Názory k článku
Máme být hrdí na to, kolik piva vypijeme?

Méďa Béďa aura:59
12. 9. 2011 0:26 Nový

Dobrý žvásty...

celé vlákno

"Ve srovnání s názorovou hladinou roku 2007 konzument roku 2010 nadále ve stejné míře spíše sáhl po známém pivu z velkého českého pivovaru u 53 % dotazovaných než po lokální značce, kterých bylo 40 %. "

No jistě, asi proto jde Prazdroj do řiti, proto přestal prodávat kvasnice malým pivovarům, proto propouští hafo lidí, proto Krušovice dělají megalomanské reklamní akce, že?

Proto výstav piva nadnárodních chemiček upadá, zatímco malé a minipivovary vaří víc a víc...

Bolševici s jejich vymýváním mozků byli příštipkáři proti tomu, co nám dnes předvádějí hlásné trouby kapitalismu :-(.

Sten
Sten (neregistrovaný) 193.29.76.---
13. 9. 2011 15:23 Nový

Re: Dobrý žvásty...

celé vlákno

40 % zákazníků je hodně (není to zřejmě vašich oblíbených bolševických 99,99 %, ale pro kapitalistu je to opravdu hodně) a to, že teprve nyní začaly velké pivovary tyto konkurenty brát vážně, na tom nic nezmění.

Méďa Béďa aura:59
13. 9. 2011 20:54 Nový

Re: Dobrý žvásty...

celé vlákno

Děkuji za vysvětlení, jenže můj příspěvek je reakcí na "nadále ve stejné míře"... Kdyby to bylo nadále ve stejné míře jako v r. 2007, tak velké pivovary nemají důvod dělat mnou zmiňované akce a brát konkurenty vážně, že.

Adamantium
Adamantium (neregistrovaný) ---.cust.sloane.cz
14. 9. 2011 0:58 Nový

Piva

Ono 100 lidí, 100 chutí. Někdo rád kvantitu, jiný kvalitu, jiný je zvyklý na to své, někomu je to úplně jedno, hlavní je zábava v hospodě/pivni­ci/restauraci/do­plňte dále..

Jedno je však jisté - velké pivovary začínají brát ty menší jako konkurenci. Sice to zatím není konkurence nijak velká, ale ztracený zákazník se dlouho a špatně vrací zpět a procento k procentu by mohl být za pár let pro ně průšvih.. Zástupci si v propagačních článcích mohou psát, co chtějí..

Čím dříve přestanou vařit euromočky, tím lépe pro ně i nás jako konzumenty. I když piji téměř výhradně piva z malých pivovarů (rád zkouším nové značky, někdy s úspěchem větším, někdy menším), rád si občas dám v hospodě s dobrou výtočí a propláchlými trubkami Plzeň. Bohužel z lahvové, kterou jsem si dával doma k obědu, se stal patok, která se s nemůže srovnávat ani s čepovanou, ani s lahvovým ležákem Bernarda, který PU s úspěchem nahradil..

Šofér  51
Šofér 51 (neregistrovaný) ---.212.broadband5.iol.cz
14. 9. 2011 1:03 Nový

ONO BUDE STAČIT

oprášit, opětovně zveřejnit článek, že pivo je nejlepší energetický nápoj(podle amerických renomovaných badatelů) a prodej půjde nahoru ! Bez doporučení(reklamy) se přece dnes nežije. Ale velkopivovary budou muset přestat dělat EUROPIVO a vrátí se k poctivému ČESKÉMU PIVU ! A to, že pivo je nejlepší nápoj, věděli Češi před staletími.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem