Názory k článku
Musí Češi tak smrdět? Čichněte si k sobě, prosím…

en
en (neregistrovaný) 212.27.218.---
30. 7. 2010 0:56 Nový

Nesmysl

celé vlákno

Článek (a autorka) zaspaly dobu. Dnes jsou na takzvaném západě voňavkáři naopak vytlačováni a leckde musí jezdit „svým“ výtahem, aby neobtěžovali ostatní.

Bohužel u nás je takových nepříjemných (hlavně) žen stále dost. Udělaly by lépe, kdyby místo plácání parfémů (a článků v novinách), ze kterých se člověku motá hlava, jednoduše dodržovaly hygienu.

Alois
Alois (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
30. 7. 2010 1:22 Nový

Re: Nesmysl

celé vlákno

Tak to kamaráde asi nejezdíte v Praze metrem. Co jsou muži se sebou schopni spáchat, je neskutečné.
Ano, dámské vůně dokážou být někdy agresivní. Ale pořád se raději nechám omámit dámskou vůní, než pižmem zpoceného muže.
O tom, že by „voňavkáři“ byli vytlačováni, jsem nic neslyšel, zřejmě půjde o oblíbenou obhajovací urban legend mezi odpůrci antiperspirantů, že? :) Sotva jsou na západě schopni zakázat kouření, natož aby se starali o voňavky.

Pavel2
Pavel2 (neregistrovaný) ---.235.broadband12.iol.cz
30. 7. 2010 2:36 Nový

Re: Nesmysl

celé vlákno

Nevim kdo má čuchat ten tvuj dusivej nebo dokonce štiplavej nebo jinak odpornej smrad kterej považuješ za vůni

MT
MT (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
22. 8. 2010 12:30 Nový

Re: Nesmysl

celé vlákno

Primitive, kvalitní parfém není žádný pronikavý štiplavý „smrad“. To si pleteš s nějakým sprejem z Lidlu, který smrdí stejně jako průměrnej čecháček tvého kalibru.

hu
hu (neregistrovaný) ---.180.broadband10.iol.cz
7. 9. 2010 17:33 Nový

Re: Nesmysl

celé vlákno

To odpovídáš „navoněnému“ Aliosovi?

en
en (neregistrovaný) 212.27.218.---
30. 7. 2010 8:13 Nový

Re: Nesmysl

celé vlákno

Metrem sice jezdím minimálně, ale často jezdím autobusem nebo tramvají.

Tohle téma je omšelé a často je podnětem k takovému článku jedna zkušenost z předešlého dne, pokud vůbec. Zrovna tak by mohla redakce otevřít už jednou diskutované téma ponožky do sandálů, nebo vyholování mužů apod. Všechna taková témata mají jedno společné. Autor se snaží svůj názor podsouvat jako obecný. (Lenka Petrášová je známá např. tématem facebookaři proti důchodcům)

Inkvizitor
Inkvizitor (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
30. 7. 2010 22:32 Nový

Re: Nesmysl

celé vlákno

Pozdě – evergreen Ponožky v sandálech už Vitalia stihla oprášit zhruba před rokem. :-D

citlivý frňák
citlivý frňák (neregistrovaný) 193.86.146.---
19. 8. 2010 8:54 Nový

Re: Nesmysl

celé vlákno

Radši budu čichat pot nebo třeba i hnůj, než nějaké agresivní těžké acetonově nasládlé, sliznice naleptávající smradlavé voňavky. Kdo zažil Rusky, ví o čem mluvím. Když to tady okupovali, než je Kocáb vykopal, tak jsem mnohokrát musel vystoupit z tramvaje (v Olomouci), protože ten jejich voňavej smrad se nedal vydržet – bylo to na zvracení. Jeden smrad přerážet jiným, silnějším, je prasárna a buranství.

Čukšin
Čukšin (neregistrovaný) ---.238.broadband4.iol.cz
21. 8. 2010 17:05 Nový

Re: Nesmysl

celé vlákno

Ale ty nevíš když se ti taková ruská kočka svlíkne co dovede udělat za povzbuzení.Ten smrad jak říkáš tě tak rozdráždí že ho vůbec nevnímáš.

hu
hu (neregistrovaný) ---.180.broadband10.iol.cz
7. 9. 2010 17:39 Nový

Re: Nesmysl

celé vlákno

aha… nechat se povzbuzovat ruskou jsem ještě nezkoušel. Za jak dlouho po začátku povzbuzování má ten „ruskej smrad“ přestat vadit?

Pavel2
Pavel2 (neregistrovaný) ---.235.broadband12.iol.cz
30. 7. 2010 2:38 Nový

Re: Nesmysl

celé vlákno

Nevím co tady čekáte, tady jsou všechny články placené. :-)
Ta reklama s fotbalem taky pobavila, prostě nevyděláváme, tak holt budeme „vychovávat“ zákazníky.

en
en (neregistrovaný) 212.27.218.---
30. 7. 2010 7:59 Nový

Re: Reklamy

celé vlákno

Docela by mě zajímalo, kolik % má tu reklamu vyfiltrovanou jako já.

Přezdívka je povinná
Přezdívka je povinná (neregistrovaný) ---.active24.cz
30. 7. 2010 14:32 Nový

Re: Reklamy

celé vlákno

jakou reklamu? ona tam nějaká je?

Pavel2
Pavel2 (neregistrovaný) ---.235.broadband12.iol.cz
30. 7. 2010 17:09 Nový

Re: Reklamy

celé vlákno

Já myslim tu v televizi.

Šťoural
Šťoural (neregistrovaný) ---.33.broadband3.iol.cz
5. 8. 2010 11:51 Nový

Re: Reklamy

celé vlákno

Jaká televize? Co to je?

Lenka Krbcova aura:96
30. 7. 2010 9:11 Nový

Re: Nesmysl

celé vlákno

Dobrý den, jistěže placené jsou a to autorům honorářem. Pokud máte na mysli PR články, najdete je vždy na titulní straně serveru takto označené, v textu ještě s upozorněním, že se jedná o komerční, nikoli redakční text (http://www.vitalia.cz/pr-clanky/trapi-vas-tezke-unavene-nohy-odlehcete-jim/). Zdravím LK

Bonzák
Bonzák (neregistrovaný) ---.anonymouse.org
2. 8. 2010 2:56 Nový

Re: Nesmysl

celé vlákno

Ale on netvrdil vám, ale autorovi. Je to tak pro oba výhodnější – autor dostane peníze od vás i zadavatele, a zadavateli to vyjde levněji.

Izak
Izak (neregistrovaný) 213.195.211.---
5. 8. 2010 0:50 Nový

Re: Nesmysl

celé vlákno

Tak tak, mi nekdy ty parfemy tak smrdi, ze je to az hruza, dokonce mam na mnohe takovou reakci, ze mi zacnou slzet oci … takze to musi byt mega svinstvo, ja mam oci dost citlive, pritom zadnou alergii netrpim, takze treba pil mi nevadi, ale nebezpecne chemikalie ano, mam agresivni organizmus a vse spatne vylucuje … uz jsem byl i otraven jidlem … do 10 minut bylo z organizmu venku.
Ja sam verim stribru, to je proti poceni dobre, vedeli to jiz pred stredovekem … dokonce je to to antibiotikum (koloidni stribro)
Kosmetiku sice pouzivam, ale decentni, deodorant nivea se stribrem, vuni esprit … ktera je citit az kdyz je zena uplne u mne ;-))
… a nebo jedovaty fahrenheit … kupodvu z nej neslzim, ale vydrazi tak dlouho, prave proto, ze je jedovaty … proto jej mam jen obcas.
Jinak to co tvdi vedci v USA me nezajima, proste hlinik je jedovaty a ty ostatni latky taky, stejne jako antikoncepce totalne huntuje organizmus zeny, jatry pocinaje, mozkem konce + je zena s antikoncepci chemicky a toxicky odpad, ktery pak zamoruje okolni prostredi a cisticky odpadnich vod, to jeste neumi cistit … jednou na to prijdem.
Vedci USA delaji vyzkum pod diktatem nadnarodnich podniku.
Jinak kdyby jste nejedli odpadky, tak tak nesmrdite a pod a zapach je snesitelny, duvod proc clovek tak smrdi je nekvalitni strava, piti kyseliny fosforecne (kola, instatni kabe etc.) + spatne obleceni
PS: jednou k nam do kanclu sprisla zenska a 2 dny jsem pak vetrali … zlaty upoceny delnik, ten odejde a je po zapachu … pot s olejem … mimochodem ten olej to celkem neutarlizuje ;-))

Marion
Marion (neregistrovaný) ---.113.broadband13.iol.cz
5. 8. 2010 20:15 Nový

Re: Skutečně.......nesmy sl

celé vlákno

Žádná vůně neudělá z neumytého člověka toho čistějšího. Vůně je jen „optický klam“. Navíc právě zpocený čistý člověk v čistém oblečení nepáchne. Pot začne být cítit až při svém rozkladu a to není tak hned. Potit se během poloviny dne a v té půlce se umýt a převléknout se dá vždycky. Mělo by to být i v zájmu zaměstnavatelů (všude se prokecá, prokouří a prokafuje mnohem víc času – to bych „zarazila“ ve prospěch hygieny i v práci) Překrývat zpoceného člověka po zbytek dne vůní není nic o čistotě. Logicky.
Myslím si, že jakýkoli prostředek, který dle reklamních sloganů zabraňuje pocení není nic zdravého. Zdravý člověk nesmrdí tak jako nemocný. Pocení pomáhá tělu být zdravý. Vylučuje z něho škodlivé látky.

hu
hu (neregistrovaný) ---.180.broadband10.iol.cz
7. 9. 2010 17:46 Nový

Re: Skutečně.......nesmy sl

celé vlákno

souhlas, taky jsem parkrat zkusil deodorant (asi zabraňoval pocení) a pokaždé – příznaky otravy, bolest hlavy příšerná…

renba
renba (neregistrovaný) 82.208.25.---
11. 9. 2010 18:20 Nový

Re: Skutečně.......nesmy sl

celé vlákno

Tak už vím z čeho to je : " …miláčku dneska né!! nějak mě bolí hlava …"

mikeš
mikeš (neregistrovaný) 95.173.207.---
30. 7. 2010 5:46 Nový

čuchněme si

celé vlákno

k Amíkovi.Ta kritizovaná hygiena je taky jednou z věcí, kterou jsme převzali od našeho vzoru z USA.A to ještě nebydlíme v karavanech,v cha­trčích,někde na farmě jako kovboj ve stáji a nemáme tu zatím tolik těch tmavších, kteří sice za svůj odér nemohou,ale smrdí víc než my.

autorce zakažte vstup do MHD v době mensesu
autorce zakažte vstup do MHD v době mensesu (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
5. 8. 2010 11:09 Nový

Re: čuchněme si

celé vlákno

Hygiena a čistota spočívá v pravidelném mytí se a ne nanášení na sebe nějakého sajrajtu. Kdo dokázal splodit takovýhle nesmysl, asi je špindíra e a leje na sebe pět lahviček deodorantu, aby to okolí necítilo.
Já se extrémně potím. Sprchuji se vždy než někam vyrazím. Antiperspiranty jsou k ničemu, dokonce mám pocit, že se ihned po nanesení stickem začínám potit, ač jsem ještě v chladném prostředí. A potím se nejvíce v obličeji a ve vlasech, tam se antiperspirant ani nanést nedá.
Autorce článku a … bych zakázal vstup do MHD vždy, kdy má menses. Bylo by to asi stejně inteligentní, jako zakazovat tam vstup někomu jinému na základě jeho fyziologických funkcí.

5. 8. 2010 11:22 redakčně upravil Lenka Krbcova, důvod: Bez urážek, děkujeme redakce
Malý Had
Malý Had (neregistrovaný) 95.173.207.---
30. 7. 2010 5:52 Nový

opět reklama

tentokrát na různé „deratizační“ prostředky.Komu se to nelíbí,tak ať do Prahy nejezdí. U nás na venkově se pravidelně myjeme a čerstvý vzduch nás osvěží lépe než nějaký pičifuk nutný Pražákovi k přežití – na ulici,v metru a jiných tlačenicích.

Jiří
Jiří (neregistrovaný) 77.93.216.---
30. 7. 2010 7:44 Nový

Poněkud jednostranný článek

celé vlákno

Nechápu, co na serveru zdravého života dělá reklamní článek chemického průmyslu. Důležité je se mýt, prát prádlo, čistit si zuby a ne vracet se do středověku, kdy se hygiena řešila voňavkami. Zmiňované studie o neškodnosti deodorantů jsou poněkud zavádějící: Jistě, deodorant neškodí tak jako neškodí sníst potravinu s éčky či mít u hlavy vyzařující mobil. Ale zabýval se někdo tím, co udělají po letech všechny tyto vlivy dohromady spolu se stresem, životním stylem atd.? Ale jsou i jiné studie: například, že muž a žena jsou si sympatičtí a k sobě geneticky vhodní i na základě čichových vjemů – ti praví si „nesmrdí“. A kvůli deodorantům se dnes stále častěji dávají dohromady lidi, kteří by si jinak nevoněli – nepatří k sobě, a na problémy a rozvody je pak zaděláno…

Aleš Miklík

Re: Poněkud jednostranný článek

celé vlákno

Nechápu, co na serveru zdravého života dělá reklamní článek chemického průmyslu.


Chápu, že jste z některých ostatních médií zvyklý na to, že prakticky každý článek má nějaký primární komerční účel, ale opravdu je nutné za každým textem, který dojde k nějakému doporučení, hledat to samé? To bysme na tom byli docela špatně, prakticky by nebylo možné někoho či něco pochválit (zato by bylo ještě vděčnější než dnes si stěžovat, jak média přináší jenom negativní zprávy). Článek není reklamní stejně jako všechny ostatní na Vitalii (kromě těch v označené rubrice), a pokud by měl být reklamní, asi by neobsahoval i odkazy na protinázor, na alternativní (ne chemickou) metodu, atd. Autorka spíš konstatuje, že je obecně lepší vonět než smrdět, což jistě může leckoho popudit, ale nechápu, proč kvůli tomu hledat nějaké konspirační vysvětlení.

Jiří
Jiří (neregistrovaný) 88.103.76.---
30. 7. 2010 16:16 Nový

Re: Poněkud jednostranný článek

celé vlákno

Neměl jsem na mysli reklamu na konkrétní výrobek, ale na deodoranty jako takové. Kde je vůbec psáno, že člověk bez chemie smrdí a s chemií voní? To je subjektivní. Autorka prezentuje svůj názor dost nevybíravě, kdo nepoužívá deodoranty, je podle ní smraďoch a křupan. Trocha tolerance by jí neškodila. Je to jako kdyby třeba zastánce zdravé výživy psal, že kdo nejí bio, je křupan a brzo onemocní.

Aleš Miklík

Re: Poněkud jednostranný článek

celé vlákno

Aha, takže ne reklamní článek, ale názor, který se vám nelíbí. Nevím, jestli to chápete, ale mezi tím je celkem zásadní rozdíl. Samozřejmě, že odpověď na otázku, jestli víc smrdí pot nebo parfém, bude nutně subjektivní. V textu je ale myslím srozumitelně odlišené, co je názor autorky, co citovaných lidí, co statistika (a čí je), jaké jsou obvyklé protiargumenty a odpovědi na ně. Těžko tedy nás či autorku můžete podezírat z nějaké manipulace. Co naopak dává smysl, je polemika s autorčiným názorem, k čemuž ostatně v závěru sama vyzývá. Máte-li tedy k podpoře svého vlastního subjektivního názor lepší argumenty, sem s nimi. Implicitní předpoklad „když někdo říká něco, s čím nesouhlasím, musí to mít nějaký komerční účel“ ale mezi ně asi patřit nebude.

Polish
Polish (neregistrovaný) ---.ujep.cz
4. 8. 2010 8:48 Nový

Re: Poněkud jednostranný článek

celé vlákno

Myslim, ze autorka usoudila, ze jsou cesi smradosi ze statistiky firem prodavajicich vonavou chemii. Je to podobne jako kdyz BSA soudi, ze kdyz se proda 100 pocitacu a 50 jich je s windows, tak na zbylich 50 musel nutne zakaznik software ukrast. Je jasne, ze vyrobce ma zbozne prani, prodat kazdemu cechovi alespon pet vyrobku za rok a kdyby to slo tak klidne i dvojnasobek. PS. Jinak stale plati :„Neverim statistice, kterou si sam nezfalsuji“. Pr. Vsichni, co nepouzivaji deodaranty umrou nebo umreli nebo Vsichni, co jedli chleba jednou umrou.

kh
kh (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
8. 8. 2010 8:47 Nový

Re: Poněkud jednostranný článek

celé vlákno

3 poznámky
a) sprchuji se 2× denně – každé ráno než vyrazím mezi lidi a každý večer když se vrátím. Deodorant nepouzivam. Moje přítelkyně i já máme rádi svou přirozenou vůni i přirozenou vůni toho druhého. Všimněte te si, že hovořím o přirozené vůni, nikoliv o přirozeném zápachu.
b) spousta ceskych zen pouziva natolik silne parfemy (vetsinou se k nim i vune nehodi) ze mi to vadi. Nevaham to oznacit za chemicky zapach
c) u českých dělníků nebo mužů ze sociálně slabších vrstev je zápach dán typem stravy a také často páchne jejich oblečení.
Tělesný pot Itala na lehkých plodech moře a těstovinách nebo Japonce na syrové rybě voni jinak.
Pokud chcete vonet, myjte se, pouzivejte lehke parfemy a zmente stravu

Johny
Johny (neregistrovaný) ---.pilsfree.net
30. 7. 2010 21:50 Nový

Re: Poněkud jednostranný článek

celé vlákno

Ale on má pravdu – podpořit takový článek statistikou vydanou firmou Unilever (hádejte co prodává) je pro stě výsměch…

gumma
gumma (neregistrovaný) ---.somt.cz
4. 8. 2010 3:42 Nový

Re: Poněkud jednostranný článek

celé vlákno

ano vonět a nesmrdět ale to platí i pro ty parfémy a v mnohém se fakt vracíme do středovku:-)))

vlk
vlk (neregistrovaný) 193.179.187.---
5. 8. 2010 10:47 Nový

Re: Poněkud jednostranný článek

celé vlákno

Pravdu díš.

ano
ano (neregistrovaný) 85.162.59.---
10. 8. 2010 22:15 Nový

Re: Poněkud jednostranný článek

celé vlákno

ano.

krtek
krtek (neregistrovaný) 80.82.158.---
12. 8. 2010 12:55 Nový

Re: Poněkud jednostranný článek

celé vlákno

voňavky se používaly až v novověku-17–18. století…ano, všechny éčka a mobily nás zabíjejí ale žijeme déle-průměrný věk i naděje dožití se zvyšují…a pokud si s partnerkou nevoním, poznám to brzy-vy například chodíte do postele nebo doma navoněný?

Jan
Jan (neregistrovaný) ---.client.ufon.cz
30. 7. 2010 8:54 Nový

Parfémy a hygiena způsobuje neplodnost,

celé vlákno

ženy si vybírají biologicky nevhodné partnery, s kterými pak nemohou mít děti. Protože parfém překryje pach imunitního systému, a tak se stává, že spolu žijí páry se stejným typem imunitního systému, což je nevhodné z biologického hlediska a způsobuje to neplodnost daného páru.

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
31. 7. 2010 11:36 Nový

Re: Parfémy a hygiena způsobuje neplodnost,

celé vlákno

Hlavně pozor, aby ten partner nebyl psychopat.

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.168.56.---
30. 7. 2010 9:41 Nový

Ze by jednou Vitalia taky neco verila

uradum? Ze jsou antiperspiranty neskodne? Fuj! Skandal! Takhle se nechat koupit kosmetickou lobby!

Yeti
Yeti (neregistrovaný) 158.194.4.---
30. 7. 2010 9:43 Nový

Re: Musí Češi tak smrdět? Čichněte si k sobě, prosím…

Ale jděte do háje. Správnej chlap má bejt chlupatej a smrdět 100m proti větru! Chlapi fyzicky makají, potí se a tím pádem jsou cítit. Neříkám, že se chlapi nemají umývat, ale aby si holili nohy a voňali se drahýma sajrajtama, tak to asi ne. To nám sem zavádějí bukvice, který celej den kulový dělaj a mají čas na vymýšlení ptákovin.

Vonící se
Vonící se (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
30. 7. 2010 10:09 Nový

Páni, páni,

celé vlákno

svými reakcemi potvrzujete vyznění článku. My jsme chlapi, vonět se nebudeme, náš smrádek je přírodní, stačí se umýt a jít. A běda tomu, kdo nám řekne, že smrdíme. Smrdíte!

en
en (neregistrovaný) 212.27.218.---
30. 7. 2010 10:24 Nový

Re: Páni, páni,

celé vlákno

Nenapadlo vás, že vy taky? Jinak, ale smrdíte!

Mates
Mates (neregistrovaný) 188.175.72.---
30. 7. 2010 14:34 Nový

Re: Páni, páni,

celé vlákno

tak tak, nejsme teplešky :)

Yeti
Yeti (neregistrovaný) 158.194.4.---
4. 8. 2010 14:52 Nový

Re: Páni, páni,

celé vlákno

Seš bukvice!

en
en (neregistrovaný) 212.27.218.---
30. 7. 2010 10:20 Nový

Kdepak Češi...

Stačí zagooglit, aby si (objektivní) člověk hned potvrdil (třeba i osobní zkušenost), že tohle téma není „české“.

Autorka mi tak připomněla postavu, kterou bravurně ztvárnila Simona Stašová ve filmu Román pro ženy. Ani by mě nepřekvapilo, kdyby mluvila česky s anglickým přízvukem.

Na druhou stranu je mi jasné, že papír (v tomto případě monitor) snese všechno. Takže proč by to šéfredaktor řídil, když to tak jako tak zvedne návštěvnost. Blesk má stejnou strategii a vychází mu. Je věcí vedení a majitelů, co z tohoto serveru budují.

Rhan
Rhan (neregistrovaný) ---.customer.poda.cz
30. 7. 2010 11:43 Nový

Prý dostatek deodorantů

To by mě zajímalo, kde je ten dostatek deodorantů. Jdu do klasické drogerie (třeba DM), deodorantů je tam míň než pět! A tomu se říká dostatek. Všude jsou jen antiperspiranty.
Jasně, můžu si objednat deodoranty z netu, ti je mají ze zahraničí, kde je větší výběr. Ale nemůžu zkusit, jak voní… Takže by předtím bylo dobré si to ověřit něž se napíše taková blbost.

Johny
Johny (neregistrovaný) ---.pilsfree.net
30. 7. 2010 21:42 Nový

Autorka a ...z reklamky...

celé vlákno

Po přečtení článku musím říct že Lenka Petrášková (autorka) a i Monika Frištenská (pracovnice v reklamě – ať už to znamená cokoliv) jsou … bez vlastního mozku.
Kdo se nechová jako stádo je u nich méněcenný. Mně zase vadí fifleny přesmrděný různýma voňavkama, ale ani mně nenapadne někde tvrdit že by měly mít někam zákaz vstupu…

2. 8. 2010 9:39 redakčně upravil Lenka Krbcova, důvod: Zkuste své názory vyjadřovat bez nadávek. Děkujeme redakce
spyko
spyko (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
1. 8. 2010 18:15 Nový

Re: Autorka a ... z reklamky...

celé vlákno

Jo,jo …,kdyby se opravdu o tohle zajímaly,zjistily by,že vědci už přišli i na to,že přehnaná hygiena škodí,zvýšený vyskyt alergií je přímoúměrný nedostatku obranných látek,neb tělo si nemá z čeho a hlavně proč tyto látky vytvořit !!!Hygiena je věc správná /holím se v podpaží,používám deo/,ale ne podle přání výrobců,my se holt/ne všichni/musíme po někom opičit,nemáme vlastní mozky,nebo nám dokonce smrdí???

2. 8. 2010 9:40 redakčně upravil Lenka Krbcova, důvod: Bez urážek, prosím, děkujeme redakce
Vine
Vine (neregistrovaný) ---.802.cz
3. 8. 2010 23:31 Nový

Američani věčně popotahují !

celé vlákno

Napište článek AMERIČANI NEUSTÁLE POSMRKUJÍ. Za necelé dva roky života v USA jsem si všiml, že Američani prostě nesmrkají, protože to považují za nechutné.
Tak raději budou neustále všude nahlas posmrkovat. To zas považuju za hnus já, smradlavý Čech.

Kaa
Kaa (neregistrovaný) ---.20.broadband10.iol.cz
11. 8. 2010 1:03 Nový

Re: Američani věčně popotahují !

celé vlákno

A nemluvě o tom, že chodí v botech po celém bytě. Když jde spát, tak jen zuje boty, odhodí ponožky na zem. A po navštěvě WC si nemyje ruce. To je běžný američan .. :-)

Káťa
Káťa (neregistrovaný) ---.140.broadband7.iol.cz
4. 8. 2010 7:11 Nový

trocha sebekritikčnosti neškodí...

celé vlákno

Pánové, vím že žena politá voňavkou páchne, ale těch je celkem málo (co si myslí že čím víc tím líp).
Jen si nějak nemohu vzpomenout, že by mi někdy muž smrděl kvůli parfému. To se mi asi ještě nestalo, zato upocených smraďochů potkávám bohužel hodně. Vy se možná necítíte, ale opravdu dokážete páchnout. Ano, pokud fyzicky pracujete, je to trochu jiné. Ale co vám brání si po práci dát sprchu a trochu se zlidštit? Snad jen váš bezbřehý egocentrismus, že když „sám sobě nesmrdím, tak nesmrdím ani těm okolo“.
Pánové, říkám to nerada, ale opravdu dokážete smrdět, a nic příjemného to není.
Káťa

tinrintin
tinrintin (neregistrovaný) 78.136.151.---
6. 8. 2010 0:43 Nový

Re: trocha sebekritikčnosti neškodí...

celé vlákno

Uhodně zamněstnavate­lů,třeba stavby nejsou šatny s
tekoucí vodou,takže je blbost říkat že se může po práci umýt a navonět!

renba
renba (neregistrovaný) 82.208.25.---
11. 9. 2010 18:44 Nový

Re: trocha sebekritikčnosti neškodí...

celé vlákno

Dámy, říkám to nerad, ale opravdu dokážete smrdět různými DEO , ANTI a jinými chemickými „vůněmi“, a nic příjemného to není nehledě na to že kolem dokola není citit nic přirozého (strava kterou kupuji či jím v restauraci, vůně lesa či louky)
renba

skret
skret (neregistrovaný) 77.208.29.---
4. 8. 2010 8:47 Nový

smrad jako smrad.....

co dodat,autor clanku asi pravdepodobne nestal zadnou frontu, treba v obchode kde pred nim a za nim jako v klestich staly cernosi neni to rasove mysleno barva pleti my nevadi ato je teprve ten SMRAD O K TERYM SE ZMINUJE SKUS SI TO

benzin
benzin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
4. 8. 2010 9:18 Nový

Vyholovani

Docela mne reakce v clanku nemile prekvapily. Vnimani zapachu je do znacne miry tezko meritelne, takze je logicke, ze maji-li pouzit nejaka fakta, jen tezko najdou lepsi nez statistiku prodeje deodorantu. I kdyz je to jenom jeden z ukazatelu, da se z neho ledasco usuzovat. Treba to, ze obecna tolerance cechu k telesnemu zapachu (nebo vuni) je vyssi, nez asi jinde ve svete. Nicmene existuje jeste jeden ukazatel, ktery by sice asi musel byt podlozeny anketou, ale tak nejak ho vnimam ze sveho okoli. A to je odmitavy postoj k vyholovani.

Ja sam mam nadvahu (dost dlouho sem byl dokonce obezni) a diky tomu se hodne potim a ani velka spotrebou deodorantu sem nebyl schopen zabranit velkemu zapachu. Ani kdy sem se sprchoval dvakrat dene a menil si v prubehu dne kosili, sem zapach na dlouho nezastavil. Jedine co nakonec pomohlo bylo vyholovani, ano je to tak, chloupky pod pazi a i ohambi a jinde na tele maji funkci udrzovani telesneho pachu cloveka. Drivejsi lide to asi povazovali za prijemnejsi vuni nez smrad po vykalech a dobytku, kterych byly tehdejsi sidla plna. Doba se ale zmenila, takze je potreba se prizpusobit. Panove vyholujte se a i kdyz se vam deodoranty hnusi, budete smrdet taleko mene.

A.S Pergill
A.S Pergill (neregistrovaný) ---.med.muni.cz
4. 8. 2010 9:51 Nový

Nevidím žádný důvod

celé vlákno

proč na sebe cpát koktejly potenciálně jedovatých, karcinogenních, nebo jinak problematických chemikálií. Navíc kožní mikroflóra má řadu funkcí na úseku obrany těla proti infekcím a její potlačování se promítá do řady tzv. „civilizačních“ chorob.
V USA je jedna oblast, kde na mnoha čtverečních kilometrech není žádná voda (vodoteč, pramen, studna). Prakticky se tam nemyli, protože dovezená voda stačila jen na pití a přípravu jídla. A měli tam dramaticky nejnižší úmrtnost na choroby srdce a cév (co jsou u nás příčinou cca 50% předčasných úmrtí). Ani zohlednění stylu života, práce atd. (testovalo se toho moc) tento fenomén nedokázalo vysvětlit, pořád tam zůstávalo to nemytí jako jediný významný rozdíl proti lidem jinde, spojený s tou nízkou úmrtností.

benzin
benzin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
4. 8. 2010 10:10 Nový

Re: Nevidím žádný důvod

celé vlákno

Zapomel ste rict, ze v te oblasti toho chybelo vic. Napriklad tam byl uplny zakz koureni. Prave ze strachu z pozaru. Takze to ma jine priciny.

Hadr
Hadr (neregistrovaný) ---.213-81-133.telecom.sk
4. 8. 2010 16:53 Nový

I stvořil Bůh ženu. Evu.

Taky smrděla, tak ji nahnal do moře, ať se vykoupá. Dodnes má problém, jak ten smrad z těch ryb dostat…

Mirula
Mirula (neregistrovaný) ---.176.broadband11.iol.cz
4. 8. 2010 19:28 Nový

Teď v létě v tramvaji je to fakt hrůza!

celé vlákno

S článkem v zásadě souhlasím, jízda v doprav. prostředcích je často dost nechutná, většina pánů po zvednutí paže k hornímu držadlu vysílá signály, že nevím, za co musím trpět. Co jsem komu udělala, že to mám čuchat? Někdy jsou to i dámy, ale muži víc.
Nejsem zastáncem silných vůní, ale nějaký antiperspiran­t/deodorant by měl každý používat. To aktivně nevoní, jen potlačuje ten prasečí puch. Hygiena mytím je samozřejmě třeba, ale po celý den nevystačí, a nepoužívat nic je totální bezohlednost k jiným lidem.

Izak
Izak (neregistrovaný) 213.195.211.---
5. 8. 2010 1:07 Nový

Re: Teď v létě v tramvaji je to fakt hrůza!

celé vlákno

V MHD etc to smrdi, protoze jste vsichni …, teri si neumi otevrit okno a nebo ridic neumi zapnout klimu … a vo tom to je, malo se tam vetra, vzdy kdyz tam vlezu, zacnu otevirat … jsem opravdu jediny normalni clovek, co chape, ze vymena vzduchu je treba ? … a razem to tam tak nesmrdi ;-)))

5. 8. 2010 11:21 redakčně upravil Lenka Krbcova, důvod: Nadávky se nám nelíbí, ani když je proložíte hvězdičkami. Zkuste to bez nich. Děkujeme redakce
PUG5CZ
22. 8. 2010 15:05 Nový

Re: Teď v létě v tramvaji je to fakt hrůza!

celé vlákno

Tento názor je jediny spravný!!!! Kazdý clovek se vsude v MHD krome metra příšerne zpotí, že to už sám nemůže vydržet, ale IDIOTI jsou výrobci těch dopravních prostředků, Tady už se mění klima a čím novější je BUS nebo TRAM, tak tam není ani co otevřít. Je to pojízdná plynová komora. Jen mini okýnka ob okno, která nekdy ani nelze otevřít a na streše už nic – jen jakesi 2 větráky. za chvíli v těch MHD prostředcích budeme kolabovat a bojovat o životy a nejaky lidský pach nás už vubec nebude zajímat. Oni v té Americe totiž mají uplně všude klimatizaci.

hrv
hrv (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
5. 8. 2010 12:17 Nový

Re: Teď v létě v tramvaji je to fakt hrůza!

celé vlákno

obcas je takovy vedro, ze na slunicku by se clovek musel mejt jednou za 15 minut (a v tom vedru by se kazdy rad ochladil, ale bohuzel to nejde). a spraye taky vzdycky nevydrzi tak dlouho jak rika reklama.

Olda
Olda (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
5. 8. 2010 1:29 Nový

Kamenec amonný

Skutečně neobsahuje sloučeniny hliníku, je to totiž sloučenina hliníku. Správně sůl kyseliny sírové, síran amonno-hlinitý.
Je velmi dobře rozpustný ve vodě, takže s jeho výdrží to nebude tak slavné. Ale zase se z nasyceného roztoku nechají pěstovat hezké krystaly.

7edmikraska
7edmikraska (neregistrovaný) ---.bluetone.cz
5. 8. 2010 7:02 Nový

Re: Musí Češi tak smrdět? Čichněte si k sobě, prosím…

celé vlákno

Cesi jsou nejsmrdlavejsi narod v Evrope!!! Jsem z Ruska, rok co rok jezdim domu podivat se za rodici a muzu vam rict, ze nehlede na obcas opravdu priserny horko jsem jeste nezazila ZADNY smrad v tamnich dopravnich prostredcich. A uz tuplem ne, aby v autobusu se projizdeli nesnesitelne pachnouci bezdomace a jina verbez, ktera se neobtezuje rano vlezt do sprchy a pouzit deodorant, coz zazivam pravidelne v Praze. Oproti nim skunkove jsou chodici reklamou Chanel c.5. Cesi, cichnete si k sobe, nez zacnete posuzovat ostatni…

Nos
Nos (neregistrovaný) ---.dsl.bell.ca
9. 8. 2010 10:34 Nový

To 7edmikraka

celé vlákno

Co si pamatuji, tak Rusove se snad vzdy museli koupat ve vonavce (nejaky levny smrad) a byli citit na hony.

Jones
Jones (neregistrovaný) ---.adsl.avonet.cz
11. 8. 2010 8:53 Nový

Re: Musí Češi tak smrdět? Čichněte si k sobě, prosím…

celé vlákno

Kdysi jsem jako brigádník vyklízel přilétající letadla na Ruzyni. Bezkonkurenčně nejsmradlavější a nejzaprasenější byly pravidelně dvě linky: Moskva a Tel Aviv. Netroufám si odhadovat příčinu… zřejmě to bude specifickým složením stravy u těchto dvou národů.

xmn
xmn (neregistrovaný) ---.cust.avonet.cz
5. 8. 2010 7:06 Nový

K do smrdí

Babička mé ženy byla za války v pracovním lágru v Rakousku. Podle jejích slov nejvíce smrděli francouzi, pak dlouho nic, pak italové, romové a pak zbytek.

vlk
vlk (neregistrovaný) 62.40.76.---
5. 8. 2010 10:42 Nový

Vůně

Trochu mě mrzí, že chodíme spíše s parfémy než partnery/partner­kami. Také mám potíže s vyrážkou na místě aplikace antiperspirantu. Nu což, život je boj.

B-ICE
B-ICE (neregistrovaný) ---.vodafone.cz
5. 8. 2010 13:10 Nový

probuuuuh

Co takhle se zamerit na temata, ktera opravdu neco resi. Takoveto clanky jen vyplachuji mozek lidem, kteri se o nej vlastne radi nechaji pripravit. Nejhorsi na tom vsem je ze pravdu ohledne tohoto tematu nenajdeme, je dost subjektivni. Nicmene se musim priklanet k nazoru, ze veci ktere na sebe nekteri lide jsou schopni naplacat ( a to jeste v obrovskem mnozstvi) jsou casto pekne pekelne. Buh vi co presne obsahuji a z ceho se vyrabeji. Dost dobre nedokazeme rici co se s nami bude po aplikaci techto „svinstev“ dit. Rozhodne neverim kde jakym vyzkumum, ktere si zaplati Procter & Gamble a jim podobni. Kdyz nefunguje normalni reklama, zkusime proste pseudovedecky pristup a oni se ti mene duvtipni uz nejak chyti …

M
M (neregistrovaný) ---.sattnet.cz
5. 8. 2010 14:25 Nový

Brity nikdo hygieně - cha chááááá

celé vlákno

Brity nikdo hygieně učit nemusí, nás pořád ještě ano – v Británii jsem nějakou dobu žil a tohle je jedna z největších kravin co jsme v poslední době slyšel. To že se anglán poleje voňavkou když se zpotí, nemá nic společného s hygienou…

Izak
Izak (neregistrovaný) 213.195.211.---
6. 8. 2010 0:37 Nový

Re: Brity nikdo hygieně - cha chááááá

celé vlákno

Ano, Brit vleze v botech neumyty do postele, moc si necisti zuby …
Tez se divim, co bych se od nich mel naucit ?

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.208.broadband12.iol.cz
5. 8. 2010 15:29 Nový

Židé

celé vlákno

No jo, Scott Cohen… proto tam asi chybí Židé, ti jsou dokonalí, všichni ostatní jsou smradlavý a špinavý dobytek…

em ar
em ar (neregistrovaný) ---.106.broadband2.iol.cz
18. 8. 2010 16:21 Nový

Re: Židé

celé vlákno

Přesně! :-)

drevokaz
drevokaz (neregistrovaný) ---.uphill.cz
5. 8. 2010 16:02 Nový

Ach, jak jsem stastny, ze jsem prozrel

A ja myslel, ze smrdi ti, co se nemejou! Jak nadherne je vedet, ze staci KOUPIT nejaky vyrobek a uz nesmrdim! Jsem prijemne citit ropnym derivatem s pridavkem rakovinotvorne esence, po kterem mi v podpazdi vyrostou bradavice svetove tridy, takze dam praci mnoha nepotradatelnym muzum a zenam z oboru plasticke chirurgie. Kola ekonomiky se roztoci to zavratnych obratek! Zvysenou spotrebou chemikalii k zdravejsim zitrkum!!!
P.S. Pristi clanek o ponozkach v sandalech prosim. Tam jsme taky ostudou vesmiru.
P.P.S. ONA: nemecti muzi jsou tak civilizovani! Podivej, jak jsou pekne vysolarkovani! ON: To jsou Turci, milacku.

Amélie
Amélie (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
8. 8. 2010 10:22 Nový

Jen češi?

Koukám, že lidé už neví, co by řešili. Takový němci smrdí tedy kolikrát více, tak nevím, co to má znamenat. Né že bych bránila čechy, ale myslím, že není nutné jednat o tom, zda někdo „smrdí“ nebo ne. Je to v podstatě každého osobní záležitost. Zase ve Francii je každý jedinec tzv. přesmraděn nejedním parfémem a rusové tomu mají zrovna tak, akorát používají padělky oproti francouzům. Tudíž si myslím, že by se měl nad tím zamyslet celý svět. Ostatně, všici žijeme na jedné planetě, ne?!

Zapadni turista
Zapadni turista (neregistrovaný) ---.dsl.bell.ca
9. 8. 2010 11:29 Nový

Hygiena

Tak jsem zase po letech zavital do nasi domoviny. I kdyz je to jiz daleko lepsi nez drive, tak je v ramci hygieny stale co dohanet. Je fakt, ze jet doma sockou je nekdy docela dobra lecebna kura proti snizovani zaludku :-) V prve rade na pot a zapach maji vliv nejen teplota a zvysena vlhkost vzduchu, ale hlavne strava, a v neposledni rade i barva pokozky. Cim je clovek snedsi barvy (treba i opaleny), tak intenzita zapachu stoupa. Doma se sprchuji 2× denne (ve vlhkem lete treba i 4×), u more az 5×, a samozrejme pouzivam neparfemovany antiprespirant (deodorant pouze maskuje zapach, a kolikrat ta „vune“ to dela jeste horsi). Je pravda, ze hlinik a dalsi chemikalie jsou zdravi skodlive (at si vyrobci rikaji co chteji), ale clovek toho na sebe nemusi napatlat na kila. Pouzivam to vsak radeji nez aby si lide mysleli ze jsem se naposledy koupal kdyz mne porodili. Vim ze prilisne koupani ma take sve stinne stranky, protoze kuze jako nejvetsi organ absorbuje z vody skodlivy jedovaty chlor a fluor, ale nebudu kvuli tomu chytat destovou vodu, take neprsi kazdy den :-) Jsem-li uz nucen jet v kterekoliv zemi nekde MHD (coz se mi za zivot uz parkrat stalo), tak co nesnasim je presvihnuty zapach vonavek. Tady u nas jeden ridic autobusu vykazal jednu premrstene navonenou cestujici ven a byla z toho pekna afera, i kdyz s ridicem mnozi cestujici souhlasili. Takze pamatovat co clovek pouziva, aby to nevadilo okoli. Rozhodne je lepe si priplatit za kvalitni vec nez mit nejaky levny padelek. I kdyz jezdim zasadne autem (cely zivot samozrejme s klimatizaci), tak mam nekdy sanci si „ocichat“ obyvatelstvo v ruznych zemich, a pak si s tim spojit tu kterou zemi, na coz nepotrebuji statistiky od vyrobcu :-) Pamatuji si jeste v padesatych letech kdy ve Vysocanech fabriky vychrlily tisice zamestnancu, to byl pak v tramvaji „pozitek“. Opravdu se jiz hodne zmenilo, ale stale je co zlepsovat.

em
em (neregistrovaný) ---.pvt.cz
11. 8. 2010 10:09 Nový

a co voňavky ?

A co mají lidé říct na to, když do autobusu nastoupí žena ČERSTVĚ nasmrděná parfémem? Horší je, když je to jak ta stará ruská. A když jsou tři, každá s jinou. To je žůžo.
Jako kdyby to nemohly nechat odležet.
Jinak deodoranty ano, antiperspiranty asi jen pokud je to fakt nutné – ale já se potím v podpaží i s antiperspi­rantem.
Navíc mám z antiperspirantů obavy, protože co se nedostane ven potem, uloží se nebo vyloučí jinak ????

Posel
Posel (neregistrovaný) 88.103.76.---
11. 8. 2010 10:56 Nový

Moře

Jen dvě věci na světě jsou cítit po rybách:
1/ Ryby
2/ Omlouvám se, to druhý jsem zapomněl . . .

Václav
Václav (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
12. 8. 2010 12:34 Nový

Musí Češi tak smrdět? Čichněte si k sobě, prosím…

Fascinuje mne poměřování čistotnosti českých mužů podle počtu vystříkaných sprejů. Co je platné Frantíkovi, když si sice každou chvíli foukne do podpaždí a do poklopce, když šetří na sprše, slipy mění až když mu po nich lezou mouchy a trička nebo košile nepere, protože jsou jednorázové. Ale podle statistik o spotřebě různých ..fuků, často financovaných kosmetickými firmami, je na čelním místě ve voňavosti. V dnešní době jsou již jistě objektivnější metody měření průměrné smradlavosti občanů. Měřeno mými smysly, radši v létě pojedu metrem v Praze než v Paříži. A pocení? To je přirozená ochranná vlastnost lidského těla, jen je potřeba se mýt a nosit čisté prádlo. Spreje nám sice vylepší statistiku ale kombinaci s nemytým tělem je to přímo biologická zbraň.
Václav

kumulus
kumulus (neregistrovaný) ---.clnet.cz
14. 8. 2010 12:55 Nový

je to smutné, ale je to tak

celé vlákno

ten článek je bohužel pravdivý, až moc pravdivý. jezdíme s rodinou často nakupovat do německa, kousek za hranice, ale někdy i dál. vonehdy jsem se tam v supermarketu přiblížil k dědkovi, oba jsme si prohlíželi v regálu obuv. ten jeho odér se prostě nedal…, žumpa hadr. hned mi to na skopčáka nesedělo. už jsem se chystal zalehnout hubou k zemi a patama k epicentru smradu, nebo popř. urychleně opustit ohnisko dekadence, když se k dědkovi přiblížila teeanegerka (asi vnučka) a začali rozprávět česky. rázem mi bylo všechno jasné.
obdobných příkladů bych z rukávů vysypal celou fůru. ať je to z fronty u pokladny v českém kauflandu, nebo z posilovny, nebo z veřejné dopravy, smraďochů je v tomto státě víc než dost. a nejedná se vždycky jen o staré dědky…

kumulus
kumulus (neregistrovaný) ---.clnet.cz
14. 8. 2010 12:57 Nový

Re: je to smutné, ale je to tak

celé vlákno

pardon, teenagerka

Josef
Josef (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
14. 8. 2010 16:27 Nový

češi smrdí

no, jenže ja jsem mel „stesti“ cestovat autobusem s jednim spinavym, smradlavym chlapem, ktery si navic sparal v nosu a pak „ham“…
A pak jsem zjistil, ze to byl Anglican.
Take se mi to stalo i podruhe, taky to byl Anglican.
Tak nevim, proc se rika o Ceskych chlapech…
Navic :
nebyl umysl ukazat , ze se to jedna o neprizpusobive ???
Kteri sice maji socialni vyhody, nikdy nedelali a najem plati za ne stat… Proto si muzou alespon na sobe dat vic zalezet…

mtgne
mtgne (neregistrovaný) 82.100.0.---
17. 8. 2010 19:17 Nový

Proboha, odkud se vzal ten názor

že ten, kdo se postříká nějakou voňavkou, voní čistotou? Třeba jenom obyčejně smrdí a nedostatek hygieny nebo nepříjemný odér se snaží přetlouci umělou „vůní“. Vůbec „nejúžasnějším“ zážitkem je jít po ulici za více ženami, z nichž každá je napatlaná jinou vodičkou. Mám z toho pak málem alergický záchvat !!

nevonící se
nevonící se (neregistrovaný) ---.40.broadband14.iol.cz
22. 8. 2010 1:00 Nový

smutná doba

Vážená paní Petrášová, po přečtení Vašeho článku – Musí Češi tak smrdět? Čichněte si k sobě, prosím…. – jsem se cítil dost smutný, protože Váš článek reprezentuje většinový, nemoudrý přístup k životu.

Vzpomínám si na svou první lásku, používala nějakou Eau du Toilette, taková zelená, voňavá věc to byla… no já ji opravdu miloval, myslím tu ženu. Vůni té ženy jsem však moc neznal. Měl jsem dokonce doma navoňaného plyšového medvídka, aby mi nebylo smutno (bylo nám tak 15/16).

Pro novorozence/ko­jence/miminko je pach matky nesmírně důležitý! Dítěti je jedno, jestli je matka spocená, počůraná nebo čerstvě osprchovaná, důležité pro něj je, že ji cítí, takovou jaká opravdu je. Není ještě (zdůrazňuji) NAUČENO co smrdí a co voní (v relaci lidského těla). Uvědomujete si, že to co Vám smrdí/voní, jste jen naučila? Víte o tom, že jste se také naučila koukat? Že vidíte mozkem a né celou kapacitou oka, tedy binokulárním viděním a vším co oko zaregistruje?

Nechci čichat voňavky, chci čichat lidi a svět kolem, ve své přirozené podobě. Nechci vidět makeupy a plastiky. Chci vidět tělo své ženy tak, jak ji život pokousal. Namůžu žít s člověkem, který má neurózy, že mu přibyla vráska. Že si musí koupit nový deodorant.

Namísto toho plácání voňavek, stačí, když se člověk zklidní, uvědomí si svůj stres a strach, který vyvolává specifický pach každého z nás (také tláča a paštička z Penny Marketu, to dodá specifičnošč…). Ano, pot je čirá tekutina bez zápachu, a údajně je zápach způsoben bakteriemi na kůži, hm, ale proč by se nemohly bakterie objevit tam, kde je jim dobře, stejně jako se sup objeví tam, kde je mršina.

Nicméně k věci. Pro mne osobně je lidský pach (jakýkoliv) nesmírně cenná informace. Nenahlížím na něj jako na smrad nebo vůni. Je to informace o člověku, o tom co prožívá, o tom co nechce mnohdy ani sám vědět, co si nepřizná. Co skrývá a co naopak dává na odiv. Pot mluví, pach těla je ucelená informace. Celé lidské tělo mluví. Lidé užívají léčiva proti horečce a bolestem hlavy, šplíchají se vůněmi aniž by věděli proč. Myslí si, hm, smrdím, musím se umýt a navoňat. Hm, bolí mě hlava, musím užít prášek. Hm, mám povadlá prsa, musím je nechat zvednout. Hm, netopoří se mi penis, musím s tím něco modrého (nemám na mysli ODS) udělat. Jestli je tohle život ve městě, život v civilizaci, „život na západě“, tuž to děvucho nechcu, zůstanu doma, na severovýchodě Moravy, pěkně v Beskydech.

Víte, lidská přirozenost musí být potlačena. Bez toho potzlačení by si lidé uvědomili, jak jsou svobodní a nezávislí. Kdo tohle nechápe, je oddělen od sebe.

Aneb, jak řekla má teta, když měla možnost podojit kozu (po 30 letech života ve městě), „ani se nejdu umýt, jak krásně mi voní ruce, to je panečku energie“! 

PUG5CZ
22. 8. 2010 14:35 Nový

CO americké ženy?

K tomu článku, který napsal jakýsi Američan o českých chlapech bych já napsal něco podobného o amerických ženách. V USA je to úplně opačně, než u nás. Tam jsou ty neupravené „popelnice“ ženy. Proto on viděl onen kontrast v naší zemi, stejně, jako jsem ho já viděl v USA. Jinými slovy Američani jsou pěkní chlapi a Češky jsou pěkné ženy. Musí to být důsledek emancipace žen v USA, která došla až tak daleko. Co se týče oněch deodorantů, tak to jsou vyhozené peníze, protože to všechno rychle vyprchá a co se týče antiperspirantů, tak ty jsou vesměs nesnesitelné a lepivé. Stačí obyčejná voňavka na oblečení, ať už je to kolínská a nebo toaletní voda.

GArfield
GArfield (neregistrovaný) ---.stratosfera.cz
23. 8. 2010 15:18 Nový

Z blbosti nebo za penize

Velmi pozoruhodne, mam dojem, ze to dokonce neni prvni clanek, kdy se pani Petrasova skalopevne opira o neovereny „pruzkum“ vyrobce kosmetiky. Coz me privadi k uvaham, zda to dela… viz titulek.
Nezda se mi ale, ze by se tak protrela novinarka dala zmast a nebyla schopna zakladnich logickych uvah – leda, ze by na ne zamerne rezignovala.
Treba ze:
- nepouziva-li nekdo deodoranty/an­tiperspiranty, neznamena to nutne, ze by musel pachnout
- pouziva-li nekdo deodoranty/an­tiperspiranty, nezamena to automaticky, ze voni
- nekam se nam z toho prehledu spotreby kosmetiky zahadne vytratily parfemy. Proc? Ze by proto, ze Unilever zadne nedela? :-)

pa
pa (neregistrovaný) 77.104.232.---
25. 8. 2010 18:46 Nový

Je to proti přírodě

Úplně něco jiného je hygiena a úplně něco jiného používat deodoranty. Deodorant je něco umělého s kdo ví jakými účinky na organismus – to se obvykle dovíme až za pár let. Ženy používají deodoranty častěji, protože od přírody jejich pot má pronikavější pach. Když si na to zvyknou (jako autorka), zdá se jim, že každý kdo deodoranty neoužívá, páchne. Je to prostě móda používat deodoranty, a autorka se tady vychloubá, že je „in“.

alinta
alinta (neregistrovaný) ---.161.69.168.static.amnet.net.au
12. 9. 2010 8:34 Nový

Vonavka = rakovina!

Vazeni ctenari,
vite, ze kosmeticky prumysl neni vubec regulovany? To znamena, ze vyrobci kosmetickych pripravku mohou pouzivat cokoliv zdravi skodliveho, anichz by se dostali do problemu se zakonem, bohuzel tohle spousta lidi nevi!! Neni problem si zakoupit prirucni knizku, ve ktere jsou uvedeny a popsany veskere ingredience, co se v kosmetickych pripravcich bezne pouzivaji! Vrele doporucuji!!
Kdyz clovek udrzuje dobrou hygienu, tak nepotrebuje na sebe davat zadnou chemii a pokud chci neco voniciho na sebe dat, pak jen neco prirodniho.
Dnes se vede tezky boj proti kurakum,(nejsem kurak) ale kdo ma dychat ty tkz. vonave jedy, co na sebe lidi davaji? Je to fer?
O anglicanech a americanech radeji pomlcim, „nahore huj, dole fuj,“ ti si muzou tak akorat kritizovat sami sebe.

Sonya
Sonya (neregistrovaný) 193.245.34.---
15. 9. 2010 13:57 Nový

deo krystal

To, že kamenec vydrží neomezeně dlouho, je nezničitelný a pálí na čerstvě oholené kůži, může napsat jen ten, kdo kamenec v životě neviděl.
Kamenec se dobře rozpouští ve vodě. Vydrží sice déle než běžné deodoranty, ale rozhodně ne neomezeně dlouho (probůh, vždyť věčně nevydrží žádný kámen!). Kvůli rozpustnosti ve vodě samozřejmě není nezničitelný.
Na čerstvě oholené kůži nepálí. Pálí jen na drobných zraněních (údajně. Nikdy jsem ho nepoužila k zastavení krvácení).

mpro
16. 11. 2010 17:27 Nový

R. Muller - Vone

.
.
.
Namiešali múdre nosy
Vône že vraj zázračné
Kopa ľudí ich už nosí
A každý nosiť začne
Pod paže a do výstrihov
Prekryť rýchlo vlastný smrad
Celkom jasne som vystihol
Čo mám a Čo nemám rád

http://www.youtube.com/watch?v=rKVYNClhQqk

MuadDib
MuadDib (neregistrovaný) ---.178-40-78.t-com.sk
5. 6. 2011 10:48 Nový

Ech, ten americký pablb...!

celé vlákno

Ještě před 100 lety mnozí z našich předků pracovali v prostředí (stáje, maštale, chlévy) ze kterého by se on skácel, prostě by ho přehlo a konec, už by ani nevstal.

Otázka smradu je totiž především záležitostí tzv. estetiky čichu, což je především kulturně vypěstovaný pocit.

Amíci jsou tlustší než Češi, proto se také více potí, akorát si na sebe nakydají více deodorantů.

A mně třeba mnohé z těch deodorantů smrdí více, než kdyby se dotyčný člověk nemyl týden, platí to zvláště pro ženy a jejich těžké a velice dráždivé parfémy.

Zažil jsem 1 takový „případ“ – když ona vešla do kanceláře pouze na pár (desítek) vteřin, musel jsem tu kancelář větrat pár (desítek) minut. Když prošla chodbou od své kanceláře k záchodům, chodba byla jak zamořená fosgenem, pouze to hůře páchlo. Nedalo se tam dýchat, měl jsem pocit na zvracení.

Tudíž smrad nemusí mít mnoho společného s nehygienou.
Já otevřeně říkám, že (zcela jistě) děsně smrdím (i když to já necítím), pokud jsem cestoval 12 hodin a dalších 12 hodin jsem se jenom tak loudal městem v parném létě a pot se ze mne jenom tak lije.

Pro mne je mnohem důležitější hygiena, než potlačování smradu. Smradlavý Amík si na sebe nakydá spousty deodorantů a myslí si, že to „vyřešil“, ale pouze takovým způsobem, jak to „řešili“ v 19. století, když špindírové přebíjeli svůj smrad voňavkami a na zavšivené hlavy si nasazovali napudrované paruky.

Přemíra deodorantů tak může znamenat právěže spíše větší nedostatky v hygieně nebo v zdravotním stavu, které nelze odstranit pouhým omytím, že ano...

forest
forest (neregistrovaný) ---.161.broadband7.iol.cz
30. 11. 2011 14:57 Nový

Re: Ech, ten americký pablb...!

celé vlákno

Češi pijí hodně alkoholu a dost kouří. Z takového životního stylu je pot smradlavej. Vím to z vlastní zkušenosti, taky jsem slabý kuřák. Když omezím kouření, přestanu pít kafe, chodím do sauny a sportuju, tak po pár týdnech při cvičení i když ze mně leje pot, tak ten pot téměř nezapáchá. Mám známého, který je vyloženě pivař a kouří krabku denně. Může se mejt 3x denně, lejt na sebe deo po kýblech a stejně s ním nejde vydržet.
A co se týče toho mýtu, že ženám voní smradlavý muži - tak to říkala i moje babička. Byla to enormně čistotná žena. Myslela to samozřejmě obrazně. Dřív ženám "voněli", protože to nebyli povaleči. Zpotili se protože makali a proto se ženám líbili. Dneska, kdy většina úspěšných zbohatlíků vydělá prachy podvodem, nebo machinacemi, ale pracovitost není pro ženy přitažlivá.

chemistr
chemistr (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
10. 1. 2012 17:47 Nový

menší srhnutí

Dámy a pánové,
zatím co si tu tak pročítám všechny ty příspěvky tak jsem zde našel pár nesrovnalostí. Tak za prvé - čemu ráčíte říkat chemie? Vždyť chemie je všude kolem nás - strom je chemie, louka je chemie, vaši domácí mazlíčci jsou chemie a dokonce i my samotní jsme chemie. To jsme si ujasnily, tak dále. Jde jen odhadovat účinky hliníku na lidský organismus, ale chtěl bych podotknout, že negativní účinky hlinitých solí (i elementárního hliníku) na lidský organismus nebyl nikdy prokázány, a to ani nezávislými studiemi (a že jich bylo mnoho). Dále se zde objevují spekulace o tom, co vlastně je, či není, v daném deodorantu či antiperspirantu za látky. K tomuto je vhodné říci, že výrobce je povinen všechny tyto látky uvést na obalu a mě osobně se nikdy nestalo, že bych tam tyto informace nenašel. Dále se zde objevilo jisté nesmělé tvrzení o tom, že veškeré "voňavky" překrývají lidské feromony (mimochodem to je to o čem se nejmenovaný vyjádřil jako o "pachu imunitního systému"). To že by nějaká vůně byla schopna překrýt feromony je holý nesmysl, protože feromony zaprvé nejsou cítit, a zadruhé je naše smyslové orgány jsou schopny zaregistrovat i přes sebevětší zápach, či vůni. Je zde také spousta řečí o tom, že deodoranty nepotřebujete když se budete pravidelně mýt. Tak k tomuto: Je zde několik možností - za a) používáte klasická hydroxidová mýdla, jinak řečeno - tuky zmýdelněné pomocí hydroxidů. Výhody: jsou levné, dostupné atd... Nevýhody: mají zásaditý charakter a vysušují pokožku, což může vést ke vzniku ekzémů. Další možnost kterou pravděpodobně používá většina z nás jsou klasické sprchové gely. Ty však obsahují pěnidla, z čehož nejčastější je laurethsulfát sodný a kromě toho že jde o látku dráždivou a že může způsobovat afty, byla také podezřívána z karcinogenity stejně jako hliník. Tím pádem je vlastně jedno jestli se často myjete nebo používáte deodoranty - při první možnosti hrozí výskyt ekzémů a při druhé rakoviny (pokud tomu věříte - dle mého názoru je rakovina především otázkou všeobecného životního stylu než toho, zda se "nastříkáme" deodorantem). Poté se zde objevila informace, že v kosmetických výrobcích jsou jedy a že se na ně nevztahují žádné zákony a normy. To je samozřejmě nesmysl. Pokud by jakákoli inspekce nalezla byť jen stopové množství látky, která nějak poškozuje zdravý člověka, tak tento výrobek nepustí na trh. Nehledě na to, že máme velmi přísnou obchodní inspekci a proto nevěřím, že by někdo mohl mít po aplikaci deodorantu příznaky otravy (na to existují dvě možnosti - buď dotyčný použil přípravek zakoupený někde u vietnamců a nebo je to jistá - v tom druhém případě by se měl dotyčný obrátit na psychologa). Připadá mi nechutné, pokud někdo tvrdí že mu pach rozkládajícího se potu voní a pokud se alespoň neumyje pokud jde mezi lidi. Samozřejmě všeho s mírou a pokud má nikdo problém s deodoranty, tak ať si koupí přírodní sprej (nejlépe na alkoholové bázi - alkohol zahubí bakterie), který je zdravý neškodný a i jeho vůně je decentní a nebije tolik do nosu. Musíte však počítat s jeho vyšší cenou, ale o to déle vám jedno balení vydrží. Ne že bych chtěl plně souhlasit s autorkou článku, ale mi češi jsme opravdu smrdutý národ. Poznal jsem i důvěrnější studie než ty které dělal Unilever a výsledek byl že se svým zápachem bojuje pouze každý pátý čech. Nejlépe jsou na tom prý studenti... Zkrátka tělesný zápach je vděčné téma ....

???
??? (neregistrovaný) ---.jen.cz
13. 12. 2012 11:13 Nový

NAPROSTÁ PRAVDA

Po letech v cizině tomuto článku musím dát za pravdu, Češi jsou hodně pozadu za západním světem, co se hygieny týče a taková letní projížďka tramvají není nic příjemného... lidé by měli být kulturnější, snažit se zvýšit v této jinak krásné zemi úroveň a měli by o sebe víc dbát, s článkem naprosto souhlasím, takovéto články by měly vycházet denně, dokud to tady nezvedne úroveň, myslím si, že deodorant a parfém pro muže by měly být naprostá samozřejmost... a ti co obhajují opak by se měli zajet podívat na západ a snažit se být trochu kluturnější ...

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem