Názory k článku
Mechanistická medicína již došla na svůj konec

Jirka_1
Jirka_1 (neregistrovaný) 217.30.64.---
10. 1. 2017 8:59 Nový

Tak to je síla...

celé vlákno

A pak, že nejsou na světě skuteční lékaři, kteří skutečně chtějí člověka léčit. Žádný nos nahoru... Jenže Česko je ohledně medicíny kraj rázovitý...

tsd
tsd (neregistrovaný) ---.nova.cz
10. 1. 2017 9:17 Nový

Re: Tak to je síla...

celé vlákno

Zato jinde mají plno homeopatů a astrologů. Ne že by pan doktor neměl hodně pravdy, ale zajisté jste si povšiml, že nenápadně vyčlenil z okruhu své praxe chirurgii a infekční nemoci. U chirurgie je to jasné každému ( optimistický pohled na zlámanou nohu ani změna životního stylu vám jí nenarovnají ). U infekčních chorob to bohužel je jasné jen lidem od fochu. Ti vědí, že něco zvládnou antibiotika, něco antivirotika, ale že nejlepší je prevence očkováním, pokud na nemoc očkování existuje. Žádná psychosomatika vám bohužel nepomůže.
tsd

Fluttershy
Fluttershy (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
10. 1. 2017 10:52 Nový

Re: Tak to je síla...

celé vlákno

Dej si pozor, ať ti nenaprší do nosánku

tsd
tsd (neregistrovaný) ---.nova.cz
10. 1. 2017 11:31 Nový

Re: Tak to je síla...

celé vlákno

Nenaprší, jsem proti dešti očkovaný. :-)
tsd

Fluttershy
Fluttershy (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
10. 1. 2017 15:23 Nový

Re: Tak to je síla...

celé vlákno

Hezky se tu ukazuje Poeův zákon, dědek je schopný děti proti dešti vážně očkovat...

tsd
tsd (neregistrovaný) ---.nova.cz
10. 1. 2017 15:30 Nový

Re: Tak to je síla...

celé vlákno

Blahoslavení chudí smyslem pro humor, neboť jejich je království nebeské.
tsd

edek
edek (neregistrovaný) 46.235.158.---
12. 1. 2017 23:04 Nový

Re: Tak to je síla...

celé vlákno

ALe proti blbosti nejsi, když zminuješ, jak úžasné je to očkování :-D

tsd
tsd (neregistrovaný) ---.nova.cz
10. 1. 2017 12:16 Nový

Re: Tak to je síla...

celé vlákno

Z vašeho odkazu, cituji :
"K nejčastějším onemocněním, jimiž se lidé v nemocnici nakazí, patří zápal plic"

Kdyby byli očkovaní proti pneumokokům, tak nezemřeli.
tsd

NOone
NOone (neregistrovaný) 91.139.13.---
10. 1. 2017 12:31 Nový

Re: Tak to je síla...

celé vlákno

ajajaj :)
mnohem pravděpodobněji by právě zemřeli :)
moje babi se každý rok očkoje proti chřipce, jako jediná v rodině, jako jediná ji taky každý rok má :) komu není rady.....
mimochodem každé očkování má jako vedlejší účinek právě tu nemoc....

tsd
tsd (neregistrovaný) ---.nova.cz
10. 1. 2017 12:53 Nový

Re: Tak to je síla...

celé vlákno

Mýlíte se, nebo lžete, jiná možnost není. Jak jste poznali, že šlo o chřipku?

Jenda
Jenda (neregistrovaný) ---.ms.mff.cuni.cz
11. 1. 2017 16:24 Nový

Re: Tak to je síla...

celé vlákno

Jak se dá nakazit z očkování, které obsahuje jenom nějaké synteticky vyrobené antigeny a s tou nemocí nemá jinak nic společného?

tsd
tsd (neregistrovaný) ---.nova.cz
11. 1. 2017 16:26 Nový

Re: Tak to je síla...

celé vlákno

To je právě to, co nikdo neví, ale někteří jednodušší lidé to rádi poslouchají. :-))
tsd

Mary
Mary (neregistrovaný) ---.cust.vodafone.cz
10. 1. 2017 13:00 Nový

Re: Tak to je síla...

celé vlákno

Jirko, v malé české kotlině to opravdu může tak vypadat. Z Chrámu medicíny máme nábožně přijímat vše. Problém je, že tahle medicína nemá ráda jednoduchá a levná řešení: kampak na nás s bylinkovými čaji, když máme antibiotika, kampak na nás s léčbou, když to lze operovat a transplantovat. Volí se často a schválně ta drahá a náročná řešení. Tudíž medicína nebude mít NIKDY dost peněz, protože si NIKDY nezvykla úsporně hospodařit: medicíně přece nemůže nikdo jiný rozumět než lékaři, a ti nejlépe vědí, co je potřeba. :-))) Potřeba je mít co největší penězovod.
Jestlipak mají lékaři a dentisti ve svých soukromých ordinacích EET? No vidíte, a vo tom to je.

tsd
tsd (neregistrovaný) ---.nova.cz
10. 1. 2017 13:06 Nový

Re: Tak to je síla...

celé vlákno

Ne mají smlouvy s pojišťovnou a výkazy. Ti co smlouvy nemají mají EET, to jste Maruško nevěděla?
tsd

Ivan
Ivan (neregistrovaný) 2001:41d0:2:----:----:----:----:----
10. 1. 2017 9:22 Nový

Neuvěřitelné :-)

celé vlákno

"Neexistuje neléčitelná nemoc"
"v místě přerušení páteře schopen převést signály z nervové sítě na lymfatický systém a vytvořit jakousi objížďku"
"Hlavně však důsledným vyloučením chemických molekul z terapie"
"průměrný zákazník supermarketu si v každém košíku odváží asi osmačtyřicet jedů"

Pán si myslí, že jsme naprosto hloupí a sežereme mu každý nesmysl :-) Je všeobecně známo, že před nástupem průmyslově zpracovaných potravin a farmak žili lidé více v souladu s přírodou, léčili se převážně bylinnými přípravky a běžně kapali jako mouchy na dnes banální záležitosti, jako třeba zápal plic. Průměrný věk dožití byl 30 let, dnes osoby "promořené chemií" z nákupních vozíků žijí průměrně 73-78 let.
Samozřejmě že bylinná léčba má svoje místo, ale pouze jako doplněk.

tsd
tsd (neregistrovaný) ---.nova.cz
10. 1. 2017 9:31 Nový

Re: Neuvěřitelné :-)

celé vlákno

Tentokrát pochvala pro Ivana. Ale jak říkám, pan doktor má také v mnoha věcech pravdu ( nebudu rozebírat ), ale článek je takový nepřehledný pelmel.
Ivane zajisté jsi nepřehlédl svoje tvrzení o zápalu plic. Zkus si odpovědět, proč tu nemoc považuješ za banální. Ona až tak banální není a umírá se na ní i v době antibiotik, i když výrazně méně častěji. Je ale rozhodně lepší zápal plic nedostat a jsme zase u očkování. :-)
tsd

Ivan
Ivan (neregistrovaný) 2001:41d0:2:----:----:----:----:----
10. 1. 2017 10:21 Nový

Re: Neuvěřitelné :-)

celé vlákno

Proto že se mortalita podstatně snížila, dříve zemřela snad třetina nebo čtvrtina postižených, dnes několik jedinců.
Očkování proti zápalu plic není a očkování proti chřipce nefunguje kvůli rychlým mutacím virů chřipky.

tsd
tsd (neregistrovaný) ---.nova.cz
10. 1. 2017 10:34 Nový

Re: Neuvěřitelné :-)

celé vlákno

Ivane, Ivane,
očkování proti zápalu plic samozřejmě je a dokonce několik vakcín, očkování proti chřipce je standardně účinné na 60-70%.
Člověk tě pochválí a hned takový trapas. :-)
tsd

NOone
NOone (neregistrovaný) 91.139.13.---
10. 1. 2017 11:48 Nový

Re: Neuvěřitelné :-)

celé vlákno

očkuje se jen úplný šílenec, to samé platí o očkování 3 měsíčních ještě plně nevyvinutých mimin = zhovadilost se smrtelnými následky

tsd
tsd (neregistrovaný) ---.nova.cz
10. 1. 2017 12:13 Nový

Re: Neuvěřitelné :-)

celé vlákno

neočkuje jen nezodpovědný pomatenec.
tsd

Samuel
Samuel (neregistrovaný) ---.178.004.pools.vodafone-ip.de
10. 1. 2017 13:45 Nový

Re: Neuvěřitelné :-)

celé vlákno

Tak se naočkujte a nepruďte furt. Článek nebyl vůbec o očkování, jestli jste si nevšiml. Navíc vám nikdo v očkování nebrání, tak si ty blitky nechte pro sebe. Trolíte o očkování, neustále dokola. Vždyť jste už trapnej. Je každého věc, jestli se nechá očkovat, kdy a proti čemu, a vy svýma blitkama to nezměníte, tak se s tím smiřte a jděte dělat raději něco užitečného.

Ivan
Ivan (neregistrovaný) ---.ovh.net
10. 1. 2017 14:07 Nový

Re: Neuvěřitelné :-)

celé vlákno

Ty mlč, ani na opakovanou žádost jsi nenašel zdravotní indikaci k plošnému očkování dvouměsíčních kojenců proti Hepatitis B.

Viktor
Viktor (neregistrovaný) 188.120.212.---
10. 1. 2017 14:47 Nový

Re: Neuvěřitelné :-)

celé vlákno

Tsd je placený troll. Potvrzuje to, jak promptně reaguje na komentáře ostatních, tzn stále kouká do monitoru. Neustále vnucuje " blitky " o očkování i tam, kam to vůbec nepatří. Jeho ot, až na výjimky, nejsou mazány.... atd. atd.

edek
edek (neregistrovaný) 46.235.158.---
12. 1. 2017 23:13 Nový

Re: Neuvěřitelné :-)

celé vlákno

tvl ty asi vyděláváš na těch chemických koktejlěch plných rtuti a těžkých kovů, jinak by jsi nemohl psát tady ty bludy. Na těch produktech lobbistů a chemického průmyslu. Očkování více lidem ublíží, než pomůže. Jeden z deseti má trvalé následky. Bohužel i má ségra na to dojela. I když jsem ji silně odrazoval, dala tzv. povinně očkovat syna v roce a půl a ejhle..ze zcela zdravého dítěte je ze dne na den autista. A kdyby to byl jen jeden příklad.. Stačí se podívat na složení a nosné látky a žáden člověk, s alespoň trochu zdravým rozumem, si to nikdy do těla nenechá vpravit.

tsd
tsd (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
12. 1. 2017 23:28 Nový

Re: Neuvěřitelné :-)

celé vlákno

Spíš to vypadá, že zdravý rozum schází tobě. Už dlouho jsem neviděl takovou koncentraci lží a nesmyslů.
Tsd

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.ipv6.broadband.iol.cz
10. 1. 2017 11:48 Nový

Re: Neuvěřitelné :-)

celé vlákno

Naprosto s Vámi souhlasím. Pan "doktor léčil" našeho syna. Byli jsme připraveni zkusit všechno.
Výsledek - Synovi nepomohl, jen jsme o statisíce lehčí ! :(((

Petr

tsd
tsd (neregistrovaný) ---.nova.cz
10. 1. 2017 12:20 Nový

Re: Neuvěřitelné :-)

celé vlákno

Jen pro zajímavost, na co ho léčil. Nemusíte odpovídat, ale rád bych to věděl.
tsd

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.ipv6.broadband.iol.cz
10. 1. 2017 12:56 Nový

Re: Neuvěřitelné :-)

celé vlákno

Právě zmiňovaný - autismus. Výsledek - 0

Viktor
Viktor (neregistrovaný) ---.28.broadband17.iol.cz
11. 1. 2017 1:07 Nový

Re: Neuvěřitelné :-)

celé vlákno

" Průměrný věk dožití byl 30 let "

V jaké době že to bylo Ivane ?

Tutti
Tutti (neregistrovaný) ---.cust.vodafone.cz
11. 1. 2017 10:05 Nový

Re: Neuvěřitelné :-)

celé vlákno

Ivan je asi archeolog. Mozna nevi, ze jeste ziji lide, kteri prezili nemecke koncentraky nebo kteri se zucastnili vylodeni Spojencu v Normandii. Je to uz hluboko v minulem stoleti.

tsd
tsd (neregistrovaný) ---.nova.cz
11. 1. 2017 10:42 Nový

Re: Neuvěřitelné :-)

celé vlákno

Na druhou stranu to ovšem dokazuje, že i když se živili kunerolem a kdovíjakými válečnými náhražkami a později tzv. chemickými průmyslovými potravinami, tak asi ty "průmyslové" potraviny nejsou jedinou a už vůbec ne hlavní příčinou nemocí v naší požehnané době.
Genetická výbava a znečištěné prostředí a líný životní styl tomu přispívají také měrou nesmírnou. U potravin je spíš na vině jejich množství a nezdravý jídelníček, než to odkud potraviny pocházejí, nebo jak se zpracovávají. Cukrovku máte z přejídání a je lhostejné jestli byl bůček z domácího bio chovu nebo z velkovýkrmny. Vadí kila navíc a úbytek svalové hmoty na úkor tuku.
tsd

Ivan
Ivan (neregistrovaný) ---.ovh.net
11. 1. 2017 13:11 Nový

Re: Neuvěřitelné :-)

celé vlákno

Několik takových lidí stále žije, to však nijak neovlivňuje skutečnost, že průměrné dožití osob narozených v období první republiky bylo 45-50 let.

Ivan
Ivan (neregistrovaný) ---.ovh.net
11. 1. 2017 13:05 Nový

Re: Neuvěřitelné :-)

celé vlákno

Nepřekvapivě ještě za renesance. Průměrný věk dožití se začal pomalu zvyšovat až s nástupem osvícenství, kdy právě na základě aplikací dílčích průmyslových a farmaceutických poznatků se pomalu začala zlepšovat výživa a zdravotní péče obyvatel.

Viktor
Viktor (neregistrovaný) ---.28.broadband17.iol.cz
11. 1. 2017 13:29 Nový

Re: Neuvěřitelné :-)

celé vlákno

Ivane, nemáte docela tak pravdu a hned Vám napíšu proč.
Prvně, google neumí dávat věci do souvislostí.
Přítelkyně má zajímavého koníčka genealogii, věnuje se tomu poloprofesionálně. A vězte, že statistika doby, o které mluvíte i doby předchozí, i pozdější, zahrnovala velkou poporodní úmrtnost, takže se do statistik započítal člověk, s věkem nula.
Ale je tu ještě jedna věc, a víte která ? Neustále se vedli války, kde umírali mladí lidí. Nezapomeňte, že v Evropě se více jak 70 let toto neděje.

Statistika je ošidná. Vámi psané dožití 30 let je nesmysl.

tsd
tsd (neregistrovaný) ---.nova.cz
11. 1. 2017 13:45 Nový

Re: Neuvěřitelné :-)

celé vlákno

Viktore, přestaňte si to navzájem vyčítat, vždyť tvoje tvrzení:
Nezapomeňte, že v Evropě se více jak 70 let toto neděje.(války)
Svědčí jen o tvé krátké paměti. Balkánská válka, válka na Ukrajině,
nic ti to neříká? počty mrtvých - desetitisíce. Jinak s těmi novorozeneckými úmrtími máš z větší části pravdu, ale raději si najděte střední délku života - dožití.
tsd

Viktor
Viktor (neregistrovaný) ---.28.broadband17.iol.cz
11. 1. 2017 14:45 Nový

Re: Neuvěřitelné :-)

celé vlákno

" Svědčí jen o tvé krátké paměti "

Okey srovnávej tisíce s desítkami milionů. Vím, že jsi několikrát psal, že matematika není tvůj obor, ale mohl by jsi pochopit, že různá numera se statistikou různě hýbou.

tsd
tsd (neregistrovaný) ---.nova.cz
11. 1. 2017 14:54 Nový

Re: Neuvěřitelné :-)

celé vlákno

Ovšem nic to nemění na tom, že jsi jak Kecal z Prodané nevěsty.
tsd

Mary
Mary (neregistrovaný) ---.cust.vodafone.cz
11. 1. 2017 15:55 Nový

Re: Neuvěřitelné :-)

celé vlákno

Ten, kdo šel studovat lékařství, by se často na technickou vysokou školu nedostal, prostě pro nedostatek logického uvažování. Natož aby ji dokončil. Vím, jak si medici vždycky libovali, že nemají matiku. :-))

tsd
tsd (neregistrovaný) ---.nova.cz
11. 1. 2017 16:00 Nový

Re: Neuvěřitelné :-)

celé vlákno

Úžasná logika, na filozofii také nemají matematiku a přesto tam vyučují logiku.
Divné, že Maruško
tsd
P.S. vy nejste na štíru jen s logikou :-))

Mary
Mary (neregistrovaný) ---.cust.vodafone.cz
11. 1. 2017 16:05 Nový

Re: VŠ

celé vlákno

Z naší technické VŠ odešlo několik studentů po prvním ročníku raději na medicínu. Nezvládali matematiku. Tak to je, proč bych si vymýšlela?

tsd
tsd (neregistrovaný) ---.nova.cz
11. 1. 2017 16:07 Nový

Re: VŠ

celé vlákno

Já si také nevymýšlím, je vidět, že jste se jako technička minula povoláním, proč jste nešla na medicínu taky, nemusela byste závidět a řídit autobus. :-))
tsd

Dana Mihulkova aura:10
10. 1. 2017 12:26 Nový

Mechanistická medicína již došla na svůj konec.

celé vlákno

Je to moc pěkný rozhovor a děkuji za něj. Jsem ráda, že z medicíny nevymizel zdravý úsudek, ačkoliv vztah pacienta a oficiální medicíny je přesně tak, jak píše pan doktor: strašení nemocemi, aby byl pacient poslušný a nevědomý v chrámu medicíny, vybudovaném na chrámu peněz.
Přílišné zahledění se do technologického pokroku má i v medicíně odvrácenou stranu: zavrhla již fungující jednoduché metody jako zastaralé. Přitom nenechá člověka vybrat si.
Podívám-li se do herbáře či botaniky, každá druhá bylina má přídomek "lékařský" (plicník, podběl, atd.atd.). Přitom je skutečnost taková, že lékaři se léčení bylinami vysmívají. Mají přece technologie, chemii na pomoc, farmaceutický průmysl jen kvete....potom přibývá chorob, tzv. nevyléčitelných. Přitom mnohdy stačí jen změnit metodu léčby. Samozřejmě na straně pacienta i stravovací zvyklosti, ap., to, co se nazývá zdravý životní styl. Každý je teoreticky známe.

jehovista
jehovista (neregistrovaný) 194.213.54.---
10. 1. 2017 12:51 Nový

Re: Mechanistická medicína již došla na svůj konec.

celé vlákno

No tak hlavne, ze tenhle filantrop ordinuje zadarmo XD
Zdravi je byznys a zlaty dul. Vydelavaji na tom jak farmaceuticke firmy, tak lecitele, prodejci cukrovych kulicek, nebo i "terapeuiti", kteri svuj byznys zalozili na tom, ze se postavili proti "systemu".

Mary
Mary (neregistrovaný) ---.cust.vodafone.cz
10. 1. 2017 13:09 Nový

Re: Mechanistická medicína již došla na svůj konec.

celé vlákno

Zdraví není byznys, byznys je nemoc. Být zdravý je normální. :-))

tsd
tsd (neregistrovaný) ---.nova.cz
10. 1. 2017 13:18 Nový

Re: Mechanistická medicína již došla na svůj konec.

celé vlákno

Mattoni, Evian, BIO BIO, chaluhy, hlíva ..... to není byzys?

tsd

Fluttershy
Fluttershy (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
10. 1. 2017 15:26 Nový

Re: Mechanistická medicína již došla na svůj konec.

celé vlákno

Jasně, v hlívě jsou big money... u_u''

Mary
Mary (neregistrovaný) ---.cust.vodafone.cz
10. 1. 2017 18:41 Nový

Re: Mechanistická medicína již došla na svůj konec.

celé vlákno

Tohle neplatí zdravotní pojišťovna, tak je to každého volba, jak tohle můžete porovnávat? Ať to koupí, kdo to chce koupit. Zato naši báječnou medicínu, která je v koncích, si všichni musíme platit.

tsd
tsd (neregistrovaný) ---.nova.cz
10. 1. 2017 12:57 Nový

Re: Mechanistická medicína již došla na svůj konec.

celé vlákno

Díky technologii a pokroku dnes žijí tisíce lidí s novými ledvinami, srdcem, kardiostimulátorem, .... Bez toho pokroku by už dávno klepali na nebeskou bránu, nebo by je vzal čert.
tsd

Alternativní Doktorka
Alternativní Doktorka (neregistrovaný) 89.24.135.---
15. 1. 2017 18:57 Nový

Dělá to moc složitě

Jako postup má správný, ale ještě by to mohl zjednodušit tím, ze bude mít doplňky na vyšší úrovni. V práci také řeším různé stavy a zdravotní problémy, některé i zveřejňuji na http://www.alternativni-doktorka.cz a tak vím, že není potřeba tolik kombinací, protože většinu zvládne nukleopeptid ve formě české řasy, viz: http://www.ceskarasa.cz A také mě baví, jak pak lékaři považují vše, co s klienty dělám za zázrak, přitom stačí z nich vytáhnout všechny srajdy po lécích, posílit imunitu a z regenerovat buňky. Tělo samo má úžasné samolečící schopnosti, které stačí jen neblokovat. Souhlasím, že životní styl a správná strava hrají primární roli.