

Re: Průmyslová strava

celé vlákno

Jo, jasně, chceme svět bez atomů a potraviny bez chemických látek. :-D A hlavu dutou a prázdnou, že... :-D

Mimochodem - takový vitamín A z mrkve je stejně těžko organismem zpracovatelný, jako kdybych vám ho podal synteticky vyrobený v tabletě. Kdybyste tu tabletu ovšem zajedla kouskem másla, tak se můžete jít se svou mrkví zahrabat, pokud jde o využitelnost onoho vitamínu.
Ano, mnoho toho ještě nevíme, ale mnoho toho už taky víme. Kysané zelí taky zrovna nepatří mezi přírodní látky, ale nevím, že by proti němu někdo brojil.

Mary
Mary (neregistrovaný) 87.112.143.---
25. 6. 2012 20:34 Nový

Re: Průmyslová strava

celé vlákno

Akorát že beta-karoten z vařené mrkve je líp vstřebatelný než ze syrové mrkve. Doporučená denní dávka je jen 0,6 mg,a to se nasbírá z jídla lehce. Zvlášť když to výrobci cpou do některých másel a do všech margarínů.

Punch
Punch (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
26. 7. 2012 19:26 Nový

Re: Průmyslová strava

celé vlákno

Hlavu dutou a prázdnou...to sedí :-) Nejste příznivcem pana Grygara?

Punch
Punch (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
26. 7. 2012 19:23 Nový

Re: Průmyslová strava

celé vlákno

Vážně si myslíte, že není rozdíl mezi mořskou solí a solí uměle vyrobenou? I když ani nevím, jestli se sůl vyrábí uměle :-)já používám jen mořskou. Je mi vás líto, čtete ten správný web?

tom44
tom44 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
10. 6. 2012 20:45 Nový

Re: Průmyslová strava

celé vlákno

Ano, každý, jako vy se ohrnuje tím, že v malém množství jsou tyto látky neškodné..
Dobrá, ale kolik výrobků s těmito "přísadami v malém množství" člověk spořádá? - obrovské množství!!
A další věc, člověk tyto výrobky konzumuje každý den, každý den, neustále.. na nežádoucí účinky z dlouhodobého!! hlediska se už se brát zřetel nemusí že??

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 62.216.147.---
11. 6. 2012 9:08 Nový

Re: Průmyslová strava

celé vlákno

Ony jsou ty limity nastavené tak, že by těch výrobků člověk musel jíst celý život denně metráky, aby se to vůbec nějak na konci jeho života projevilo.

Vivian ~
12. 6. 2012 12:33 Nový

Re: Průmyslová strava

celé vlákno

Kdežto ono se ve skutečnosti naštěstí nic neprojevuje, a tak jsme všichni zdraví jako rybičky :) Díkybohu.

tom44
tom44 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
16. 6. 2012 13:32 Nový

Re: Průmyslová strava

celé vlákno

HaHa Dobře jsem se zasmál Vivian.. schválně mi řekni, kolik různých prášků denně spořádáš? Zdraví jako rybičky.. pěkně naivní představa.

On je ještě problémem doba - to masové rozšíření výrobků a potravin, je teprve pár desítek let... a na zdraví se nám to ukáže až v pozdějším věku.. však taky už se to ukazuje, nebo si myslíte že takové kvantum problémů, kterými teď důchodci trpí.. je normální a vždy tu bylo? A další generace na tom budou ještě hůře..

EC
EC (neregistrovaný) ---.skvelynet.cz
16. 6. 2012 21:32 Nový

Re: Průmyslová strava

celé vlákno

Tezko rict, jestli to tu bylo, kdyz tady hlavne to kvantum duchodcu nikdy nebylo;-)

tom44
tom44 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
16. 6. 2012 13:38 Nový

Re: Průmyslová strava

celé vlákno

Nejsi ty náhodou další lobista za výrobce? Či dokonce jestli pro nějakého rovnou nepracuješ.. protože to co tu říkáš, je značný nesmysl.. jelikož tělu stačí důležité látky pouze v miligramech.. a ty škodlivé ve výrobcích jsou v desítkách gramů.. nehledě na to že za den se to nasčítá, a co teprve každodenní konzumace.. za dvacet, či třicet let se budeš divit.. Návštěva nemocnice bude u tebe tak rutinní záležitost jako návštěva WC..

Sbohem.

Punch
Punch (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
26. 7. 2012 19:27 Nový

Re: Průmyslová strava

celé vlákno

Ani jste si nevšiml, že u vás už se to projevilo :-) Ale na to časem přijdete, snad nebude pozdě...

Mary
Mary (neregistrovaný) 46.208.87.---
11. 6. 2012 11:11 Nový

Re: Průmyslová strava

celé vlákno

Znovu tu uvedu skvělý web pro koumáky: můžete si počíst o testování jakékoliv chemické látky, kterou zadáte do vyhledávače, nebo i hesla jako "řepkový olej" v angličtině. Jsou tam i doporučené denní dávky apod. Kvalitní to zdroj informací: www.inchem.org

J_Kudrna aura:40
12. 6. 2012 9:41 Nový

Re: Průmyslová strava

celé vlákno

Vážení,

jako zastánci "Pestré stravy" mě vysvětlete, proč je tedy nárůst cukrovky (již 1.000.000 nemocných) a jiný civilizačních chorob, když všichni jíte tak zdravě ?

Ano - nejlepší zelenina je bůček !

Jinak operovat s povoleným množstvím je velmi úsměvné ! Jíte denně.

Tady se podívejte na zajímavé video - sice z USA ale u nás se to moc lišit nebude.

http://www.zlo.cz/food-inc-potraviny-as.php

Jaromir

Mary
Mary (neregistrovaný) ---.zone9.bethere.co.uk
16. 6. 2012 17:49 Nový

Re: Průmyslová strava

celé vlákno

Coze?Zdrave ji uplne minimum lidi, kteri se zajimaji, maji na to cas a penize a aspon trochu inteligence. Vetsina lidi na to kasle, a na takove se supermarkety zameruji: cena vyrobku rozhoduje. Co je uvnitr, nikdo slozeni potravin necte, a vyrobci si dovoli cokoliv.

lulu
lulu (neregistrovaný) ---.230.broadband3.iol.cz
8. 6. 2012 10:00 Nový

Re: Mýty o tavených sýrech: Odpůrci taveňáku desítky let zaspali

přesně tak... blbý argument...
never more! dokud nedají pryč tavicí soli. Sice se pokoušeli o bio taveňáky, ale fosforečnany a dusitany tam zůstaly i tak. Na stupnici škodlivosti éček jsou nejvýše, takže proč jíst vědomě něco, co sice patřilo k našemu mládí a dalo práci si to odvyknout nejíst, ale je plné nezdravých ingrediencí? Lučina a žervé to jistí...

Fido
Fido (neregistrovaný) 194.228.214.---
8. 6. 2012 13:40 Nový

pravý opak

celé vlákno

Není to tak dávno, co přímo tady byl článek tvrdící pravý opak. A to, že tavené sýry nejsou díky obsahu tavicích solí zrovna zdravé.

Punta
Punta (neregistrovaný) ---.anonymouse.org
9. 6. 2012 6:25 Nový

Nezdrave tavene syry

celé vlákno

Chtel jsem napsat to same :-) Ten clanek se jmenuje Sedm nejčastějších chyb lidí, kterým se nedaří zhubnout (viz bod c.5)

Punta
Punta (neregistrovaný) ---.anonymouse.org
9. 6. 2012 6:28 Nový

(Lepsi odkaz) Re: Nezdrave tavene syry

celé vlákno

Omlouvam se za spatne dodany odkaz na clanek :-(

Proto tedy jeste jednou: Sedm nejčastějších chyb lidí, kterým se nedaří zhubnout.

JardaP . aura:63
8. 6. 2012 18:10 Nový

Re: Mýty o tavených sýrech: Odpůrci taveňáku desítky let zaspali

celé vlákno

Nevim, jestli tavene syry jsou zdrave nebo ne a je mi to jedno. Porad jeste vidim dalsi zavazny duvod proti jejich konzumaci: jsou hnusne.

BTW, moc me tesi, ze s tavenymi syry zacali Svycari. Svycarsko je ale jednou z mala zemi, kde umi udelat dobry syr. To o CR bohuzel rici nejde, az na par vzacnych vyjimek. V CR typicky neumime udelat zadny syr a taveni tech slizskych, upatlanych a mastnych neradu je jen posledni hrebik do rakve.

Mary
Mary (neregistrovaný) 46.208.40.---
8. 6. 2012 20:39 Nový

Re: Mýty o tavených sýrech: Odpůrci taveňáku desítky let zaspali

celé vlákno

Má pravdu, předsedo! :-))

emik
emik (neregistrovaný) ---.vslesy.cz
9. 6. 2012 12:05 Nový

jak mám vědět?

celé vlákno

Jak mám vědět, že tohle není placený článek?

PP
PP (neregistrovaný) ---.mitranet.cz
9. 6. 2012 22:08 Nový

Re: jak mám vědět?

celé vlákno

Tak to je gól, pokud něco umíme slušného v potravinářském průmyslu vyrobit, tak to jsou výrobky z mléka. Jogurty, které na rozdíl od zahraničních nemají záruku několik měsíců díky chemickým úpravám, stejné je to i se sýry. Pokud český plísňový sýr rozříznete, tak vám v lednici bude pracovat. Když necháte cizí sýry nakrojené, tak jen okorají a ani se nehnou, protože jsou zase chemicky upravené-mrtvé. Pokud má mléko v krabici záruku několik měsíců a v lahvi jen několik dní, tak schválně...Která tekutina bude mít blíže ke krávě???

Mary
Mary (neregistrovaný) 46.208.40.---
9. 6. 2012 22:38 Nový

Re: jak mám vědět?

celé vlákno

Které zahraničí má pán na mysli? Když porovnám chuť německých a francouzských sýrů s českými, je mi líto, ale české jsou pouze slané,prázdná chuť. Asi byly tak odtučněné, že je to znát.

EC
EC (neregistrovaný) ---.skvelynet.cz
10. 6. 2012 7:17 Nový

Re: jak mám vědět?

celé vlákno

Obe tekutiny maji ke krave stejne blizko (nebo daleko), obe prosly standardizaci (odstrani se tuk,, aby bylo dosazeno jednotneho %) a homogenizaci (odstrani tukove shluky a tuk je tak rozptylen v celem mleku), jenom kazda prosla jinou teplotou pri sterilizaci a je balena v jinem obalu. Chcete-li "prave" mleko, jdete na farmu ci trh, mozna ho opravdu sezenete a ve vyjimecnem pripade bude dokonce nepasterovane.

Petr
Petr (neregistrovaný) 78.156.147.---
11. 6. 2012 21:14 Nový

Lhavá propaganda

celé vlákno

Nepotřebujeme konzumovat mléčné výrobky. Nepotřebujeme vápník z mléka! Jaká je vstřebatelnost vápníku? co? Co dělá "tavící sůl v těle"? Tavené sýry jsou cestou k osteoporoze!! Koukněte na nemocnost populace. Kolik se sní tavených sýrů na hlavu v tzv. vyspělých zemích? No a kolik je tam problémů s ostaoporozou a kazivostí zubů?

xyz
xyz (neregistrovaný) ---.pripojen.cz
11. 6. 2012 21:22 Nový

Re: Lhavá propaganda

celé vlákno

Cum hoc ergo propter hoc, asociace není nutně kauzalitou. Najděte lepší argument.

Mary
Mary (neregistrovaný) 46.208.87.---
11. 6. 2012 21:42 Nový

Re: Lhavá propaganda

celé vlákno

Když už pan autor Havel začal bořit mýty, přidala bych také jeden: že v mléku je ještě nějaký vápník! :-))

J_Kudrna aura:40
13. 6. 2012 9:10 Nový

Tavené sýry ?

Zdravím,

jeden server a 2 rozdílné názory

http://www.vitalia.cz/clanky/sedm-nejcastejsich-chyb-lidi-kterym-se-nedari-zhubnout/#ic=kolotoc-header&icc=sedm-nejcastejsich-chyb-lidi-kterym-se-nedari-zhubnout

Omyl č. 5 – Sýry jsou zdravé a dietní

Tedy si napřed ujasněte, zda jsou zdravé či ne - já mám jasno - NE !

Jaromir

B.F.U
B.F.U (neregistrovaný) ---.host-telecom.com
19. 6. 2012 1:16 Nový

tisickrát opakovaní lež

celé vlákno

ehm, abych ocitoval článek (pro pochopení pointy zkráceno):

"..začaly tavené sýry vyrábět ve Švýcarsku... ...již před 101 lety... ...vyrábějí dodnes. To samo o sobě vypovídá o tom, že tavené sýry nejsou v principu nekvalitním výrobkem."

Jak souvisí doba po kterou se něco vyrábí, potažmo místo kde to vzniklo, s kvalitou produktu?

To je jako tvrdit, že když jsme tady 40 let tolerovali komunismus, tak to musí být komunistické zřízení správné a zdravé.

A musím říci, že po přečtení zmíněného odstavce jsem číst přestal, protože pokud je autor schopen napsat takovýhle nesmysl tak raději ani nechci vědět jakým dalším bludům je ochoten věřit a hlásat je jako úžasnou novou pravdu celému světu.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 62.216.147.---
19. 6. 2012 7:12 Nový

Re: tisickrát opakovaní lež

celé vlákno

No, on je tady trochu rozdíl. Ty Švýcary totiž nikdo nenutil ty tavené sýry jíst pod pohrůžkou popravení/zavření celé rodiny/nuceného vystěhování.

B.F.U
B.F.U (neregistrovaný) ---.host-telecom.com
20. 6. 2012 1:06 Nový

Re: tisickrát opakovaní lež

celé vlákno

Překvapivě se komunisti dostali k moci (v té době ještě stále) legitimních poctivých volbách. Co s tou legitimitou a poctivostí během pár let dokázali je otázka jiná. každopádně to nijak nevyvrací co jsem řekl. Navíc pointa není o dobrovolnosti, vždycky se najde někdo kdo (ne)souhlasí za každou cenu bez ohledu na argumenty - a o tom byl ten můj komentář: chce li někdo argumentovat, měl by používat argumenty které mají k problému nějakou doložitelnou vazbu, ne míchat jablka a hrušky. To je jak tvrdit, že v létě se vyprodukuje víc obilí, protože se v létě víc lidí opaluje - oboje je fakt, ale dohromady to nijak nesouvisí.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 62.216.147.---
20. 6. 2012 6:52 Nový

Re: tisickrát opakovaní lež

celé vlákno

I kdyby se tady komunisté dostali k moci ve svobodných volbách, což je jen tak mimochodem stále předmětem diskuse a většinový názor historiků (neodchovaných rodnou stranou) je, že až tak svobodné nebyly, tak se tady u moci drželi čtyřicet let násilím, zatímco Švýcarům ten sýr nikdo násilím nevnucuje. Jestli stále ještě nevidíte rozdíl, tak asi diskuse s vámi nemá smysl.

anonym
anonym (neregistrovaný) ---.171.broadband7.iol.cz
25. 6. 2012 19:56 Nový

Re: Mýty o tavených sýrech: Odpůrci taveňáku desítky let zaspali

Co je to za propagandistickej blábol? Zajímala mne jen zmínka o solích a závěrečný odstavec inkriminované kapitoly je zdrcující: "Kdyby tam to svinstvo nebylo, sýry by dlouho nevydržely a nešly mazat. Opravdu bychom to kupovaly?"

Co třeba otestovat pozitiva krysího jedu a pokud by zlepšil roztíratelnost, naservírovat ho autorce k snídani?

Jirka
Jirka (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 7. 2012 20:33 Nový

Pro pana autora

Vážený pane,

na volné noze neznamená, že se necháte oblbnout tiskovými zprávami výrobců tavených sýrů.

Jirka

Mates
Mates (neregistrovaný) ---.lanservis.cz
12. 5. 2013 13:14 Nový

škodlivost

a koho z vás chytráků napadlo podívat se na to z druhé strany....všechny ty éčka co tam jsou pro to, aby se sýr cítil sýrem....nevidím v článku zmínku a tom, jak působí na lidský organismus...dali byste si na svačinu polyfosforečnan? nebo tavící sůl? takovou šmakuládu určitě jíst nebudu...vám ostatním přeji dobrou chuť... ;)

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem