Koupí fotografie agentury Reuters pomůžete dětem

Autor: Reuters Zájemci o aukci fotografií agentury Reuters s názvem Šance pro děti (www.sanceprodeti.cz), jejíž výtěžek bezezbytku putuje třem dětským domovům, mají na přihazování poslední týden. Draží se stovka zarámovaných velkých fotografií z celého světa s různými tématy od zvířat přes přírodní panoramata až po sport.


Autor: Reuters

Zájemci o aukci fotografií agentury Reuters s názvem Šance pro děti (www.sancepro­deti.cz), jejíž výtěžek bezezbytku putuje třem dětským domovům, mají na přihazování poslední týden. Draží se stovka zarámovaných velkých fotografií z celého světa s různými tématy od zvířat přes přírodní panoramata až po sport.

Aukce končí ve středu 19. května 2010. Slavnostní předání fotografií vítězným dražitelům pak proběhne 10. června v hotelu Courtyard by Marriott Prague Flora.

Čtěte téma: Jsem rodič. Mám permanentní strach.

Opravdu žijeme v tak nebezpečné době? Nebo jsme bezpečností svých dětí jen víc posedlí než dřív? Milujeme děti tím víc, čím víc je hlídáme a čím víc se staráme?


Autor: Reuters

Aukce byla zahájena 3. května, a za první týden činí suma nejvyšších podaných nabídek 240 tisíc korun. „Na základě zkušeností ze dvou předcházejících ročníků víme, že zájemci přihazují nejvíce v samotném závěru aukce. Zdá se, že loňských 570 tisíc rozhodně překonáme, ačkoliv o 40 procent snímků se ještě ani nezačalo soutěžit,“ říká Edita Laváčková z agentury Reuters. „Jsem zvědavá, zda některá z letošních fotografií překoná rekord z minulého roku, kdy byla fotka Entropy vydražena za 27 tisíc korun,“ dodává.

Česká pobočka agentury Reuters organizuje aukci fotografií již počtvrté. Teprve potřetí však jde o veřejnou internetovou aukci, která je koncipována jako licitace o nejvyšší dar za danou fotografii. Vítěz příslušné aukce poté splatí dar jednomu ze tří dětských domovů, v jejichž prospěch se celá akce koná. Znamená to, že dětské domovy obdrží všechny peníze, které aukce vynese. „Všechny náklady neseme my a naši partneři. To, že si z vybraných peněz neodloupneme ani haléř, je, myslím, docela výjimečné,“ říká Edita Laváčková.

Aby projekt mohl mít nulovou režii, podílí se na něm přes deset partnerů, kteří zdarma zajišťují všechny služby – od vývoje a provozu webu či aukčního systému, přes tisk a rámování fotografií až po marketingovou podporu. Celé řešení obdrželo cenu Internet Effectiveness Award 2007.

„Chceme být rok od roku úspěšnější a věřím, že příští ročník aukce, již pátý, který se bude konat v květnu 2011, přinese dětským domovům přes milion korun,“ doufá Edita Laváčková.

Snímky a další informace najdete na adrese: www.sanceprode­ti.cz